Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7316
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 14. aug, 2023 13:56

Cynwal skrev:
mandag, 14. aug, 2023 13:39
Oomph242 skrev:
mandag, 14. aug, 2023 13:35
TG12 skrev:
mandag, 14. aug, 2023 13:19
Min største anke imod Lavia, er det er et stort pres til en 19-årig.

Generelt er det sådan med unge spillere de har op-og-ned ture. Det har vi også set med TAA, Eliott, Jones med flere. Vi har behov for en der kan gå ind og præstere kontinuerligt.

Typisk kommer den kontinuerlige stabilitet først i 22-23 års alderen.
Jeg kan ikke huske en DM på den alder, som har spillet fast på et af de bedre hold i de store ligaer. Nogen som kan?
Bajcetic sidste år ;) indtil han blev skadet.
Bajcetic var jo ikke DM alene, han spillede med enten Fabinho, Thiago eller Henderson. Det er lidt noget andet end at spille med Szboszlai og Mac Allister.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Fowler89
Indlæg: 1292
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » mandag, 14. aug, 2023 14:13

Det ville være selvmord at spille sin mønt på Bajcetit og undlade at lave en handel. Jeg kan se Sankhare fra PSV som jeg tidligere har skrevet om bliver rygtet til klubben. Han er en meget fysisk stærk DM som har gode forsvarsevner men knap så gode offensive evner, han ville passe godt ind.
Problemet med at købe spillere fra Eredivisie er, at det tit er knald eller fald. Der er det selvfølgelig mere sikkert med en Lavia som har præsteret i PL.

Oomph242
Indlæg: 5679
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 14. aug, 2023 14:24

Fowler89 skrev:
mandag, 14. aug, 2023 14:13
Det ville være selvmord at spille sin mønt på Bajcetit og undlade at lave en handel. Jeg kan se Sankhare fra PSV som jeg tidligere har skrevet om bliver rygtet til klubben. Han er en meget fysisk stærk DM som har gode forsvarsevner men knap så gode offensive evner, han ville passe godt ind.
Problemet med at købe spillere fra Eredivisie er, at det tit er knald eller fald. Der er det selvfølgelig mere sikkert med en Lavia som har præsteret i PL.
Florentino Luís og Amrabat har også noget erfaring..

Fowler89
Indlæg: 1292
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » mandag, 14. aug, 2023 14:25

Oomph242 skrev:
mandag, 14. aug, 2023 14:24
Fowler89 skrev:
mandag, 14. aug, 2023 14:13
Det ville være selvmord at spille sin mønt på Bajcetit og undlade at lave en handel. Jeg kan se Sankhare fra PSV som jeg tidligere har skrevet om bliver rygtet til klubben. Han er en meget fysisk stærk DM som har gode forsvarsevner men knap så gode offensive evner, han ville passe godt ind.
Problemet med at købe spillere fra Eredivisie er, at det tit er knald eller fald. Der er det selvfølgelig mere sikkert med en Lavia som har præsteret i PL.
Florentino Luís og Amrabat har også noget erfaring..
Helt ærligt, så tror jeg sgu ikke Amrabat er god nok.

Oomph242
Indlæg: 5679
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 14. aug, 2023 14:34

Fowler89 skrev:
mandag, 14. aug, 2023 14:25
Oomph242 skrev:
mandag, 14. aug, 2023 14:24
Fowler89 skrev:
mandag, 14. aug, 2023 14:13
Det ville være selvmord at spille sin mønt på Bajcetit og undlade at lave en handel. Jeg kan se Sankhare fra PSV som jeg tidligere har skrevet om bliver rygtet til klubben. Han er en meget fysisk stærk DM som har gode forsvarsevner men knap så gode offensive evner, han ville passe godt ind.
Problemet med at købe spillere fra Eredivisie er, at det tit er knald eller fald. Der er det selvfølgelig mere sikkert med en Lavia som har præsteret i PL.
Florentino Luís og Amrabat har også noget erfaring..
Helt ærligt, så tror jeg sgu ikke Amrabat er god nok.
Jeg tror han kan kæmpe sig god nok. Hvis han viser det samme som under VM på den konto. Henderson og Milner ville onde tunger nok heller ikke have set gode nok til top 4 hold...

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » mandag, 14. aug, 2023 14:53

Det ligner, Caicedo får en 8,5 år lang kontrakt. Har Uefa ikke gjort det ulovligt, eller er det bare mig? Er da helt vildt, hvis de så åbenlyst bryder reglerne.
http://www.football365.com/news/opinion ... imitations

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2130
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » mandag, 14. aug, 2023 15:08

Tom_Jorsal skrev:
mandag, 14. aug, 2023 14:53
Det ligner, Caicedo får en 8,5 år lang kontrakt. Har Uefa ikke gjort det ulovligt, eller er det bare mig? Er da helt vildt, hvis de så åbenlyst bryder reglerne.
http://www.football365.com/news/opinion ... imitations
Mener godt det stadig må give lange kontrakter, men de må kun afskrive købet over 5 år fremadrettet, men mon ikke de er igang med at udnyttet nye smuthuller
YNWA

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 14. aug, 2023 15:21

Vi agerer som amatører i dette vindue. Men vores set-up er heller ikke på plads.

Hvorfor har vi ikke Fabinhos afløser på plads, inden vi sælger ham?

Hvorfor smider vi 3/4 bud afsted for Lavia, som er under det Soton forlanger?

Hvorfor smider vi pludselig - helt ud i det blå - et kæmpe bud afsted for Moises Caceido?

Hvorfor....jeg kunne fortsætte.

Hmm, vi er vel tilbage ved Kepheren Thuram. Han er også udmærket.
Senest rettet af Hr. Drejer mandag, 14. aug, 2023 15:40, rettet i alt 1 gang.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

TG12
Indlæg: 1630
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » mandag, 14. aug, 2023 15:23

Redtothebone skrev:
mandag, 14. aug, 2023 15:08
Tom_Jorsal skrev:
mandag, 14. aug, 2023 14:53
Det ligner, Caicedo får en 8,5 år lang kontrakt. Har Uefa ikke gjort det ulovligt, eller er det bare mig? Er da helt vildt, hvis de så åbenlyst bryder reglerne.
http://www.football365.com/news/opinion ... imitations
Mener godt det stadig må give lange kontrakter, men de må kun afskrive købet over 5 år fremadrettet, men mon ikke de er igang med at udnyttet nye smuthuller
Det slår mig bare som værende uden for UEFA/FIFA kompetence område at beslutte regnskabasregler.

I sidste ende skal klubberne aflægge regnskab efter landets regnskabspraksis. Det svarer til en brancheorgniation i Danmark vælger at aktiver må ikke længere indgå i balance summen. Uden om folketinget, som er de som kan ændre regnskabsloven.

Selvom jeg ikke er tilhænger af det, kan jeg sagtens se en logik i en spiller f.eks. med kontrakt længere end 8 år kan afskrives over en 8 årig periode. Afskrivning over 5 år vil slet ikke være korrekt da i dette tilfælde Caicedo IKKE er 0 kroner værd i en salgs situation..

Reglen giver i mine øjne ikke et korrekt regnskabsbillede, og den vigtigeste grundregel i regnskab er et regnskab skal være retvisende uden væsentlige fejl. I Dette tilfælde vil en afskrivning på knu 5 år være en VÆSENTLIG fejl når beløbet er så stort som det er.

Oomph242
Indlæg: 5679
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 14. aug, 2023 15:45

Hr. Drejer skrev:
mandag, 14. aug, 2023 15:21
Vi agerer som amatører i dette vindue. Men vores set-up er heller ikke på plads.

Hvorfor har vi ikke Fabinhos afløser på plads, inden vi sælger ham?

Hvorfor smider vi 3/4 bud afsted for Lavia, som er under det Soton forlanger?

Hvorfor smider vi pludselig - helt ud i det blå - et kæmpe bud afsted for Moises Caceido?

Hvorfor....jeg kunne fortsætte.

Hmm, vi er vel tilbage ved Kepheren Thuram. Han er også udmærket.
Det virker næsten mest som, at vi ønskede afvisninger på budene.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 14. aug, 2023 16:18

For 14 dage siden, bød vi £3 M. under hvad Soton forlangte for Lavia. Nu byder vi £10 M. mere end de forlanger. Meget mærkeligt strategi :lol:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5679
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 14. aug, 2023 16:30

Hr. Drejer skrev:
mandag, 14. aug, 2023 16:18
For 14 dage siden, bød vi £3 M. under hvad Soton forlangte for Lavia. Nu byder vi £10 M. mere end de forlanger. Meget mærkeligt strategi :lol:
Jeg mener nu at huske prisen var minimum £50m før de ville lytte på budet. Så de £55m Chelsea har budt er nok tæt på smertegrænsen..

Liverbird
Indlæg: 1433
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverbird » mandag, 14. aug, 2023 17:12

Det er vores egen skyld, at situation er, som den er. Vi købte ikke, mens vi havde muligheden og var en attraktiv klub for så godt som alle topspillere i verden. Nu er vi ikke et tophold mere og er heller ikke med i CL, og de potentielt habile indkøb kommer ud på stribe og siger, de ikke gider skifte til Liverpool.

Vi er gået fra slot til skrot, og det er vores egen skyld. Vi har simpelthen ikke vist rettidig omhu, og Klopp har været alt for loyal over for sine - alt for gamle - spillere. Vi skulle have købt, mens vi havde muligheden, men nu har vi forspildt chancen. Desværre.
YNWA

Oomph242
Indlæg: 5679
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 14. aug, 2023 17:38

Liverbird skrev:
mandag, 14. aug, 2023 17:12
Det er vores egen skyld, at situation er, som den er. Vi købte ikke, mens vi havde muligheden og var en attraktiv klub for så godt som alle topspillere i verden. Nu er vi ikke et tophold mere og er heller ikke med i CL, og de potentielt habile indkøb kommer ud på stribe og siger, de ikke gider skifte til Liverpool.

Vi er gået fra slot til skrot, og det er vores egen skyld. Vi har simpelthen ikke vist rettidig omhu, og Klopp har været alt for loyal over for sine - alt for gamle - spillere. Vi skulle have købt, mens vi havde muligheden, men nu har vi forspildt chancen. Desværre.
Jeg er helt sikker på at Klopp havde taget mod gode spillere med kyshånd. Men det har nok været svært at skille sig af med de gamle, når der ikke har været penge til nye og bedre...

Edwards tror jeg også smuttede grundet mulighederne for indkøb var forringet kraftigt. Der var ikke flere Coutinho`s i klubben..

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1407
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af richs » mandag, 14. aug, 2023 17:40

Hr. Drejer skrev:
mandag, 14. aug, 2023 15:21
Vi agerer som amatører i dette vindue. Men vores set-up er heller ikke på plads.

Hvorfor har vi ikke Fabinhos afløser på plads, inden vi sælger ham?

Hvorfor smider vi 3/4 bud afsted for Lavia, som er under det Soton forlanger?

Hvorfor smider vi pludselig - helt ud i det blå - et kæmpe bud afsted for Moises Caceido?

Hvorfor....jeg kunne fortsætte.

Hmm, vi er vel tilbage ved Kepheren Thuram. Han er også udmærket.
Thuram ham havde jeg helt glemt, ikke sig det højt så byder Chelsea . Problemet ved Thuram er vel at han ikke er rendyrket 6er ,hans bedste position er vil mere central midt

Besvar