Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 08. aug, 2021 21:27

Jurgen Klopp hints at transfer business to come
https://www.thisisanfield.com/2021/08/j ... s-to-come/

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » søndag, 08. aug, 2021 21:47

liverpoolfc86 skrev:
søndag, 08. aug, 2021 17:59
texy skrev:
liverpoolfc86 skrev:
søndag, 08. aug, 2021 14:29
Thiago, Hendo og Ox får maks 20 liga kampe. De sidste 18 er skader.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Sjovt postulat. Det er da muligt, at du får ret. De render allesammen ind i skader af og til. Ikke desto mindre har Thiago i hele sin sæson kun haft to sæsoner, hvor han ikke var i truppen i mere end 20 kampe. For Hendo er det kun en enkelt sæson, hvor det har været tilfældet.

Hendo har spillet 361 PL kampe på 13 sæsoner. Det er ca. 28 kampe pr. sæson i gennemsnit og uden at tage højde for kampe, hvor han måtte være sparret eller helt valgt fra.

Thiago har spillet 242 ligakampe i de tre bedste ligaer på 11 sæsoner (reelt 10,5 sæsoner, da han først brød ind på Barca-holdet sidst i 10/11 sæsonen). Det er 22 kampe pr. sæson i gennemsnit og igen uden at tage højde for kampe, hvor han måtte være sparret eller helt valgt fra.

De er begge lidt ældre nu. Så du har måske ret. Men det var "freak" episoder, der betød, at Thiago ikke var til rådighed hele sidste sæson.
Og formentlig ikke klar til starten

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Det er da pga. EM? Ligesom det er for Hendo.
Kloppite

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » søndag, 08. aug, 2021 21:48

liverpoolfc86 skrev:
søndag, 08. aug, 2021 21:27
Kelly skrev:Er vi dækket ind på backerne?
Ikke hvis du spørg mig. Mener ikke tsimikas er god nok. Men en ny formation kunne være sjov at prøve.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Tsimikas har da været blandt de allerbedste i pre-season. Hans indlæg er satme skarpe.
Kloppite

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 08. aug, 2021 22:09

texy skrev:
søndag, 08. aug, 2021 14:38
Men stabilitet i forhold til at spille fodbold med et højere bundniveau og topniveau end Gini, det har Thiago vist over en årrække.
Ikke I Liverpool trøjen!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5679
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 08. aug, 2021 22:48

Hr. Drejer skrev:
søndag, 08. aug, 2021 22:09
texy skrev:
søndag, 08. aug, 2021 14:38
Men stabilitet i forhold til at spille fodbold med et højere bundniveau og topniveau end Gini, det har Thiago vist over en årrække.
Ikke I Liverpool trøjen!
Men igen hvis Gini er så ringe og let undværlig, hvorfor har han så spillet så mange kampe i Liverpool trøjen?

Thiago synes jeg spillede ret skidt meget af sæsonen. Men i de sidste 10 kampe var han rigtig god.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 08. aug, 2021 23:41

Hr. Drejer skrev:
texy skrev:
søndag, 08. aug, 2021 14:38
Men stabilitet i forhold til at spille fodbold med et højere bundniveau og topniveau end Gini, det har Thiago vist over en årrække.
Ikke I Liverpool trøjen!
Desværre Ja.

Men nu fortæller Klopp måske der skal handles og de i hvert er igang med overvejelser.

Det kunne godt tegne til et indkøb.

Synes også at indkøb , viser klubben er handling parat. Også over for spillerne. Derfor mener jeg det er så vigtigt vi får købt ind.

For at stjernerne eks Salah Mané VVD Trent osv kan se klubben gerne vil holdet og på den måde kan holde på de gode spillere.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 09. aug, 2021 07:25

liverpoolfc86 skrev:
søndag, 08. aug, 2021 17:59
texy skrev:
liverpoolfc86 skrev:
søndag, 08. aug, 2021 14:29
Thiago, Hendo og Ox får maks 20 liga kampe. De sidste 18 er skader.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Sjovt postulat. Det er da muligt, at du får ret. De render allesammen ind i skader af og til. Ikke desto mindre har Thiago i hele sin sæson kun haft to sæsoner, hvor han ikke var i truppen i mere end 20 kampe. For Hendo er det kun en enkelt sæson, hvor det har været tilfældet.

Hendo har spillet 361 PL kampe på 13 sæsoner. Det er ca. 28 kampe pr. sæson i gennemsnit og uden at tage højde for kampe, hvor han måtte være sparret eller helt valgt fra.

Thiago har spillet 242 ligakampe i de tre bedste ligaer på 11 sæsoner (reelt 10,5 sæsoner, da han først brød ind på Barca-holdet sidst i 10/11 sæsonen). Det er 22 kampe pr. sæson i gennemsnit og igen uden at tage højde for kampe, hvor han måtte være sparret eller helt valgt fra.

De er begge lidt ældre nu. Så du har måske ret. Men det var "freak" episoder, der betød, at Thiago ikke var til rådighed hele sidste sæson.
Og formentlig ikke klar til starten

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Han skulle gerne starte kampen sammen med Hendo i dag, så det er vel start 11 midten, vi skal se i dag ? Der er dog mange muligheder på midten fra sæsonstart af, så der er dagsformen afgørende.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 09. aug, 2021 07:30

Oomph242 skrev:
søndag, 08. aug, 2021 19:17
texy skrev:
søndag, 08. aug, 2021 14:38
Oomph242 skrev:
søndag, 08. aug, 2021 14:02
Ja Thiago er en bedre spiller end Gini. Det er Oxlade og Keita også. Men de er bare ikke skide stabile.
Når du siger stabil, betyder det så stabil i forhold til at holde sig skadesfri? Så har du helt ret.

Men stabilitet i forhold til at spille fodbold med et højere bundniveau og topniveau end Gini, det har Thiago vist over en årrække.
Ja stabil skadesfri og så har han jo også spillet fint ellers må man formode, at Klopp havde valgt anderledes til opstillingen i 160 kampe +.

Jeg har stadig svært ved at se vi er stærkere nu end ved sidste sæsons PL start som postulatet er.

Kan Tiago holde til 35-40 kampe pr. sæson som Gini? Det er jo lidt det som kræves med en efterhånden temmelig skadesramt Henderson.

Er du uenig med Klopp`s megen brug af Gini? Eller det må du jo lidt være :D
Vi startede jo også ganske fint sidste sæson og lå nr. 1 over Julen, selvom skaderne væltede ind... Jeg foretrækker Thiago over Gini og sikkert også en skadesfri Keita i topform. Jeg var dog meget glad for Gini, og han udførte en vigtig opgave på holdet, men der har altid været kritikere af ham, fordi det meget ofte gik baglæns og sidelæns, men jeg har så altid tænkt/sagt, at det må være hans opgave, siden han altid spiller ens, og altid udtages til holdet.
Jeg håber så, at Thiago/Keita kan udføre de samme opgaver men så lægge noget mere til i det fremadrettede. Keita ift drive med bolden og småspil/1-2, og Thiago med sine sindsyge afleveringer og vendinger i mand/mand situationer, som bringer os i overtal og fremdrift.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 09. aug, 2021 07:32

liverpoolfc86 skrev:
søndag, 08. aug, 2021 21:27
Kelly skrev:Er vi dækket ind på backerne?
Ikke hvis du spørg mig. Mener ikke tsimikas er god nok. Men en ny formation kunne være sjov at prøve.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
"The big negative of the occasion was without question the first-half injury to Andy Robertson.

Our left-back went over on his ankle and, although he walked off the pitch afterwards, there’s no use kidding ourselves it was a pretty bad turn – Van Dijk walked off against Everton, remember, and has only just returned after 10 months.

The ankle won’t be anywhere near as bad, it can reasonably be hoped, but ligament damage is no joke, either.

On the marginally brighter side, Owen Beck put in a good shift as sub and Kostas Tsimikas might well have been the Reds’ best performer in pre-season. He’ll finally get his chance now, starting against Norwich on the opening day surely."

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 09. aug, 2021 08:47

Hr. Drejer skrev:
søndag, 08. aug, 2021 22:09
texy skrev:
søndag, 08. aug, 2021 14:38
Men stabilitet i forhold til at spille fodbold med et højere bundniveau og topniveau end Gini, det har Thiago vist over en årrække.
Ikke I Liverpool trøjen!
Jo også her, efter min bedste overbevisning!
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 09. aug, 2021 09:44

Kelly skrev:
søndag, 08. aug, 2021 20:56
Er vi dækket ind på backerne?
Både og ;)

Vi må jo se hvad Tsimikas kan, han fik desværre ikke ret meget lov sidste sæson.
Om både Tsimikas og Williams er jeg lidt bange for at vi har ofret deres defensive egenskaber, for at få en, der kunne replikere noget af det offensive som Trent og Robbo byder på. I en anden verden havde vi Jamaal Lewis og Hoever som de to backups og så ville jeg være rimelig sikker på deres defensive egenskaber, men vi ville diskutere om ikke de var for slatne offensivt.

Ben Davies og Gomez kan jo dække backer, men er jo ikke lige så gode offensivt, men så kan man jo ændret lidt på spillekonceptet og give midtbanen mere frihed og så holde lidt igen på den ene back eller skifte til 4-2-3-1.

Hvis Trent er ude i 3 måneder med en skade, så er jeg næsten sikker på at Gomez spiller de fleste af hans kampe, medmindre Williams stepper gevaldigt op.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 09. aug, 2021 11:31

texy skrev:
mandag, 09. aug, 2021 08:47
Hr. Drejer skrev:
søndag, 08. aug, 2021 22:09
texy skrev:
søndag, 08. aug, 2021 14:38
Men stabilitet i forhold til at spille fodbold med et højere bundniveau og topniveau end Gini, det har Thiago vist over en årrække.
Ikke I Liverpool trøjen!
Jo også her, efter min bedste overbevisning!
Det er min fornemmelse, at der er bred enighed om at Thiago ikke har haft succes i sit første år i den røde dragt. Dog synes jeg var små glimt af hans talent i slutningen af sæsonen.

https://www.liverpool.no/nyheter/2021/8 ... liverpool/

https://thetopflight.com/2021/03/09/thi ... ol-switch/
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 09. aug, 2021 14:19

Thiago havde en skuffende første sæson pga. en Richarlison sviner og så var holdet gået helt til hundende da han kom tilbage fra den skade.
Men han var jo også en af dem der slæbte holdet ud af de problemer, så jeg er også rimelig fortrøstningsfuld omkring ham.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » mandag, 09. aug, 2021 15:10

Såfremt PSG sælger ud for at få fat i Messi og idrissa Gana Gueye sælges håber jeg Liverpool står klar. Klassespiller.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 09. aug, 2021 19:00

Flere rygter peger på Renato fra Lille.

Men er han overhovedet god nok?

Det er også begrænset hvad han faktisk har spillet i Lille

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Besvar