Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Oomph242
Indlæg: 5680
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 01. jan, 2020 17:06

Mads T. skrev:
onsdag, 01. jan, 2020 16:59
Oomph242 skrev:
tirsdag, 31. dec, 2019 00:13
Mads T. skrev:
mandag, 30. dec, 2019 23:17
Vi bliver rygtet til Diego Carlos fra Sevilla på Twitter i dag. Midterforsvarer, som umiddelbart minder en del om VVD og Gomez i stil. Handlen skulle træde i kraft til sommer.

Ingen af de mere pålidelige journalister taler om denne, så tag det som det er. Et rygte. Nogen der kender noget til ham og har set mere end Youtube compilations?
Mon ikke han ryger til Madrid! Hvis de altså har pengene...
Rygtet siger også at vi skulle have slået dem i kampen om hans signatur og hvorfor skulle han da også vælge dem frem fra os? Men lad os nu se, det er stadig kun rygter.
Findes der andre kilder end `Reports in Spain` ?

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » onsdag, 01. jan, 2020 17:31

Mads T. skrev:
mandag, 30. dec, 2019 23:17
Vi bliver rygtet til Diego Carlos fra Sevilla på Twitter i dag. Midterforsvarer, som umiddelbart minder en del om VVD og Gomez i stil. Handlen skulle træde i kraft til sommer.

Ingen af de mere pålidelige journalister taler om denne, så tag det som det er. Et rygte. Nogen der kender noget til ham og har set mere end Youtube compilations?
Kilder?

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 01. jan, 2020 17:52

pow9199 skrev:
onsdag, 01. jan, 2020 17:31
Mads T. skrev:
mandag, 30. dec, 2019 23:17
Vi bliver rygtet til Diego Carlos fra Sevilla på Twitter i dag. Midterforsvarer, som umiddelbart minder en del om VVD og Gomez i stil. Handlen skulle træde i kraft til sommer.

Ingen af de mere pålidelige journalister taler om denne, så tag det som det er. Et rygte. Nogen der kender noget til ham og har set mere end Youtube compilations?
Kilder?
El Desmarque, cited by the Mirror, claim the Reds have opened negotiations for the Sevilla defender and are willing to pay the Brazilian’s £65m buyout clause in a bid to seal a deal ahead of Real Madrid.

The report goes on to say he’d join the club at the end of the season with Liverpool wanting him him to partner Virgil van Dijk at Anfield.

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » onsdag, 01. jan, 2020 20:06

Niels K skrev:
onsdag, 01. jan, 2020 17:52
pow9199 skrev:
onsdag, 01. jan, 2020 17:31
Mads T. skrev:
mandag, 30. dec, 2019 23:17
Vi bliver rygtet til Diego Carlos fra Sevilla på Twitter i dag. Midterforsvarer, som umiddelbart minder en del om VVD og Gomez i stil. Handlen skulle træde i kraft til sommer.

Ingen af de mere pålidelige journalister taler om denne, så tag det som det er. Et rygte. Nogen der kender noget til ham og har set mere end Youtube compilations?
Kilder?
El Desmarque, cited by the Mirror, claim the Reds have opened negotiations for the Sevilla defender and are willing to pay the Brazilian’s £65m buyout clause in a bid to seal a deal ahead of Real Madrid.

The report goes on to say he’d join the club at the end of the season with Liverpool wanting him him to partner Virgil van Dijk at Anfield.
Tak, det virker som noget af en and, for artiklen på Desmarques henviser til "engelske medier"

https://eldesmarque.com/sevilla/sevilla ... en-sevilla

Og en doven oversættelse (om end nok mindre doven end journalistens benarbejde)

Forestillingerne fra Diego Carlos går naturligvis ikke upåvirket af de store hold i Europa. Sevilla er en trampolinklub. Normalt, hvis en spiller overstiger forventningerne, er det næste skridt at gå til en af ​​de største i Europa. I denne forstand tales stærkt fra Premier League om Liverpool, den nuværende europæiske mester og sololeder i England.

Faktisk taler de engelske medier om et tilbud på 65 millioner pund til det centrale Sevilla, et beløb, der ville gøre spilleren til det dyreste salg i klubbens historie. Det er dog grunden til, at Diego Carlos 'afgang materialiseres meget. I øjeblikket, så vidt ElDesmarque har kunnet vide, har der været undersøgelser som hver gang et marked åbner. Intet andet end spørgsmål og svar. Faktisk forstår spilleren, at det ikke er tid til at forlade Sevilla. Han har det fint, han spiller på et højt niveau, han har trænerens tillid og han kan lide byen og klubben.

Derfor er spillerens idé for tiden at fortsætte med at udvikle sig med det latinamerikanske hold. I fodbold er der få definitive ting. Det forekommer usandsynligt, at et hold ankommer for at betale 75 millioner klausulen for spilleren, måske den eneste måde at forlade denne januar.

Det er normalt for Liverpool at tænke på Diego Carlos. Et forsvarscenter dannet af det centrale Sevilla og Virgil Van Dijk lyder sød. Hverken den latinamerikanske klub eller spilleren mener, at en exit er det rigtige træk. For spilleren er den næste udfordring det brasilianske hold.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 02. jan, 2020 09:27

Det lyder også af mange penge for en midterforsvarer, når Klopp startede sæsonen med at sige, at han havde 4 verdensklasse midterforsvarere. Jeg tror, der er langsigtede planer med Gomez som VvD's makker, og for de 2 andre, er skader problemet.
Muligvis bytter vi Lovren til sommer, selvom Klopp ikke ønskede det i sommers og bad ham blive, men sker det alligevel, så har vi Nat, Ki-Jana og Sepp til at træde ind.
Normalt render midterforsvarere ikke ind i så mange skader, og et fast makkerpar spiller nærmest alle kampe i sæsonen.

Oomph242
Indlæg: 5680
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 02. jan, 2020 10:26

Niels K skrev:
torsdag, 02. jan, 2020 09:27
Det lyder også af mange penge for en midterforsvarer, når Klopp startede sæsonen med at sige, at han havde 4 verdensklasse midterforsvarere. Jeg tror, der er langsigtede planer med Gomez som VvD's makker, og for de 2 andre, er skader problemet.
Muligvis bytter vi Lovren til sommer, selvom Klopp ikke ønskede det i sommers og bad ham blive, men sker det alligevel, så har vi Nat, Ki-Jana og Sepp til at træde ind.
Normalt render midterforsvarere ikke ind i så mange skader, og et fast makkerpar spiller nærmest alle kampe i sæsonen.
Skader er i den grad også et problem for Gomez desværre. Jeg så gerne vi gik efter en Ben White til fremtidens forsvar.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » torsdag, 02. jan, 2020 10:39

Niels K skrev:
torsdag, 02. jan, 2020 09:27
Det lyder også af mange penge for en midterforsvarer, når Klopp startede sæsonen med at sige, at han havde 4 verdensklasse midterforsvarere. Jeg tror, der er langsigtede planer med Gomez som VvD's makker, og for de 2 andre, er skader problemet.
Muligvis bytter vi Lovren til sommer, selvom Klopp ikke ønskede det i sommers og bad ham blive, men sker det alligevel, så har vi Nat, Ki-Jana og Sepp til at træde ind.
Normalt render midterforsvarere ikke ind i så mange skader, og et fast makkerpar spiller nærmest alle kampe i sæsonen.
Normalt gælder bare ikke når det kommer til vores midterforsvarer. De har en lang tradition for at være plaget af skader, så vi kan sagtens forstærke os på den position.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 02. jan, 2020 10:59

Oomph242 skrev:
torsdag, 02. jan, 2020 10:26
Niels K skrev:
torsdag, 02. jan, 2020 09:27
Det lyder også af mange penge for en midterforsvarer, når Klopp startede sæsonen med at sige, at han havde 4 verdensklasse midterforsvarere. Jeg tror, der er langsigtede planer med Gomez som VvD's makker, og for de 2 andre, er skader problemet.
Muligvis bytter vi Lovren til sommer, selvom Klopp ikke ønskede det i sommers og bad ham blive, men sker det alligevel, så har vi Nat, Ki-Jana og Sepp til at træde ind.
Normalt render midterforsvarere ikke ind i så mange skader, og et fast makkerpar spiller nærmest alle kampe i sæsonen.
Skader er i den grad også et problem for Gomez desværre. Jeg så gerne vi gik efter en Ben White til fremtidens forsvar.
Du fastholder, at han bare render ind i diverse skader hele tiden ? Alle hans skader skyldes noget udefra kommende - altså duelspil. Det er altså ikke at være injury prone. Det gælder dog et godt stykke henad vejen for de 2 andre, men Gomez har en lige så stor sandsynlighed for at kunne holde sig skadesfri som alle andre efter min bedste overbevisning, og han viser nu igen sin meget store klasse.

pingel
Indlæg: 1011
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » torsdag, 02. jan, 2020 14:01

Vi har lige hjemkaldt Nat Phillips fra et vellykket lejeophold for at dække de skader vi har pt, så vi køber ingen centerforsvarere...

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » torsdag, 02. jan, 2020 14:43

Niels K skrev:
torsdag, 02. jan, 2020 10:59
Oomph242 skrev:
torsdag, 02. jan, 2020 10:26
Niels K skrev:
torsdag, 02. jan, 2020 09:27
Det lyder også af mange penge for en midterforsvarer, når Klopp startede sæsonen med at sige, at han havde 4 verdensklasse midterforsvarere. Jeg tror, der er langsigtede planer med Gomez som VvD's makker, og for de 2 andre, er skader problemet.
Muligvis bytter vi Lovren til sommer, selvom Klopp ikke ønskede det i sommers og bad ham blive, men sker det alligevel, så har vi Nat, Ki-Jana og Sepp til at træde ind.
Normalt render midterforsvarere ikke ind i så mange skader, og et fast makkerpar spiller nærmest alle kampe i sæsonen.
Skader er i den grad også et problem for Gomez desværre. Jeg så gerne vi gik efter en Ben White til fremtidens forsvar.
Du fastholder, at han bare render ind i diverse skader hele tiden ? Alle hans skader skyldes noget udefra kommende - altså duelspil. Det er altså ikke at være injury prone. Det gælder dog et godt stykke henad vejen for de 2 andre, men Gomez har en lige så stor sandsynlighed for at kunne holde sig skadesfri som alle andre efter min bedste overbevisning, og han viser nu igen sin meget store klasse.
Jeg er spændt på at høre, hvilke kriterier og/eller parametre du adskiller udefra kommende skader fra de der opstår som værende forskyldt af høj tilbøjelighed til skader. Min pointe med at bringe det op, er naturligvis at det i visse tilfælde er fair at kategorisere skader som eksogene eller endogene (om de er affødt af ude- eller indefra kommende årsager). Haaland/Keane eksogent, Owens muskelskader endogene lidt groft sagt. Men der er bare ikke ret mange skader der er så let kategoriserbare. Faktisk tværtimod. Og Gomez' tre ankelskader på under tre år er i den grad noget at betragte med en vis skepsis og varsomhed. Det er muligt de alle tre kan se ud til at være eksogent forsagede, men hvis en spiller har blot en minimal skævhed i sit løb eller har en marginalt skæv timing i sit spil (ofte pga tidligere skader eller manglende kampform), så betyder det at han har en højere tilbøjelighed til eksogene skader. Med andre ord: Skader avler skader. Og Gomez har haft en god sjat af dem allerede.

Her er en ret god artikel der også henviser at hans ankelbrud bestemt var påvirket af hans tidligere skader
https://www.thisisanfield.com/2019/03/j ... erpool-fc/
https://www.transfermarkt.com/joe-gomez ... ler/256178

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 02. jan, 2020 15:58

Emmy skrev:
torsdag, 02. jan, 2020 10:39
Niels K skrev:
torsdag, 02. jan, 2020 09:27
Det lyder også af mange penge for en midterforsvarer, når Klopp startede sæsonen med at sige, at han havde 4 verdensklasse midterforsvarere. Jeg tror, der er langsigtede planer med Gomez som VvD's makker, og for de 2 andre, er skader problemet.
Muligvis bytter vi Lovren til sommer, selvom Klopp ikke ønskede det i sommers og bad ham blive, men sker det alligevel, så har vi Nat, Ki-Jana og Sepp til at træde ind.
Normalt render midterforsvarere ikke ind i så mange skader, og et fast makkerpar spiller nærmest alle kampe i sæsonen.
Normalt gælder bare ikke når det kommer til vores midterforsvarer. De har en lang tradition for at være plaget af skader, så vi kan sagtens forstærke os på den position.
Det er også min fornemmelse. Det er af vores 4 startere på pladsen kun VvD der ikke har været (langvarigt) ude i denne sæson, og jeg takker fodboldguderne for at han - Virgil - tilsyneladende er lavet af granit.

Hvad er i øvrigt "mange penge" for en midterforsvarer? Eller en hvilken som helst spiller i det hele taget? I mine øjne er de "mange penge", vi brugte på VvD, nok tæt på at være de bedste penge vi nogensinde har spenderet. Er ham der Carlos den rigtige - og her stoler jeg 100% på Klopps vurdering - så er £65M efter min mening ikke "mange penge". Hvis Klopp mener at han på langt sigt er den bedste option som VvD´s makker, så bakker jeg det op. Ligesom jeg bakker op, hvis han mener, at den ære i stedet skal tilfalde Gomez eller Matip. Lovrens tid på Anfield lakker under alle omstændigheder mod enden.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 02. jan, 2020 16:18

pow9199 skrev:
torsdag, 02. jan, 2020 14:43
Niels K skrev:
torsdag, 02. jan, 2020 10:59
Oomph242 skrev:
torsdag, 02. jan, 2020 10:26
Niels K skrev:
torsdag, 02. jan, 2020 09:27
Det lyder også af mange penge for en midterforsvarer, når Klopp startede sæsonen med at sige, at han havde 4 verdensklasse midterforsvarere. Jeg tror, der er langsigtede planer med Gomez som VvD's makker, og for de 2 andre, er skader problemet.
Muligvis bytter vi Lovren til sommer, selvom Klopp ikke ønskede det i sommers og bad ham blive, men sker det alligevel, så har vi Nat, Ki-Jana og Sepp til at træde ind.
Normalt render midterforsvarere ikke ind i så mange skader, og et fast makkerpar spiller nærmest alle kampe i sæsonen.
Skader er i den grad også et problem for Gomez desværre. Jeg så gerne vi gik efter en Ben White til fremtidens forsvar.
Du fastholder, at han bare render ind i diverse skader hele tiden ? Alle hans skader skyldes noget udefra kommende - altså duelspil. Det er altså ikke at være injury prone. Det gælder dog et godt stykke henad vejen for de 2 andre, men Gomez har en lige så stor sandsynlighed for at kunne holde sig skadesfri som alle andre efter min bedste overbevisning, og han viser nu igen sin meget store klasse.
Jeg er spændt på at høre, hvilke kriterier og/eller parametre du adskiller udefra kommende skader fra de der opstår som værende forskyldt af høj tilbøjelighed til skader. Min pointe med at bringe det op, er naturligvis at det i visse tilfælde er fair at kategorisere skader som eksogene eller endogene (om de er affødt af ude- eller indefra kommende årsager). Haaland/Keane eksogent, Owens muskelskader endogene lidt groft sagt. Men der er bare ikke ret mange skader der er så let kategoriserbare. Faktisk tværtimod. Og Gomez' tre ankelskader på under tre år er i den grad noget at betragte med en vis skepsis og varsomhed. Det er muligt de alle tre kan se ud til at være eksogent forsagede, men hvis en spiller har blot en minimal skævhed i sit løb eller har en marginalt skæv timing i sit spil (ofte pga tidligere skader eller manglende kampform), så betyder det at han har en højere tilbøjelighed til eksogene skader. Med andre ord: Skader avler skader. Og Gomez har haft en god sjat af dem allerede.

Her er en ret god artikel der også henviser at hans ankelbrud bestemt var påvirket af hans tidligere skader
https://www.thisisanfield.com/2019/03/j ... erpool-fc/
https://www.transfermarkt.com/joe-gomez ... ler/256178
Jeg husker, at der blev sagt, at han var så god som ny, efter han startede på træning efter forrige langvarige skade, og at han ikke var mere udsat end alle mulige andre, men han kan da sikkert være mere udsat, hvis han får en gang flyvende knopper af en 90 kg mand ind på sit svageste sted.

Jeg husker ikke, om han blev udsat for dette, som der beskrives i artiklen, du linker til (og som jeg har læst tidligere):

In Gomez’s case, I don’t know the details—even if I did I wouldn’t be allowed to state them publicly due to patient confidentiality laws—but what I do know is that outcomes with lower leg fractures that require a bone graft or internal fixation are good.

The timeline is obviously longer because it’s an added procedure and additional healing time but it doesn’t mean the bone is going to be weaker or more prone to injury.

That being said, there are two concerns to be cognisant of.

Firstly, any surgery has risk of infection in the post operative phase. The research shows that one to three percent of surgeries develop an infection. That’s an inherent risk.

The second concern is Gomez’s fitness levels due to the extended layoff.

Jeg husker intet om infektioner, og han var lige så hurtig som tidligere (som han stadig er den dag i dag).

Det kan da muligvis være, han er lidt mere udsat på den del af kroppen, men ellers er han jo et fysisk pragteksemplar, hvor han sikkert er mindre udsat alle mulige andre steder på kroppen, end andre er, grundet sin gode fysik generelt ?

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » torsdag, 02. jan, 2020 16:39

Nå så må vi egentlig godt præsentere Timo Werner. Fint med mig hvis han bliver i Leipzig sæsonen ud - bare vi får ham

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » torsdag, 02. jan, 2020 21:33

athomsen skrev:Nå så må vi egentlig godt præsentere Timo Werner. Fint med mig hvis han bliver i Leipzig sæsonen ud - bare vi får ham
Ja tak og Maddisson ;)

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » torsdag, 02. jan, 2020 21:56

Jeg har ikke set at Jack Grealish er rygtet til andet end United, hvilket mere skyldes at samtlige spillere er rygtet til dem. Det undrer mig faktisk. Jeg synes han ville pynte på de fleste hold. 24 år. Anfører. Kan lægge op til mål og han er selv en habil målscorer.


Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Besvar