Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » fredag, 03. jan, 2020 00:51

Nu hvor vi lige har hentet Minamino, ser jeg ikke hvorfor vi skulle gå ud og hente flere offensive midtbanespillere, selvom Grealish og Maddison er gode spillere. Keita er forhåbentlig ikke ude længe, Ox er på vej tilbage og Shaqiri bør også være klar igen snart.

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » fredag, 03. jan, 2020 11:19

Jesper skrev:
torsdag, 02. jan, 2020 21:56
Jeg har ikke set at Jack Grealish er rygtet til andet end United, hvilket mere skyldes at samtlige spillere er rygtet til dem. Det undrer mig faktisk. Jeg synes han ville pynte på de fleste hold. 24 år. Anfører. Kan lægge op til mål og han er selv en habil målscorer.


Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Grealish og Maddison er begge vildt dyre, og om end de også begge er kvalitetsspillere, ville det dog være lidt et Wenger-move at at få en trup med 6-8 offensive midtbanespillere og være for tyndt besat alle andre steder. Forhåbentlig vi har fokus på at investere i spillere hvor vi får mere for pengene, som kan spille pladser som vi ikke allerede er dækket ind på (backs eller angreb)

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » fredag, 03. jan, 2020 12:21

En back up til Robbertson er vel det eneste vi reelt mangler.

Resten har vi truppen til. Selv med alle de skader vi har lige nu, så stiller vi stadig et meget stærkt hold 2 gange om ugen.
Fabinho, Keita, AOC er ude centralt og alligevel har vi en fin midtbane.

Vi kan mangle 2 centrale forsvaresspillere og vores 4. valg bliver stadig MoM.

Offensivt har så netop fået Minamino og skulle så være lidt bedre dækket ind der.

Så derfor tror jeg kun det er på venstre back positionen vi vil hente noget.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » fredag, 03. jan, 2020 12:34

Jeg ved at Klopp tager det roligt samt at flere af spillerne snart er tilbage. Men jeg synes det er alarmerende med så mange skader. Og jeg kunne personligt godt tænke mig at vi forstærkede os med en forsvarsspiller eller to samt en angriber. Men det er ikke nemt at købe klassespillere til bænken, for jeg tror først de store ændringer kommer til sommer.
"We're not racist, we only hate the mancs"

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » fredag, 03. jan, 2020 13:14

Emmy skrev:
fredag, 03. jan, 2020 12:34
Men det er ikke nemt at købe klassespillere til bænken, for jeg tror først de store ændringer kommer til sommer.
"Klassespillere til bænken" er ikke den eneste måde at se på tilgang af spillere og ikke den måde Klopp, Edwards og deres analyser af egne og potentielle spillere udføres. De arbejder ikke med en start-11'er, hvorudfra alt andet etableres, men med hvad de forskellige positioner i forskellige konstellationer kan/bør/skal producere, og hvis der er aspekter som ikke er til stede i truppen, så finder de en måde at udvikle den eller erhverve den. Hvis vi kan se, at en måde at forbedre holdet, er ved at tilføje indlæg fra baglinjen i højre side, ser vi om Trent eller Mané kan udføre det, og hvis ikke så tilføjes en spiller der enten kan eller potentielt kan det. De kigger ikke stats som i FM, men efter målbare udfald jf. de relevante datapunkter, altså ikke om en spiller "er" på en særlig måde, men om en spiller "kan" nogle særlige ting.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 03. jan, 2020 13:23

Enig, og jeg ser ikke for mig, at der skal ske store ændringer til sommer ? Forhåbentlig kører vi videre med samme trup, og så kan jeg slet ikke se noget behov for store ændringer. Måske en enkeltl spiller eller 2 og så gerne flere af de helt store talenter derude

Det var der også en del, der ønskede i sommers, og det er da vist gået meget godt...

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » fredag, 03. jan, 2020 13:50

Med store ændringer mener jeg at f.eks. Salah bliver solgt. Hvilket jeg er ret sikker på sker. Jeg tænker ikke 6-7 nye spillere ind, slet ikke. Men nærmere en eller to store handler.
"We're not racist, we only hate the mancs"

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » fredag, 03. jan, 2020 14:05

Emmy skrev:
fredag, 03. jan, 2020 13:50
Med store ændringer mener jeg at f.eks. Salah bliver solgt. Hvilket jeg er ret sikker på sker. Jeg tænker ikke 6-7 nye spillere ind, slet ikke. Men nærmere en eller to store handler.
Tror der er større interesse for Mané end Salah.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » fredag, 03. jan, 2020 14:17

pow9199 skrev:
fredag, 03. jan, 2020 11:19
Jesper skrev:
torsdag, 02. jan, 2020 21:56
Jeg har ikke set at Jack Grealish er rygtet til andet end United, hvilket mere skyldes at samtlige spillere er rygtet til dem. Det undrer mig faktisk. Jeg synes han ville pynte på de fleste hold. 24 år. Anfører. Kan lægge op til mål og han er selv en habil målscorer.


Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Grealish og Maddison er begge vildt dyre, og om end de også begge er kvalitetsspillere, ville det dog være lidt et Wenger-move at at få en trup med 6-8 offensive midtbanespillere og være for tyndt besat alle andre steder. Forhåbentlig vi har fokus på at investere i spillere hvor vi får mere for pengene, som kan spille pladser som vi ikke allerede er dækket ind på (backs eller angreb)
Jeg har nok puttet det her indlæg i en forkert tråd, for jeg mente ikke specifikt til os. Det var blot en markering af, at her var der en spiller, som jeg har været meget imponeret af. Og hvor jeg ikke forstod, at han ikke var mere populær rundt omkring
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

ElTorro
Indlæg: 308
Tilmeldt: lørdag, 01. jun, 2013 21:05

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ElTorro » fredag, 03. jan, 2020 14:47

Emmy skrev:
fredag, 03. jan, 2020 13:50
Med store ændringer mener jeg at f.eks. Salah bliver solgt. Hvilket jeg er ret sikker på sker. Jeg tænker ikke 6-7 nye spillere ind, slet ikke. Men nærmere en eller to store handler.
Har også en fornemmelse på Salah, men måske først i 2021. Så gerne, at vi hentede en midtbanespiller og en CB — begge af en vis kvalitet. Jeg har tidligere nævnt David Alaba som en ønskesigning; jeg tror, hans fleksibilitet kunne komme os gevaldigt til gode, hvis en sådan handel overhovedet kan lade sig gøre. Derudover er det måske også fint at tænke lidt langsigtet ift. midtbanen. Vores “slidere” er ikke helt unge længere, så det ville måske være fornuftigt at finde alternativer/supplement til Hendo, Milner, Gini — og ja, Lallana, der nok smutter til sommer. Måske har vi allerede en løsning parat i Grujic? Har ikke fulgt hans udvikling i Hertha.
Senest rettet af ElTorro fredag, 03. jan, 2020 15:25, rettet i alt 1 gang.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » fredag, 03. jan, 2020 15:14

Alaba ville være en drøm, fordi han kan dække så mange pladser og må betegnes som aller øverste hylde. Han bliver nok dyr, men har dog for nylig givet udtryk for, at han godt kunne tænke sig at prøve noget nyt.

Ift. Salah: Hvis han ryger ud, og Sancho kom ind, og vi måske oven i købet tjente en lille mønt på det, ville jeg ikke have nogen indvendinger.

ElTorro
Indlæg: 308
Tilmeldt: lørdag, 01. jun, 2013 21:05

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ElTorro » fredag, 03. jan, 2020 15:24

Tom_Jorsal skrev:
fredag, 03. jan, 2020 15:14
Alaba ville være en drøm, fordi han kan dække så mange pladser og må betegnes som aller øverste hylde. Han bliver nok dyr, men har dog for nylig givet udtryk for, at han godt kunne tænke sig at prøve noget nyt.

Ift. Salah: Hvis han ryger ud, og Sancho kom ind, og vi måske oven i købet tjente en lille mønt på det, ville jeg ikke have nogen indvendinger.
Nej, den er jeg sådan set også med på, selvom Salah er begyndt at løfte sit spil igen. Mht. Alaba kan jeg se, han har kontraktudløb i ‘21, så det er måske ikke helt utænkeligt, han skydes af til sommer — særligt med Alphonso Davies’ udvikling tager i betragtning. Han er dog “kun” 180cm. Det er måske en kende for småt til at spille CB I PrL?

I det hele taget render der en stor mængde talent rundt i Bundesligaen i disse år, der er værd at holde øje med!

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » fredag, 03. jan, 2020 15:57

Man kunne godt forestille sig, at Nike ikke ville have noget imod at bytte Salah, som er sponsoret af Adidas, ud med enten Mbappe eller Sancho, som begge er i stald hos Nike. Såfremt man sælger Salah, kan jeg ikke se, hvorfor Mbappe ikke skulle kunne være en mulighed.

ElTorro
Indlæg: 308
Tilmeldt: lørdag, 01. jun, 2013 21:05

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ElTorro » fredag, 03. jan, 2020 19:01

Mads T. skrev:
fredag, 03. jan, 2020 15:57
Man kunne godt forestille sig, at Nike ikke ville have noget imod at bytte Salah, som er sponsoret af Adidas, ud med enten Mbappe eller Sancho, som begge er i stald hos Nike. Såfremt man sælger Salah, kan jeg ikke se, hvorfor Mbappe ikke skulle kunne være en mulighed.
Sandt. Mener også, det (burde)kunne være en mulighed. Så er spørgsmålet naturligvis, om Mbappé rent faktisk vil til Liverpool? Jeg tænker f.eks. på Real her. Han kan vel vælge og vrage mellem topklubber, tænker jeg. Tror egentlig, Sancho er mere realistisk, men han er — på nuværende tidspunkt — hverken på niveau med Mbappé eller for den sags skyld Salah, synes jeg. Kan han blive det? Ja, det tyder det på. Tror, der er mere sandsynligt, men det ved vi jo intet om :-)

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » fredag, 03. jan, 2020 19:03

athomsen skrev:
Emmy skrev:
fredag, 03. jan, 2020 13:50
Med store ændringer mener jeg at f.eks. Salah bliver solgt. Hvilket jeg er ret sikker på sker. Jeg tænker ikke 6-7 nye spillere ind, slet ikke. Men nærmere en eller to store handler.
Tror der er større interesse for Mané end Salah.
Afgjort. Men han bliver
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar