Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 18. apr, 2023 19:12

AJJ skrev:
tirsdag, 18. apr, 2023 14:43
texy skrev:
tirsdag, 18. apr, 2023 14:32
AJJ skrev:
tirsdag, 18. apr, 2023 12:06
Uanset dette så kan man godt kritisere FSG og klubben for, at vi ikke købte en erstatning for Gini. Det har vi vist begge gjort.
Ret enig i det meste af dit indlæg.

Dog ikke i ovenstående, hvilket vi vist også har været omkring tidligere. Thiago blev hentet som manden, der skulle afløse Gini. Gini var bare ikke klar på at forlade os samme sommer, eller også fik vi ikke det rette bud. Uanset hvad årsagen var, så var det lidt heldigt, at han blev, da hele vores forsvar og også i perioder store dele af vores midtbane (inklusiv Thiago) blev skadet i Ginis sidste sæson. Gini var som altid fit.

I min optik viste FSG/Klopp/den sportslige ledelse rettidig omhu i forhold til Gini. Og min personlige overbevisning er, at man bevidst ønskede en spiller med andre kvaliteter end Gini.
Ja, den runde har vi vist taget :)

Men i hvert fald kan man godt - uden at hænge det op på Gini - kritisere klubben for, at vi ikke har fået en mere harmonisk transition af vores midtbane. Sådan som vi jo faktisk har fået det med angrebet.
Jeg har aldrig helt forstået Thiago købet. Hvorfor bruge så mange penge på en spiller som er skadet 50% af tiden og oppe i alderen. Vi havde i forvejen problemer med skader på midtbanen og så køber vi os til flere. Det var sku dumt..

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 18. apr, 2023 19:15

@AJJ

Du kan også vende den om, og spørge, hvorfor går Klopp ud og siger at de ikke køber Bellingham? Sikkert fordi han var et transfermål. Eller fordi det var en medieskabt sandhed, som du er inde på. Men så igen; hvorfor ikke begrave en medieskabte sandhed med det samme? Hvorfor vente til april?

Jeg fremfører intet, det må stå for egen regning. Bellingham bliver dyr, det viste vi.

At sammenligne med chelsea er et dårligt eksempel. det er en super dårlig drevet fodboldklub på alle måder. De har en ejer som intet aner om fodbold. De er gået fra Tuchel til Lampard på en sæson :lol:

Jeg tror ikke det er fordi fsg ikke vil gi mange penge for en spiller, men det kræver bare et salg først. Som vi så med VDV og Alisson.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 18. apr, 2023 19:52

Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 18. apr, 2023 19:15
@AJJ

Du kan også vende den om, og spørge, hvorfor går Klopp ud og siger at de ikke køber Bellingham? Sikkert fordi han var et transfermål. Eller fordi det var en medieskabt sandhed, som du er inde på. Men så igen; hvorfor ikke begrave en medieskabte sandhed med det samme? Hvorfor vente til april?

Jeg fremfører intet, det må stå for egen regning. Bellingham bliver dyr, det viste vi.

At sammenligne med chelsea er et dårligt eksempel. det er en super dårlig drevet fodboldklub på alle måder. De har en ejer som intet aner om fodbold. De er gået fra Tuchel til Lampard på en sæson :lol:

Jeg tror ikke det er fordi fsg ikke vil gi mange penge for en spiller, men det kræver bare et salg først. Som vi så med VDV og Alisson.
Bellingham har aldrig været et emne. Han har hele tiden været for dyr...

FSG leger som de plejer bare kispus med fansene...

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 19. apr, 2023 09:25

Oomph242 skrev:
tirsdag, 18. apr, 2023 19:52
FSG leger som de plejer bare kispus med fansene...
Jeg er ganske sikker på, at den slags ikke er noget, som nogen i FSG gider at bruge tid på.

De prøver uden tvivl at drive klubben på den måde, som de tror vil give mest succes uden at lide økonomiske tab. Reelt fuldstændig som grundtanken bag FFP var.

Jeg håber ikke, at du alvorligt mener, at der sidder nogen i hverken FSG eller Liverpool, som har til opgave i sjov at indgyde falsk håb om specifikke transfer-signings hos fans? Det er jo ikke rationelt. Og de eneste i fodbold (udover Todd Boehly), der ikke handler rationelt er fans. Vi ser et tweet fra "MrScamUall" om at nu er Liverpool interesseret i at hente "the biggest thing in football EVER", og straks ansér vi det som et faktum og er klar til at holde alle i den sportslige ledelse og FSG op på at leve op til det latterlige tweet.

Ja, der bliver helt sikkert lækket ting til journalister. Men i forhold til transfers kan jeg ikke se, at det for klubben handler om andet end enten at gøre en spiller, som man ikke har ret til at kontakte opmærksom på interessen, at drive en pris op eller ned (afhængigt af om vi taler salg eller køb), at aflede opmærksomhed for at give ro til at arbejde eller helt at lægge tåbelige rygter, som fylder for meget i graven. Formålet er med garanti aldrig "bare at lege kispus med fans".
Kloppite

pingel
Indlæg: 1009
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » onsdag, 19. apr, 2023 10:13

@texy Så enig!

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » fredag, 21. apr, 2023 15:02

texy skrev:
onsdag, 19. apr, 2023 09:25
Oomph242 skrev:
tirsdag, 18. apr, 2023 19:52
FSG leger som de plejer bare kispus med fansene...
Jeg er ganske sikker på, at den slags ikke er noget, som nogen i FSG gider at bruge tid på.

De prøver uden tvivl at drive klubben på den måde, som de tror vil give mest succes uden at lide økonomiske tab. Reelt fuldstændig som grundtanken bag FFP var.

Jeg håber ikke, at du alvorligt mener, at der sidder nogen i hverken FSG eller Liverpool, som har til opgave i sjov at indgyde falsk håb om specifikke transfer-signings hos fans? Det er jo ikke rationelt. Og de eneste i fodbold (udover Todd Boehly), der ikke handler rationelt er fans. Vi ser et tweet fra "MrScamUall" om at nu er Liverpool interesseret i at hente "the biggest thing in football EVER", og straks ansér vi det som et faktum og er klar til at holde alle i den sportslige ledelse og FSG op på at leve op til det latterlige tweet.

Ja, der bliver helt sikkert lækket ting til journalister. Men i forhold til transfers kan jeg ikke se, at det for klubben handler om andet end enten at gøre en spiller, som man ikke har ret til at kontakte opmærksom på interessen, at drive en pris op eller ned (afhængigt af om vi taler salg eller køb), at aflede opmærksomhed for at give ro til at arbejde eller helt at lægge tåbelige rygter, som fylder for meget i graven. Formålet er med garanti aldrig "bare at lege kispus med fans".
Jeg tænker de har spiller spillet og holdt dampen og håbet oppe hos fansene. Lidt ligesom da vi vandt CL og FSG lovede at der skulle investeres i truppen...

Økonomisk tab! FSG har lavet kassen på LFC købet og kan grine hele vejen til banken. De er i mine øjne grådige.. De vil bare have så meget ud af et salg som muligt.

Den succes Klopp/Edwards har givet dem, har gjort ,at klubben er vokset over hovedet på dem driftmæssigt og økonomist... Lige pt. er vi en rodebutik uden en retning..

Bellingham har aldrig været mulig med der økonomi, så den fantasi kunne være stoppet forlængst af af klubben..

Jeg tænker sommeren kommer til at byde på fritransfers og et £40m indkøb... Hvilket jeg tænker vil få os endnu længere væk fra at kunne true City... Bellingham tror jeg bliver Citys store transfer...

En Dahoud, Rabiot, Tielemans agtig sommer...

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11283
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » lørdag, 22. apr, 2023 09:43

Rygter om N'Dicka fra Frankfurt på en fri transfer til sommer. Han lyder umiddelbart spændende, og meget som en FSG-signing. Der skrives, at det er LFC og Tottenham, så lad os håbe, at der ikke er en WAG som absolut vil kunne shoppe i London. Jeg kender ham umiddelbart ikke, men jeg følger heller ikke Bundesligaen (,,eller Superligaen, La Liga, Seria A eller andre) Måske nogen med kendskab til Bundesligaen kan byde ind? Han beskrives som venstre centralforsvarer, og på den plads kunne det være sundt med noget ordentlig konkurrence til VVD, hvis ellers hans gejst/motivation står til at redde:
https://www.footballinsider247.com/sour ... an-ndicka/

.....og med tanke på hvad The Kop fik ud af at rime på N'Gog, kan jeg da slet ikke vente på deres eventuelle sang til N'Dicka :D
Bortset fra det. så er footballinsider247.com vel også en skodkilde?
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » lørdag, 22. apr, 2023 12:44

den vamle klub i spanien(barcelona) er også efter ham..... naturligvis da han er transferfri, og italienske topklubber har jeg læst hist og pist den sidste måneds tid, har ikke link i og med det er tilfældigt jeg er stødt på det, og over en mdr. Hvis vi skal hente i Frankfurt, håber jeg for på en af deres offensiv spillere, bare vælg en, og han er møg hamrende god. Kan huske efter 3-4 kampe inde i bundesliga sæsonen, at de i "tor show" på See sagde at Kolo var ih så spændende, og det var han altså også. Tænk at han kom på en fri, og vi gav en formue for Darwin.
Synes egentlig Darwin har gjort det fint, men det forventede jeg så også til den pris, jeg vil bare 4-5 gange hellere have haft Kolo Muani, specielt til den pris.
Nå det var en sidebemærkning :?
Verden er smask fuld af hyklere....

Liverbird
Indlæg: 1433
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverbird » lørdag, 22. apr, 2023 19:50

Jeg tror, vi køber Bellingham. Jeg har det på fornemmelsen, og den plejer ikke at tage fejl.
YNWA

Brugeravatar
LFC YNWA
Indlæg: 25
Tilmeldt: søndag, 19. maj, 2019 14:29
Geografisk sted: Sønderjylland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC YNWA » lørdag, 22. apr, 2023 20:52

Liverbird skrev:
lørdag, 22. apr, 2023 19:50
Jeg tror, vi køber Bellingham. Jeg har det på fornemmelsen, og den plejer ikke at tage fejl.
Har nu heller ikke helt afskrevet ham endnu.
Og han vil jo også gerne LFC, sådan en knægt så jeg gerne i folden.
YNWA

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » søndag, 23. apr, 2023 11:06

Cynwal skrev:
lørdag, 22. apr, 2023 09:43
Rygter om N'Dicka fra Frankfurt på en fri transfer til sommer. Han lyder umiddelbart spændende, og meget som en FSG-signing. Der skrives, at det er LFC og Tottenham, så lad os håbe, at der ikke er en WAG som absolut vil kunne shoppe i London. Jeg kender ham umiddelbart ikke, men jeg følger heller ikke Bundesligaen (,,eller Superligaen, La Liga, Seria A eller andre) Måske nogen med kendskab til Bundesligaen kan byde ind? Han beskrives som venstre centralforsvarer, og på den plads kunne det være sundt med noget ordentlig konkurrence til VVD, hvis ellers hans gejst/motivation står til at redde:
https://www.footballinsider247.com/sour ... an-ndicka/

.....og med tanke på hvad The Kop fik ud af at rime på N'Gog, kan jeg da slet ikke vente på deres eventuelle sang til N'Dicka :D
Bortset fra det. så er footballinsider247.com vel også en skodkilde?
Følger ikke Bundesligaen tæt. Ser næsten kun kampe med Dortmund. Og ham N'Dicka var ikke med i går. Han er vist skadet (lyder som en Liverpool spiller :D ). Men det er da ikke umuligt, at der kunne være en fordel i at have to fransktalende midterforsvarere. Alt andet lige skal de dog også kunne kommunikere med resten af holdet, så det er nok en marginal synnergieffekt, der kunne være tale om.

Mit store håb om en transfer til midterforsvaret kommer fra de potentielle nedrykkere Southampton. Jeg er helt vild med Bella-Kotchap. Han stor, fysisk stærk, lynhurtig og god med bolden. Han er stadig meget ung af en midterforsvarer, og har måske lidt taktisk forståelse, der skal trænes. Men han har i min optik alle de rette værktøj i kassen til at nå samme niveau, som Van Dijk gjorde.

Han har prøvet at vinde oprykning til Bundesligaen med Bochum. Han har prøvet at overleve i Bundesligaen med et bundhold - igen Bochum. Og så har han nu fået en sæson i PL med Southampton. Det er meget erfaring at trække på for en 21-årig forsvarsspiller.

Fik jeg skrevet, at han er lynhurtig? :D Mest med tanke på vores høje bagkæde.

EDIT: Lavia fra Saints ser faktisk også meget spændende ud.
Kloppite

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » mandag, 24. apr, 2023 07:22

Cynwal skrev:
lørdag, 22. apr, 2023 09:43
Rygter om N'Dicka fra Frankfurt på en fri transfer til sommer.
Jeg er ked af at sige det, men Neil Jones har allerede været ude og afvise den :lol:
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 24. apr, 2023 09:52

Jeg håber lidt på Caicedo. Han var fænomenal i går.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

TG12
Indlæg: 1626
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » mandag, 24. apr, 2023 10:53

Hr. Drejer skrev:
mandag, 24. apr, 2023 09:52
Jeg håber lidt på Caicedo. Han var fænomenal i går.
Medmindre Brighton vil sælge helt ud af deres succes, tror jeg kun én af Caicedo og MacAllister får lov at skifte.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11283
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 25. apr, 2023 13:27

Mirror skriver, at LFC har aftale om de personlige vilkår på plads med Ryan Gravenberch, men at der jo også skal opnåes en aftale med Bayern M. Er det mon troværdigt? Der nævnes ikke nogen kilder, men det konstateres/skrives som værende fact.
Hvis der er noget om det, tror jeg dog ikke det kan være mere end en mundtlig snak, og ingen konkret aftale.

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... vVevnypVl4
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Besvar