Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 10. maj, 2018 08:03

Tom_Jorsal skrev:Det forlyder, at Tottenham er interesserede i Matthijs de Ligt fra Ajax. Der synes jeg, vi skal overhale dem indenom og hente ham. Han er meget ung, men har spillet 60 kampe for Ajax og er meget moden i sin spillestil - lidt paa samme maade som Andreas Christensen er det, hvor man paa banen ikke kan se, spilleren er saa ung. Klavan ud og ham ind kunne väre en opgradering og godt for fremtiden.
Absolut et stort talent. Et andet stort talent, Diogo Leite fra Porto, skulle være på vores radar:

https://www.express.co.uk/sport/footbal ... urs-gossip

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 10. maj, 2018 08:31

Hvad tænker I om de rygter, der sender Khedira den anden vej, når/hvis Can smutter til Juve ?

https://www.kickoff.co.uk/85277/the-wor ... liverpool/

Han har selv udtalt, at han ikke er sådan en club bound person men mere en, der søger eventyr og ikke mindst mesterskaber og medaljer. Han har vundet mesterskabet i Tyskland, Spanien og Italien, og vil også rigtig gerne vinde det i den hårdeste turnering af dem alle.

http://www.espn.com/soccer/soccer-trans ... eague-move

Det ville vel ikke være dårligt med sådan en vindertype i truppen, og han burde vel kunne spille 2-3 sæsoner mere på højeste niveau (lige som Milner ;) ) ?

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » torsdag, 10. maj, 2018 08:36

Khedira vil være et flot forstærkning til holdet. Bedre end Can og med en værdifuld rutine fra de største klubber
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 10. maj, 2018 10:01

Emmy skrev:Khedira vil være et flot forstærkning til holdet. Bedre end Can og med en værdifuld rutine fra de største klubber
Jeg tænker også, at det vil være et super bytte for Can.

Ceballos muligvis for Lallana, som vi ikke ved, hvor mange kampe kan spille på en sæson i hvert fald...

Keita ind som ekstra spiller til midten.

Dvs. Hendo, Khedira - Keita, Ox, Milner, Gini (måske Lallana) - Ceballos. Så bør midten være godt dækket ind på alle måder.

Fekir ind til de forreste 3 pladser, og så må vi se, hvem af vores øvrige offensiv spillere, der skal være 5. og 6. mulighed helt fremme, når pre season er overstået.

Det lader til, at vi skal have en højre back ind også, hvis Klopp altså ikke vil køre en sæson mere med Trent og Gomez, hvilket jeg synes ville være en god idé, da de begge godt kan bruge en sæson mere til at suge erfaring til sig, inden Trent måske skal længere frem og Joe rykkes sidelæns ?

Jeg ville virkelig gerne også have Sessegnon, men det kan jo være, at Klopp ser vores udlejede Arroyo som vores svar på Sessegnon ?

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » torsdag, 10. maj, 2018 10:12

Tror ikke på, at Klopp henter en 31-årig i karrierens efterår til midtbanen... Hvorfor skulle vi også pludselig være interesseret i en midtbanespiller fra Juventus? Pga Can rygtes dertil? Can har kontrakt udløb, så det giver ingen mening

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » torsdag, 10. maj, 2018 10:28

AJJ skrev:Tror ikke på, at Klopp henter en 31-årig i karrierens efterår til midtbanen... Hvorfor skulle vi også pludselig være interesseret i en midtbanespiller fra Juventus? Pga Can rygtes dertil? Can har kontrakt udløb, så det giver ingen mening
Jeg tror heller ikke meget på det. Klopp vil helst have unge spillere med masser af krudt i stængerne. Men forholdt til rygtet synes jeg det kunne være en fin spiller at få ind på holdet.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 10. maj, 2018 11:00

Emmy skrev:Khedira vil være et flot forstærkning til holdet. Bedre end Can og med en værdifuld rutine fra de største klubber
Khedira er virkelig faldet af på det sidste år tid. Så ham håber jeg ikke på. Knæene har det vist heller ikke så godt længere.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 10. maj, 2018 11:20

Oomph242 skrev:
Emmy skrev:Khedira vil være et flot forstærkning til holdet. Bedre end Can og med en værdifuld rutine fra de største klubber
Khedira er virkelig faldet af på det sidste år tid. Så ham håber jeg ikke på. Knæene har det vist heller ikke så godt længere.
Hvis knæene er slidte og færdige, så er det bestemt ikke godt, men det med at være faldet af på den, det mener jeg nu nok, at der kan rettes op på i nye omgivelser og i en lidt mere tilbagetrukket rolle, som alternativ til Hendo.
Vi har - så vidt jeg husker - den yngste trup i PL - i hvert fald en lav gennemsnitsalder, og vi kan se, hvad erfaring og den rette mentalitet betyder, når vi ser på Milner, så for mig gør det slet ikke noget, at vi har lidt mere i den ældre/rutinerede vægtskål - særligt når det er en spiller med Khedira's CV.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » torsdag, 10. maj, 2018 12:19

Niels K skrev:
Oomph242 skrev:
Emmy skrev:Khedira vil være et flot forstærkning til holdet. Bedre end Can og med en værdifuld rutine fra de største klubber
Khedira er virkelig faldet af på det sidste år tid. Så ham håber jeg ikke på. Knæene har det vist heller ikke så godt længere.
Hvis knæene er slidte og færdige, så er det bestemt ikke godt, men det med at være faldet af på den, det mener jeg nu nok, at der kan rettes op på i nye omgivelser og i en lidt mere tilbagetrukket rolle, som alternativ til Hendo.
Vi har - så vidt jeg husker - den yngste trup i PL - i hvert fald en lav gennemsnitsalder, og vi kan se, hvad erfaring og den rette mentalitet betyder, når vi ser på Milner, så for mig gør det slet ikke noget, at vi har lidt mere i den ældre/rutinerede vægtskål - særligt når det er en spiller med Khedira's CV.
Det er imø svært at finde den der defensive midtbane, der er en ung superstar til en fornuftig pris, som er villig til at komme til Liverpool - når vores kaptajn spiller som han gør. For så ved de fleste godt, at de ikke kommer for at blive fast start 11'er - og hvis vi skal overbevise en lad os sige 23-24 årig om at han skal spille hos os, så vil denne selvfølgelig have en god mulighed for at bide sig fast i holdet. Og det er bare generelt altid sværere at vippe en kaptajn af holdet end alle mulige andre. På den måde kan der være god fornuft i at se i retning af erfaring og efter nogen som vil have det sidste ud af karrieren.

Jeg kender ikke nok til, hvordan Khedira levere for tiden og hvad prisen kunne blive (indkøb og løn) Men kan han levere noget der ligner det han generelt har leveret igennem karrieren og kan prisen blive fornuftig (dvs. afspejle, at her er en spiller i sin karrieres efterår) så vil det ikke være et dumt valg - specielt hvis det kan frigive transferpenge til at forstærke offensivt.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » torsdag, 10. maj, 2018 12:33

Kunne vi måske lokke Alonso væk fra cska london?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » torsdag, 10. maj, 2018 13:15

Emmy skrev:Kunne vi måske lokke Alonso væk fra cska london? Billede
Til at sidde på bænken eller?
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » torsdag, 10. maj, 2018 13:29

YNWA! skrev:
Emmy skrev:Kunne vi måske lokke Alonso væk fra cska london? Billede
Til at sidde på bænken eller?
Du har nok ret i at han får svært ved at spille sig til en fast plads pt. Men han er så alsidig, dækker jo hele venstresiden. Så det skal nok give masser af spilletid.
Hvad er egentlig hans stærkeste plads?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » torsdag, 10. maj, 2018 14:21

Emmy skrev:
YNWA! skrev:
Emmy skrev:Kunne vi måske lokke Alonso væk fra cska london? Billede
Til at sidde på bænken eller?
Du har nok ret i at han får svært ved at spille sig til en fast plads pt. Men han er så alsidig, dækker jo hele venstresiden. Så det skal nok give masser af spilletid.
Hvad er egentlig hans stærkeste plads?
Mener han er bedst på venstreback og der har vi en skotte der har gjort det fremragende. Mener det ville være et luksusproblem hvis vi også henter Alonso.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » torsdag, 10. maj, 2018 14:44

Alle Fekir rygter er afvist fra bla hans far. Måske det var for godt til at være sandt. Pis

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » torsdag, 10. maj, 2018 15:54

liverpoolfc86 skrev:Alle Fekir rygter er afvist fra bla hans far. Måske det var for godt til at være sandt. Pis


Paul Joyce, Melissa Reddy og James Pearce har heller ikke været ude og afvise det. Jeg tror der er noget om det.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Besvar