Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
OBI-WAN
Indlæg: 705
Tilmeldt: søndag, 20. jan, 2013 20:12

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af OBI-WAN » mandag, 24. jun, 2013 23:24

Jeg synes virkelig at det er fjollet at bebrejde nogen at Ince ikke er vores spiller i dag. Man traf nogle valg på baggrund af en situation, som så er anderledes i dag.
Det er slet ikke sikkert, Ince var blevet den spiller han er i dag, hvis ikke han var kommet videre.
Og så er det jo heller ikke ligefrem første gang at et talent tager videre og bliver god. Der går trods alt en del talenter gennem vores klub. Skal vi bare holde på alle fremover uanset hvad deres krav er?
Det er sgu så nemt at være bagklog. Og ja, jeg havde da gerne haft Ince i truppen i dag, men man kan sgu ikke bebrejde Kenny og Co.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » mandag, 24. jun, 2013 23:29

Vi ved jo ret beset ikke om man kan bebrejde dem noget. Men omvendt ved vi heller ikke om de har gjort alt efter bogen, hvis man da ellers kan bruge det udtryk i denne her sammenhæng.

Under alle omstændigheder er det lige meget. Om der blev begået fejl eller ej, så er ingen af disse mennesker længere i klubben. Der er sikkert også nogle der vil mene at Benitez begik fejl omkring nogle spillere, men det snakker vi jo heller ikke om. I samme moment kunne vi blive ved med at køre rundt i købet af Andy Carroll. Men for alle disse ting gælder det at vi intet opnår derved, snarere tværtimod.

Nu er der en anden ledelse i klubben. Den vil ligesom forgængerne begå fejl, men forhåbentlig er rammer de plet i langt flere tilfælde.

kristiank
Indlæg: 321
Tilmeldt: lørdag, 31. mar, 2012 22:21
Alder: 27
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af kristiank » tirsdag, 25. jun, 2013 00:02

Bojangles skrev:Bliver vi ikke snart linket til en defensiv midt. Det er som sådan mit eneste ønske i dette transfervindue. Og aller helst en stor kleppert der er stærk med hovedet, som kan være et alternativ til Lucas, når vi spiller mod hold, der spiller med store fysiske angribere.

Jeg er egentlig pisseligeglad med om vi henter flere nu, bare vi får en defensiv midt ind. Vi har masser af forsvarsspillere, fløje, angribere, og offensive midtbanespillere (herunder de mere centralt placerede) men vi har KUN Lucas til den defensive midt. Jaja, vi er ikke ligefrem stjernebesat i det centrale forsvar, nu hvor Coates og Skertl lader til ikke at være første valg. Men selv med de to væk, så har vi stadig en flok i klubben, der kan spille pladsen - men vi har stadig kun EN der kan spille defensiv midt. Jaja, vi har der alternativer der kan tage pladsen, men alternativerne er omtrendt lige så ringe på den plads, som at bruge Gerrard som alternativ til det centrale forsvar, eller Sterling som reservekeeper.

Så kom nu med den defensive midt!!!
:sign6:
Bare rolig, løber vi tør for reservekeepere så bruger vi bare Enrique, du skal ikke være bange for at Sterling bliver brugt på den position.
:D
Man kan ikke være lige heldig hver gang

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 25. jun, 2013 08:19

Køber vi Mignolet til 9 mio. £ så har vi sammen med købene af Alberto og Aspas brugt 23,5 mio £, mens vi har fået 18,3 ind på Carroll og Ince - dvs. vi har brugt 5,2 mio. £.

Jeg vil gerne beholde Skrtel, hvis Rodgers altså mener, at vi kan få det til at fungere, men Touré starter sikkert som makker til Agger, og så vil jeg gerne have Ilori i stedet for Coatesprimært fordi, Ilori er hurtig, og Coates er det modsatte - også i handling.

Den sidste handel må gerne blive Henrikh, og så er jeg ganske tilfreds med vinduet. Dvs. ejernes transferbeløb skal dække et køb af Henrikh, da de 5,2 + det som Ilori måtte koste mere, end vi får for Coates bør kunne hentes hjem på salg af spillere som Spearing, Pacheco og Assaidi.

Her beholder vi altså spillere som: Reina, Shelvey, Downing og ikke mindst Suarez.

OBI-WAN
Indlæg: 705
Tilmeldt: søndag, 20. jan, 2013 20:12

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af OBI-WAN » tirsdag, 25. jun, 2013 08:25

Niels K skrev:Køber vi Mignolet til 9 mio. £ så har vi sammen med købene af Alberto og Aspas brugt 23,5 mio £, mens vi har fået 18,3 ind på Carroll og Ince - dvs. vi har brugt 5,2 mio. £.

Jeg vil gerne beholde Skrtel, hvis Rodgers altså mener, at vi kan få det til at fungere, men Touré starter sikkert som makker til Agger, og så vil jeg gerne have Ilori i stedet for Coatesprimært fordi, Ilori er hurtig, og Coates er det modsatte - også i handling.

Den sidste handel må gerne blive Henrikh, og så er jeg ganske tilfreds med vinduet. Dvs. ejernes transferbeløb skal dække et køb af Henrikh, da de 5,2 + det som Ilori måtte koste mere, end vi får for Coates bør kunne hentes hjem på salg af spillere som Spearing, Pacheco og Assaidi.

Her beholder vi altså spillere som: Reina, Shelvey, Downing og ikke mindst Suarez.
Jeg er overbevist om at Shelvey sammen med Skrtel er fortid efter sommerferien. Og naturligvis ryger Spearing også videre. Coates ser jeg heller ikke have en fremtid på Anfield.
Men mht. Skrtel er det nok lidt afhængigt af, hvordan det udvikler sig med købet af en fuldgod erstatning. Jeg er lidt på vippen med Downing, men han har faktisk været god, selvom han mangler målene. Hvis Tello (el.lign) kommer til, så tror jeg han er videre, men det er ret tvivlsomt.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 25. jun, 2013 08:43

OBI-WAN skrev:
Niels K skrev:Køber vi Mignolet til 9 mio. £ så har vi sammen med købene af Alberto og Aspas brugt 23,5 mio £, mens vi har fået 18,3 ind på Carroll og Ince - dvs. vi har brugt 5,2 mio. £.

Jeg vil gerne beholde Skrtel, hvis Rodgers altså mener, at vi kan få det til at fungere, men Touré starter sikkert som makker til Agger, og så vil jeg gerne have Ilori i stedet for Coatesprimært fordi, Ilori er hurtig, og Coates er det modsatte - også i handling.

Den sidste handel må gerne blive Henrikh, og så er jeg ganske tilfreds med vinduet. Dvs. ejernes transferbeløb skal dække et køb af Henrikh, da de 5,2 + det som Ilori måtte koste mere, end vi får for Coates bør kunne hentes hjem på salg af spillere som Spearing, Pacheco og Assaidi.

Her beholder vi altså spillere som: Reina, Shelvey, Downing og ikke mindst Suarez.
Jeg er overbevist om at Shelvey sammen med Skrtel er fortid efter sommerferien. Og naturligvis ryger Spearing også videre. Coates ser jeg heller ikke have en fremtid på Anfield.
Men mht. Skrtel er det nok lidt afhængigt af, hvordan det udvikler sig med købet af en fuldgod erstatning. Jeg er lidt på vippen med Downing, men han har faktisk været god, selvom han mangler målene. Hvis Tello (el.lign) kommer til, så tror jeg han er videre, men det er ret tvivlsomt.
Jeg bytter naturligvis gerne Downing for Tello, og Skrtel bytter jeg også gerne for en bedre spiller, men det er nu ganske fornuftige spillere at beholde i truppen grundet deres dygtighed og ikke mindst erfaring. De har altså begge mange PL kampe i bagagen.

Ellers burdetruppen give mulighed for udlejning af spillere som: Suso, Sterling og Shelvey, som de sikkert vil have rigtig godt af, så de forhåbentlig kan blive mere fasttømrede medlemmer af truppen til næste sæson.

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » tirsdag, 25. jun, 2013 09:08

Niels K skrev:Køber vi Mignolet til 9 mio. £ så har vi sammen med købene af Alberto og Aspas brugt 23,5 mio £, mens vi har fået 18,3 ind på Carroll og Ince - dvs. vi har brugt 5,2 mio. £.

Jeg vil gerne beholde Skrtel, hvis Rodgers altså mener, at vi kan få det til at fungere, men Touré starter sikkert som makker til Agger, og så vil jeg gerne have Ilori i stedet for Coatesprimært fordi, Ilori er hurtig, og Coates er det modsatte - også i handling.

Den sidste handel må gerne blive Henrikh, og så er jeg ganske tilfreds med vinduet. Dvs. ejernes transferbeløb skal dække et køb af Henrikh, da de 5,2 + det som Ilori måtte koste mere, end vi får for Coates bør kunne hentes hjem på salg af spillere som Spearing, Pacheco og Assaidi.

Her beholder vi altså spillere som: Reina, Shelvey, Downing og ikke mindst Suarez.
Det ville nu være at sylte defensiven imø., hvis kun Touré og Ilori kommer til. I så fald har klubben hverken investeret i en profil til forsvaret eller købt en gardering for Lucas eller alternativer til backpositionerne. Det vil være lidt nedslående de defensive problemer taget i betragtning, men selvfølgelig kan en del af de defensive problemer "kureres" ved at score endnu flere mål, og en stærk offensiv vil selvfølgelig også tvinge de fleste modstandere til at bruge flere kræfter defensivt (og dermed færre offensivt).
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 25. jun, 2013 15:51

Henrikh Mkhitaryan, Tiago Ilori, Christian Atsu, Victor Wanyama tror jeg alle er spillere BR ønsker. Men det kommer ikke til at ske alle hentes. Henrikh tror jeg ikke på.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 26. jun, 2013 08:45

Jeg har brug for hjælp. Jeg mangler en oversigt over de målmænd Liverpool har inkl, de unge. Jeg mener de hentede en lovende svensk målmand sidste år. Det er aktuelt.......i ved. Hvis i kan give mig navene og oplysninger ville jeg blive rigtig glad.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 26. jun, 2013 08:56

Fribytter skrev:
Niels K skrev:Køber vi Mignolet til 9 mio. £ så har vi sammen med købene af Alberto og Aspas brugt 23,5 mio £, mens vi har fået 18,3 ind på Carroll og Ince - dvs. vi har brugt 5,2 mio. £.

Jeg vil gerne beholde Skrtel, hvis Rodgers altså mener, at vi kan få det til at fungere, men Touré starter sikkert som makker til Agger, og så vil jeg gerne have Ilori i stedet for Coatesprimært fordi, Ilori er hurtig, og Coates er det modsatte - også i handling.

Den sidste handel må gerne blive Henrikh, og så er jeg ganske tilfreds med vinduet. Dvs. ejernes transferbeløb skal dække et køb af Henrikh, da de 5,2 + det som Ilori måtte koste mere, end vi får for Coates bør kunne hentes hjem på salg af spillere som Spearing, Pacheco og Assaidi.

Her beholder vi altså spillere som: Reina, Shelvey, Downing og ikke mindst Suarez.
Det ville nu være at sylte defensiven imø., hvis kun Touré og Ilori kommer til. I så fald har klubben hverken investeret i en profil til forsvaret eller købt en gardering for Lucas eller alternativer til backpositionerne. Det vil være lidt nedslående de defensive problemer taget i betragtning, men selvfølgelig kan en del af de defensive problemer "kureres" ved at score endnu flere mål, og en stærk offensiv vil selvfølgelig også tvinge de fleste modstandere til at bruge flere kræfter defensivt (og dermed færre offensivt).
Det er rigtigt, og jeg bytter også gerne Skrtel for en bedre spiller.

Jeg ser dog helst det skitserede fuldført, og så kunne vi evt. vente til januar eller næste sommer med virkelig at fokusere på og bruge penge på den defensive del af holdet, forudsat det er nødvendigt og forudsat at det centrale og offensive rent faktisk fungerer.

Jeg har en forventning om at se den gamle Lucas fra sæsonstarten af, og skulle han være fraværende i løbet af sæsonen, så må vi kunne blande kortene fornuftigt med de spillere, vi har.
En def. midt kan vi også købe i januar.

Robinson skal vel efterhånden vise, at han kan presse Enrique, ellers har vi Johnson, Kelly, Wisdom og Falanagan, hvor de 2 førstnævnte sagtens kan spille en god venstre back.

Vi har jo ikke uanede muligheder for indkøb, og jeg er virkelig glad for, at vi fokuserer på offensiven i dette vindue lige som i vinters, da det er os, der skal op at ligge presset, styre spillet og evne at få kuglen i kassen på vores forhåbentligt utrolig mange chancer efter gennemspillede angreb ;)

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ThunderZtorm » onsdag, 26. jun, 2013 09:47

Kelly skrev:Jeg har brug for hjælp. Jeg mangler en oversigt over de målmænd Liverpool har inkl, de unge. Jeg mener de hentede en lovende svensk målmand sidste år. Det er aktuelt.......i ved. Hvis i kan give mig navene og oplysninger ville jeg blive rigtig glad.
Udover Reina, Mignolet og Jones har vi i øjeblikket, så vidt jeg lige kan finde ud af, følgende keepere tilknyttet:

Danny Ward (reserve team), Yusuf Mersin (U18 - tyrkisk/engelsk), Ryan Crump (u18 - skotte), Ryan Fulton (u18 - skotte), Andrew Firth (u16).

Vi har i øvrigt sagt farvel til to keepere indtil videre i denne sæson: Peter Gulacsi og Tyrell Belford, begge to fra reserveholdet.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 26. jun, 2013 10:01

Fribytter skrev:
Niels K skrev:Køber vi Mignolet til 9 mio. £ så har vi sammen med købene af Alberto og Aspas brugt 23,5 mio £, mens vi har fået 18,3 ind på Carroll og Ince - dvs. vi har brugt 5,2 mio. £.

Jeg vil gerne beholde Skrtel, hvis Rodgers altså mener, at vi kan få det til at fungere, men Touré starter sikkert som makker til Agger, og så vil jeg gerne have Ilori i stedet for Coatesprimært fordi, Ilori er hurtig, og Coates er det modsatte - også i handling.

Den sidste handel må gerne blive Henrikh, og så er jeg ganske tilfreds med vinduet. Dvs. ejernes transferbeløb skal dække et køb af Henrikh, da de 5,2 + det som Ilori måtte koste mere, end vi får for Coates bør kunne hentes hjem på salg af spillere som Spearing, Pacheco og Assaidi.

Her beholder vi altså spillere som: Reina, Shelvey, Downing og ikke mindst Suarez.
Det ville nu være at sylte defensiven imø., hvis kun Touré og Ilori kommer til. I så fald har klubben hverken investeret i en profil til forsvaret eller købt en gardering for Lucas eller alternativer til backpositionerne. Det vil være lidt nedslående de defensive problemer taget i betragtning, men selvfølgelig kan en del af de defensive problemer "kureres" ved at score endnu flere mål, og en stærk offensiv vil selvfølgelig også tvinge de fleste modstandere til at bruge flere kræfter defensivt (og dermed færre offensivt).
Jeg er ikke helt enig. Carra er smuttet og Toure er kommet. Så en nogenlunde status quo, hvilket vel ikke er at sylte defensiven. Jeg beholder meget gerne Skrtel og er egentlig ret enig med denne analyse, der fokuserer på defensive kontinuitet som noget positivt:

http://www.eplindex.com/34355/martin-sk ... lysis.html

Hvis vi skal gøre et eller andet for vores defensiv, så skal vi måske sælge Allen og købe en konkurrent til Lucas.
Kloppite

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 26. jun, 2013 10:03

http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=37454&zone=1

Hvis det lykkedes at hente ham, så taber jeg skuffen. Han er et rigtig stort talent.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » onsdag, 26. jun, 2013 10:04

Kelly skrev:http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=37454&zone=1

Hvis det lykkedes at hente ham, så taber jeg skuffen. Han er et rigtig stort talent.
Han har tidligere haft en frikøbsklausul på 90mio kr.
Ved ikke om han har fået fornyet sin kontrakt, men bestemt en spændende spiller.
Billede

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 26. jun, 2013 10:23

Xenne skrev:
Kelly skrev:http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=37454&zone=1

Hvis det lykkedes at hente ham, så taber jeg skuffen. Han er et rigtig stort talent.
Han har tidligere haft en frikøbsklausul på 90mio kr.
Ved ikke om han har fået fornyet sin kontrakt, men bestemt en spændende spiller.
Det er jo så top-talentet fra Barca's akademi, der her nævnes. Tvivler meget på, at vi får lov at hente ham. Men hvis vi gør, så må vi sgu da være kæmpefavoritter i alle ungdomsturneringerne efterhånden.
Kloppite

Besvar