Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
mortenbak
Indlæg: 3098
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mortenbak » onsdag, 18. aug, 2021 14:12

Han lignede godt nok en ivrig ung mand :lol:

Han både filmede og gav den gas i nærkampe og han tilbød sig konstant i spilbare positioner og var heller ikke bleg for at tage chancen. Vi købte jo Keita, som imo altid har slået mig som en mere introvert spillertype, hvor Adeyemi vist aldrig har hørt om janteloven.

Men ja der er langt fra den Østrigske liga til Premier League og han er jo ung - men vi kunne jo også nappe ham nu og leje ham ud til et af "bundholdene" i premier league, så må han heller ikke spille imod os :D Ved ikke om det er sådan længere.....

Han så talentfuld ud, synes jeg.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2130
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 18. aug, 2021 14:50

mortenbak skrev:
onsdag, 18. aug, 2021 14:12
Han lignede godt nok en ivrig ung mand :lol:

Han både filmede og gav den gas i nærkampe og han tilbød sig konstant i spilbare positioner og var heller ikke bleg for at tage chancen. Vi købte jo Keita, som imo altid har slået mig som en mere introvert spillertype, hvor Adeyemi vist aldrig har hørt om janteloven.

Men ja der er langt fra den Østrigske liga til Premier League og han er jo ung - men vi kunne jo også nappe ham nu og leje ham ud til et af "bundholdene" i premier league, så må han heller ikke spille imod os :D Ved ikke om det er sådan længere.....

Han så talentfuld ud, synes jeg.
Jeg synes sagtens vi kunne bruge en spiller af den type i truppen, der til at starte med kan få de sidste 15 minutter og få at vide at han bare kan give den gas. Problemet med Origi er jeg lidt har mistet troen på at han kan gøre en forskel når han kommer ind eller startet, han virker til at mangle selvtillid og tror han vil have godt af at komme til et hold hvor han er fast starter.

Vi så lidt det samme med Minamino i sidste sæson, men her i preseason lignede han en spiller med godt humør og selvtillid og fik da også lavet et par mål, det kan også være det er Minamino der satset på til de minutter som Origi plejer at få. :dontknow:

Det der med at filme de kan Milner og Henderson nok hurtigt pille af ham :D
YNWA

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2130
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 18. aug, 2021 14:51

Redtothebone skrev:
onsdag, 18. aug, 2021 14:50
mortenbak skrev:
onsdag, 18. aug, 2021 14:12
Han lignede godt nok en ivrig ung mand :lol:

Han både filmede og gav den gas i nærkampe og han tilbød sig konstant i spilbare positioner og var heller ikke bleg for at tage chancen. Vi købte jo Keita, som imo altid har slået mig som en mere introvert spillertype, hvor Adeyemi vist aldrig har hørt om janteloven.

Men ja der er langt fra den Østrigske liga til Premier League og han er jo ung - men vi kunne jo også nappe ham nu og leje ham ud til et af "bundholdene" i premier league, så må han heller ikke spille imod os :D Ved ikke om det er sådan længere.....

Han så talentfuld ud, synes jeg.
Jeg synes sagtens vi kunne bruge en spiller af den type i truppen, der til at starte med kan få de sidste 15 minutter og få at vide at han bare kan give den gas. Problemet med Origi er jeg lidt har mistet troen på at han kan gøre en forskel når han kommer ind eller startet, han virker til at mangle selvtillid og tror han vil have godt af at komme til et hold hvor han er fast starter.

Vi så lidt det samme med Minamino i sidste sæson, men her i preseason lignede han en spiller med godt humør og selvtillid og fik da også lavet et par mål, det kan også være det er Minamino der satset på til de minutter som Origi plejer at få. :dontknow: jeg synes også Taki fortjener en chance mere.

Det der med at filme de kan Milner og Henderson nok hurtigt pille af ham :D
YNWA

mortenbak
Indlæg: 3098
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mortenbak » onsdag, 18. aug, 2021 14:56

Redtothebone skrev:
onsdag, 18. aug, 2021 14:50
mortenbak skrev:
onsdag, 18. aug, 2021 14:12



Det der med at filme de kan Milner og Henderson nok hurtigt pille af ham :D
:lol: Jeg er bestemt heller ikke pro at spillere filmer - men når det er så ung en gut, vidner det imo om et determineret mindset/vindervilje og det er jo værdifuldt og ja så skal Mili og Hendo, nok hurtigt lære ham lidt pli :D

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 18. aug, 2021 15:12

Jeg er enig i at Origi ligner en mand, der har mistet troen på at han kan avancere inden for holdet rammer og derfor er jeg også ret åben for en udskiftning, især med en yngre og mere sulten spiller. Jeg er ikke fan af at hente ham og leje ham ud med det samme, eller så skulle det være fordi vi ikke kan komme af med Origi.
Det vil IMØ være bedst for alle parter om Origi finder nye græsgange, ikke mindst tror jeg hans nye klub kan gøre lidt af et røverkøb.
Men ja, jeg frygter lidt at vi kommer til at betale overpris for Adeyemi i forhold til hvor stort et spring der er fra Saltborgen til Liverpool og risikoen for at han ikke klarer det. Han har U21 kampe for Tyskland, det burde hjælpe i forhold til registreringen.

Men jeg aner jo ikke hvad han koster eller hvad hans lønkrav kunne være.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 18. aug, 2021 19:21

Kunne Ismaila Sarr være noget for Liverpool
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2130
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 18. aug, 2021 21:59

Kelly skrev:
onsdag, 18. aug, 2021 19:21
Kunne Ismaila Sarr være noget for Liverpool
Ja synes jeg han er bedst på højre kant men kan spille alle 3 af de forreste pladser, det eneste negative er at han også spiller på Senegals landshold og er væk en måned næste år.
YNWA

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » torsdag, 19. aug, 2021 07:49

Kelly skrev:Kunne Ismaila Sarr være noget for Liverpool
Tror den deler vandene. Så ryger han også når der skal spilles landskampe ACN.

Vil gerne have ham, men fortrækker bestemt en som ikke er væk sammen med Mané.

Det er muligt vi kan hente bedre og klogere.

Men hvis det ligesom er eneste mulighed, så go for it.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 19. aug, 2021 08:20

Kelly skrev:Kunne Ismaila Sarr være noget for Liverpool
Ja det syntes jeg. God spiller, kender ligaen.

Der er AFCON.
Jeg tror det er okay. Alene det at få Sarr ind vil reducere presset på de fire gode, hvilket betyder at Klopp bedre kan time Firmino og Jotas form så de peaker lidt i januar og kan bære angrebet. Og Sarr vil også gøre at man kan rotere lidt bagefter AFCON hvis Mané og Salah kommer trætte hjem.
AFCON er to lige kampe, det kan vi godt håndtere med Bobby, Jota pg Taki; især fordi vi ved de kommer, så Minamino kan jo nærmest begynde at studere video og forberede sig i november måned.

Og overordnet så tænker jeg at det vigtigste er at man kan have fem gode til tre pladser Istedet for fire.


Sent from my iPhone using Tapatalk

EDIT:
måske skulle slå en stor bue udenom:
There have been reports that Liverpool are interested in Watford winger Ismaila Sarr. It’s been claimed that Sarr has asked to leave Watford but, having made a few calls today, I’m told Sarr has not asked to leave and wouldn’t ask to leave because he is happy.

“Furthermore, I’ve been told Watford are simply not looking to sell Sarr, who is under contract until 2024, and it would take ‘silly’ money (I was given a figure of £80m) for them to even consider coming to the table.”
https://www.skysports.com/transfer-centre

pingel
Indlæg: 1011
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » torsdag, 19. aug, 2021 19:37

Køb Taiwo fra Union Berlin…

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » torsdag, 19. aug, 2021 21:33

pingel skrev:Køb Taiwo fra Union Berlin…
Tja hvis ikke det var fordi vi lige har solgt ham og han er skadet den næste måneds tid, kunne det måske godt være aktuelt.

Men tænker dit forslag er en "and"

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 19. aug, 2021 22:32

mortenbak skrev:
tirsdag, 17. aug, 2021 22:14
Måske skal vi hente ham Adeyemi nu i Salzburg, istedet for at hente ham til overpris i Leipzig.
Han vil gerne ha bolden hele tiden og er mega irriterende på den insisterende måde.
Tror han ville passe godt i vores spillestil.
Og han er meget ung og nu scorede han også.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja, han var fremragende.

Men jeg sad ærligt talt og tænkte, at Rasmus Kristensen på højre back i langt højere grad lignede en Liverpool-spiller her og nu. Sikke en backup til Trent, han kunne være.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 20. aug, 2021 07:21

Could Liverpool’s quiet summer hint at a bigger plan in place ?

It may have been a quiet summer transfer window for Liverpool so far, but as everything falls into place it is hard to shake the impression there’s a bigger plan.

https://www.thisisanfield.com/2021/08/c ... -in-place/

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 20. aug, 2021 08:32

Niels K skrev:
fredag, 20. aug, 2021 07:21
Could Liverpool’s quiet summer hint at a bigger plan in place ?

It may have been a quiet summer transfer window for Liverpool so far, but as everything falls into place it is hard to shake the impression there’s a bigger plan.

https://www.thisisanfield.com/2021/08/c ... -in-place/
Jeg har tidligere herinde spekuleret lidt i samme retning. Bare ikke i forhold til Haaland, men i forhold til Mbappé.

Med Mbappé er der den frie transfer og Nike-samarbejdet, der i min optik ville give os en bedre chance for i det mindste at kunne forsøge at lege med.

Haaland koster stadig et ordentligt transfer-fee. Og så kommer han med Raiola i bagagen. Det plejer også at være dyrt. Og ikke kun i agent-fees, men også i forhold til roen på de indre linjer.

Realistisk set tror jeg ikke på nogen af dem. Men jeg anser chancen for Mbappé for at værre størst. Og det ville også være ham, jeg håbede mest på.
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 20. aug, 2021 08:42

texy skrev:
fredag, 20. aug, 2021 08:32
Niels K skrev:
fredag, 20. aug, 2021 07:21
Could Liverpool’s quiet summer hint at a bigger plan in place ?

It may have been a quiet summer transfer window for Liverpool so far, but as everything falls into place it is hard to shake the impression there’s a bigger plan.

https://www.thisisanfield.com/2021/08/c ... -in-place/
Jeg har tidligere herinde spekuleret lidt i samme retning. Bare ikke i forhold til Haaland, men i forhold til Mbappé.

Med Mbappé er der den frie transfer og Nike-samarbejdet, der i min optik ville give os en bedre chance for i det mindste at kunne forsøge at lege med.

Haaland koster stadig et ordentligt transfer-fee. Og så kommer han med Raiola i bagagen. Det plejer også at være dyrt. Og ikke kun i agent-fees, men også i forhold til roen på de indre linjer.

Realistisk set tror jeg ikke på nogen af dem. Men jeg anser chancen for Mbappé for at værre størst. Og det ville også være ham, jeg håbede mest på.
Mbappé 2020 is back!!!!!!!!!!!!!!

Der er ingen tvivl om at folkene omkring klubben tror at der skal mere til at udfordre de bedste 11 end mange fans gør.

Besvar