Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
alann

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af alann » lørdag, 21. jun, 2008 23:22

Han var nærmest skræmmende god i dag - sad og drømte om den type spil fra ham i en Liverpool trøje nr. 7

Brugeravatar
Arturo Bandini
Indlæg: 2342
Tilmeldt: onsdag, 20. jun, 2007 07:57
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Arturo Bandini » lørdag, 21. jun, 2008 23:22

Andichrist skrev:
YNWA skrev:
Rodriguez skrev:Ind for enhver pris... Arshavin

Enuff said!!
Ja der kan Silva sgu godt pakke sammen... dog skulle han nok have været hentet før EM, desværre.
Måske er han blevet det...
Gåden er gået op, det kunne være fedt han er den spiller der kan gå direkte ind i start 11'eren
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarhus » lørdag, 21. jun, 2008 23:25

bongfong skrev:
Rodriguez skrev:Ind for enhver pris... Arshavin

Enuff said!!
Ja. Må sige at han bliver ved med at imponere. Allerede mod Bayern skilte han sig ud for Skt. Pen, men han viser virkelig idag mod Holland at Europa kalder på ham, og storklubberne må virkelig have fået øjnene op for ham. Han burde kunne købes for max ca. 130 mio, selvom der nok bliver lidt priskrig, og han er vel en type vi leder efter på kanten. Hurtig, bold sikker, god i udfordring, ok med begge ben. Vil mene han nok er på niveau med både Quaresma og Silva.(med det så baseret på de få kampe jeg har set han spille)
Ganske enig. Så er spørgsmålet bare, om han fungerer i Europa?
Jeg åbnede lige FM, og han er alligevel 26 år allerede. Jeg troede, han var yngre, men alligevel så skal det ikke være en hindring. Dog tror jeg ikke, at vi får ham, selvom samtlige russere lever for at arbejde - lige efter Rafa hoved.

YNWA

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA » lørdag, 21. jun, 2008 23:28

Andichrist skrev:
YNWA skrev:
Rodriguez skrev:Ind for enhver pris... Arshavin

Enuff said!!
Ja der kan Silva sgu godt pakke sammen... dog skulle han nok have været hentet før EM, desværre.
Måske er han blevet det...
Jeg tror simpelthen ikke på de historier der lyder på at spillere er hentet før en slutrunde og pressen ikke har fået hys om historien. Desuden, hvad er pointen i at holde det hemmeligt?

Brugeravatar
Fred
Indlæg: 527
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:03

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fred » lørdag, 21. jun, 2008 23:29

Det er mig en kæmpe gåde at Andrey Arshavin ikke spiller i en støre klub. Han er jo utrolig

Brugeravatar
DD
Indlæg: 2004
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Hells Kitchen, Aarhus

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DD » lørdag, 21. jun, 2008 23:38

Fred skrev:Det er mig en kæmpe gåde at Andrey Arshavin ikke spiller i en støre klub. Han er jo utrolig
Han har faktisk fået flere bud, bl.a. fra Tyske klubber, men har hidtil ikke ønsket at forlade St. Petersburg, og det kan man jo ikke fortænke ham i.

Ifølge forlydender - siden UEFA Cup finalen - har han dog ytret ønske om måske at prøve nye udfordringer, så mon ikke Liverpool - selv om det ikke er St.P. - kunne være interessant?
I hvert fald for os, så jeg siger: Køb Andrey Sergeyevich Arshavin, ellers gør Wenger det bare.

Brugeravatar
Fred
Indlæg: 527
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:03

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fred » lørdag, 21. jun, 2008 23:40

Eneste negative ved ham er han er ved at være halv-gammel. 27 år, men stadig nogle gode år tilbage i ham.

YNWA

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA » lørdag, 21. jun, 2008 23:49

Posters på RAWK mener at han har en 12 mio pund købsklausul i sin kontrakt. Er dette sandt kan han vælge og vrage mellem klubber, men måske er han lykkelig i Rusland.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14371
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » lørdag, 21. jun, 2008 23:55

Fred skrev:Eneste negative ved ham er han er ved at være halv-gammel. 27 år, men stadig nogle gode år tilbage i ham.
Det der aldersfis bliver mere og mere latterligt. Hvis der skal stilles spørgsmålstegn ved om en spiller der lige er fyldt 27 er ved at være for gammel, så melder jeg for evigt pas.
Som udgangspunkt er jeg fuldstændig ligeglad med en spillers alder. Hvis han er god nok til at spille i Liverpool, så betyder det ikke en pind.
Det er typisk i alderen 28-32 år at de fleste spillere topper. Nogle endda senere. Så drop nu det fis.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Arturo Bandini
Indlæg: 2342
Tilmeldt: onsdag, 20. jun, 2007 07:57
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Arturo Bandini » lørdag, 21. jun, 2008 23:59

Jeg er delvist enig med dig Emmy, men når en spiller er over et vist antal år gammel (forskelligt fra spiller til spiller) er der altså ikke det store at komme efter, så vil den typisk have en etårs kontrakt og en hulens masse penge i det ene år. Tidligere spurgte jeg om Aimars alder fordi jeg troede han havde nået de 35 år - når en spiller når 35 er det altså sjældent man får det store for pengene.
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » søndag, 22. jun, 2008 00:05

Gerrard er vist nok 28, skal han af holdet så?

Nej, de fleste kan sgu til de er 32-33. Prisen skal dog bare følge investeringsperspektivet.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

bongfong
Indlæg: 818
Tilmeldt: onsdag, 07. nov, 2007 11:23

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bongfong » søndag, 22. jun, 2008 00:22

Arsharvin virksom jo som en type a la Ribery, bare i en billigere udgave. De er begge klegne med med enorm speed, tror faktisk arsharvin er hurtigere end ribery, tilgengæld må det siges at det virker som om at ribery er en smule mere kreativ end arsharvin(måske fordi de ikke har den helt samme rolle). Løber utroligt meget begge 2, og opsøger selv chancerne med gennembrud og teknisk virkelig gode med en god boldomgang. Måske er de kampe jeg har set med ham for få til at bedømme hans kvalitet ift. ribery, men han virker lidt som den type.
Men imod Holland viste han da sandelig sit (højeste?) niveau! Det bar helt fænomenalt! Noget som Pool godt kunne bruge, for han er samtidig også et virkelig godt træk i kontrafasen, som et stød til Torres.

Hr. Drejer
Indlæg: 13727
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 22. jun, 2008 10:04

Ja, Arsharvin spillede fantastisk. Men holdkammeraterne gør ham også god; de løber utrolig meget for ham. Det er godt nok lang tid siden jeg har set et så løbevilligt hold. Men jeg er altså ligeså imponeret af venstrebacken, Zhirkov. Han løber, tackler, dribler og placerer sig altid i en position, som gør ham spilbar. Jeg tror mere at Zhirkov vil passe til P.L. end Arsharvin.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Fred
Indlæg: 527
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:03

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fred » søndag, 22. jun, 2008 11:10

Nu er det vist rimlig kendt at folk bliver langsommere med alderen og da det er en ret vigtig evne som Arshavin besidder. Så jeg synes jeg det er negativt han allerede er på vej på de 28 år.

Arashavin vil jo nok koste godt 150+ millioner after dette EM så kan man godt overveje alderen.

Når det er sagt så synes jeg stadig vi skal forsøge at få fat i ham

Brugeravatar
Balthazar
Indlæg: 1019
Tilmeldt: mandag, 26. nov, 2007 18:37
Geografisk sted: København
Alder: 41

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Balthazar » søndag, 22. jun, 2008 13:05

Fred skrev:Nu er det vist rimlig kendt at folk bliver langsommere med alderen og da det er en ret vigtig evne som Arshavin besidder. Så jeg synes jeg det er negativt han allerede er på vej på de 28 år.

Arashavin vil jo nok koste godt 150+ millioner after dette EM så kan man godt overveje alderen.

Når det er sagt så synes jeg stadig vi skal forsøge at få fat i ham
På vej mod de 28.. Han fyldte 27 den 30. maj - så der er altså mere end 11 måneder til at han fylder 28..
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

Besvar