Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 29. sep, 2020 07:40

Filos of Isk skrev:
pow9199 skrev:
Filos of Isk skrev:
mandag, 28. sep, 2020 08:33
men helt alvorligt, så handler det vel ret meget om økonomi, og om der er nogen der vil betale for ham.
Jeg tænker at udgift til løn, agent og sign-on-fee er af større bekymring, end de 15M han er vurderet til, med mindre Edwards er i stand til at presse citronen igen-igen-igen. Og så har jeg en vis nydelse over at tænke, at han presser Origi-citronen.
Men er ham vitterlig til salg for 15?
Så er det altså helt vildt at der ikke er købere klar.

Men selvfølgelig er lønnen vigtig. Origi har jo nok heller ikke sindssygt travlt med at komme videre. Han kan sikkert lokkes med fast spilletid, men han gider nok ikke spille i Skotland eller Schweiz.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Håber Origi er i truppen hele sæsonen. Tror nok vi skal få brug for ham. Der komme tætte programmer og lad ham få fuld spille tid mod næste Arsenal kamp. Det fortjener han også.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » tirsdag, 29. sep, 2020 08:15

Filos of Isk skrev:
tirsdag, 29. sep, 2020 07:37
pow9199 skrev:
Filos of Isk skrev:
mandag, 28. sep, 2020 08:33
men helt alvorligt, så handler det vel ret meget om økonomi, og om der er nogen der vil betale for ham.
Jeg tænker at udgift til løn, agent og sign-on-fee er af større bekymring, end de 15M han er vurderet til, med mindre Edwards er i stand til at presse citronen igen-igen-igen. Og så har jeg en vis nydelse over at tænke, at han presser Origi-citronen.
Men er ham vitterlig til salg for 15?
Så er det altså helt vildt at der ikke er købere klar.

Men selvfølgelig er lønnen vigtig. Origi har jo nok heller ikke sindssygt travlt med at komme videre. Han kan sikkert lokkes med fast spilletid, men han gider nok ikke spille i Skotland eller Schweiz.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er transfermarkts vurdering af ham (som, my bad, er 16M, ikke 15) - https://www.transfermarkt.com/divock-or ... ler/148368. Derfor jeg selv tænker at Edwards sikkert forsøger at presse Origi-citronen ;)

Når det så er sagt, så tror jeg der er andre spillere der står tættere på udgangen end Origi, for de rygter der forbandt ham med en transfer (tidligere var Villa inde i billedet, men de har forstærket frontlinjen siden) lader til at være gået i sig selv igen. Også selvom Diogo ser ud til allerede at være foran ham i køen til spilletid.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 29. sep, 2020 08:55

pow9199 skrev:
tirsdag, 29. sep, 2020 08:15


Det er transfermarkts vurdering af ham (som, my bad, er 16M, ikke 15) - https://www.transfermarkt.com/divock-or ... ler/148368. Derfor jeg selv tænker at Edwards sikkert forsøger at presse Origi-citronen ;)

Når det så er sagt, så tror jeg der er andre spillere der står tættere på udgangen end Origi, for de rygter der forbandt ham med en transfer (tidligere var Villa inde i billedet, men de har forstærket frontlinjen siden) lader til at være gået i sig selv igen. Også selvom Diogo ser ud til allerede at være foran ham i køen til spilletid.
Helt sikkert, jeg tror da at Klopp er nogenlunde tilfreds med Origi's indstilling og derfor kan Origi sagtens komme som trold ud af æsken igen, ligesom han gjorde med Everton-målet(selvom dengang så han, udefra, ud til at være meget længere væk fra førsteholdet). Og at han både har Minamino som kan spille mere Firmino-agtigt, men så kan Origi jo spille en mere klassisk 9'er, som jo også er meget fin at have som mulighed nogle gange.

Men jeg tror da også at Origi's agent har været rundt i verden og forhøre sig, og har måske ikke kunnet finde et egnet match?
Altså, Roma eller Lyon avde været gode bud, hvis de havde solgt Dzeko/Dembele.

Jeg har også svært ved at se at KLopp skulle være super glad for salg af både Brewster og Origi, Minamino har vist gode takter, men der er stadig lang vej, Jota er kun en mand og vi spiller normalt med tre angribere og Origi har fysikken til at spille mange kampe, hvis det skulle blive nødvendigt.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 29. sep, 2020 09:10

Det virker bare ikke rigtigt som om, at Origi har lært vores presspil endnu, eller også gider han bare ikke rigtigt. Det går ikke, hvis en mand melder sig ud af vores model, for så bliver det en del lettere at spille ud bagfra og dernæst finde huller til at spille bag vores forsvar.

Taki og Jota er derimod nogle arbejdsjern, der løber non stop, og de vil hurtigt begge være fortrolige med vores måde at spille og presse på. Derudover har vi Jones og Shaqiri (og Elliott).

Jeg vil langt hellere sælge Origi fremfor Brewster, som jeg helst sender på en lejeaftale mere til en PL klub.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 29. sep, 2020 09:17

Niels K skrev:Det virker bare ikke rigtigt som om, at Origi har lært vores presspil endnu, eller også gider han bare ikke rigtigt. Det går ikke, hvis en mand melder sig ud af vores model, for så bliver det en del lettere at spille ud bagfra og dernæst finde huller til at spille bag vores forsvar.

Taki og Jota er derimod nogle arbejdsjern, der løber non stop, og de vil hurtigt begge være fortrolige med vores måde at spille og presse på. Derudover har vi Jones og Shaqiri (og Elliott).

Jeg vil langt hellere sælge Origi fremfor Brewster, som jeg helst sender på en lejeaftale mere til en PL klub.
Ser det også tåbeligt at sælge Brewster. Det kan self også være jeg bare er blever Brewster blind og tror han bliver en stor stjerne.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 29. sep, 2020 09:53

Niels K skrev:
tirsdag, 29. sep, 2020 09:10
Det virker bare ikke rigtigt som om, at Origi har lært vores presspil endnu, eller også gider han bare ikke rigtigt. Det går ikke, hvis en mand melder sig ud af vores model, for så bliver det en del lettere at spille ud bagfra og dernæst finde huller til at spille bag vores forsvar.

Taki og Jota er derimod nogle arbejdsjern, der løber non stop, og de vil hurtigt begge være fortrolige med vores måde at spille og presse på. Derudover har vi Jones og Shaqiri (og Elliott).

Jeg vil langt hellere sælge Origi fremfor Brewster, som jeg helst sender på en lejeaftale mere til en PL klub.
tjo, jeg kan ikke helt finde ud af Origi, nogle gange virker han til at være rimelig ivrig, men han ikke altid gør det. Men det er jo nok også grunden til at han ikke blev udset som Werners erstatning i Leipzig. Også i kampe er han lidt både-og. Når han spiller kant har han også svært ved, tror jeg, at komme ind i de gode positioner, hvor han er farlig og når han spiller centralt er han ikke god nok i småspillet på jorden og holdet er ikke gearet til at han bare spiller 9'er og løber imod forreste stolpe og håber på en god bold.

Tilbage står jo bare at Origi konsekvent er foran Brewster i køen. Så man kan håbe at Klopp ser noget til træning, der giver håb. Ved godt at alderen forklarer en stor del af den forskel, men Klopp er vel også bevidst om at hvis Brewster ikke kan spille sig bare lidt på holdet, så udvikler han sig jo aldrig til den spiller han kan blive til og så kan vi lige så godt sælge nu, især hvis vi ikke kan sælge Origi.

Jeg er ikke super fan af de der lejeaftaler, måske som i Tyskland hvor Bayern sender en Lahm eller Kroos to år til Leverkusen, hvor der er noget tid at arbejde med for en træner. Men Brewster får vel super svært ved at spille sig på holdet på et PL-hold, på så kort tid. OG så er der vel mange hold, der kun er interesserede med permanente aftaler eller lejeophold, med mulighed for køb.
liverpoolfc86 skrev:
tirsdag, 29. sep, 2020 09:17
Ser det også tåbeligt at sælge Brewster. Det kan self også være jeg bare er blever Brewster blind og tror han bliver en stor stjerne.
Ikke hvis han ikke kan spille sig på holdet og få nok spilletid til at udvikle sig. Så er jeg bange for at han mister motivationen.
Så tror jeg altså også det er bedre at lade ham flyve fra reden i god ro og orden og med krammere til hele omklædningsrummet og trænerstaben og udvikle sig hos en træner, der kan lave en langsigtet plan for ham og så kan vi udnytte en tilbagekøbsklausul når/hvis tiden og Brewster er moden.

Hvis vi beholder Brewster og han ikke spiller, så bliver han måske frustreret og ender med at forcere et skifte eller løbe kontrakten ud og så går der et par år og så er han en stjerne i en anden PL klub og vil til alle andre top6 hold end os, fordi han syntes vi behandlede ham unfair.

Jeg er da også mere stemt for at sælge Origi, da jeg tror han har brug for at komme videre og jeg er bange for at han enten har mistet troen på at han kan nærme sig start 11'eren, eller er i gang med det.

Men jeg tror måske også bare at vi står med Brewster der er meget interesseret i et permanent skifte til en mindre PL-klub og Origi, der mest er interesseret i et skifte til "den rigtige klub", måske et hold som Ajax, Leverkusen, Roma, AC Milan, Leicester, Dortmund, Lyon, Monaco, Sevilla og hold i den klasse. Hold, som enten ikke har råd til at satse på Origi(eller betale lønnen), eller som allerede har gode angribere nok.
Jeg tror da også at Lyon f.eks. har været interesserede fordi de har leget med tanken om at sælge Dembele.

Men lad os nu se hvad der sker. Jota's ankomst har som minimum begrænset Origi's spilletid på kanten så hans agent har da nok intensiveret sin søgen efter klubber, der måske kunne være interesserede i belgieren.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 06. okt, 2020 19:55

Jeg er gået hen og blevet ret glad for det her rygte om Jack Butland.

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... d-19055637

Hvis man går langt nok tilbage i denne tråd, kan man sikkert finde indlæg fra min side, hvor han stod øverst på listen over målmænd, som jeg gerne ville have til klubben. Han har ikke udviklet sig til den verdensklassemålmand, som jeg troede, at han ville. Men han er sgu solid. I mine øjne en keeper med et betragteligt højere bundniveau, end hvad Adrian har vist.

Han har kun et år tilbage af kontrakten i Stoke, og sidder ovenikøbet på bænken. Det burde være muligt at gøre en handel.
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 07. okt, 2020 10:56

texy skrev:
tirsdag, 06. okt, 2020 19:55
Jeg er gået hen og blevet ret glad for det her rygte om Jack Butland.

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... d-19055637

Hvis man går langt nok tilbage i denne tråd, kan man sikkert finde indlæg fra min side, hvor han stod øverst på listen over målmænd, som jeg gerne ville have til klubben. Han har ikke udviklet sig til den verdensklassemålmand, som jeg troede, at han ville. Men han er sgu solid. I mine øjne en keeper med et betragteligt højere bundniveau, end hvad Adrian har vist.

Han har kun et år tilbage af kontrakten i Stoke, og sidder ovenikøbet på bænken. Det burde være muligt at gøre en handel.
Det er vel mere en opfordring end et rygte?

anyways, det giver jo god mening at bruge en homegrown plads til en reservekeeper, men jeg tror ikke vi bruger flere penge denne "sommer" slet ikke med et udeblevet Shaqiri skifte osv. Desuden selv hvis Butland er et niveau over Adrian, hvilket jeg ikke er overbevist om at han er, så kommer han ind og skal starte i kampe med spillere han ikke kender, på et helt andet hold end han er vant til og det kommer bare til at gå fantastisk i de måske 4 uger han når inden Allie er klar igen?

- jeg har svært ved at se det blive en succesfuld manøvre.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 12. okt, 2020 10:04

Liverpool made great choice now Dayot Upamecano is reportedly available

Liverpool made a fantastic decision over the summer now Dayot Upamecano is reportedly available. The Reds supposedly want the player.

https://www.rousingthekop.com/2020/10/1 ... available/

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 12. okt, 2020 13:18

Niels K skrev:
mandag, 12. okt, 2020 10:04
Liverpool made great choice now Dayot Upamecano is reportedly available

Liverpool made a fantastic decision over the summer now Dayot Upamecano is reportedly available. The Reds supposedly want the player.

https://www.rousingthekop.com/2020/10/1 ... available/
Skal Leipzig bare have en god spiller på frikøbsklausul hver sommer?

Der er lang vej til næste sommer, men det ville være ret vildt og giver vel også mere mening end Sancho eller Mbappé

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 12. okt, 2020 13:19

Filos of Isk skrev:
Niels K skrev:
mandag, 12. okt, 2020 10:04
Liverpool made great choice now Dayot Upamecano is reportedly available

Liverpool made a fantastic decision over the summer now Dayot Upamecano is reportedly available. The Reds supposedly want the player.

https://www.rousingthekop.com/2020/10/1 ... available/
Skal Leipzig bare have en god spiller på frikøbsklausul hver sommer?

Der er lang vej til næste sommer, men det ville være ret vildt og giver vel også mere mening end Sancho eller Mbappé
Tja eller alle 3. Hvorfor ikke gå efter dem alle.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 12. okt, 2020 13:24

liverpoolfc86 skrev:
mandag, 12. okt, 2020 13:19
Filos of Isk skrev:
Niels K skrev:
mandag, 12. okt, 2020 10:04
Liverpool made great choice now Dayot Upamecano is reportedly available

Liverpool made a fantastic decision over the summer now Dayot Upamecano is reportedly available. The Reds supposedly want the player.

https://www.rousingthekop.com/2020/10/1 ... available/
Skal Leipzig bare have en god spiller på frikøbsklausul hver sommer?

Der er lang vej til næste sommer, men det ville være ret vildt og giver vel også mere mening end Sancho eller Mbappé
Tja eller alle 3. Hvorfor ikke gå efter dem alle.
Jeg tror alle klubber der er større end Radners FC går efter dem alle tre.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 12. okt, 2020 13:28

Filos of Isk skrev:
liverpoolfc86 skrev:
mandag, 12. okt, 2020 13:19
Filos of Isk skrev:
Niels K skrev:
mandag, 12. okt, 2020 10:04
Liverpool made great choice now Dayot Upamecano is reportedly available

Liverpool made a fantastic decision over the summer now Dayot Upamecano is reportedly available. The Reds supposedly want the player.

https://www.rousingthekop.com/2020/10/1 ... available/
Skal Leipzig bare have en god spiller på frikøbsklausul hver sommer?

Der er lang vej til næste sommer, men det ville være ret vildt og giver vel også mere mening end Sancho eller Mbappé
Tja eller alle 3. Hvorfor ikke gå efter dem alle.
Jeg tror alle klubber der er større end Radners FC går efter dem alle tre.
Godt spottet.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 13. okt, 2020 09:45

liverpoolfc86 skrev:
mandag, 12. okt, 2020 13:28
Filos of Isk skrev:
liverpoolfc86 skrev:
mandag, 12. okt, 2020 13:19
Filos of Isk skrev:
Niels K skrev:
mandag, 12. okt, 2020 10:04
Liverpool made great choice now Dayot Upamecano is reportedly available

Liverpool made a fantastic decision over the summer now Dayot Upamecano is reportedly available. The Reds supposedly want the player.

https://www.rousingthekop.com/2020/10/1 ... available/
Skal Leipzig bare have en god spiller på frikøbsklausul hver sommer?

Der er lang vej til næste sommer, men det ville være ret vildt og giver vel også mere mening end Sancho eller Mbappé
Tja eller alle 3. Hvorfor ikke gå efter dem alle.
Jeg tror alle klubber der er større end Radners FC går efter dem alle tre.
Godt spottet.
Tror deres agenter får så mange gratis drinks når de går ind på en tilfældig bar :lol:

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 13. okt, 2020 09:47

Jeg siger ikke, at vi skal købe ham i januar. Jeg ved ikke, om han har den rette mentalitet til Liverpool ? Han har også en mistænkelig lang skadeshistorik, hvor skaderne egentlig ser ud som om, at han ikke får trænet ordentligt. Men hvis man ser på hans fart og tekniske kunnen, så er 45 mio. £ et ganske fornuftigt beløb:

Liverpool can agree signing for £45m+ in January – Should Klopp move again ?

https://paisleygates.com/archives/39022

Besvar