Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af jørgen lk » tirsdag, 24. jun, 2008 18:47

[quote="Hr. Drejer"]Jeg troede også at Alves havde skrevet under for Barca(?)

Marko Marin er et af de største talenter i Tyskland, han var den sidste spiller som blev frasorteret i den tyske EM-trup. En meget spændende spiller. Jeg har kun haft mulighed for at se ham et par gange, men han gjorde det godt begge gange.

Er jeg den eneste som glæder sig til at EM snart er slut?[/quote]
Svarer lige for mig selv, men jeg glæder mig da til de 4 sidste kampe, selvom bronzekampen ryger sig en tur. Forstår ikke rigtigt dit spørgsmål, er det fordi du regner med, at der kommer mere "gang" i transfers så?
I mellem os to, kan jeg så meddele, at vi sandsynligvis får Barry+Dossena.... Det er det, der med pengene og at G&H ikke er ved muffen.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Callesen » tirsdag, 24. jun, 2008 21:26

Mangler vi ikke de normale ungdomsspillere der altid blir hentet ind?
Der er ikke rigtig kommet noget de sidste par uger omkring dem.

Ægget

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Ægget » tirsdag, 24. jun, 2008 22:54

Hæske skrev:Mangler vi ikke de normale ungdomsspillere der altid blir hentet ind?
Der er ikke rigtig kommet noget de sidste par uger omkring dem.
Det er vist meget naturligt. Alt hvad vi hører i øjeblikket kommer jo fra pressen, og de sælger ikke mange aviser på at opsnuse hvad vores scouts finder af ungdomsspillere. Som regel er det først noget vi finder ud af når det står på den officielle.
Som udgangspunkt tror jeg ikke vi hører noget fra klubben før transfervinduet officielt åbner.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 25. jun, 2008 09:16

jørgen lk skrev: Svarer lige for mig selv, men jeg glæder mig da til de 4 sidste kampe, selvom bronzekampen ryger sig en tur. Forstår ikke rigtigt dit spørgsmål, er det fordi du regner med, at der kommer mere "gang" i transfers så?
I mellem os to, kan jeg så meddele, at vi sandsynligvis får Barry+Dossena.... Det er det, der med pengene og at G&H ikke er ved muffen.
[/quote]

Kan du så også meddele/bekræfte at Nemeth bliver det nye tredje/fjerde valg, hvis Crouch bliver solgt?

Beholder vi Pennant, Voronin, Guthrie og Crouch?

Jeg er helt enig i, at der er overvældende stor sandsynlighed for at Barry og Dossena kommer. Til gengæld er jeg modsat dig også helt sikker på, at der kommer mindst en ny spiller udover de to..... i hvert fald hvis Crouch sælges.

Mvh.

Texnymann

Brugeravatar
RobertS
Indlæg: 3505
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:52
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RobertS » onsdag, 25. jun, 2008 09:36

Vi har i hvert fald lige afvist Pompey's tilbud i Crouch og jeg håber vi beholder ham!
Don't seek happiness. Happiness is like an orgasm, if you think about it too much, it goes away.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » fredag, 27. jun, 2008 08:39

Der er altid en del debat omkring mængden af engelske spillere. Skal Pennant og Crouch sælges, ville det så ikke være en ide at hente Downing og Bentley?

Så mangler vi "kun" Villa.

??
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » fredag, 27. jun, 2008 11:12

ilusio skrev:Der er altid en del debat omkring mængden af engelske spillere. Skal Pennant og Crouch sælges, ville det så ikke være en ide at hente Downing og Bentley?

Så mangler vi "kun" Villa.

??
Hvorfor hente både Downing og Bentley??? Hvorfor hente Downing i det hele taget - så vil jeg hellere beholde Pennant. Bentley derimod må vi gerne hente, men prisen synes at være temmelig høj på ham.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » fredag, 27. jun, 2008 11:22

athomsen skrev:
ilusio skrev:Der er altid en del debat omkring mængden af engelske spillere. Skal Pennant og Crouch sælges, ville det så ikke være en ide at hente Downing og Bentley?

Så mangler vi "kun" Villa.

??
Hvorfor hente både Downing og Bentley??? Hvorfor hente Downing i det hele taget - så vil jeg hellere beholde Pennant. Bentley derimod må vi gerne hente, men prisen synes at være temmelig høj på ham.
Nu kan det være jeg er forkert på den, men Downing er venstre fløj og Bentley højre. Derfor vil Bentley og Pennant begge skulle kæmpe med Kuyt om den plads, imens vi "kun" har Babel på venstre.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » fredag, 27. jun, 2008 11:31

ilusio skrev:
athomsen skrev:
ilusio skrev:Der er altid en del debat omkring mængden af engelske spillere. Skal Pennant og Crouch sælges, ville det så ikke være en ide at hente Downing og Bentley?

Så mangler vi "kun" Villa.

??
Hvorfor hente både Downing og Bentley??? Hvorfor hente Downing i det hele taget - så vil jeg hellere beholde Pennant. Bentley derimod må vi gerne hente, men prisen synes at være temmelig høj på ham.
Nu kan det være jeg er forkert på den, men Downing er venstre fløj og Bentley højre. Derfor vil Bentley og Pennant begge skulle kæmpe med Kuyt om den plads, imens vi "kun" har Babel på venstre.
Det har du selvfølgelig helt ret i - jeg håber bare på en bedre spiller end Downing.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » fredag, 27. jun, 2008 11:35

Vi drømmer alle om stjerner som Villa og Silva. Faktum er at kan man få Downing til £9 mio, så er det sandsynligvis det halve af hvad Silva vil koste. Sælges Pennant for £4-5 mio og hentes Bentley for £9-10 mio, så er det netto £10 mio vi skal bruge for at forbedre vores fløje.

Uanset hvad man mener om de to spillere så er de begge inde omkring landsholdet. Det har Pennant ikke formået endnu.

For mig at se vil det være nogle gode indkøb til prisen. Vi mangler dog stadig en klasseangriber. Beholdes Crouch, så er den potte ude.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » fredag, 27. jun, 2008 11:40

ilusio skrev:Vi drømmer alle om stjerner som Villa og Silva. Faktum er at kan man få Downing til £9 mio, så er det sandsynligvis det halve af hvad Silva vil koste. Sælges Pennant for £4-5 mio og hentes Bentley for £9-10 mio, så er det netto £10 mio vi skal bruge for at forbedre vores fløje.

Uanset hvad man mener om de to spillere så er de begge inde omkring landsholdet. Det har Pennant ikke formået endnu.

For mig at se vil det være nogle gode indkøb til prisen. Vi mangler dog stadig en klasseangriber. Beholdes Crouch, så er den potte ude.
Downing forlængede sidste år - så jeg tror prisen nærmere er omkring £12 mio. for ham. Bentley går ikke for under £12 mio. Jeg vil nærmere tro £15 mio., hvor prisen bør kunne forhandles ned, hvis vi smider en spiller med i handlen - det kunne være en spiller som Benayoun.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » fredag, 27. jun, 2008 11:57

athomsen skrev:
ilusio skrev:Vi drømmer alle om stjerner som Villa og Silva. Faktum er at kan man få Downing til £9 mio, så er det sandsynligvis det halve af hvad Silva vil koste. Sælges Pennant for £4-5 mio og hentes Bentley for £9-10 mio, så er det netto £10 mio vi skal bruge for at forbedre vores fløje.

Uanset hvad man mener om de to spillere så er de begge inde omkring landsholdet. Det har Pennant ikke formået endnu.

For mig at se vil det være nogle gode indkøb til prisen. Vi mangler dog stadig en klasseangriber. Beholdes Crouch, så er den potte ude.
Downing forlængede sidste år - så jeg tror prisen nærmere er omkring £12 mio. for ham. Bentley går ikke for under £12 mio. Jeg vil nærmere tro £15 mio., hvor prisen bør kunne forhandles ned, hvis vi smider en spiller med i handlen - det kunne være en spiller som Benayoun.
Meget kommer ganske rigtigt an på prisen. Skal vi betale mere end £25 mio for de 2 så hellere beholde Pennant og smide £15-20 mio efter en Silva.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » fredag, 27. jun, 2008 12:15

ilusio skrev:
athomsen skrev:
ilusio skrev:Vi drømmer alle om stjerner som Villa og Silva. Faktum er at kan man få Downing til £9 mio, så er det sandsynligvis det halve af hvad Silva vil koste. Sælges Pennant for £4-5 mio og hentes Bentley for £9-10 mio, så er det netto £10 mio vi skal bruge for at forbedre vores fløje.

Uanset hvad man mener om de to spillere så er de begge inde omkring landsholdet. Det har Pennant ikke formået endnu.

For mig at se vil det være nogle gode indkøb til prisen. Vi mangler dog stadig en klasseangriber. Beholdes Crouch, så er den potte ude.
Downing forlængede sidste år - så jeg tror prisen nærmere er omkring £12 mio. for ham. Bentley går ikke for under £12 mio. Jeg vil nærmere tro £15 mio., hvor prisen bør kunne forhandles ned, hvis vi smider en spiller med i handlen - det kunne være en spiller som Benayoun.
Meget kommer ganske rigtigt an på prisen. Skal vi betale mere end £25 mio for de 2 så hellere beholde Pennant og smide £15-20 mio efter en Silva.
Det var egentlig også det, jeg havde forestillet mig

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JTN » fredag, 27. jun, 2008 17:01

Hvis vi absolut skal hente engelske fløje så står Agbonlahor og A. Young forest i køen for mit vedkommende. De er begge inde i en god udvikling modsat spillere som Downing og Milner som virker til at have stagneret lidt i deres udvikling. Bentley er på højde med de to førstnævnte men begge har en værdifuld erfaring efter at have spillet som offensive fløje i villa's 4-3-3 system hvor Bentley mere er en decideret wing i mine øjne.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » lørdag, 28. jun, 2008 14:42

VivaLFC skrev:Hvis vi absolut skal hente engelske fløje så står Agbonlahor og A. Young forest i køen for mit vedkommende. De er begge inde i en god udvikling modsat spillere som Downing og Milner som virker til at have stagneret lidt i deres udvikling. Bentley er på højde med de to førstnævnte men begge har en værdifuld erfaring efter at have spillet som offensive fløje i villa's 4-3-3 system hvor Bentley mere er en decideret wing i mine øjne.
Ashley Young er også en spiller jeg meget gerne ville se i Liverpool.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Besvar