Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 29. jun, 2021 10:04

TG12 skrev:
søndag, 27. jun, 2021 13:38
Der er rygter om Kingsley Coman.

Ham tog jeg gerne til Liverpool, selvom jeg tvivler på det sker. Men synes han er en dygtig spiller, der kan dække for både Salah og Mane.
Sagde kommentatorerne ikke under kampen i går, at Coman har udtalt, at han lægger støvlerne på hylden, hvis han render ind i endnu en ankelskade?

Hvis det er sandt, så kan vi ikke tillade os at kaste et stort transferbeløb efter ham.
Kloppite

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » tirsdag, 29. jun, 2021 11:04

Niels K skrev:
tirsdag, 29. jun, 2021 09:58

Keita og Matip yes.

Oxlade var temmelig fit sidste sæson.
Konate's skade er der redegjort for af en doktor.
Gomez, VvD og Thiago blev mejet ned.

Midtbanen hedder nu Fabinho, Hendo og Thiago i stedet for Gini. Det er ikke en nedgradering.

Keita, Oxlade, Curtis, Milner og givetvis Minamino som garderinger er ikke helt tosset.

Når vi tager 3. pladsen - altså er foran Chelsea sidste sæson med alle vores skader, så lyder det mærkeligt at vurdere os under dem, når vi starter op på en frisk ?
Nu skiftede Chelsea manager i løbet af sæsonen, hvorefter de blev markant bedre. Så udgangspunktet er slet ikke det samme for dem. Det er det for os. Vi får ganske givet ikke samme skader, men man ved aldrig om der kommer følgeskader og på hvilket niveau VvD, Gomez osv. vender tilbage.

Som trupperne ser ud pt., kan jeg godt forstå, hvis Chelsea vurderes over os.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 29. jun, 2021 11:17

TG12 skrev:
mandag, 28. jun, 2021 12:47
[
Mæhle er spændende, men jeg synes for ofte danske atleter (helt generelt) har svært ved at tage det sidste skridt op.
Det er som om de fint kan spille sub-top og gøre det fortræffeligt, men sidste skridt op til den absolutte top er virkelig sjældent danskere på tværs af sportsgrene gør.
Er det ikke mere et spørgsmål om antallet af danske atleter i hver sportsgren?

Der er da mange danske topspillere i niche sportsgrene, hvor der er mange danske udøvere i forhold til en lille befolkning. Sejlsport, håndbold, badminton og den slags.

Altså det er jo utrolig sjældent at en tager det sidste skridt op til den absolutte top, det gælder jo bare helt generelt. Det er enormt svært bare at få muligheden og så skal man også tage den.

Hvis der er en forklaring udover antallet af unge danskere der træner virkelig meget fodbold, så tror jeg personligt det mere handler om at Super ligaens niveau er for lavt til at agere effektivt springbræt. Vi ser jo at gode super liga spillere ofte bliver handlet til bundklubber i PL eller Championship.

Men jeg syntes ikke jeg ser et billede af at danskere er rigtig gode lige indtil de kommer til en topklub og så falder hjulene af, ok måske Bendtner og Brian Laudrup. Vi har set eksempler som Eriksen i Inter og Graversen i Real, der kom til store hold, hvor de vel fejlede fordi klubberne ikke havde lagt en ordentlig plan for dem og spillere som Jon Dahl i Milan eller Braithwaithe i Barcelona, hvor konkurrenterne bare var for gode, men det var jo rimelig forudsigeligt at det var sådan.

anyways. Jeg syntes ikke der er nok til at det skal tælle imod Mæhle.

Hvis Chelsea får en god sæson er det IMØ fordi Harvertz og Werner og et par andre har fået tid til at falde til på holdet. Lampards store problem for et år siden var at han egentlig havde fået banket en fornuftig enhed op og så bliver det smadret af de nye indkøb der skal tvinges ind på holdet. De er også kanon gode spillere, men det tager tid at få dem til at slå til, jeg er slet ikke i tvivl om at Chelsea var sluttet i top 3, hvis de havde holdt sig til "bare" at hente Havertz. Men det kan jo sagtens være at de vinder på den lange bane ved denne strategi.

Det er også derfor jeg er ok med at Liverpool ikke går ud og køber en million nye spillere hver sommer.

TG12
Indlæg: 1616
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » tirsdag, 29. jun, 2021 11:53

Filos of Isk skrev:
tirsdag, 29. jun, 2021 11:17
TG12 skrev:
mandag, 28. jun, 2021 12:47
[
Mæhle er spændende, men jeg synes for ofte danske atleter (helt generelt) har svært ved at tage det sidste skridt op.
Det er som om de fint kan spille sub-top og gøre det fortræffeligt, men sidste skridt op til den absolutte top er virkelig sjældent danskere på tværs af sportsgrene gør.
Er det ikke mere et spørgsmål om antallet af danske atleter i hver sportsgren?

Der er da mange danske topspillere i niche sportsgrene, hvor der er mange danske udøvere i forhold til en lille befolkning. Sejlsport, håndbold, badminton og den slags.

Altså det er jo utrolig sjældent at en tager det sidste skridt op til den absolutte top, det gælder jo bare helt generelt. Det er enormt svært bare at få muligheden og så skal man også tage den.

Hvis der er en forklaring udover antallet af unge danskere der træner virkelig meget fodbold, så tror jeg personligt det mere handler om at Super ligaens niveau er for lavt til at agere effektivt springbræt. Vi ser jo at gode super liga spillere ofte bliver handlet til bundklubber i PL eller Championship.


Men jeg syntes ikke jeg ser et billede af at danskere er rigtig gode lige indtil de kommer til en topklub og så falder hjulene af, ok måske Bendtner og Brian Laudrup. Vi har set eksempler som Eriksen i Inter og Graversen i Real, der kom til store hold, hvor de vel fejlede fordi klubberne ikke havde lagt en ordentlig plan for dem og spillere som Jon Dahl i Milan eller Braithwaithe i Barcelona, hvor konkurrenterne bare var for gode, men det var jo rimelig forudsigeligt at det var sådan.


anyways. Jeg syntes ikke der er nok til at det skal tælle imod Mæhle.

Hvis Chelsea får en god sæson er det IMØ fordi Harvertz og Werner og et par andre har fået tid til at falde til på holdet. Lampards store problem for et år siden var at han egentlig havde fået banket en fornuftig enhed op og så bliver det smadret af de nye indkøb der skal tvinges ind på holdet. De er også kanon gode spillere, men det tager tid at få dem til at slå til, jeg er slet ikke i tvivl om at Chelsea var sluttet i top 3, hvis de havde holdt sig til "bare" at hente Havertz. Men det kan jo sagtens være at de vinder på den lange bane ved denne strategi.

Det er også derfor jeg er ok med at Liverpool ikke går ud og køber en million nye spillere hver sommer.
Det kan hurtigt blive en helt off topic debat, men jeg tror overordnet problemerne er:

- De største talenter i Dansk sport med undtagelse af f.eks. håndbold, hvor vi som ligaen og vi som nation er blandt de bedste i verden, mangler konkurrence, og manglende konkurrence medfører de bliver lidt dovne, og mangler udfordringen til at vokse til den absolutte top.

- Vores størrelse gør at vi har så få talenter i mange sportsgrene at vi ofte ender med at "nusse og pusse" dem lidt for meget, fordi vi er død bange for de stopper, eller ikke er tilfredse. De store nationer har den "luksus" at hvis et talent fejler, eller stopper, har de 10-20-30 andre der banker på.

- Janteloven / dansk mentalitet gør danske sportsudøvrere ofte er lidt for meget nede på jorden, og tør ikke vise/drømme stort. Kombineret med manglende konkurrence udvikler de ikke det "killer instinkt" som er nødvendigt i elite sport.

- For meget "det er godt nok", særligt i OL er der alt for mange danske atleter som ser sig tilfredse med at deltage, eller nå en finale. Der er for får der direkte går ud og siger de er der for at komme på podiet.

- Ikke griber chancerne, når de kommer, enten ved at fejle når chancen er der, eller ikke kæmpe hårdt nok for at forbedre sig til at være den bedste. Robbo tror jeg er et et glimrende eksempel på en arbejdshest som har haft rette indstilling da han kom til os, og det har givet pote. Selvfølgelig har han også et rigtig stort talent, men det er i høj grad hans arbejds indsats som har drevet hans "rise"

Jeg siger ikke der ikke er gode danske sportsudøvere, der er sådan set ganske mange, men der er få der rammer den asbolutte top, og mange tror jeg det er en kombination af mentalitet, og ambitionsniveauet, mere end det er manglende talent. Som sammenligning kan man tage et land som f.eks. Kroatien der overordnet har ret mange der rammer topnivauet. Måske motivationen er større hvis man kommer fra dårligere kår, men er talentet nødvendigvis større, - ikke for alle.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 29. jun, 2021 15:24

TG12 skrev:
tirsdag, 29. jun, 2021 11:53

Det kan hurtigt blive en helt off topic debat, men jeg tror overordnet problemerne er:

- De største talenter i Dansk sport med undtagelse af f.eks. håndbold, hvor vi som ligaen og vi som nation er blandt de bedste i verden, mangler konkurrence, og manglende konkurrence medfører de bliver lidt dovne, og mangler udfordringen til at vokse til den absolutte top.

- Vores størrelse gør at vi har så få talenter i mange sportsgrene at vi ofte ender med at "nusse og pusse" dem lidt for meget, fordi vi er død bange for de stopper, eller ikke er tilfredse. De store nationer har den "luksus" at hvis et talent fejler, eller stopper, har de 10-20-30 andre der banker på.

- Janteloven / dansk mentalitet gør danske sportsudøvrere ofte er lidt for meget nede på jorden, og tør ikke vise/drømme stort. Kombineret med manglende konkurrence udvikler de ikke det "killer instinkt" som er nødvendigt i elite sport.

- For meget "det er godt nok", særligt i OL er der alt for mange danske atleter som ser sig tilfredse med at deltage, eller nå en finale. Der er for får der direkte går ud og siger de er der for at komme på podiet.

- Ikke griber chancerne, når de kommer, enten ved at fejle når chancen er der, eller ikke kæmpe hårdt nok for at forbedre sig til at være den bedste. Robbo tror jeg er et et glimrende eksempel på en arbejdshest som har haft rette indstilling da han kom til os, og det har givet pote. Selvfølgelig har han også et rigtig stort talent, men det er i høj grad hans arbejds indsats som har drevet hans "rise"

Jeg siger ikke der ikke er gode danske sportsudøvere, der er sådan set ganske mange, men der er få der rammer den asbolutte top, og mange tror jeg det er en kombination af mentalitet, og ambitionsniveauet, mere end det er manglende talent. Som sammenligning kan man tage et land som f.eks. Kroatien der overordnet har ret mange der rammer topnivauet. Måske motivationen er større hvis man kommer fra dårligere kår, men er talentet nødvendigvis større, - ikke for alle.
Det er jo ikke fordi der sker så meget på transfermarkedet her under EM/Copa :D .

Jeg køber helt klart dit første argument, men tror vi danskere er lidt for stolte af den jantelov og krediterer den for alt muligt den ikke har noget med at gøre.
Jeg syntes også helt generelt på verdensplan at de fleste atleter har det fint med at skubbe lidt favoritværdighed over på modstandere.

Men ja, hvis det var en "godt nok mentalitet" så tænker jeg bare at vi ville se en større overvægt af kæmpe talenter i 18-24 års alderen, der så blev store skuffelser når det virkelig galdt og de ikke længere kunne klare den på rent talent. Jeg syntes bare mere at tendensen er at vi producerer middelmådige til halv-store talenter, der så ender med at få middelmådige til halvgode karrierer.

Men det er selvfølgelig ikke altid så firkantet og du har da sikkert ret i at nogle danskere kunne have fået mere ud af karrieren af at blive mødt af lidt mere tough love i teenage/barne årene, ligesom jeg tror nogle kinesiske eller amerikanske talenter kunne have klaret sig meget bedre i en bare lidt mere pusse-nusset atmosphære. Mennesker er heldigvis vildt forskellige.

hvorom alting er:
Så kunne det da være interessant hvis man kunne finde en back, der kunne spille i begge sider og derfor få en del mere spilletid. Nu må vi selvfølgelig se hvordan Tsimikas han klarer den i næste sæson.

Hr. Drejer
Indlæg: 13718
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 29. jun, 2021 16:35

Der har været en del snak om Mbappé, og at han vil koste £150 M. Bedømt på EM og sidste sæson, bør han ikke koste over £50 M.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af zalcos » tirsdag, 29. jun, 2021 19:09

Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 29. jun, 2021 16:35
Der har været en del snak om Mbappé, og at han vil koste £150 M. Bedømt på EM og sidste sæson, bør han ikke koste over £50 M.
Hehe. Da han brændte tænkte jeg med det samme "Der sparede vi lige en lille milliard.."
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14366
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » tirsdag, 29. jun, 2021 19:11

Hr. Drejer skrev:Der har været en del snak om Mbappé, og at han vil koste £150 M. Bedømt på EM og sidste sæson, bør han ikke koste over £50 M.
Pånær et par små glimt af klasse, så har han været fornærmende ringe under hele turneringen.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2116
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 29. jun, 2021 19:33

Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 29. jun, 2021 16:35
Der har været en del snak om Mbappé, og at han vil koste £150 M. Bedømt på EM og sidste sæson, bør han ikke koste over £50 M.
Sidste sæson lavede han 42 mål og 11 assist du er sgu ikke nem at imponere :D

Og han mistede 10 kampe….
YNWA

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 29. jun, 2021 19:33

athomsen skrev:
tirsdag, 29. jun, 2021 11:04
Niels K skrev:
tirsdag, 29. jun, 2021 09:58

Keita og Matip yes.

Oxlade var temmelig fit sidste sæson.
Konate's skade er der redegjort for af en doktor.
Gomez, VvD og Thiago blev mejet ned.

Midtbanen hedder nu Fabinho, Hendo og Thiago i stedet for Gini. Det er ikke en nedgradering.

Keita, Oxlade, Curtis, Milner og givetvis Minamino som garderinger er ikke helt tosset.

Når vi tager 3. pladsen - altså er foran Chelsea sidste sæson med alle vores skader, så lyder det mærkeligt at vurdere os under dem, når vi starter op på en frisk ?
Nu skiftede Chelsea manager i løbet af sæsonen, hvorefter de blev markant bedre. Så udgangspunktet er slet ikke det samme for dem. Det er det for os. Vi får ganske givet ikke samme skader, men man ved aldrig om der kommer følgeskader og på hvilket niveau VvD, Gomez osv. vender tilbage.

Som trupperne ser ud pt., kan jeg godt forstå, hvis Chelsea vurderes over os.
Det kommer i hvert fald an på hvilken vinkel, man tager. Hvis alt går galt (igen), er jeg enig med Jer. Sådan er jeg ikke helt skruet sammen, så jeg tænker, at det er de samme spillere, som var helt, helt suveræne før rædselssæsonen, hvor vi dog trods alt lå nr. 1 over Julen og reddede CL og en flot tredjeplads hjem via en kanon slutspurt.

Jeg synes, vi har et suverænt fundament at bygge videre på, men vi skal jo fortsat være super gode til at ramme rigtigt, når vi henter spillere, og vi kan da godt bruge et par stykker mere.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 29. jun, 2021 19:49

TG12 skrev:
tirsdag, 29. jun, 2021 11:53
Filos of Isk skrev:
tirsdag, 29. jun, 2021 11:17
TG12 skrev:
mandag, 28. jun, 2021 12:47
[
Mæhle er spændende, men jeg synes for ofte danske atleter (helt generelt) har svært ved at tage det sidste skridt op.
Det er som om de fint kan spille sub-top og gøre det fortræffeligt, men sidste skridt op til den absolutte top er virkelig sjældent danskere på tværs af sportsgrene gør.
Er det ikke mere et spørgsmål om antallet af danske atleter i hver sportsgren?

Der er da mange danske topspillere i niche sportsgrene, hvor der er mange danske udøvere i forhold til en lille befolkning. Sejlsport, håndbold, badminton og den slags.

Altså det er jo utrolig sjældent at en tager det sidste skridt op til den absolutte top, det gælder jo bare helt generelt. Det er enormt svært bare at få muligheden og så skal man også tage den.

Hvis der er en forklaring udover antallet af unge danskere der træner virkelig meget fodbold, så tror jeg personligt det mere handler om at Super ligaens niveau er for lavt til at agere effektivt springbræt. Vi ser jo at gode super liga spillere ofte bliver handlet til bundklubber i PL eller Championship.


Men jeg syntes ikke jeg ser et billede af at danskere er rigtig gode lige indtil de kommer til en topklub og så falder hjulene af, ok måske Bendtner og Brian Laudrup. Vi har set eksempler som Eriksen i Inter og Graversen i Real, der kom til store hold, hvor de vel fejlede fordi klubberne ikke havde lagt en ordentlig plan for dem og spillere som Jon Dahl i Milan eller Braithwaithe i Barcelona, hvor konkurrenterne bare var for gode, men det var jo rimelig forudsigeligt at det var sådan.


anyways. Jeg syntes ikke der er nok til at det skal tælle imod Mæhle.

Hvis Chelsea får en god sæson er det IMØ fordi Harvertz og Werner og et par andre har fået tid til at falde til på holdet. Lampards store problem for et år siden var at han egentlig havde fået banket en fornuftig enhed op og så bliver det smadret af de nye indkøb der skal tvinges ind på holdet. De er også kanon gode spillere, men det tager tid at få dem til at slå til, jeg er slet ikke i tvivl om at Chelsea var sluttet i top 3, hvis de havde holdt sig til "bare" at hente Havertz. Men det kan jo sagtens være at de vinder på den lange bane ved denne strategi.

Det er også derfor jeg er ok med at Liverpool ikke går ud og køber en million nye spillere hver sommer.
Det kan hurtigt blive en helt off topic debat, men jeg tror overordnet problemerne er:

- De største talenter i Dansk sport med undtagelse af f.eks. håndbold, hvor vi som ligaen og vi som nation er blandt de bedste i verden, mangler konkurrence, og manglende konkurrence medfører de bliver lidt dovne, og mangler udfordringen til at vokse til den absolutte top.

- Vores størrelse gør at vi har så få talenter i mange sportsgrene at vi ofte ender med at "nusse og pusse" dem lidt for meget, fordi vi er død bange for de stopper, eller ikke er tilfredse. De store nationer har den "luksus" at hvis et talent fejler, eller stopper, har de 10-20-30 andre der banker på.

- Janteloven / dansk mentalitet gør danske sportsudøvrere ofte er lidt for meget nede på jorden, og tør ikke vise/drømme stort. Kombineret med manglende konkurrence udvikler de ikke det "killer instinkt" som er nødvendigt i elite sport.

- For meget "det er godt nok", særligt i OL er der alt for mange danske atleter som ser sig tilfredse med at deltage, eller nå en finale. Der er for får der direkte går ud og siger de er der for at komme på podiet.

- Ikke griber chancerne, når de kommer, enten ved at fejle når chancen er der, eller ikke kæmpe hårdt nok for at forbedre sig til at være den bedste. Robbo tror jeg er et et glimrende eksempel på en arbejdshest som har haft rette indstilling da han kom til os, og det har givet pote. Selvfølgelig har han også et rigtig stort talent, men det er i høj grad hans arbejds indsats som har drevet hans "rise"

Jeg siger ikke der ikke er gode danske sportsudøvere, der er sådan set ganske mange, men der er få der rammer den asbolutte top, og mange tror jeg det er en kombination af mentalitet, og ambitionsniveauet, mere end det er manglende talent. Som sammenligning kan man tage et land som f.eks. Kroatien der overordnet har ret mange der rammer topnivauet. Måske motivationen er større hvis man kommer fra dårligere kår, men er talentet nødvendigvis større, - ikke for alle.
Der er måske noget om snakken, men det er svært i et lille land, når en enkelt har forudsætningerne, men træningskammeraterne er niveauer under.
Det er ikke længe siden, vi havde Wozniacki i toppen af kvindetennis, Magnussen i Formel 1 og Maze blandt de forreste i bordtennis. Golf var vi også skrappe til for ikke så længe siden. Pernille Harder er måske verdens bedste kvindelige fodboldspiller. De dukker op i ny og næ, men vi kan jo ikke dominere de store sportsgrene over tid.
Vi overpræsterer også i ishockey og har gjort det længe, men her gør det jo særligt ondt på os, når vi skal undvære vores få NHL spillere fx.
Vi har 11 ryttere med i årets Tour. Langt flere end fx Italien.
Mæhle minder mig som person og spiller og Robbo, Hendo og Milner, og det kommer man langt med.

Ellers har vi da pt. en CL vinder i AC, en Italiensk mester i Eriksen, og generelt nogle ganske pæne adresser til de forskellige spillere. Så må vi jo se, hvor langt vi kommer i denne slutrunde. Jeg tror, at vi er langt fra færdige med denne turnering.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2116
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 29. jun, 2021 20:00

athomsen skrev:
tirsdag, 29. jun, 2021 11:04
Niels K skrev:
tirsdag, 29. jun, 2021 09:58

Keita og Matip yes.

Oxlade var temmelig fit sidste sæson.
Konate's skade er der redegjort for af en doktor.
Gomez, VvD og Thiago blev mejet ned.

Midtbanen hedder nu Fabinho, Hendo og Thiago i stedet for Gini. Det er ikke en nedgradering.

Keita, Oxlade, Curtis, Milner og givetvis Minamino som garderinger er ikke helt tosset.

Når vi tager 3. pladsen - altså er foran Chelsea sidste sæson med alle vores skader, så lyder det mærkeligt at vurdere os under dem, når vi starter op på en frisk ?
Nu skiftede Chelsea manager i løbet af sæsonen, hvorefter de blev markant bedre. Så udgangspunktet er slet ikke det samme for dem. Det er det for os. Vi får ganske givet ikke samme skader, men man ved aldrig om der kommer følgeskader og på hvilket niveau VvD, Gomez osv. vender tilbage.

Som trupperne ser ud pt., kan jeg godt forstå, hvis Chelsea vurderes over os.
Man kan også vende den om, hvem fra Chelsea er gode nok til vores start opstilling ? Personligt vil jeg kun bytte 1-2 spillere.
YNWA

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 29. jun, 2021 21:36

Redtothebone skrev:
athomsen skrev:
tirsdag, 29. jun, 2021 11:04
Niels K skrev:
tirsdag, 29. jun, 2021 09:58

Keita og Matip yes.

Oxlade var temmelig fit sidste sæson.
Konate's skade er der redegjort for af en doktor.
Gomez, VvD og Thiago blev mejet ned.

Midtbanen hedder nu Fabinho, Hendo og Thiago i stedet for Gini. Det er ikke en nedgradering.

Keita, Oxlade, Curtis, Milner og givetvis Minamino som garderinger er ikke helt tosset.

Når vi tager 3. pladsen - altså er foran Chelsea sidste sæson med alle vores skader, så lyder det mærkeligt at vurdere os under dem, når vi starter op på en frisk ?
Nu skiftede Chelsea manager i løbet af sæsonen, hvorefter de blev markant bedre. Så udgangspunktet er slet ikke det samme for dem. Det er det for os. Vi får ganske givet ikke samme skader, men man ved aldrig om der kommer følgeskader og på hvilket niveau VvD, Gomez osv. vender tilbage.

Som trupperne ser ud pt., kan jeg godt forstå, hvis Chelsea vurderes over os.
Man kan også vende den om, hvem fra Chelsea er gode nok til vores start opstilling ? Personligt vil jeg kun bytte 1-2 spillere.
Du må altså ikke tage Kanté to gangeBillede

Jeg sidder nu også og får flashbacks til dengang Lacazette ville gøre Arsenal til engelske mestre.

Vi er også lidt nødt til at fokusere på os selv. Hvis Edwards begynder at gå i panik over hvad Chelsea laver, så er det jo vi ender med at pantsætte Anfield for at købe Martin Braithwaithe.


Sent from my iPhone using Tapatalk

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » tirsdag, 29. jun, 2021 21:58

Filos of Isk skrev:
tirsdag, 29. jun, 2021 21:36
Redtothebone skrev:
athomsen skrev:
tirsdag, 29. jun, 2021 11:04
Niels K skrev:
tirsdag, 29. jun, 2021 09:58

Keita og Matip yes.

Oxlade var temmelig fit sidste sæson.
Konate's skade er der redegjort for af en doktor.
Gomez, VvD og Thiago blev mejet ned.

Midtbanen hedder nu Fabinho, Hendo og Thiago i stedet for Gini. Det er ikke en nedgradering.

Keita, Oxlade, Curtis, Milner og givetvis Minamino som garderinger er ikke helt tosset.

Når vi tager 3. pladsen - altså er foran Chelsea sidste sæson med alle vores skader, så lyder det mærkeligt at vurdere os under dem, når vi starter op på en frisk ?
Nu skiftede Chelsea manager i løbet af sæsonen, hvorefter de blev markant bedre. Så udgangspunktet er slet ikke det samme for dem. Det er det for os. Vi får ganske givet ikke samme skader, men man ved aldrig om der kommer følgeskader og på hvilket niveau VvD, Gomez osv. vender tilbage.

Som trupperne ser ud pt., kan jeg godt forstå, hvis Chelsea vurderes over os.
Man kan også vende den om, hvem fra Chelsea er gode nok til vores start opstilling ? Personligt vil jeg kun bytte 1-2 spillere.
Du må altså ikke tage Kanté to gangeBillede

Jeg sidder nu også og får flashbacks til dengang Lacazette ville gøre Arsenal til engelske mestre.

Vi er også lidt nødt til at fokusere på os selv. Hvis Edwards begynder at gå i panik over hvad Chelsea laver, så er det jo vi ender med at pantsætte Anfield for at købe Martin Braithwaithe.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er nu lige så meget bredden i deres trup, der gør at de på papiret ser gode ud

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 30. jun, 2021 12:03

athomsen skrev:
tirsdag, 29. jun, 2021 21:58
Det er nu lige så meget bredden i deres trup, der gør at de på papiret ser gode ud
Jeg kan godt se, hvor argumentet kommer fra. Men papir og realitet hænger åbenbart ikke altid sammen, al den stund, at vi endte over Chelsea med en nok historisk høj skadesliste.

Alterntivt er det et udtryk for, at vores bedste er på så markant et højere niveau, at vi har råd til at spille en kvart sæson eller mere med typer som Rhys Williams og Nat Phillips.
Kloppite

Besvar