Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 07. aug, 2021 23:23

@Oomph242

Anser du Chelsea som første udfordre i år?

Jeg er helt enig i at de har meget stærk trup, og som samtidig er ung. De har mange dygtige spillere, spørgsmålet er om de kan holde dem alle tilfredse.

Jeg tror der skal ske et lille mirakel, hvis Man C ikke skal vinde mesterskabet. Men næste sæson tror jeg at Chelsea kan være med. Men de har fået en super dygtig manager, så hvem ved. Måske i år?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 07. aug, 2021 23:35

Hr. Drejer skrev:
lørdag, 07. aug, 2021 23:23
@Oomph242

Anser du Chelsea som første udfordre i år?

Jeg er helt enig i at de har meget stærk trup, og som samtidig er ung. De har mange dygtige spillere, spørgsmålet er om de kan holde dem alle tilfredse.

Jeg tror der skal ske et lille mirakel, hvis Man C ikke skal vinde mesterskabet. Men næste sæson tror jeg at Chelsea kan være med. Men de har fået en super dygtig manager, så hvem ved. Måske i år?
Jeg tror City tager den igen. Men Chelsea har mulighed for, at presse dem hvis Lukaku kommer ind. Scum har Ole Gunnar så de vinder intet, men holdet til at udfordre har de. Hvis vi kunne spille med stærkeste start 11 hele sæsonen igennem kunne vi måske også udfordre. Men kan vi ikke. Vores skrøbelige midtbane skræmmer mig. Vores forsvar skal også tilbage i form efter lange skader og det kan tage tid. Mané og Firmino skal også tilbage i gear de har begge været langt under niveau siden midt 2020.

Dem der ikke er tilfredse må jo kæmpe for en plads, som det altid har været. Intet givet.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 08. aug, 2021 08:29

Oomph242 skrev:
lørdag, 07. aug, 2021 22:19
liverpoolfc86 skrev:
lørdag, 07. aug, 2021 21:23
Oomph242 skrev:
Fowler89 skrev:
lørdag, 07. aug, 2021 19:11
Oomph242 skrev:
lørdag, 07. aug, 2021 18:53

Alle hold kan vel bruge en Lukaku. Findes der en bedre frontangriber end ham pt?
Lewandowski og Haaland måske. Jeg kan ikke forstille mig Liverpool hente Lukaku hvis vi i forvejen havde Werner.
Lewandowski måske ja. Haaland er jeg ikke sikker på.

Werner har vel ikke helt slået til og derfor handler de på det. Hvis de skal være mestre så skal de have en spiller som kan smide mere end 10 i kassen.
Alle kan bruge Lukaku. Men som han skriver så har Chelsea pt truppen og ungdommen.

Meeeen de gør nøjagtigt hvad der er nødvendigt for at holde niveauet og forbedre sig. De handler og køber. De vil forblive et tophold og investerer de penge de har vundet.

Men med noget der ligner 6 angribere, sælger de nok 2 og så er der efterhånden plads til Lukaku.

Det samme burde vi. Ud med et par stykker og ind med et par stykker. Forny og forbedre. Investerer så der igen kan tjenes penge ved at sikre titler og CHL placering

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Jeg synes de mangler en spiller med mål i benene. Batshuayi eller Abraham ryger nok i dette vindue og Giroud er ude, så det må give plads til Lukaku. Men man må sige de efterhånden har fået opbygget en skræmmende stærk trup med fremtid i.

Ja det havde været rart hvis FSG frigav de penge som kom ind på CL og PL placering til spillere men det sker ikke. Anfield, Melwood, Anfield er begrundelsen vel.
Ud med et par stykker og ind med et par stykker i start 11 ? Gini er jo væk, og den har Thiago taget...

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 08. aug, 2021 08:36

Niels K skrev:
søndag, 08. aug, 2021 08:29
Oomph242 skrev:
lørdag, 07. aug, 2021 22:19
liverpoolfc86 skrev:
lørdag, 07. aug, 2021 21:23
Oomph242 skrev:
Fowler89 skrev:
lørdag, 07. aug, 2021 19:11
Oomph242 skrev:
lørdag, 07. aug, 2021 18:53

Alle hold kan vel bruge en Lukaku. Findes der en bedre frontangriber end ham pt?
Lewandowski og Haaland måske. Jeg kan ikke forstille mig Liverpool hente Lukaku hvis vi i forvejen havde Werner.
Lewandowski måske ja. Haaland er jeg ikke sikker på.

Werner har vel ikke helt slået til og derfor handler de på det. Hvis de skal være mestre så skal de have en spiller som kan smide mere end 10 i kassen.
Alle kan bruge Lukaku. Men som han skriver så har Chelsea pt truppen og ungdommen.

Meeeen de gør nøjagtigt hvad der er nødvendigt for at holde niveauet og forbedre sig. De handler og køber. De vil forblive et tophold og investerer de penge de har vundet.

Men med noget der ligner 6 angribere, sælger de nok 2 og så er der efterhånden plads til Lukaku.

Det samme burde vi. Ud med et par stykker og ind med et par stykker. Forny og forbedre. Investerer så der igen kan tjenes penge ved at sikre titler og CHL placering

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Jeg synes de mangler en spiller med mål i benene. Batshuayi eller Abraham ryger nok i dette vindue og Giroud er ude, så det må give plads til Lukaku. Men man må sige de efterhånden har fået opbygget en skræmmende stærk trup med fremtid i.

Ja det havde været rart hvis FSG frigav de penge som kom ind på CL og PL placering til spillere men det sker ikke. Anfield, Melwood, Anfield er begrundelsen vel.
Ud med et par stykker og ind med et par stykker i start 11 ? Gini er jo væk, og den har Thiago taget...
Thiago var der også i sidste sæson og er desværre på ingen måde så stabil som Gini. Samt er han heller ikke ligefrem en spiller til fremtiden.

Om 2 sæsoner skal en flok 31-32 årige rende rundt i Klopp tempo, hvis fornyelsen forsætter som i de sidste på sæsoner. Kan deres kroppe klare det?

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » søndag, 08. aug, 2021 09:38

Oomph242 skrev:
søndag, 08. aug, 2021 08:36

Thiago var der også i sidste sæson og er desværre på ingen måde så stabil som Gini. Samt er han heller ikke ligefrem en spiller til fremtiden.

Om 2 sæsoner skal en flok 31-32 årige rende rundt i Klopp tempo, hvis fornyelsen forsætter som i de sidste på sæsoner. Kan deres kroppe klare det?
Nej, stabiliteten manglede måske lidt. Men han trådte jo reelt også først ind på holdet midt i sæsonen. Han havde ingen pre-season med os. Derefter fik han Corona efter sin første kamp med os. Da han kom tilbage fra det, fik han savet knæet af i Everton. Så først midt i sæsonen, skulle han til at lære at spille Klopp-fodbold. Og det var i en periode, hvor Fab spillede CB (og så blev skadet), og Hendo spillede CB (og så blev skadet).

For mig, der var han suveræn i vores 10-kamps streak sidst på sæsonen. Langt bedre end Gini. Alle forudsætningerne for at bygge videre på de præstationer er til stede i den kommende sæson. Thiago har været en del noget af pre-season. Fab og Hendo er ikke skadede længere, og de skal ikke bruges på CB. Og så er der pres på ham for at levere. Ellers tager Keita, Jones, Ox eller Elliott måske pladsen.
Kloppite

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2129
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » søndag, 08. aug, 2021 13:28

texy skrev:
søndag, 08. aug, 2021 09:38
Oomph242 skrev:
søndag, 08. aug, 2021 08:36

Thiago var der også i sidste sæson og er desværre på ingen måde så stabil som Gini. Samt er han heller ikke ligefrem en spiller til fremtiden.

Om 2 sæsoner skal en flok 31-32 årige rende rundt i Klopp tempo, hvis fornyelsen forsætter som i de sidste på sæsoner. Kan deres kroppe klare det?
Nej, stabiliteten manglede måske lidt. Men han trådte jo reelt også først ind på holdet midt i sæsonen. Han havde ingen pre-season med os. Derefter fik han Corona efter sin første kamp med os. Da han kom tilbage fra det, fik han savet knæet af i Everton. Så først midt i sæsonen, skulle han til at lære at spille Klopp-fodbold. Og det var i en periode, hvor Fab spillede CB (og så blev skadet), og Hendo spillede CB (og så blev skadet).

For mig, der var han suveræn i vores 10-kamps streak sidst på sæsonen. Langt bedre end Gini. Alle forudsætningerne for at bygge videre på de præstationer er til stede i den kommende sæson. Thiago har været en del noget af pre-season. Fab og Hendo er ikke skadede længere, og de skal ikke bruges på CB. Og så er der pres på ham for at levere. Ellers tager Keita, Jones, Ox eller Elliott måske pladsen.
Læg dertil Thiago har lige udtalt at han spillede hele sidst han spillede hele sæson med smerte og kunne ikke sprinte, en fit Thiago ser jeg blandt de 5 bedste midtbane spillere i England og en forbedring af Gini, han kan så meget mere.

Jeg er helt Eniig de sidste 10 kampe der var han bedste mand på holdet.
YNWA

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 08. aug, 2021 14:02

Redtothebone skrev:
søndag, 08. aug, 2021 13:28
texy skrev:
søndag, 08. aug, 2021 09:38
Oomph242 skrev:
søndag, 08. aug, 2021 08:36

Thiago var der også i sidste sæson og er desværre på ingen måde så stabil som Gini. Samt er han heller ikke ligefrem en spiller til fremtiden.

Om 2 sæsoner skal en flok 31-32 årige rende rundt i Klopp tempo, hvis fornyelsen forsætter som i de sidste på sæsoner. Kan deres kroppe klare det?
Nej, stabiliteten manglede måske lidt. Men han trådte jo reelt også først ind på holdet midt i sæsonen. Han havde ingen pre-season med os. Derefter fik han Corona efter sin første kamp med os. Da han kom tilbage fra det, fik han savet knæet af i Everton. Så først midt i sæsonen, skulle han til at lære at spille Klopp-fodbold. Og det var i en periode, hvor Fab spillede CB (og så blev skadet), og Hendo spillede CB (og så blev skadet).

For mig, der var han suveræn i vores 10-kamps streak sidst på sæsonen. Langt bedre end Gini. Alle forudsætningerne for at bygge videre på de præstationer er til stede i den kommende sæson. Thiago har været en del noget af pre-season. Fab og Hendo er ikke skadede længere, og de skal ikke bruges på CB. Og så er der pres på ham for at levere. Ellers tager Keita, Jones, Ox eller Elliott måske pladsen.
Læg dertil Thiago har lige udtalt at han spillede hele sidst han spillede hele sæson med smerte og kunne ikke sprinte, en fit Thiago ser jeg blandt de 5 bedste midtbane spillere i England og en forbedring af Gini, han kan så meget mere.

Jeg er helt Eniig de sidste 10 kampe der var han bedste mand på holdet.
Ja Thiago er en bedre spiller end Gini. Det er Oxlade og Keita også. Men de er bare ikke skide stabile.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 08. aug, 2021 14:29

Oomph242 skrev:
Redtothebone skrev:
søndag, 08. aug, 2021 13:28
texy skrev:
søndag, 08. aug, 2021 09:38
Oomph242 skrev:
søndag, 08. aug, 2021 08:36

Thiago var der også i sidste sæson og er desværre på ingen måde så stabil som Gini. Samt er han heller ikke ligefrem en spiller til fremtiden.

Om 2 sæsoner skal en flok 31-32 årige rende rundt i Klopp tempo, hvis fornyelsen forsætter som i de sidste på sæsoner. Kan deres kroppe klare det?
Nej, stabiliteten manglede måske lidt. Men han trådte jo reelt også først ind på holdet midt i sæsonen. Han havde ingen pre-season med os. Derefter fik han Corona efter sin første kamp med os. Da han kom tilbage fra det, fik han savet knæet af i Everton. Så først midt i sæsonen, skulle han til at lære at spille Klopp-fodbold. Og det var i en periode, hvor Fab spillede CB (og så blev skadet), og Hendo spillede CB (og så blev skadet).

For mig, der var han suveræn i vores 10-kamps streak sidst på sæsonen. Langt bedre end Gini. Alle forudsætningerne for at bygge videre på de præstationer er til stede i den kommende sæson. Thiago har været en del noget af pre-season. Fab og Hendo er ikke skadede længere, og de skal ikke bruges på CB. Og så er der pres på ham for at levere. Ellers tager Keita, Jones, Ox eller Elliott måske pladsen.
Læg dertil Thiago har lige udtalt at han spillede hele sidst han spillede hele sæson med smerte og kunne ikke sprinte, en fit Thiago ser jeg blandt de 5 bedste midtbane spillere i England og en forbedring af Gini, han kan så meget mere.

Jeg er helt Eniig de sidste 10 kampe der var han bedste mand på holdet.
Ja Thiago er en bedre spiller end Gini. Det er Oxlade og Keita også. Men de er bare ikke skide stabile.
Thiago, Hendo og Ox får maks 20 liga kampe. De sidste 18 er skader.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » søndag, 08. aug, 2021 14:38

Oomph242 skrev:
søndag, 08. aug, 2021 14:02
Ja Thiago er en bedre spiller end Gini. Det er Oxlade og Keita også. Men de er bare ikke skide stabile.
Når du siger stabil, betyder det så stabil i forhold til at holde sig skadesfri? Så har du helt ret.

Men stabilitet i forhold til at spille fodbold med et højere bundniveau og topniveau end Gini, det har Thiago vist over en årrække.
Kloppite

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » søndag, 08. aug, 2021 15:11

liverpoolfc86 skrev:
søndag, 08. aug, 2021 14:29
Thiago, Hendo og Ox får maks 20 liga kampe. De sidste 18 er skader.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Sjovt postulat. Det er da muligt, at du får ret. De render allesammen ind i skader af og til. Ikke desto mindre har Thiago i hele sin sæson kun haft to sæsoner, hvor han ikke var i truppen i mere end 20 kampe. For Hendo er det kun en enkelt sæson, hvor det har været tilfældet.

Hendo har spillet 361 PL kampe på 13 sæsoner. Det er ca. 28 kampe pr. sæson i gennemsnit og uden at tage højde for kampe, hvor han måtte være sparret eller helt valgt fra.

Thiago har spillet 242 ligakampe i de tre bedste ligaer på 11 sæsoner (reelt 10,5 sæsoner, da han først brød ind på Barca-holdet sidst i 10/11 sæsonen). Det er 22 kampe pr. sæson i gennemsnit og igen uden at tage højde for kampe, hvor han måtte være sparret eller helt valgt fra.

De er begge lidt ældre nu. Så du har måske ret. Men det var "freak" episoder, der betød, at Thiago ikke var til rådighed hele sidste sæson.
Kloppite

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 08. aug, 2021 17:59

texy skrev:
liverpoolfc86 skrev:
søndag, 08. aug, 2021 14:29
Thiago, Hendo og Ox får maks 20 liga kampe. De sidste 18 er skader.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Sjovt postulat. Det er da muligt, at du får ret. De render allesammen ind i skader af og til. Ikke desto mindre har Thiago i hele sin sæson kun haft to sæsoner, hvor han ikke var i truppen i mere end 20 kampe. For Hendo er det kun en enkelt sæson, hvor det har været tilfældet.

Hendo har spillet 361 PL kampe på 13 sæsoner. Det er ca. 28 kampe pr. sæson i gennemsnit og uden at tage højde for kampe, hvor han måtte være sparret eller helt valgt fra.

Thiago har spillet 242 ligakampe i de tre bedste ligaer på 11 sæsoner (reelt 10,5 sæsoner, da han først brød ind på Barca-holdet sidst i 10/11 sæsonen). Det er 22 kampe pr. sæson i gennemsnit og igen uden at tage højde for kampe, hvor han måtte være sparret eller helt valgt fra.

De er begge lidt ældre nu. Så du har måske ret. Men det var "freak" episoder, der betød, at Thiago ikke var til rådighed hele sidste sæson.
Og formentlig ikke klar til starten

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 08. aug, 2021 18:00

Men shit altså, hvis tottenham kan holde på Kane når de vidst lige har hentet Lautaro. Hvad sker der for de transfers de andre får lavet.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 08. aug, 2021 19:17

texy skrev:
søndag, 08. aug, 2021 14:38
Oomph242 skrev:
søndag, 08. aug, 2021 14:02
Ja Thiago er en bedre spiller end Gini. Det er Oxlade og Keita også. Men de er bare ikke skide stabile.
Når du siger stabil, betyder det så stabil i forhold til at holde sig skadesfri? Så har du helt ret.

Men stabilitet i forhold til at spille fodbold med et højere bundniveau og topniveau end Gini, det har Thiago vist over en årrække.
Ja stabil skadesfri og så har han jo også spillet fint ellers må man formode, at Klopp havde valgt anderledes til opstillingen i 160 kampe +.

Jeg har stadig svært ved at se vi er stærkere nu end ved sidste sæsons PL start som postulatet er.

Kan Tiago holde til 35-40 kampe pr. sæson som Gini? Det er jo lidt det som kræves med en efterhånden temmelig skadesramt Henderson.

Er du uenig med Klopp`s megen brug af Gini? Eller det må du jo lidt være :D
Senest rettet af Oomph242 søndag, 08. aug, 2021 22:00, rettet i alt 1 gang.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » søndag, 08. aug, 2021 20:56

Er vi dækket ind på backerne?
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 08. aug, 2021 21:27

Kelly skrev:Er vi dækket ind på backerne?
Ikke hvis du spørg mig. Mener ikke tsimikas er god nok. Men en ny formation kunne være sjov at prøve.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Besvar