Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 08. maj, 2018 11:07

Niels K skrev:Købte vi Fekir og lejede Dembele 1 sæson med forkøbsret a lá Bayern M/Real M og James R, så vil vores offensiv jo blive forbedret dramatisk på bredden-fronten og ift at kunne vælge mellem forskellige typer.
Jeg vil ikke blive skuffet, hvis vi ikke ender med at købe Dembele, da der er en god snadsynlighed for, at Barca vil have ham tilbage, og så kostede han dem vist 135 mille, som de nok ikke vil tage en 50 mille's afskrivning på. Det vil bare være fint at have ham som en offensiv mulighed 1 sæson, og så kan vi leje vores egne offensive talenter ud en hel sæson, som: Solanke, Brewster, Ojo, Wilson og Kent. Ings kan også lejes ud 1 år, så vi kan se hvor langt, talentet rækker, eller han kan sælges som Origi og Sturridge.
Ved at leje Dembele 1 sæson (og købe Fekir) og dermed give mulighed for udlejning af alle vores talenter, så kunne der være en god chance for, at blot 1 af dem ville vise, at han var klar til at tage over for Dembele efterfølgende.
Jeg ved ikke helt hvorfor, men det med at leje spillere er jeg ikke fan af, men det kunne alligevel være et spændende valg. Tvivler på vi har råd til begge dem, eller nærmere vil smide pengene for dem begge. Hvis vi vil beholde vores egne talenter og Klopp mener de skal blive i truppen, tror jeg de vil blive skuffet over, at blive lejet ud og vi så henter Dembele.

Henter vi Fekir er det til start 11. Det er helt sikkert.

Tror kun vi henter en offensiv og styrker midtbanen, forsvaret og måske målmands posten. Det er i hvert fald min forhåbning. Har dog på fornemmelsen, at Klopp men forsvaret er dækket ind. Clyne, Gomez og Matip kommer/er jo tilbage.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 08. maj, 2018 11:15

liverpoolfc86 skrev:
Niels K skrev:Købte vi Fekir og lejede Dembele 1 sæson med forkøbsret a lá Bayern M/Real M og James R, så vil vores offensiv jo blive forbedret dramatisk på bredden-fronten og ift at kunne vælge mellem forskellige typer.
Jeg vil ikke blive skuffet, hvis vi ikke ender med at købe Dembele, da der er en god snadsynlighed for, at Barca vil have ham tilbage, og så kostede han dem vist 135 mille, som de nok ikke vil tage en 50 mille's afskrivning på. Det vil bare være fint at have ham som en offensiv mulighed 1 sæson, og så kan vi leje vores egne offensive talenter ud en hel sæson, som: Solanke, Brewster, Ojo, Wilson og Kent. Ings kan også lejes ud 1 år, så vi kan se hvor langt, talentet rækker, eller han kan sælges som Origi og Sturridge.
Ved at leje Dembele 1 sæson (og købe Fekir) og dermed give mulighed for udlejning af alle vores talenter, så kunne der være en god chance for, at blot 1 af dem ville vise, at han var klar til at tage over for Dembele efterfølgende.
Jeg ved ikke helt hvorfor, men det med at leje spillere er jeg ikke fan af, men det kunne alligevel være et spændende valg. Tvivler på vi har råd til begge dem, eller nærmere vil smide pengene for dem begge. Hvis vi vil beholde vores egne talenter og Klopp mener de skal blive i truppen, tror jeg de vil blive skuffet over, at blive lejet ud og vi så henter Dembele.

Henter vi Fekir er det til start 11. Det er helt sikkert.

Tror kun vi henter en offensiv og styrker midtbanen, forsvaret og måske målmands posten. Det er i hvert fald min forhåbning. Har dog på fornemmelsen, at Klopp men forsvaret er dækket ind. Clyne, Gomez og Matip kommer/er jo tilbage.

Fekir, Jorginho, Christian Pulisic, Andriy Lunin, Ruben Neves, Maddison bliver nævnt. Lemarrygtet er ikke så livligt længere. Men kunne det lykkedes at hente disse 6 spillere ville det være glimrende, og samtidig at få forlænget med de 3 i front.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 08. maj, 2018 11:18

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 08. maj, 2018 12:59

YNWA! skrev:
Er det den, hvor der følges op med, at Klopp skulle have haft et personligt møde med Fekir, som gik godt, og at Chelsea har fået et nej tak ?

https://www.thisisanfield.com/2018/05/f ... r-pursuit/

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 08. maj, 2018 13:05

Niels K skrev:
YNWA! skrev:
Er det den, hvor der følges op med, at Klopp skulle have haft et personligt møde med Fekir, som gik godt, og at Chelsea har fået et nej tak ?

https://www.thisisanfield.com/2018/05/f ... r-pursuit/
Det er det ja. Og vi ved alle sammen godt at når først Klopp har fået folk med til Blackpool så er det en done deal. :D


You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 08. maj, 2018 13:23

YNWA! skrev:
Niels K skrev:
YNWA! skrev:
Er det den, hvor der følges op med, at Klopp skulle have haft et personligt møde med Fekir, som gik godt, og at Chelsea har fået et nej tak ?

https://www.thisisanfield.com/2018/05/f ... r-pursuit/
Det er det ja. Og vi ved alle sammen godt at når først Klopp har fået folk med til Blackpool så er det en done deal. :D


Good one :laughin: :laughin: :laughin:

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 08. maj, 2018 18:38

Jeg begynder at tro temmelig meget på Fekir-rygtet. James Pearce har ikke været ude og skyde det ned. I stedet har han skrevet en lille artikle, hvor Mané udtaler, at det bliver ren ild, hvis Fekir skulle komme.

Derudover, så lader det til at, at rygtet er kommet via rimeligt troværdige kilder.

Hvad kan vi så se frem til, hvis rygtet er sandt? Jeg har set ham spille en del, men kiggede ærligt talt mere på Lacazette dengang. I denne sæson, har jeg ikke set meget til Lyon. Derfor vurderer jeg mest, hvad vi kan se frem til ud fra videoer og stats. Og de er jo fremragende. Han lader til at have noget af det vi mangler, efter salget af Coutinho - inklusive et godt frispark.

Min største bekymring er, hvis det er korrekt, hvad en bruger skrev herinde tidligere, at han ikke er så hurtig. For vi har brug for speed på holdet. Også, hvis Mané eller Salah, skal have et hvil.
Kloppite

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af zalcos » tirsdag, 08. maj, 2018 19:13

texy skrev:Jeg begynder at tro temmelig meget på Fekir-rygtet. James Pearce har ikke været ude og skyde det ned. I stedet har han skrevet en lille artikle, hvor Mané udtaler, at det bliver ren ild, hvis Fekir skulle komme.

Derudover, så lader det til at, at rygtet er kommet via rimeligt troværdige kilder.

Hvad kan vi så se frem til, hvis rygtet er sandt? Jeg har set ham spille en del, men kiggede ærligt talt mere på Lacazette dengang. I denne sæson, har jeg ikke set meget til Lyon. Derfor vurderer jeg mest, hvad vi kan se frem til ud fra videoer og stats. Og de er jo fremragende. Han lader til at have noget af det vi mangler, efter salget af Coutinho - inklusive et godt frispark.

Min største bekymring er, hvis det er korrekt, hvad en bruger skrev herinde tidligere, at han ikke er så hurtig. For vi har brug for speed på holdet. Også, hvis Mané eller Salah, skal have et hvil.
Det er vel det vi køber Lemar for? :mrgreen: :mrgreen: :headbang:
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 08. maj, 2018 19:46

Coutinho var heller ikke den hurtigste, men det gik nu meget fint. Hvis han skal have en “ Coutinho “ rolle, så mener jeg faktisk heller ikke at fart er den vigtigste egenskab.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 08. maj, 2018 19:48

zalcos skrev:
texy skrev:Jeg begynder at tro temmelig meget på Fekir-rygtet. James Pearce har ikke været ude og skyde det ned. I stedet har han skrevet en lille artikle, hvor Mané udtaler, at det bliver ren ild, hvis Fekir skulle komme.

Derudover, så lader det til at, at rygtet er kommet via rimeligt troværdige kilder.

Hvad kan vi så se frem til, hvis rygtet er sandt? Jeg har set ham spille en del, men kiggede ærligt talt mere på Lacazette dengang. I denne sæson, har jeg ikke set meget til Lyon. Derfor vurderer jeg mest, hvad vi kan se frem til ud fra videoer og stats. Og de er jo fremragende. Han lader til at have noget af det vi mangler, efter salget af Coutinho - inklusive et godt frispark.

Min største bekymring er, hvis det er korrekt, hvad en bruger skrev herinde tidligere, at han ikke er så hurtig. For vi har brug for speed på holdet. Også, hvis Mané eller Salah, skal have et hvil.
Det er vel det vi køber Lemar for? :mrgreen: :mrgreen: :headbang:
Tænker det næsten er det mindste problem. Med de andre muligheder vi så evt har. Arnold/Lallana på kanten og Clyne bagved, kunne være en mulighed.

Det er vel også nu at vores talenter skal træde til i stedet for Mané, Firmino og Salah, medmindre de skal lejes ud. Camacho, Wood og Kent kan spille alle pladser osv osv.

Solanke udlån til Gerrard.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 09. maj, 2018 09:09

texy skrev:Jeg begynder at tro temmelig meget på Fekir-rygtet. James Pearce har ikke været ude og skyde det ned. I stedet har han skrevet en lille artikle, hvor Mané udtaler, at det bliver ren ild, hvis Fekir skulle komme.

Derudover, så lader det til at, at rygtet er kommet via rimeligt troværdige kilder.

Hvad kan vi så se frem til, hvis rygtet er sandt? Jeg har set ham spille en del, men kiggede ærligt talt mere på Lacazette dengang. I denne sæson, har jeg ikke set meget til Lyon. Derfor vurderer jeg mest, hvad vi kan se frem til ud fra videoer og stats. Og de er jo fremragende. Han lader til at have noget af det vi mangler, efter salget af Coutinho - inklusive et godt frispark.

Min største bekymring er, hvis det er korrekt, hvad en bruger skrev herinde tidligere, at han ikke er så hurtig. For vi har brug for speed på holdet. Også, hvis Mané eller Salah, skal have et hvil.
Med hans tekniske flair, så er jeg ikke bekymret ift farten, selvom han skal vikariere lidt yderligt i angrebet, men de er heldigvis gode til at bytte positioner derinde, så det er mere blikket og løbende for hinanden og den rigtig positionering, der bliver vigtigt.

Hvis vi holder fast i tanken om, at vi køber Fekir og lejer Dembele med forkøbsret, så kunne denne leje af Dembele vise sig meget nyttig såfremt, Salah har bedt hans agent kontakte RM og Barca, og hvis Salah fortsætter i samme spor næste sæson.
Ender det så med, at vi må skyde ham af for, hvad ved jeg - 200 mille, så vil Dembele vel ikke være en helt tosset spiller at have kørt ind som arvtager, og som vi sikkert skal give 75 mille for (har set at Barca betalte 75 mille og 135 mille ?).

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 09. maj, 2018 09:55

Niels K skrev:
texy skrev:Jeg begynder at tro temmelig meget på Fekir-rygtet. James Pearce har ikke været ude og skyde det ned. I stedet har han skrevet en lille artikle, hvor Mané udtaler, at det bliver ren ild, hvis Fekir skulle komme.

Derudover, så lader det til at, at rygtet er kommet via rimeligt troværdige kilder.

Hvad kan vi så se frem til, hvis rygtet er sandt? Jeg har set ham spille en del, men kiggede ærligt talt mere på Lacazette dengang. I denne sæson, har jeg ikke set meget til Lyon. Derfor vurderer jeg mest, hvad vi kan se frem til ud fra videoer og stats. Og de er jo fremragende. Han lader til at have noget af det vi mangler, efter salget af Coutinho - inklusive et godt frispark.

Min største bekymring er, hvis det er korrekt, hvad en bruger skrev herinde tidligere, at han ikke er så hurtig. For vi har brug for speed på holdet. Også, hvis Mané eller Salah, skal have et hvil.
Med hans tekniske flair, så er jeg ikke bekymret ift farten, selvom han skal vikariere lidt yderligt i angrebet, men de er heldigvis gode til at bytte positioner derinde, så det er mere blikket og løbende for hinanden og den rigtig positionering, der bliver vigtigt.

Hvis vi holder fast i tanken om, at vi køber Fekir og lejer Dembele med forkøbsret, så kunne denne leje af Dembele vise sig meget nyttig såfremt, Salah har bedt hans agent kontakte RM og Barca, og hvis Salah fortsætter i samme spor næste sæson.
Ender det så med, at vi må skyde ham af for, hvad ved jeg - 200 mille, så vil Dembele vel ikke være en helt tosset spiller at have kørt ind som arvtager, og som vi sikkert skal give 75 mille for (har set at Barca betalte 75 mille og 135 mille ?).
Er Keita hurtig ?

Mateo Kovacic er et stort ønske for mig til midtbanen.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 09. maj, 2018 10:23

Kelly skrev:
Niels K skrev:
texy skrev:Jeg begynder at tro temmelig meget på Fekir-rygtet. James Pearce har ikke været ude og skyde det ned. I stedet har han skrevet en lille artikle, hvor Mané udtaler, at det bliver ren ild, hvis Fekir skulle komme.

Derudover, så lader det til at, at rygtet er kommet via rimeligt troværdige kilder.

Hvad kan vi så se frem til, hvis rygtet er sandt? Jeg har set ham spille en del, men kiggede ærligt talt mere på Lacazette dengang. I denne sæson, har jeg ikke set meget til Lyon. Derfor vurderer jeg mest, hvad vi kan se frem til ud fra videoer og stats. Og de er jo fremragende. Han lader til at have noget af det vi mangler, efter salget af Coutinho - inklusive et godt frispark.

Min største bekymring er, hvis det er korrekt, hvad en bruger skrev herinde tidligere, at han ikke er så hurtig. For vi har brug for speed på holdet. Også, hvis Mané eller Salah, skal have et hvil.
Med hans tekniske flair, så er jeg ikke bekymret ift farten, selvom han skal vikariere lidt yderligt i angrebet, men de er heldigvis gode til at bytte positioner derinde, så det er mere blikket og løbende for hinanden og den rigtig positionering, der bliver vigtigt.

Hvis vi holder fast i tanken om, at vi køber Fekir og lejer Dembele med forkøbsret, så kunne denne leje af Dembele vise sig meget nyttig såfremt, Salah har bedt hans agent kontakte RM og Barca, og hvis Salah fortsætter i samme spor næste sæson.
Ender det så med, at vi må skyde ham af for, hvad ved jeg - 200 mille, så vil Dembele vel ikke være en helt tosset spiller at have kørt ind som arvtager, og som vi sikkert skal give 75 mille for (har set at Barca betalte 75 mille og 135 mille ?).
Er Keita hurtig ?

Mateo Kovacic er et stort ønske for mig til midtbanen.
Keita er rigelig hurtig for en midtbanespiller, han bruger begge ben, og har hurtige fødder og glimrende teknik. På videoer kan du hurtigt se, hvordan han i pæn fart driver bolden fra felt til felt.

Personligt tror jeg mere på, at vi henter Ceballos, når vi taler spillere fra RM, da Kovacic er anvendt langt oftere i denne sæson, og da der har været rygter om Ceballos nærmest fra i sommers til nu.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » onsdag, 09. maj, 2018 11:18

Det forlyder, at Tottenham er interesserede i Matthijs de Ligt fra Ajax. Der synes jeg, vi skal overhale dem indenom og hente ham. Han er meget ung, men har spillet 60 kampe for Ajax og er meget moden i sin spillestil - lidt paa samme maade som Andreas Christensen er det, hvor man paa banen ikke kan se, spilleren er saa ung. Klavan ud og ham ind kunne väre en opgradering og godt for fremtiden.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 10. maj, 2018 00:39

Kender ikke så meget til Fekir, men jeg bliver glad hvis vi investerer i en offensiv midtbanespiller mere. En der kan spille kant og centralt, for sådan en har vi manglet.

Besvar