Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 15. jan, 2019 22:51

liverpoolfc86 skrev:Vi skulle så meget have været Fulham i forkøbet.

Konge signing de har lavet. Det skal nok blive en succes.
Enig. Ryan Babel er en klassespiller... Hov, vent!

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 15. jan, 2019 22:53

liverpoolfc86 skrev:
Oomph242 skrev:
liverpoolfc86 skrev:Vi skulle så meget have været Fulham i forkøbet.

Konge signing de har lavet. Det skal nok blive en succes.

Hvem tænker du på?
An old Hero. Babel is back

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Nå den... Den nye Thierry Henry..

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 15. jan, 2019 22:55

Robbie_God_Fowler skrev:
liverpoolfc86 skrev:Vi skulle så meget have været Fulham i forkøbet.

Konge signing de har lavet. Det skal nok blive en succes.
Enig. Ryan Babel er en klassespiller... Hov, vent!
Har ventet længe nu. Hva så?

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 15. jan, 2019 23:20

Filos of Isk skrev:
I forhold til CB positionen, så tror jeg heller ikke at vi vil tvinge folk som Matip og Lovren væk, hvis der kommer et tilbud og de gerne selv vil videre så ser vi på det, især hvis der er spillere vi lurer på, men det er ikke godt for holdånden hvis vi sender Lovren alene på træningslejr i sibirien indtil han skriver under med en kinesisk klub.
Det tror jeg, at du har helt ret i. Faktisk tror jeg, at lige præcis Lovren er vigtigere for os, end vi går og regner med, fordi Salah virker meget tæt knyttet til ham.

Jeg regner faktisk ikke med, at vi henter mere end to spillere til sommer. En offensiv spiller og en venstre back.

Disse spillere ryger nok videre:

Sturridge
Origi
Lallana
Moreno

Og, ja så tillader jeg mig, at tænke lidt stort i forhold til et offensivt navn, når jeg foreslår, at rollerne kan udfyldes af disse spillere.

Werner / Dybala / Hazard
Brewster
Wilson
Sessegnon / Max / Chilwell / Tierney (flere påpeger, at Sessegnon ikke er VB, men vi plejer jo at handle hos en nedrykker)

Vi har også Ox, der kommer tilbage.

Faktisk ret svært, at finde på nye spillere, som man mener vil kunne løfte holdet og falde ind i gruppen. Nok derfor, jeg ser nogle af vores egne (Wilson og Brewster) udfylde de mere perfifære roller.
Kloppite

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » onsdag, 16. jan, 2019 06:39

For lige at runde CB situationen lidt af. Vores 4 førstevalg er:

VVD: Verdens bedste. nuff said
Gomez: Et djævelsk godt talent som allerede i en meget ung alder har vist at han kan komme helt op blandt de bedste. Jeg husker fra landskampen mod Brasillien tidligere i 2018 at han lavede flere taklinger end resten af de andre 21 spillere på banen og han holdt Neymar fra fadet. Med VVD ved siden af sig har vi er klar stjernespiller i mange år.
Lovren: Har spillet CL finale, VM finale og har været i klubben i flere år. Han er et glimrende 3. valg. Jovist har han ikke Gomez' talent eller når nogen sinde VVD (hvem gør det?), men vi får svært ved at finde et 3. valg der er bedre og som accepterer at man ikke spiller fast.
Matib: Udemærket. Specielt når vi tænker på han kun er nummer 4. Hvis han kan leve med at have denne rolle i klubben skal vi være SÅ tilfredse. Jeg har aldrig hørt brok fra ham over hans rolle og manglende spil. Han har en god attitude og et ok niveau som erstatning og til rotation.

Derudover har vi set at i en nødsituation kan Fabinho træde til.

Derfor skal vi ikke købe nogen CB og jeg er 100% overbevist om at medmindre nogen selv vil væk, så handler vi heller ikke til sommer til den plads.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 16. jan, 2019 08:47

texy skrev:flere påpeger, at Sessegnon ikke er VB, men vi plejer jo at handle hos en nedrykker)
Han har vel stadig flest førsteholdskampe som VB, så i en eller anden grad er han jo VB. Jeg tror bare at hans talent er bedre brugt længere fremme på banen.

Brugeravatar
And I'm Javert
Indlæg: 369
Tilmeldt: tirsdag, 24. dec, 2013 01:17
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af And I'm Javert » onsdag, 16. jan, 2019 09:30

texy skrev:
Filos of Isk skrev:
I forhold til CB positionen, så tror jeg heller ikke at vi vil tvinge folk som Matip og Lovren væk, hvis der kommer et tilbud og de gerne selv vil videre så ser vi på det, især hvis der er spillere vi lurer på, men det er ikke godt for holdånden hvis vi sender Lovren alene på træningslejr i sibirien indtil han skriver under med en kinesisk klub.
Det tror jeg, at du har helt ret i. Faktisk tror jeg, at lige præcis Lovren er vigtigere for os, end vi går og regner med, fordi Salah virker meget tæt knyttet til ham.

Jeg regner faktisk ikke med, at vi henter mere end to spillere til sommer. En offensiv spiller og en venstre back.

Disse spillere ryger nok videre:

Sturridge
Origi
Lallana
Moreno

Og, ja så tillader jeg mig, at tænke lidt stort i forhold til et offensivt navn, når jeg foreslår, at rollerne kan udfyldes af disse spillere.

Werner / Dybala / Hazard
Brewster
Wilson
Sessegnon / Max / Chilwell / Tierney (flere påpeger, at Sessegnon ikke er VB, men vi plejer jo at handle hos en nedrykker)

Vi har også Ox, der kommer tilbage.

Faktisk ret svært, at finde på nye spillere, som man mener vil kunne løfte holdet og falde ind i gruppen. Nok derfor, jeg ser nogle af vores egne (Wilson og Brewster) udfylde de mere perfifære roller.
Du tror ikke også vi henter en målmand, og Mignolet bliver skippet? Ellers er jeg enig. Dybala og Hazard tror jeg næppe kommer til at ske. Sessegnon og Chilwell tror jeg heller ikke. Sessegnon mangler en del endnu, og Chilwell bliver for dyr, og hverken han eller Robbo vil være tilfredse med en bænkplads, omend en utrolig konkurrence de ville skabe.

Et andet spændende navn ville være Dodi Lukebakio, der i øjeblikket er udlejet fra Watford til Fortuna Düsseldorf. Spændende spiller, der ville være et godt asset, om end ikke på så højt niveau som Werner.
Do not forget my name!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 16. jan, 2019 10:44

Det kan jo også være, at Milner får stillet i udsigt, at udover hvad der måtte blive af kampe på midten, så er han 1. reserve på både HB og VB i næste sæson.
Derefter kan det være, at Hoever vil blive brugt som utilityspiller i hele den bagerste række, da han skulle kunne spille dem alle rigtig godt ? Robbo og Trent kommer ikke til at misse mange kampe på en sæson medmindre, de løber ind i en skade.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 16. jan, 2019 11:36

Niels K skrev:Det kan jo også være, at Milner får stillet i udsigt, at udover hvad der måtte blive af kampe på midten, så er han 1. reserve på både HB og VB i næste sæson.
Derefter kan det være, at Hoever vil blive brugt som utilityspiller i hele den bagerste række, da han skulle kunne spille dem alle rigtig godt ? Robbo og Trent kommer ikke til at misse mange kampe på en sæson medmindre, de løber ind i en skade.
Milner + Hoever, Lewis og Camcaho, og så har vi jo nogenlunde dækket os ind med tre unge og en rutineret. spændende tanke, bestemt en mulighed hvis Klopp rater de tre unge(eller to af dem) højt nok. Jeg tvivler lidt på at det sker, men det er da en mulighed.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 16. jan, 2019 12:00

Filos of Isk skrev:
Niels K skrev:Det kan jo også være, at Milner får stillet i udsigt, at udover hvad der måtte blive af kampe på midten, så er han 1. reserve på både HB og VB i næste sæson.
Derefter kan det være, at Hoever vil blive brugt som utilityspiller i hele den bagerste række, da han skulle kunne spille dem alle rigtig godt ? Robbo og Trent kommer ikke til at misse mange kampe på en sæson medmindre, de løber ind i en skade.
Milner + Hoever, Lewis og Camcaho, og så har vi jo nogenlunde dækket os ind med tre unge og en rutineret. spændende tanke, bestemt en mulighed hvis Klopp rater de tre unge(eller to af dem) højt nok. Jeg tvivler lidt på at det sker, men det er da en mulighed.
Jeg kan ikke rigtig få øje på bedre muligheder, da en rigtig god spiller med masser af spilletid på nuværende hold ikke kan være tilfreds med at spille anden violin efter TAA og Robbo, som helt sikkert vil få al den spilletid, deres ben kan klare.

Spm er omkring Milner, altså om han kan se sig selv som fast starter på midten i udvalgte kampe og ellers som cover på midten og på backerne, da man efterhånden godt kan se, at pilen peger i retning af mindre og mindre tid til Milner, hvilket jo er helt naturligt hans alder taget i betragtning og den løbe- og fighterindsats han hver gang skal levere for at retfærdiggøre en plads blandt de startende 11. Hoever tror jeg også vil kunne mase sig ind på holdet i kraft af sin diversitet, og han skal nok så småt få bidt sig fast tæt på de startende 11 a lá Gomez og Trent næste sæson eller senest sæsonen efter.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 16. jan, 2019 12:59

Niels K skrev:
Filos of Isk skrev:
Niels K skrev:Det kan jo også være, at Milner får stillet i udsigt, at udover hvad der måtte blive af kampe på midten, så er han 1. reserve på både HB og VB i næste sæson.
Derefter kan det være, at Hoever vil blive brugt som utilityspiller i hele den bagerste række, da han skulle kunne spille dem alle rigtig godt ? Robbo og Trent kommer ikke til at misse mange kampe på en sæson medmindre, de løber ind i en skade.
Milner + Hoever, Lewis og Camcaho, og så har vi jo nogenlunde dækket os ind med tre unge og en rutineret. spændende tanke, bestemt en mulighed hvis Klopp rater de tre unge(eller to af dem) højt nok. Jeg tvivler lidt på at det sker, men det er da en mulighed.
Jeg kan ikke rigtig få øje på bedre muligheder, da en rigtig god spiller med masser af spilletid på nuværende hold ikke kan være tilfreds med at spille anden violin efter TAA og Robbo, som helt sikkert vil få al den spilletid, deres ben kan klare.

Spm er omkring Milner, altså om han kan se sig selv som fast starter på midten i udvalgte kampe og ellers som cover på midten og på backerne, da man efterhånden godt kan se, at pilen peger i retning af mindre og mindre tid til Milner, hvilket jo er helt naturligt hans alder taget i betragtning og den løbe- og fighterindsats han hver gang skal levere for at retfærdiggøre en plads blandt de startende 11. Hoever tror jeg også vil kunne mase sig ind på holdet i kraft af sin diversitet, og han skal nok så småt få bidt sig fast tæt på de startende 11 a lá Gomez og Trent næste sæson eller senest sæsonen efter.
Jeg tror du har ret i at vi ikke kommer til at se en stor back-signing. Men det kan jo godt være at Edwards hiver en ny Robertson op af en eller anden hat - Altså vi har frygtelig mange scouts ude og et par af dem har vel opdaget en VB derude i verden.

Meget afhænger også af resten af denne sæson. de unge skal jo fortsætte med at imponere KLopp til træningerne sæsonen ud.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » onsdag, 16. jan, 2019 23:20




Liverpool are interested in 20-year old Brazilian defender Eder Militao from FC Porto, who can play a number of positions in the back like right-back, center-back and even as a defensive midfielder. [@UOL]

Nok til sommer hvis det er.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 16. jan, 2019 23:31

YNWA! skrev:


Liverpool are interested in 20-year old Brazilian defender Eder Militao from FC Porto, who can play a number of positions in the back like right-back, center-back and even as a defensive midfielder. [@UOL]

Nok til sommer hvis det er.
Det ville ellers ikke være helt skidt nu, selvom han er meget ung. Vi har VvD og tre skadesplagede til midterforsvaret.

khede
Indlæg: 140
Tilmeldt: torsdag, 29. apr, 2010 20:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af khede » torsdag, 17. jan, 2019 02:03

Niels K skrev:
Filos of Isk skrev:
Niels K skrev:Det kan jo også være, at Milner får stillet i udsigt, at udover hvad der måtte blive af kampe på midten, så er han 1. reserve på både HB og VB i næste sæson.
Derefter kan det være, at Hoever vil blive brugt som utilityspiller i hele den bagerste række, da han skulle kunne spille dem alle rigtig godt ? Robbo og Trent kommer ikke til at misse mange kampe på en sæson medmindre, de løber ind i en skade.
Milner + Hoever, Lewis og Camcaho, og så har vi jo nogenlunde dækket os ind med tre unge og en rutineret. spændende tanke, bestemt en mulighed hvis Klopp rater de tre unge(eller to af dem) højt nok. Jeg tvivler lidt på at det sker, men det er da en mulighed.
Jeg kan ikke rigtig få øje på bedre muligheder, da en rigtig god spiller med masser af spilletid på nuværende hold ikke kan være tilfreds med at spille anden violin efter TAA og Robbo, som helt sikkert vil få al den spilletid, deres ben kan klare.

Spm er omkring Milner, altså om han kan se sig selv som fast starter på midten i udvalgte kampe og ellers som cover på midten og på backerne, da man efterhånden godt kan se, at pilen peger i retning af mindre og mindre tid til Milner, hvilket jo er helt naturligt hans alder taget i betragtning og den løbe- og fighterindsats han hver gang skal levere for at retfærdiggøre en plads blandt de startende 11. Hoever tror jeg også vil kunne mase sig ind på holdet i kraft af sin diversitet, og han skal nok så småt få bidt sig fast tæt på de startende 11 a lá Gomez og Trent næste sæson eller senest sæsonen efter.
Jeg synes nu ikke at TAA skal have så meget spilletid, imod de gode hold er han son regel det svage led. Ville være fint med en mere stabil som han så kan læne sig op af og lære fra, han har helt sikkert talentet. Han er der bare ikke endnu.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 17. jan, 2019 09:51

Oomph242 skrev:
YNWA! skrev:


Liverpool are interested in 20-year old Brazilian defender Eder Militao from FC Porto, who can play a number of positions in the back like right-back, center-back and even as a defensive midfielder. [@UOL]

Nok til sommer hvis det er.
Det ville ellers ikke være helt skidt nu, selvom han er meget ung. Vi har VvD og tre skadesplagede til midterforsvaret.
De ligger meget godt i ligaen, men har stadig CL tilbage og en semi imod Benfica i hvad jeg tror er deres liga cup, så tænker ikke de vil afstå ham nu, medmindre vi smider 30 millioner og Matip oveni prisen.

Edit: Det skal jo også siges at ALLE er interesserede i Militao, eller også har hans agent gode mediekontakter.

Besvar