Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 06. jun, 2021 19:29

TG12 skrev:
søndag, 06. jun, 2021 13:03
texy skrev:
søndag, 06. jun, 2021 12:34
Niels K skrev:
søndag, 06. jun, 2021 08:56
Her menes der, at vi har 50 mio. pund at købe ind for udover Konate-købet, og at vi kan kan udvidde dette budget via spillersalg...

Liverpool transfer round up: Jurgen Klopp's summer budget and midfielder sale sanctioned

The Reds will look to strengthen their squad in the summer transfer window but there will also be a focus on outgoings as they bid to return to the Premier League summit

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... s-24257657
Hvis det er sandt, så ville jeg nok agere noget i stil med....

50 Reported budget +

Ud:
10 Shaq
10 Origi
10 Wilson
10 Grujic
25 Keita
5 Nat
2 Rhys
1 Ojo
1 Taiwo

Total Budget ca. £124M

Ind:
35 Konate
20 Daka
60 Bellingham

Med Bellingham ville vi i den grad fremtidssikre midtbanen. Lidt ligesom man vel forsøger at gøre med Konaté i forsvaret. Daka er en ren lotto-kupon. Men en lovende en af slagsen. Og vi har alligevel stadig 4 andre stjernespillere til de tre angrebspladser, så det er vel ikke et kæmpe sats, at hente ham.

Minamino ved jeg ikke, hvad der skal ske med.
Dine estimerede priser virker realistiske - endda til den lave side for visse af de listede, men jeg har en stærk tvivl på vi lykkedes med at off-loade så mange spillere.

Kender naturligvis ikke til hvad der foregår bag kulisserne, men Edwards succes tror jeg også skal ses i lyset af han har en tålmodig tilgang til handlerne, og is i maven. Det tror jeg medfører at vi er relativt længe om at lukke hver enkelt handel fordi fokus er på at maksimere salgsprisen. Derfor er det svært at se vi kan lukke op imod 10 handler på de præmisser, når vi også formentligt køber og forlænger kontrakter med visse spillere.
Denne hører jo til i ud-tråden, men mere ift. vurderingen af spillerne:

Flere klubber er ute etter Grujic

Porto jobber med finansieringen, for å legge inn et bud på serberen.

https://www.liverpool.no/nyheter/2021/6 ... er-grujic/

Klubben skulle nu vurdere Nat til 10 og Rhys til 5 med deres efterhånden mange PL-kampe og et meget begrænset antal mål imod, når de spillede sammen.

Taiwo har tidligere været vurderet til 10, og det er nok mere relevant nu, hvor han har fået arb. tilladelse i UK. Shaq, Origi, Wilson og Keita er jeg ok med at sælge til nævnte priser, men jeg tror på op mod 50% mere.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 06. jun, 2021 19:54

Niels K skrev:
søndag, 06. jun, 2021 19:29
TG12 skrev:
søndag, 06. jun, 2021 13:03
texy skrev:
søndag, 06. jun, 2021 12:34
Niels K skrev:
søndag, 06. jun, 2021 08:56
Her menes der, at vi har 50 mio. pund at købe ind for udover Konate-købet, og at vi kan kan udvidde dette budget via spillersalg...

Liverpool transfer round up: Jurgen Klopp's summer budget and midfielder sale sanctioned

The Reds will look to strengthen their squad in the summer transfer window but there will also be a focus on outgoings as they bid to return to the Premier League summit

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... s-24257657
Hvis det er sandt, så ville jeg nok agere noget i stil med....

50 Reported budget +

Ud:
10 Shaq
10 Origi
10 Wilson
10 Grujic
25 Keita
5 Nat
2 Rhys
1 Ojo
1 Taiwo

Total Budget ca. £124M

Ind:
35 Konate
20 Daka
60 Bellingham

Med Bellingham ville vi i den grad fremtidssikre midtbanen. Lidt ligesom man vel forsøger at gøre med Konaté i forsvaret. Daka er en ren lotto-kupon. Men en lovende en af slagsen. Og vi har alligevel stadig 4 andre stjernespillere til de tre angrebspladser, så det er vel ikke et kæmpe sats, at hente ham.

Minamino ved jeg ikke, hvad der skal ske med.
Dine estimerede priser virker realistiske - endda til den lave side for visse af de listede, men jeg har en stærk tvivl på vi lykkedes med at off-loade så mange spillere.

Kender naturligvis ikke til hvad der foregår bag kulisserne, men Edwards succes tror jeg også skal ses i lyset af han har en tålmodig tilgang til handlerne, og is i maven. Det tror jeg medfører at vi er relativt længe om at lukke hver enkelt handel fordi fokus er på at maksimere salgsprisen. Derfor er det svært at se vi kan lukke op imod 10 handler på de præmisser, når vi også formentligt køber og forlænger kontrakter med visse spillere.
Denne hører jo til i ud-tråden, men mere ift. vurderingen af spillerne:

Flere klubber er ute etter Grujic

Porto jobber med finansieringen, for å legge inn et bud på serberen.

https://www.liverpool.no/nyheter/2021/6 ... er-grujic/

Klubben skulle nu vurdere Nat til 10 og Rhys til 5 med deres efterhånden mange PL-kampe og et meget begrænset antal mål imod, når de spillede sammen.

Taiwo har tidligere været vurderet til 10, og det er nok mere relevant nu, hvor han har fået arb. tilladelse i UK. Shaq, Origi, Wilson og Keita er jeg ok med at sælge til nævnte priser, men jeg tror på op mod 50% mere.
Jeg tænker mere hvem som har interesse har pengene til en £25m Keita.
De andre priserne passet nok meget godt dette marked. Klubberne fattes penge, så bliver nok ikke helt nemme at komme af med.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 06. jun, 2021 22:08

Ifølge den norske forbereder Porto et bud omkring £20 M. for Grujic.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » søndag, 06. jun, 2021 22:20

Oomph242 skrev:
søndag, 06. jun, 2021 19:54

Jeg tænker mere hvem som har interesse har pengene til en £25m Keita.
De andre priserne passet nok meget godt dette marked. Klubberne fattes penge, så bliver nok ikke helt nemme at komme af med.
Lige netop Keita tror jeg faktisk vil overraske positivt prismæssigt (hvis han sælges)

Generelt synes jeg altid der er klubber som er villige til at tage risiko, særligt omkring spillere der har er “hypet” navn og vist lidt.
Der skal nok være nogen som er villige til at tage væddemålet, pga hans alder og det talent han utvivlsomt besidder. Ret beset er er køb til feks £25m et Bet hvor han potentielt om et år er £50-60m værd eller £15m en afskrivning på £10m er ikke en risiko der bør skræmme de ambitiøse klubber i de store ligaer, omend større end før Corona. Det er egenligt nok en ganske normal risiko margin ved spiller køb over et vist beløb

Særligt vil han nok være attraktiv for klubber lige uden for toppen der har råd til risikoen. De får et talent de ellers sjældent kan få fat på, og præstere han er det rent win. Præstere han ikke nå ja, så er det nu engang sådan at alle transfers har en risiko

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 07. jun, 2021 07:29

TG12 skrev:
søndag, 06. jun, 2021 22:20
Oomph242 skrev:
søndag, 06. jun, 2021 19:54

Jeg tænker mere hvem som har interesse har pengene til en £25m Keita.
De andre priserne passet nok meget godt dette marked. Klubberne fattes penge, så bliver nok ikke helt nemme at komme af med.
Lige netop Keita tror jeg faktisk vil overraske positivt prismæssigt (hvis han sælges)

Generelt synes jeg altid der er klubber som er villige til at tage risiko, særligt omkring spillere der har er “hypet” navn og vist lidt.
Der skal nok være nogen som er villige til at tage væddemålet, pga hans alder og det talent han utvivlsomt besidder. Ret beset er er køb til feks £25m et Bet hvor han potentielt om et år er £50-60m værd eller £15m en afskrivning på £10m er ikke en risiko der bør skræmme de ambitiøse klubber i de store ligaer, omend større end før Corona. Det er egenligt nok en ganske normal risiko margin ved spiller køb over et vist beløb

Særligt vil han nok være attraktiv for klubber lige uden for toppen der har råd til risikoen. De får et talent de ellers sjældent kan få fat på, og præstere han er det rent win. Præstere han ikke nå ja, så er det nu engang sådan at alle transfers har en risiko
Hvilke klubber tænker du på her?

Ja talentet er der, men skaderne skræmmer…

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » mandag, 07. jun, 2021 07:39

Hr. Drejer skrev:
søndag, 06. jun, 2021 22:08
Ifølge den norske forbereder Porto et bud omkring £20 M. for Grujic.
Så skal han edermageme skydes af

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » mandag, 07. jun, 2021 08:47

Oomph242 skrev:
mandag, 07. jun, 2021 07:29
TG12 skrev:
søndag, 06. jun, 2021 22:20
Oomph242 skrev:
søndag, 06. jun, 2021 19:54

Jeg tænker mere hvem som har interesse har pengene til en £25m Keita.
De andre priserne passet nok meget godt dette marked. Klubberne fattes penge, så bliver nok ikke helt nemme at komme af med.
Lige netop Keita tror jeg faktisk vil overraske positivt prismæssigt (hvis han sælges)

Generelt synes jeg altid der er klubber som er villige til at tage risiko, særligt omkring spillere der har er “hypet” navn og vist lidt.
Der skal nok være nogen som er villige til at tage væddemålet, pga hans alder og det talent han utvivlsomt besidder. Ret beset er er køb til feks £25m et Bet hvor han potentielt om et år er £50-60m værd eller £15m en afskrivning på £10m er ikke en risiko der bør skræmme de ambitiøse klubber i de store ligaer, omend større end før Corona. Det er egenligt nok en ganske normal risiko margin ved spiller køb over et vist beløb

Særligt vil han nok være attraktiv for klubber lige uden for toppen der har råd til risikoen. De får et talent de ellers sjældent kan få fat på, og præstere han er det rent win. Præstere han ikke nå ja, så er det nu engang sådan at alle transfers har en risiko
Hvilke klubber tænker du på her?

Ja talentet er der, men skaderne skræmmer…
Det kan jo være ganske mange klubber, men de oplagte jeg vil nævne er:

WHU, Everton, Wolves, Leeds , Brighton, AV, Leicester

Flere af disse klubber har også en midtbane spiller i større klubbers søgelys, så de får (måske) et behov for at købe en ny ind plus de får penge mellem hænderne, og Keita kunne anses som værende attraktiv i den situation.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 07. jun, 2021 09:17

TG12 skrev:
mandag, 07. jun, 2021 08:47
Oomph242 skrev:
mandag, 07. jun, 2021 07:29
TG12 skrev:
søndag, 06. jun, 2021 22:20
Oomph242 skrev:
søndag, 06. jun, 2021 19:54

Jeg tænker mere hvem som har interesse har pengene til en £25m Keita.
De andre priserne passet nok meget godt dette marked. Klubberne fattes penge, så bliver nok ikke helt nemme at komme af med.
Lige netop Keita tror jeg faktisk vil overraske positivt prismæssigt (hvis han sælges)

Generelt synes jeg altid der er klubber som er villige til at tage risiko, særligt omkring spillere der har er “hypet” navn og vist lidt.
Der skal nok være nogen som er villige til at tage væddemålet, pga hans alder og det talent han utvivlsomt besidder. Ret beset er er køb til feks £25m et Bet hvor han potentielt om et år er £50-60m værd eller £15m en afskrivning på £10m er ikke en risiko der bør skræmme de ambitiøse klubber i de store ligaer, omend større end før Corona. Det er egenligt nok en ganske normal risiko margin ved spiller køb over et vist beløb

Særligt vil han nok være attraktiv for klubber lige uden for toppen der har råd til risikoen. De får et talent de ellers sjældent kan få fat på, og præstere han er det rent win. Præstere han ikke nå ja, så er det nu engang sådan at alle transfers har en risiko
Hvilke klubber tænker du på her?

Ja talentet er der, men skaderne skræmmer…
Det kan jo være ganske mange klubber, men de oplagte jeg vil nævne er:

WHU, Everton, Wolves, Leeds , Brighton, AV, Leicester

Flere af disse klubber har også en midtbane spiller i større klubbers søgelys, så de får (måske) et behov for at købe en ny ind plus de får penge mellem hænderne, og Keita kunne anses som værende attraktiv i den situation.
Everton er nok de eneste der kan hive et så stort beløb op, til en spiller de ved ikke kan spille over 25 -30 kampe på en sæson. Leicester måske i en byttehandel.

Jeg vil mene flere klubber forsat er hårdt ramt af Corona økonomi, så jeg forudser ikke de helt dyre handler i dette transfer vindue. £25 er vel nærmest hele transferbudgettet i flere af de nævnte klubber.

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » mandag, 07. jun, 2021 09:38

Oomph242 skrev:
mandag, 07. jun, 2021 09:17


Everton er nok de eneste der kan hive et så stort beløb op, til en spiller de ved ikke kan spille over 25 -30 kampe på en sæson. Leicester måske i en byttehandel.

Jeg vil mene flere klubber forsat er hårdt ramt af Corona økonomi, så jeg forudser ikke de helt dyre handler i dette transfer vindue. £25 er vel nærmest hele transferbudgettet i flere af de nævnte klubber.
Det er svært at spå om, jeg tænker i, hvis følgende sælges, som der er rygter om

WHU, Declan Rice £45m+
AV, Grealish £60m+
Wolves Neves £35m+
Brighton Bissuma £20m+
Leeds, Raphina - £35m+

Men det er somsagt en større kabale der skal gå op før det kan ses som værende sandsynlig

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 07. jun, 2021 09:48

TG12 skrev:
mandag, 07. jun, 2021 09:38
Oomph242 skrev:
mandag, 07. jun, 2021 09:17


Everton er nok de eneste der kan hive et så stort beløb op, til en spiller de ved ikke kan spille over 25 -30 kampe på en sæson. Leicester måske i en byttehandel.

Jeg vil mene flere klubber forsat er hårdt ramt af Corona økonomi, så jeg forudser ikke de helt dyre handler i dette transfer vindue. £25 er vel nærmest hele transferbudgettet i flere af de nævnte klubber.
Det er svært at spå om, jeg tænker i, hvis følgende sælges, som der er rygter om

WHU, Declan Rice £45m+
AV, Grealish £60m+
Wolves Neves £35m+
Brighton Bissuma £20m+
Leeds, Raphina - £35m+

Men det er somsagt en større kabale der skal gå op før det kan ses som værende sandsynlig
Det kan selvfølgelig lade sig gøre for de fleste af dem, men det vil være mange penge for dem. Samt får han £120.000 om ugen i Liverpool, det får de også svært ved at matche.

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » mandag, 07. jun, 2021 11:47

TG12 skrev:
mandag, 07. jun, 2021 09:38
Oomph242 skrev:
mandag, 07. jun, 2021 09:17


Everton er nok de eneste der kan hive et så stort beløb op, til en spiller de ved ikke kan spille over 25 -30 kampe på en sæson. Leicester måske i en byttehandel.

Jeg vil mene flere klubber forsat er hårdt ramt af Corona økonomi, så jeg forudser ikke de helt dyre handler i dette transfer vindue. £25 er vel nærmest hele transferbudgettet i flere af de nævnte klubber.
Det er svært at spå om, jeg tænker i, hvis følgende sælges, som der er rygter om

WHU, Declan Rice £45m+
AV, Grealish £60m+
Wolves Neves £35m+
Brighton Bissuma £20m+
Leeds, Raphina - £35m+

Men det er somsagt en større kabale der skal gå op før det kan ses som værende sandsynlig
Tænker nærmere priserne er

Rice: £75 mio
Grealish: £100 mio
Neves: passer nok meget godt
Bissuma: £40 mio.
Raphinha: £45 mio

Brugeravatar
Olle
Indlæg: 180
Tilmeldt: lørdag, 16. aug, 2014 09:05

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Olle » tirsdag, 08. jun, 2021 10:20

Hvis PSG køber Donnarumma som ny målmand kunne Keylar Navas måske være en mulighed for ny reservekeeper på en 2 årig aftale. Han er 35 år gammel nu og kan måske lokkes til reservetjans. Og en opgradering i forhold til Adrian.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 08. jun, 2021 10:32

Oomph242 skrev:
mandag, 07. jun, 2021 09:17

Everton er nok de eneste der kan hive et så stort beløb op, til en spiller de ved ikke kan spille over 25 -30 kampe på en sæson. Leicester måske i en byttehandel.

Jeg vil mene flere klubber forsat er hårdt ramt af Corona økonomi, så jeg forudser ikke de helt dyre handler i dette transfer vindue. £25 er vel nærmest hele transferbudgettet i flere af de nævnte klubber.
Mit gæt på en pris for Keita relaterede sig mest til, hvor vi er rent "afskrivningsmæssigt" på ham. Købt for ca. £55M for tre sæsoner siden, så "skylder" vi ca. £22M for ham nu. Og det vil vi nok gerne hive hjem, hvis han skal sælges.

Om eksempelvis Everton vil "satse" så mage penge på en spiller, der måske max kan spille 25 kampe i sæsonen, kan jeg da også have min tvivl om. Men de har på et eller andet niveau har stor succes med James (som godt nok var transferfri), der jo også er en spiller, som aldrig leverer 25 kampe i ligaen på en sæson.

Hvis Keita skal videre, så håber jeg, at hold som Atletico Madrid, Inter, Dortmund, Everton, Arsenal, Roma eller måske endda Leipzig eller PSG kunne komme på banen. Det er nok der, man skal kunne finde beløbet.

Omvendt så købte Sheffield United Brewster for ca. £23.5M midt i en Corona-krise, så man ved aldrig, hvilke klubber, der er villige til at satse.
Kloppite

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1368
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af richs » tirsdag, 08. jun, 2021 13:40

Ifølge The Express har Jürgen Klopp opfordret Michael Edwards til at hente fire spillere.
Om det er sandt ved jeg ikke, men interessant er det

Youri Tielemans: 24år , dyr men afprøvet (6 mål, 4 ass.)
Yves Bissouma: Ved ikke rigtig, men er nok i den billige ende sammenlignet med de andre, ikke så mål farlig
Raphinha : 6 mål 9 ass. Brasiliansk (vi har 3 i forvejen, hvilket nok øger lysten hos Raphinha)
Patson Daka. 22år masser af mål (27 mål , 24 året før)

Alle spændende navne, skulle jeg vælge ville det blive Daka, Tielemans, Raphinha & Bissouma i nævnte række følge.

Hvis vi sælger nogle (Shaqri, Origi, Grujic, Keita, Minamino, Rhys) og lægger vores transferbudget til, er 2-3 vel ikke helt umuligt .

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 08. jun, 2021 13:47

richs skrev:
tirsdag, 08. jun, 2021 13:40
Ifølge The Express har Jürgen Klopp opfordret Michael Edwards til at hente fire spillere.
Om det er sandt ved jeg ikke, men interessant er det

Youri Tielemans: 24år , dyr men afprøvet (6 mål, 4 ass.)
Yves Bissouma: Ved ikke rigtig, men er nok i den billige ende sammenlignet med de andre, ikke så mål farlig
Raphinha : 6 mål 9 ass. Brasiliansk (vi har 3 i forvejen, hvilket nok øger lysten hos Raphinha)
Patson Daka. 22år masser af mål (27 mål , 24 året før)

Alle spændende navne, skulle jeg vælge ville det blive Daka, Tielemans, Raphinha & Bissouma i nævnte række følge.

Hvis vi sælger nogle (Shaqri, Origi, Grujic, Keita, Minamino, Rhys) og lægger vores transferbudget til, er 2-3 vel ikke helt umuligt .
Med Konate er det meste af vores transferbudget vel allerede brugt.

Mon ikke vi skal være heldige hvis vi bare får en af dem.

Besvar