Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 16. jul, 2008 11:41

Nando skrev:
ilusio skrev:
Emmy skrev:
Hr. Drejer skrev:
ilusio skrev:Insua er blevet nægtet at gå på lån så han ser ud til at være en del af førsteholdsplanerne. Hvorfor så ikke sælge Aurelio? Det ville da give £3-4 mio mere i kassen + lavere lønbudget...

Newcastle ser ud til at hente Aimar for £7 mio, hvorfor er vi ikke inde i den kamp?

Hvordan går det med Leto? Har vi solgt ham igen?
Jeg er enig med dig i dit Aurelio-argument. Hvis vi kan få £3-4 mill. for ham, så skal han skydes af. Insua skal have nogle flere kampe, f.eks. mod lavere rangerende klubber.

Men jeg er ikke enig i dit Aimar-argument. Med de penge vi har til rådighed, og Aimars to seneste sæsoner taget i betragtning, så synes jeg £7 mill. udgør en for stor risiko.

Mht. Leto, så er han ikke solgt.

På diverse spurs-hjemmesider, bliver der talt om et bytte mellem Keane og Alonso. De vil selvfølgelig have penge oveni. De mangler en defensiv midtbanespiller og Alonso passer til den position. Hvad siger I til et sådan bytte/tankeeksperiment?
Fuldstændigt utænkeligt. De ser stærke nok ud i forvejen og en type som Xabi er lige præcis hvad de mangler.
Der er en hel del rygter fremme om at Atl. Madrid er yderst interesserede i Xabi og det kunne bane vejen for en byttehandel med Aguero.
De engelske klubber er &%¤#"!'ed up mht priser på spillere. Jeg er godt og grundig træt af den prissætning der er på Bentley, Barry og Keane (Berbatov er i orden da det er scum der betaler, men ellers kan han regnes med også).

Alonso ud og Aquero ind, det vil være et fornuftigt bytte. Jeg vil faktisk smide £3-5 mio oveni også.

Bytte lige ud for Keane? Det er faktisk dem der burde smide penge i kassen. Alonso er Europamester for landshold og vundet en af 2 finaler for klubhold de sidste 4 år. Keane har gjort det fint på et middelhold. Nej nu må den galskab fandme slutte!
Ved et bytte mellem Alonso og Aguero kan du roligt regne med at vi skal smide et sted mellem £15M og £20M oveni, men det ville passe mig helt fint, om det så blev sommerens sidste transfer..
Enig. Hvis Alonso skal sælges skal det være til en klub uden for P.L.
Mht. Aguero, så mener jeg at han har en langtidskontrakt og at han gerne vil blive i Atletico. Mener også at chelski har fået et kæmpebud afvist, så muligheden for at vi får ham er vel ikke-eksisterende.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » onsdag, 16. jul, 2008 11:50

Chelsea fik ikke buddet afvist da de ville betale det han koster i frikøbsklausulen. Aquero ønskede bare ikke at tage til Chelsea. (forståeligt nok)

Hvis Aquero selv ønsker at komme er det ikke umuligt. Det er jo ikke alle managers der er idioter at handle med som MoN. Derfor skal man ikke afvise muligheden. Personligt synes jeg det ville være det hele værd at hente ham. Også selvom vi skal smide £10 mio oveni. Men man kunne jo prøve med Alonso + Aurelio + £3-5 mio.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » onsdag, 16. jul, 2008 13:44

Hr. Drejer skrev:
Nando skrev:
ilusio skrev:
Emmy skrev:
Hr. Drejer skrev:
ilusio skrev:Insua er blevet nægtet at gå på lån så han ser ud til at være en del af førsteholdsplanerne. Hvorfor så ikke sælge Aurelio? Det ville da give £3-4 mio mere i kassen + lavere lønbudget...

Newcastle ser ud til at hente Aimar for £7 mio, hvorfor er vi ikke inde i den kamp?

Hvordan går det med Leto? Har vi solgt ham igen?
Jeg er enig med dig i dit Aurelio-argument. Hvis vi kan få £3-4 mill. for ham, så skal han skydes af. Insua skal have nogle flere kampe, f.eks. mod lavere rangerende klubber.

Men jeg er ikke enig i dit Aimar-argument. Med de penge vi har til rådighed, og Aimars to seneste sæsoner taget i betragtning, så synes jeg £7 mill. udgør en for stor risiko.

Mht. Leto, så er han ikke solgt.

På diverse spurs-hjemmesider, bliver der talt om et bytte mellem Keane og Alonso. De vil selvfølgelig have penge oveni. De mangler en defensiv midtbanespiller og Alonso passer til den position. Hvad siger I til et sådan bytte/tankeeksperiment?
Fuldstændigt utænkeligt. De ser stærke nok ud i forvejen og en type som Xabi er lige præcis hvad de mangler.
Der er en hel del rygter fremme om at Atl. Madrid er yderst interesserede i Xabi og det kunne bane vejen for en byttehandel med Aguero.
De engelske klubber er &%¤#"!'ed up mht priser på spillere. Jeg er godt og grundig træt af den prissætning der er på Bentley, Barry og Keane (Berbatov er i orden da det er scum der betaler, men ellers kan han regnes med også).

Alonso ud og Aquero ind, det vil være et fornuftigt bytte. Jeg vil faktisk smide £3-5 mio oveni også.

Bytte lige ud for Keane? Det er faktisk dem der burde smide penge i kassen. Alonso er Europamester for landshold og vundet en af 2 finaler for klubhold de sidste 4 år. Keane har gjort det fint på et middelhold. Nej nu må den galskab fandme slutte!
Ved et bytte mellem Alonso og Aguero kan du roligt regne med at vi skal smide et sted mellem £15M og £20M oveni, men det ville passe mig helt fint, om det så blev sommerens sidste transfer..
Enig. Hvis Alonso skal sælges skal det være til en klub uden for P.L.
Mht. Aguero, så mener jeg at han har en langtidskontrakt og at han gerne vil blive i Atletico. Mener også at chelski har fået et kæmpebud afvist, så muligheden for at vi får ham er vel ikke-eksisterende.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 16. jul, 2008 14:31

Heksem skrev:
Hr. Drejer skrev:
Nando skrev:
ilusio skrev:
Emmy skrev:
Hr. Drejer skrev:
ilusio skrev:Insua er blevet nægtet at gå på lån så han ser ud til at være en del af førsteholdsplanerne. Hvorfor så ikke sælge Aurelio? Det ville da give £3-4 mio mere i kassen + lavere lønbudget...

Newcastle ser ud til at hente Aimar for £7 mio, hvorfor er vi ikke inde i den kamp?

Hvordan går det med Leto? Har vi solgt ham igen?
Jeg er enig med dig i dit Aurelio-argument. Hvis vi kan få £3-4 mill. for ham, så skal han skydes af. Insua skal have nogle flere kampe, f.eks. mod lavere rangerende klubber.

Men jeg er ikke enig i dit Aimar-argument. Med de penge vi har til rådighed, og Aimars to seneste sæsoner taget i betragtning, så synes jeg £7 mill. udgør en for stor risiko.

Mht. Leto, så er han ikke solgt.

På diverse spurs-hjemmesider, bliver der talt om et bytte mellem Keane og Alonso. De vil selvfølgelig have penge oveni. De mangler en defensiv midtbanespiller og Alonso passer til den position. Hvad siger I til et sådan bytte/tankeeksperiment?
Fuldstændigt utænkeligt. De ser stærke nok ud i forvejen og en type som Xabi er lige præcis hvad de mangler.
Der er en hel del rygter fremme om at Atl. Madrid er yderst interesserede i Xabi og det kunne bane vejen for en byttehandel med Aguero.
De engelske klubber er &%¤#"!'ed up mht priser på spillere. Jeg er godt og grundig træt af den prissætning der er på Bentley, Barry og Keane (Berbatov er i orden da det er scum der betaler, men ellers kan han regnes med også).

Alonso ud og Aquero ind, det vil være et fornuftigt bytte. Jeg vil faktisk smide £3-5 mio oveni også.

Bytte lige ud for Keane? Det er faktisk dem der burde smide penge i kassen. Alonso er Europamester for landshold og vundet en af 2 finaler for klubhold de sidste 4 år. Keane har gjort det fint på et middelhold. Nej nu må den galskab fandme slutte!
Ved et bytte mellem Alonso og Aguero kan du roligt regne med at vi skal smide et sted mellem £15M og £20M oveni, men det ville passe mig helt fint, om det så blev sommerens sidste transfer..
Enig. Hvis Alonso skal sælges skal det være til en klub uden for P.L.
Mht. Aguero, så mener jeg at han har en langtidskontrakt og at han gerne vil blive i Atletico. Mener også at chelski har fået et kæmpebud afvist, så muligheden for at vi får ham er vel ikke-eksisterende.
Enig, Heksem.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » onsdag, 16. jul, 2008 15:25

Hr. Drejer skrev:
Heksem skrev:
Hr. Drejer skrev:
Nando skrev:
ilusio skrev:
Emmy skrev:
Hr. Drejer skrev:
ilusio skrev:Insua er blevet nægtet at gå på lån så han ser ud til at være en del af førsteholdsplanerne. Hvorfor så ikke sælge Aurelio? Det ville da give £3-4 mio mere i kassen + lavere lønbudget...

Newcastle ser ud til at hente Aimar for £7 mio, hvorfor er vi ikke inde i den kamp?

Hvordan går det med Leto? Har vi solgt ham igen?
Jeg er enig med dig i dit Aurelio-argument. Hvis vi kan få £3-4 mill. for ham, så skal han skydes af. Insua skal have nogle flere kampe, f.eks. mod lavere rangerende klubber.

Men jeg er ikke enig i dit Aimar-argument. Med de penge vi har til rådighed, og Aimars to seneste sæsoner taget i betragtning, så synes jeg £7 mill. udgør en for stor risiko.

Mht. Leto, så er han ikke solgt.

På diverse spurs-hjemmesider, bliver der talt om et bytte mellem Keane og Alonso. De vil selvfølgelig have penge oveni. De mangler en defensiv midtbanespiller og Alonso passer til den position. Hvad siger I til et sådan bytte/tankeeksperiment?
Fuldstændigt utænkeligt. De ser stærke nok ud i forvejen og en type som Xabi er lige præcis hvad de mangler.
Der er en hel del rygter fremme om at Atl. Madrid er yderst interesserede i Xabi og det kunne bane vejen for en byttehandel med Aguero.
De engelske klubber er &%¤#"!'ed up mht priser på spillere. Jeg er godt og grundig træt af den prissætning der er på Bentley, Barry og Keane (Berbatov er i orden da det er scum der betaler, men ellers kan han regnes med også).

Alonso ud og Aquero ind, det vil være et fornuftigt bytte. Jeg vil faktisk smide £3-5 mio oveni også.

Bytte lige ud for Keane? Det er faktisk dem der burde smide penge i kassen. Alonso er Europamester for landshold og vundet en af 2 finaler for klubhold de sidste 4 år. Keane har gjort det fint på et middelhold. Nej nu må den galskab fandme slutte!
Ved et bytte mellem Alonso og Aguero kan du roligt regne med at vi skal smide et sted mellem £15M og £20M oveni, men det ville passe mig helt fint, om det så blev sommerens sidste transfer..
Enig. Hvis Alonso skal sælges skal det være til en klub uden for P.L.
Mht. Aguero, så mener jeg at han har en langtidskontrakt og at han gerne vil blive i Atletico. Mener også at chelski har fået et kæmpebud afvist, så muligheden for at vi får ham er vel ikke-eksisterende.
Enig, Heksem.
Gjorde mig også ganske umage ;)
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 16. jul, 2008 16:11

Ifølge skysports rygtes Leto til Olympiakos for £1.3 mill. Er vi desperate? Jeg mener vi gav £1.85 for ham for et år siden(?)
Men at vi behøver at sælge en spiller, som ikke koster mere end han gør tyder lidt på at vi mangler cash big time og/eller at vi samler penge sammen til at lave et par supersignings :)

Forresten han har jo heller ikke vist særligt meget, de få gange han fik lov til at spille.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Johnson
Indlæg: 523
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:04
Geografisk sted: Århus C
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Johnson » onsdag, 16. jul, 2008 16:19

Hr. Drejer skrev:Ifølge skysports rygtes Leto til Olympiakos for £1.3 mill. Er vi desperate? Jeg mener vi gav £1.85 for ham for et år siden(?)
Men at vi behøver at sælge en spiller, som ikke koster mere end han gør tyder lidt på at vi mangler cash big time og/eller at vi samler penge sammen til at lave et par supersignings :)

Forresten han har jo heller ikke vist særligt meget, de få gange han fik lov til at spille.
Mon ikke han bare ikke er god nok.
Billede

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » onsdag, 16. jul, 2008 16:35

Hr. Drejer skrev:Ifølge skysports rygtes Leto til Olympiakos for £1.3 mill. Er vi desperate? Jeg mener vi gav £1.85 for ham for et år siden(?)
Men at vi behøver at sælge en spiller, som ikke koster mere end han gør tyder lidt på at vi mangler cash big time og/eller at vi samler penge sammen til at lave et par supersignings :)

Forresten han har jo heller ikke vist særligt meget, de få gange han fik lov til at spille.
Bortset fra at det nok ikke lige er det rigtige sted du har postet, så lad os bare sælge ham. Ham har jeg ikke meget fidus til. Men 1.3 mio £ kan sku da vel ikke betyde det helt store i vores pengekasse?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » onsdag, 16. jul, 2008 17:08

Derudover kommer lønudgifterne jo også. Og hvis man vitterligt har opgivet ham, så er den vel bare ikke længere? Han var en satsning, men slog tilsyneladende ikke til.

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 17. jul, 2008 09:40

Vi mangler en wing og Silva er muligvis for dyr. Nu har spurs ifølge flere engelske medier lagt et bud ind på Diego Capel på £12.5 mill. Hvorfor byder vi ikke på ham? Han har vist gode takter i P.D. - god med bolden, er hurtig og har et godt overblik.

Jeg ved han er venstre wing, men han kan også spille i højre side.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Styf » fredag, 18. jul, 2008 00:13

ilusio skrev:De engelske klubber er &%¤#"!'ed up mht priser på spillere. Jeg er godt og grundig træt af den prissætning der er på Bentley, Barry og Keane (Berbatov er i orden da det er scum der betaler, men ellers kan han regnes med også).

Alonso ud og Aquero ind, det vil være et fornuftigt bytte. Jeg vil faktisk smide £3-5 mio oveni også.

Bytte lige ud for Keane? Det er faktisk dem der burde smide penge i kassen. Alonso er Europamester for landshold og vundet en af 2 finaler for klubhold de sidste 4 år. Keane har gjort det fint på et middelhold. Nej nu må den galskab fandme slutte!
Du har helt ret. Det er lige præcis disse priser jeg har klaget over så mange gange. Hvis vi skulle bytte Keane ud med Alonso skal vi altså have nogle penge oveni. Keane kan aldrig blive en super handel for os fordi vi kommer til at betale alt for mange penge for ham. Det ser helt håbløst ud lige nu. Selv hvis det lykkes os at hente enten Keane eller Barry ville jeg ikke være glad fordi vi kommer til at betale alt for meget for dem. Hvis vi kan få Aguero ved at bytte Alonso væk og sende nogle med samtidig eksempelvis 15 mio. pund. + Alonso mener jeg at vi skal gøre det men ellers ikke. Efter min mening bør Rafa kigge på spillere der rent faktisk har en pris som svarer til deres evner i stedet for Barry og Keane.

Jeg er helt enig med dig ilusio i alt hvad du skriver hvilket jeg ikke plejer at være. Det kan vi jo ikke have så smider endnu en gang det navn op du hader allermest. Hvorfor ikke købe Owen? Hvis vi ikke har så mange penge så smid næsten hele budgettet efter Silva så køb Owen for 5 mio. pund. eller hvor meget han så koster. Det ville være fantastisk efter min mening. Lige nu ser vores transfers denne sommer dog mere end håbløse ud og hvis vi ikke bliver markant forstærket hvilket intet desværre tyder på skal vi koncentrere os mere om at holde hold som Tottenham og Manchester City bag os end vi skal koncentere os om at nå op forbi Scum, Chelsea og Arsenal.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » fredag, 18. jul, 2008 08:25

Styf skrev:
ilusio skrev:De engelske klubber er &%¤#"!'ed up mht priser på spillere. Jeg er godt og grundig træt af den prissætning der er på Bentley, Barry og Keane (Berbatov er i orden da det er scum der betaler, men ellers kan han regnes med også).

Alonso ud og Aquero ind, det vil være et fornuftigt bytte. Jeg vil faktisk smide £3-5 mio oveni også.

Bytte lige ud for Keane? Det er faktisk dem der burde smide penge i kassen. Alonso er Europamester for landshold og vundet en af 2 finaler for klubhold de sidste 4 år. Keane har gjort det fint på et middelhold. Nej nu må den galskab fandme slutte!
Du har helt ret. Det er lige præcis disse priser jeg har klaget over så mange gange. Hvis vi skulle bytte Keane ud med Alonso skal vi altså have nogle penge oveni. Keane kan aldrig blive en super handel for os fordi vi kommer til at betale alt for mange penge for ham. Det ser helt håbløst ud lige nu. Selv hvis det lykkes os at hente enten Keane eller Barry ville jeg ikke være glad fordi vi kommer til at betale alt for meget for dem. Hvis vi kan få Aguero ved at bytte Alonso væk og sende nogle med samtidig eksempelvis 15 mio. pund. + Alonso mener jeg at vi skal gøre det men ellers ikke. Efter min mening bør Rafa kigge på spillere der rent faktisk har en pris som svarer til deres evner i stedet for Barry og Keane.

Jeg er helt enig med dig ilusio i alt hvad du skriver hvilket jeg ikke plejer at være. Det kan vi jo ikke have så smider endnu en gang det navn op du hader allermest. Hvorfor ikke købe Owen? Hvis vi ikke har så mange penge så smid næsten hele budgettet efter Silva så køb Owen for 5 mio. pund. eller hvor meget han så koster. Det ville være fantastisk efter min mening. Lige nu ser vores transfers denne sommer dog mere end håbløse ud og hvis vi ikke bliver markant forstærket hvilket intet desværre tyder på skal vi koncentrere os mere om at holde hold som Tottenham og Manchester City bag os end vi skal koncentere os om at nå op forbi Scum, Chelsea og Arsenal.
I forhold til at vinde Premier League, vil jeg vove at påstå, at Barry og Keane er større forstærkninger, end stort set alle andre spillere fra kontinentet. Og det gælder også din elskede Silva og Villa.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » fredag, 18. jul, 2008 08:30

Owen vil kune blive købt som backup ala Voronin. Han vil ikke forstærke vores førstehold uge efter uge.

Som skrevet andre steder så har jeg stor tiltro til Rafa når han endelig vælger at smide penge efter en spiller.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » fredag, 18. jul, 2008 14:12

STATUS

Hvis Dossena er købt til at være førstevalg og Rafa samtidig vil benytte Insua, hvorfor så beholde Aurelio? Er det for at bruge ham som fløj i tilfælde af at vi ikke henter andre?

Jeg kan godt lide manden, men han koster løn og holder Insua tilbage. Lidt det samme mener jeg om Voronin.

Derfor skal begge sælges og kan vel give £6 mio til sammen. Det sidste kræver godt nok at vi køber Keane så vi har Torres/Keane/Nemeth (Kuyt/Babel). Derudover kan Finnan sælges seperat eller som del af en Barry-handel der "afløser" Alonso.

Reina/Palmeolien

Degen/Arbeloa - Carra/Skrtel - Agger/Hyypia - Dossena/Insua

Alonso/Lucas - Mascherano/Plessis

Kuyt/Pennant - Gerrard/Yossi - Babel/Keane

Torres/Nemeth

Med forbehold for at de fleste offensive kan dække flere pladser.

UD: Riise, Aurelio, Finnan, Tandje, Carson, Kewell, Crouch, Voronin
Ind: Keane, Degen, Dossena, Palmeolien

Givet Alonso kan gå lige op med Barry placeringsmæssigt, så kan vi sige farvel til 8 lønninger og goddag til 4. Regnes Insua, Nemeth og Plessis med er det 7, men indtil de slår igennem på førsteholdet koster de peanuts ift en fast mand.

Vi har tjent på Riise (hvis bonuserne kommer hjem), Carson, Crouch og Voronin. Kewell smutter på fri desværre. Finnan koster lidt pga alder. Tandje går vel lige op. Blev Aurelio ikke hentet på fri og derfor også gevinst?

Alt i alt synes jeg vi bliver LANGT bedre til at købe ind (på trods af visse folks negative holdninger/forventninger). Vi gør flere og flere gode forretninger i form af:
- at vi sælger dyrere end vi køber
- at vi henter spillere på fri transfer til backup/bredden
- at vi trods alt henter et par spillere om året der godt nok koster kassen, men forbedrer start-11'eren. I år ser det ud til at blive Keane ift. Crouch og Dossena ift. Riise. (Sidste år var det Babel og Torres)
- Vi henter en masse talenter til små penge og enten sælger vi dem videre med gevinst (Guthrie), til samme pris (tandje) eller de er gode nok til førsteholdet (Insua/Nemeth/Plessis).

Udviklingen går i den rigtige retning, i hvert fald hvis man ser på tendensen i de transfers vi laver. Selvfølgelig kan man være utilfreds med en handel (eller mangel på samme). Tendensen med at bruge pengene på kvalitet i stedet for kvantitet samt at have færre bredde-spillere og dermed lønudgifter er ikke til at tage fejl af. Desuden kan som ovenstående nævnes ungdomsarbejdet som også på sigt er en rigtig god forretning.

Kort sagt er jeg fortrøstningsfuld.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » fredag, 18. jul, 2008 14:42

Super godt indlæg ilusio.
Jeg er helt enig med dig. Det går i den grad i den rigtige retning. Både med handler og kvaliteten af de spillere der kommer til klubben kontra dem der forlader os. Vi bliver konstant styrket.
Jeg tror mange af dem der stiller sig negativt glemmer, at vi i forhold til Arse, cska og scum har haft ,og har, et meget stort gab der skal hentes. Der mangler stadig en del inden vi kommer helt op på samme niveau. Vi mangler f.eks. stadig et nyt stadion, så vi kan tjene mange flere £ på en kampdag.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar