Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarhus » lørdag, 12. jul, 2008 11:20

Janse skrev:
Aarhusdk skrev:Det er da en mulighed for os, men jeg tror ærlig talt ikke, at Alonso er interesseret i Valencia. De legede med nedrykning sidste sæson, så det ville være et kæmpe skridt ned, selvom der dog er visse lyspunkter i klubben i form af gode og habile fodboldspillere. Men han er vel også en af de løntunge spillere, og med Valencias økonomi taget i mente, så tvivler jeg lidt på det, selvom jeg gerne ville give Alonso + et par mio for Silva.
Valencia er vel stadig en af de store i Spanien, og han ville blive en central figur på et nyt Valencia hold. Hvis alternativet er en masse kampe på bænken i Liverpool, så er det vel ikke umuligt at han kunne fristes af Valencia...
Jeg er enig. Men faktum er, at Valencia ikke spiller CL, og det er vel en ting, Alonso er opsat på at gøre hver sæson, for han har klassen til det.
Jeg tror mere på, som du også siger, Sevilla, som mangler en ny mand på midten.

En ting er i hvert fald sikkert. Hvis Barry kommer, så skal Alonso ud. Det er klart for hans eget bedste.

Hr. Drejer
Indlæg: 13718
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 12. jul, 2008 12:54

Aarhusdk skrev:
Janse skrev:
Aarhusdk skrev:Det er da en mulighed for os, men jeg tror ærlig talt ikke, at Alonso er interesseret i Valencia. De legede med nedrykning sidste sæson, så det ville være et kæmpe skridt ned, selvom der dog er visse lyspunkter i klubben i form af gode og habile fodboldspillere. Men han er vel også en af de løntunge spillere, og med Valencias økonomi taget i mente, så tvivler jeg lidt på det, selvom jeg gerne ville give Alonso + et par mio for Silva.
Valencia er vel stadig en af de store i Spanien, og han ville blive en central figur på et nyt Valencia hold. Hvis alternativet er en masse kampe på bænken i Liverpool, så er det vel ikke umuligt at han kunne fristes af Valencia...
Jeg er enig. Men faktum er, at Valencia ikke spiller CL, og det er vel en ting, Alonso er opsat på at gøre hver sæson, for han har klassen til det.
Jeg tror mere på, som du også siger, Sevilla, som mangler en ny mand på midten.

En ting er i hvert fald sikkert. Hvis Barry kommer, så skal Alonso ud. Det er klart for hans eget bedste.
Ja. Sevilla er en mulighed for Alonso, men de spiller ikke C.L. fodbold næste sæson. Derimod skal Atletico Madrid spille C.L. bold i næste sæson og de har høje ambitioner samt et meget stærkt hold. De kan være en mulighed. En anden mulighed er Villareal. De spiller også C.L. bold næste sæson, men jeg tvivler på de har pengene til at købe Alonso. Barca og Real betragter jeg ikke som mulige emner. Barca har Iniesta og Xavi på midtbanen og Real har bl.a. Diarra, så de fint besat på den plads.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Belloni » søndag, 13. jul, 2008 15:55

http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=774678

Håber det er os der har taget kontakt, og ikke scum som nævnt i artiklen. Send Alonso til Madrid plus en pose penge og lad os få aguero

Brugeravatar
John Barnes
Indlæg: 2195
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 15:33
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af John Barnes » søndag, 13. jul, 2008 16:48

Belloni skrev:http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=774678

Håber det er os der har taget kontakt, og ikke scum som nævnt i artiklen. Send Alonso til Madrid plus en pose penge og lad os få aguero
Jeg tror ikke på at Agüero skifter klub lige foreløbig. Han er stadig ung, kun 20 år, så han har masser af tid foran sig og han kunne sagtens blive i Atletico i et par år endnu. Han har selv udtalt at han ville elske at spille Champions League med Atletico og at det er den klub sammen med Independiente som betyder allermest for ham. Desuden bød Chelski de 410 millioner kroner som hans klausul er på lige før at vinduet åbnede og Atletico var nød til at acceptere tilbudet så det nu var op til Agüero om han ville skifte eller ej. Han takkede pænt nej tak og sagde at han med glæde ville tage endnu en sæson med Atletico. Jeg tror ikke at han skifter klub i det her transfervindue ihvertfald og slet ikke hvis Atletico kommer i Champions League gruppespillet. Men hvad ved jeg? ;)
Billede

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » søndag, 13. jul, 2008 22:34

Status:

Foreløbig har vi solgt Crouch (11), Guthrie (2,5), Riise (3-4), Le Tallec (1?).

Itandje rygtes ud til ca. 3 mio pund, hvilket vel svarer til hvad vi har givet for Cavalieri.

Vi har hentet Degen og Dossena for sammenlagt 7 mio pund.

Det skulle vel betyde at vi i bedste fald har skrabet 11,5 mio pund sammen til indkøb.

Barry kommer ifølge O'neill til at koste os 17 + Finnan.

Keane rygtes omkring de 20 mio pund, men kan måske også hentes for ca. 18.

Det efterlader os med - 23,5 mio pund.

Dette skal finansieres af enten et salg af Carson og Alonso eller en check fra ejerne. Skulle det ske at vi både sælger og modtager checken til tranfers, så er det størrelsen af denne check, der afgør hvor meget vi har til den (af os fans) ønskede kreative kantspiller.

Efter at have kigget lidt på tallene (som jeg godt nok selv har brygget sammen), tvivler jeg meget på en David Silva. Er der noget kvalitet på markedet til færre penge? Måske Capel fra Sevilla?

Rygterne om Aguerro kan ikke have noget med os at gøre i hvert fald.

Mvh.

Texnymann

Brugeravatar
Fred
Indlæg: 527
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:03

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fred » mandag, 14. jul, 2008 17:50

Her er oversigten indtil videre.

SOLGT
Crouch £11m
Riise £4m
Carson £4m
Guthrie £2,5m
-----------------------
£21,5m

KØBT
Degen FREE
Cavelieri £3m
Dossena £7m
---------------------
£10m

£11,5m tilbage + £20m fra ejerne

i alt - £31,5m til at købe for p.t. evt +/- en Xabi Alonso til ca. £15m

STMO
Indlæg: 2342
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af STMO » mandag, 14. jul, 2008 18:09

Jeg synes ikke det kører, som håbet transfermæssigt denne sommer.
Jeg ville i skrivende stund beholde Alonso og gå efter Silva, hvis jeg var Benitez. Mon Silva kan fås for 200M?
Barry virker for dyr og Keane handel er slet ikke i orden - tænk at bytte ham ud med Crouch og oven i købet sætte en formue over styr samtidig?!
Hvis man virkelig vil bide skeer med ManUtd skal vi enten hente (Villa +Silva) eller Ribery. Personligt tror jeg Ribery ville løfte vores spil gevaldigt, men han er jo ikke til salg.
Er der nogen bedre forslag?

henrik1
Indlæg: 2179
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af henrik1 » mandag, 14. jul, 2008 18:20

STMO skrev:Jeg synes ikke det kører, som håbet transfermæssigt denne sommer.
Jeg ville i skrivende stund beholde Alonso og gå efter Silva, hvis jeg var Benitez. Mon Silva kan fås for 200M?
Barry virker for dyr og Keane handel er slet ikke i orden - tænk at bytte ham ud med Crouch og oven i købet sætte en formue over styr samtidig?!
Hvis man virkelig vil bide skeer med ManUtd skal vi enten hente (Villa +Silva) eller Ribery. Personligt tror jeg Ribery ville løfte vores spil gevaldigt, men han er jo ikke til salg.
Er der nogen bedre forslag?
Enig. Men vi skal slet ikke gå i panik. Der er noget tid tilbage. Der er dog mange gode spillere vi åbenbart ikke er efter eller kan få. Synes nok det er lidt märkeligt hvis vi foreträkker Robbie Keane frem for Arshavin. Spillere som Shaun Wright Phillips og David Bentley står ikke överst på min önskeliste, men i mangel af bedre så jeg gerne vi trods alt böd på dem, når ni vi alligevel byder på spillere som Degen og Dossena (hvis han holder det niveau jeg tror han gör). Det er som om der bruges for meget tid på Barry.

Synes spillere som Arshavin, Villa og nogle af de nävnte kantspillere bör väre prioriteten. Alonso er en dygtig spiller, og vi er derfor ikke så afhängige af Barry. Med Arshavin og Bentley eller Wright Phillips kunne vi spille med samme system, bare med Arshavin bag Torres, Stevie ved siden af Masch og Wright Phillips og Babel på hver sin kant. Så har vi da i det mindste gjort et udmärket forsög på at lappe vores mangler.

Jeg er dog ikke i panik med tiden. Ser hellere vi bruger den tid det tager og foretager de rigtige köb. Og de rigtige köb er spillere der går direkte ind og forstärker holdet, og IKKE squadplayers som skal rotere hver uge.

STMO
Indlæg: 2342
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af STMO » onsdag, 16. jul, 2008 08:49

På LFCs hjemmeside står Dossena anført som erstatning for Riise. Jeg har mine tvivl, men håber det bedste. Ikke tilfreds med at vi sætter penge til på byttet mellem Dossena og Riise, men efter Chelsea fejlen (selvmål), var der vel nærmest gået negativ kult i Riise?!
Samme problem med Crouch, som det bliver svært at finde erstatning for, og som også gik - synes jeg - for billigt. Han var utilfreds grundet manglende spilletid.
Løsningen er at finde spillere, der vil starte inde i mere end 50%. Altså kvalitet frem for kvantitet.
Barry handelen tror jeg desværre falder, da vi ikke kan blive enige om prisen. Hvordan Ronaldinho går for et så lavt beløb, uden vi er med i budet, er jeg ikke med på.
Formår vi ikke at handle på lige fod med de øvrige klubber, må vi indstille os på at betale en overpris, og det kan da godt være at Barry bliver en af dem, men jeg ville nu målrettet have gået efter Ribery om han så skulle have kostet lidt over 300 M. Så længe vi har Alonso, er der ikke sket den store skade, ved ikke at få Barry.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » onsdag, 16. jul, 2008 08:54

Insua er blevet nægtet at gå på lån så han ser ud til at være en del af førsteholdsplanerne. Hvorfor så ikke sælge Aurelio? Det ville da give £3-4 mio mere i kassen + lavere lønbudget...

Newcastle ser ud til at hente Aimar for £7 mio, hvorfor er vi ikke inde i den kamp?

Hvordan går det med Leto? Har vi solgt ham igen?
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Hr. Drejer
Indlæg: 13718
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 16. jul, 2008 11:01

ilusio skrev:Insua er blevet nægtet at gå på lån så han ser ud til at være en del af førsteholdsplanerne. Hvorfor så ikke sælge Aurelio? Det ville da give £3-4 mio mere i kassen + lavere lønbudget...

Newcastle ser ud til at hente Aimar for £7 mio, hvorfor er vi ikke inde i den kamp?

Hvordan går det med Leto? Har vi solgt ham igen?
Jeg er enig med dig i dit Aurelio-argument. Hvis vi kan få £3-4 mill. for ham, så skal han skydes af. Insua skal have nogle flere kampe, f.eks. mod lavere rangerende klubber.

Men jeg er ikke enig i dit Aimar-argument. Med de penge vi har til rådighed, og Aimars to seneste sæsoner taget i betragtning, så synes jeg £7 mill. udgør en for stor risiko.

Mht. Leto, så er han ikke solgt.

På diverse spurs-hjemmesider, bliver der talt om et bytte mellem Keane og Alonso. De vil selvfølgelig have penge oveni. De mangler en defensiv midtbanespiller og Alonso passer til den position. Hvad siger I til et sådan bytte/tankeeksperiment?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14366
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » onsdag, 16. jul, 2008 11:06

Hr. Drejer skrev:
ilusio skrev:Insua er blevet nægtet at gå på lån så han ser ud til at være en del af førsteholdsplanerne. Hvorfor så ikke sælge Aurelio? Det ville da give £3-4 mio mere i kassen + lavere lønbudget...

Newcastle ser ud til at hente Aimar for £7 mio, hvorfor er vi ikke inde i den kamp?

Hvordan går det med Leto? Har vi solgt ham igen?
Jeg er enig med dig i dit Aurelio-argument. Hvis vi kan få £3-4 mill. for ham, så skal han skydes af. Insua skal have nogle flere kampe, f.eks. mod lavere rangerende klubber.

Men jeg er ikke enig i dit Aimar-argument. Med de penge vi har til rådighed, og Aimars to seneste sæsoner taget i betragtning, så synes jeg £7 mill. udgør en for stor risiko.

Mht. Leto, så er han ikke solgt.

På diverse spurs-hjemmesider, bliver der talt om et bytte mellem Keane og Alonso. De vil selvfølgelig have penge oveni. De mangler en defensiv midtbanespiller og Alonso passer til den position. Hvad siger I til et sådan bytte/tankeeksperiment?
Fuldstændigt utænkeligt. De ser stærke nok ud i forvejen og en type som Xabi er lige præcis hvad de mangler.
Der er en hel del rygter fremme om at Atl. Madrid er yderst interesserede i Xabi og det kunne bane vejen for en byttehandel med Aguero.
"We're not racist, we only hate the mancs"

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » onsdag, 16. jul, 2008 11:12

Emmy skrev:
Hr. Drejer skrev:
ilusio skrev:Insua er blevet nægtet at gå på lån så han ser ud til at være en del af førsteholdsplanerne. Hvorfor så ikke sælge Aurelio? Det ville da give £3-4 mio mere i kassen + lavere lønbudget...

Newcastle ser ud til at hente Aimar for £7 mio, hvorfor er vi ikke inde i den kamp?

Hvordan går det med Leto? Har vi solgt ham igen?
Jeg er enig med dig i dit Aurelio-argument. Hvis vi kan få £3-4 mill. for ham, så skal han skydes af. Insua skal have nogle flere kampe, f.eks. mod lavere rangerende klubber.

Men jeg er ikke enig i dit Aimar-argument. Med de penge vi har til rådighed, og Aimars to seneste sæsoner taget i betragtning, så synes jeg £7 mill. udgør en for stor risiko.

Mht. Leto, så er han ikke solgt.

På diverse spurs-hjemmesider, bliver der talt om et bytte mellem Keane og Alonso. De vil selvfølgelig have penge oveni. De mangler en defensiv midtbanespiller og Alonso passer til den position. Hvad siger I til et sådan bytte/tankeeksperiment?
Fuldstændigt utænkeligt. De ser stærke nok ud i forvejen og en type som Xabi er lige præcis hvad de mangler.
Der er en hel del rygter fremme om at Atl. Madrid er yderst interesserede i Xabi og det kunne bane vejen for en byttehandel med Aguero.
De engelske klubber er &%¤#"!'ed up mht priser på spillere. Jeg er godt og grundig træt af den prissætning der er på Bentley, Barry og Keane (Berbatov er i orden da det er scum der betaler, men ellers kan han regnes med også).

Alonso ud og Aquero ind, det vil være et fornuftigt bytte. Jeg vil faktisk smide £3-5 mio oveni også.

Bytte lige ud for Keane? Det er faktisk dem der burde smide penge i kassen. Alonso er Europamester for landshold og vundet en af 2 finaler for klubhold de sidste 4 år. Keane har gjort det fint på et middelhold. Nej nu må den galskab fandme slutte!
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Balthazar
Indlæg: 1019
Tilmeldt: mandag, 26. nov, 2007 18:37
Geografisk sted: København
Alder: 41

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Balthazar » onsdag, 16. jul, 2008 11:26

ilusio skrev:
Emmy skrev:
Hr. Drejer skrev:
ilusio skrev:Insua er blevet nægtet at gå på lån så han ser ud til at være en del af førsteholdsplanerne. Hvorfor så ikke sælge Aurelio? Det ville da give £3-4 mio mere i kassen + lavere lønbudget...

Newcastle ser ud til at hente Aimar for £7 mio, hvorfor er vi ikke inde i den kamp?

Hvordan går det med Leto? Har vi solgt ham igen?
Jeg er enig med dig i dit Aurelio-argument. Hvis vi kan få £3-4 mill. for ham, så skal han skydes af. Insua skal have nogle flere kampe, f.eks. mod lavere rangerende klubber.

Men jeg er ikke enig i dit Aimar-argument. Med de penge vi har til rådighed, og Aimars to seneste sæsoner taget i betragtning, så synes jeg £7 mill. udgør en for stor risiko.

Mht. Leto, så er han ikke solgt.

På diverse spurs-hjemmesider, bliver der talt om et bytte mellem Keane og Alonso. De vil selvfølgelig have penge oveni. De mangler en defensiv midtbanespiller og Alonso passer til den position. Hvad siger I til et sådan bytte/tankeeksperiment?
Fuldstændigt utænkeligt. De ser stærke nok ud i forvejen og en type som Xabi er lige præcis hvad de mangler.
Der er en hel del rygter fremme om at Atl. Madrid er yderst interesserede i Xabi og det kunne bane vejen for en byttehandel med Aguero.
De engelske klubber er &%¤#"!'ed up mht priser på spillere. Jeg er godt og grundig træt af den prissætning der er på Bentley, Barry og Keane (Berbatov er i orden da det er scum der betaler, men ellers kan han regnes med også).

Alonso ud og Aquero ind, det vil være et fornuftigt bytte. Jeg vil faktisk smide £3-5 mio oveni også.

Bytte lige ud for Keane? Det er faktisk dem der burde smide penge i kassen. Alonso er Europamester for landshold og vundet en af 2 finaler for klubhold de sidste 4 år. Keane har gjort det fint på et middelhold. Nej nu må den galskab fandme slutte!
Ved et bytte mellem Alonso og Aguero kan du roligt regne med at vi skal smide et sted mellem £15M og £20M oveni, men det ville passe mig helt fint, om det så blev sommerens sidste transfer..
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » onsdag, 16. jul, 2008 11:34

Nando skrev:
ilusio skrev:
Emmy skrev:
Hr. Drejer skrev:
ilusio skrev:Insua er blevet nægtet at gå på lån så han ser ud til at være en del af førsteholdsplanerne. Hvorfor så ikke sælge Aurelio? Det ville da give £3-4 mio mere i kassen + lavere lønbudget...

Newcastle ser ud til at hente Aimar for £7 mio, hvorfor er vi ikke inde i den kamp?

Hvordan går det med Leto? Har vi solgt ham igen?
Jeg er enig med dig i dit Aurelio-argument. Hvis vi kan få £3-4 mill. for ham, så skal han skydes af. Insua skal have nogle flere kampe, f.eks. mod lavere rangerende klubber.

Men jeg er ikke enig i dit Aimar-argument. Med de penge vi har til rådighed, og Aimars to seneste sæsoner taget i betragtning, så synes jeg £7 mill. udgør en for stor risiko.

Mht. Leto, så er han ikke solgt.

På diverse spurs-hjemmesider, bliver der talt om et bytte mellem Keane og Alonso. De vil selvfølgelig have penge oveni. De mangler en defensiv midtbanespiller og Alonso passer til den position. Hvad siger I til et sådan bytte/tankeeksperiment?
Fuldstændigt utænkeligt. De ser stærke nok ud i forvejen og en type som Xabi er lige præcis hvad de mangler.
Der er en hel del rygter fremme om at Atl. Madrid er yderst interesserede i Xabi og det kunne bane vejen for en byttehandel med Aguero.
De engelske klubber er &%¤#"!'ed up mht priser på spillere. Jeg er godt og grundig træt af den prissætning der er på Bentley, Barry og Keane (Berbatov er i orden da det er scum der betaler, men ellers kan han regnes med også).

Alonso ud og Aquero ind, det vil være et fornuftigt bytte. Jeg vil faktisk smide £3-5 mio oveni også.

Bytte lige ud for Keane? Det er faktisk dem der burde smide penge i kassen. Alonso er Europamester for landshold og vundet en af 2 finaler for klubhold de sidste 4 år. Keane har gjort det fint på et middelhold. Nej nu må den galskab fandme slutte!
Ved et bytte mellem Alonso og Aguero kan du roligt regne med at vi skal smide et sted mellem £15M og £20M oveni, men det ville passe mig helt fint, om det så blev sommerens sidste transfer..
Tja, jeg tror nu det kan gøres for £10 mio. Det kommer meget an på om Sergio Aquero selv ønsker at spille i Liverpool. Sidst At. Madrid lavede en handel med os gik det dem da meget godt ;) Måske de vil prøve lykken med endnu et spillerbytte+penge. (bare ikke så mange penge som sidst) Evt smide Aurelio med?
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Besvar