Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Rasputin
Indlæg: 430
Tilmeldt: lørdag, 07. jul, 2007 14:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Rasputin » mandag, 26. apr, 2021 10:57

Jeg synes i bund og grund at vi har en fantastisk trup der vil spille med om mesterskabet næste sæson. Forsvaret skal dog forstærkes. Kabak eller Konaté. Eller begge. bare der kommer nogen.

Vores Midtbane er klasse, når vi spiller med Fab og Hendo. Så har vi Curtis, Milner & Thiago til den sidste plads, hvis Gini forsvinder. Der skal måske hentes en. Naby og OX tror jeg ikke på. De må hellere end gerne bevise at jeg tager fejl, men jeg vil som træner nødig være afhængige af at de er spilleklare.

Vores angreb. tak skæbne. De sidste på år, verdens bedste. I denne sæson ville Mané og Bobby sidde på bænken i AaB.
Jota var, og er et scoop. Men også ramt af skader og formnedgang. Så, er det her en freaksæson for Bobby og Mané?, eller er de tilbage igen i næsten sæson som vi kender dem. Jeg ville satse på at de kommer igen, men jeg ville også hente en spiller der kan afløse hvis formnedgangen er kommet for at blive.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2131
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » mandag, 26. apr, 2021 11:00

Hr. Drejer skrev:
søndag, 25. apr, 2021 22:41

Vi har haft for vane at købe en spiller fra en nedrykker. Sheffield United ryger ned, og vi blev sat i forbindelse med Sander Berge inden de købte ham. Måske er han et bud på en spiller, som vi kan til en overkommelig pris. Hvordan har han egentlig gjort det i PL?
Han blev opereret i december og har ikke spillet siden, han har kun spillet de første 13 kampe i denne sæson.
Jeg så en kamp sidste år mellem Tottenham og Sheffield, der dominerede han midtbanen fuldstændig og lavede både assist og mål.

Jeg kan bare huske de 3 gange vi har mødt ham mod Genk og Sheffield U der har jeg tænkt han var modstanderens bedste mand. En af de ting jeg godt kan lide ved ham er han dominere i luftrummet, det har i år været et af vores problemer, vi taber rigtig mange luftdueller når vi spiller med de "små" gini, Thiago og Milner.

Han er ikke et færdig produkt, men tror han kun blive god på et mere dominerende hold end Sheffield.

Mht. til Firmino så får nok med rette hug som angriber, men synes hans fremtid kan være i en 8 rolle, lidt som mod Newcastle hvor vi trods alt kreere rigtig mange chancer og han er involveret i meget af det, samtidig vil han også kunne bidrage med de mål fra midtbanen vi mangler.
YNWA

Hr. Drejer
Indlæg: 13754
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 26. apr, 2021 11:27

Tak Redtothebone for updaten på Berge, og godet indspark i debatten. Sheffield betalte omkring £25 M for ham, mener jeg at huske. Jeg synes også han spillede godt for Genk mod os.

Angående Firmino, så har jeg også haft den tanke; hvor kan han gøre et godt job, og nr. 8 er super godt bud. Men han er begyndt at miste boldene. Jeg tror jeg læste at han mistede bolden hele 17 gange mod Newcastle. Det lover ikke godt. Hvorfor han mister den, ved jeg ikke. Er det de andre som ikke løber i position? Prøver han at være brasilianer-smart? Eller noget helt tredje?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2131
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 27. apr, 2021 11:24

Så kom regnskabet for sæsonen 19/20- der gav et underskud på 46 mio £.
Skyldes primært fald i medie revenue på 56 mio £. Der var et plus på 29 mio £ på nye/forbedrede sponsorater.

The athletic skriver at Corona krisen minimum har kostet klubben 120 mio £, største delen af dette fald kan først ses i regnskabet 20/21.

Ved godt det ikke har noget at gøre med "hvem skal ind" men måske meget godt i forhold til at skrue lidt ned for forventningerne til nye handler.
YNWA

Hr. Drejer
Indlæg: 13754
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 27. apr, 2021 12:10

Redtothebone skrev:
tirsdag, 27. apr, 2021 11:24
Ved godt det ikke har noget at gøre med "hvem skal ind" men måske meget godt i forhold til at skrue lidt ned for forventningerne til nye handler.
Vi må sætte forventninger ned. Måske vi kan være heldige at kvalificere os til Euro League næste sæson.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 27. apr, 2021 12:49

Redtothebone skrev:
tirsdag, 27. apr, 2021 11:24
Så kom regnskabet for sæsonen 19/20- der gav et underskud på 46 mio £.
Skyldes primært fald i medie revenue på 56 mio £. Der var et plus på 29 mio £ på nye/forbedrede sponsorater.

The athletic skriver at Corona krisen minimum har kostet klubben 120 mio £, største delen af dette fald kan først ses i regnskabet 20/21.

Ved godt det ikke har noget at gøre med "hvem skal ind" men måske meget godt i forhold til at skrue lidt ned for forventningerne til nye handler.
en del af medie revenue faldet skete fordi ligaen først blev afsluttet i nuværende regnskabsår, da den rabat de forhandlede med udbyderne skulle fordeles på fremtidige aftaler.

Men det er da helt klart at det ser skidt ud. Vi er selvfølgelig ved at have afskrevet nogle transfers, så det giver måske noget luft, men nej det ser ikke ud til at være det helt vilde.

Og sådan må det jo være

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2131
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 27. apr, 2021 13:23

Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 27. apr, 2021 12:10
Redtothebone skrev:
tirsdag, 27. apr, 2021 11:24
Ved godt det ikke har noget at gøre med "hvem skal ind" men måske meget godt i forhold til at skrue lidt ned for forventningerne til nye handler.
Vi må sætte forventninger ned. Måske vi kan være heldige at kvalificere os til Euro League næste sæson.
Ja Europa League er en svær størrelse, det er lidt noget bæ med de torsdag kampe, til gengæld vil det åbne op for at man kan give lidt mere spilletid til marginal spillerne og dermed spare spillere til weekend. I år har United trods alt kunne sejle rimeligt ubesværet igennem Europa league og samtidig bide sig fast i anden pladsen.

Jeg tror godt en enkelt sæson i Europa League kan tage lidt af presset af spillerne, og de får en del kampe hvor de kan tanke selvtillid samtidig med at der trods alt også kan tjenes en del penge der og der kan samles point til uefa ranking som jo åbenbart også er en måde at kunne kvalificere sig til Chl fremover, om man kan lide det eller ej.

Næste år kan vi få lov at strege de 0 point vi fik i Europa i 2016/17 og dermed kunne springe godt op i toppen af ranglisten.

ranklisten kan ses på denne side https://www.uefa.com/memberassociations ... /#/yr/2021
YNWA

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2131
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 27. apr, 2021 13:44

Filos of Isk skrev:
tirsdag, 27. apr, 2021 12:49
Redtothebone skrev:
tirsdag, 27. apr, 2021 11:24
Så kom regnskabet for sæsonen 19/20- der gav et underskud på 46 mio £.
Skyldes primært fald i medie revenue på 56 mio £. Der var et plus på 29 mio £ på nye/forbedrede sponsorater.

The athletic skriver at Corona krisen minimum har kostet klubben 120 mio £, største delen af dette fald kan først ses i regnskabet 20/21.

Ved godt det ikke har noget at gøre med "hvem skal ind" men måske meget godt i forhold til at skrue lidt ned for forventningerne til nye handler.
en del af medie revenue faldet skete fordi ligaen først blev afsluttet i nuværende regnskabsår, da den rabat de forhandlede med udbyderne skulle fordeles på fremtidige aftaler.

Men det er da helt klart at det ser skidt ud. Vi er selvfølgelig ved at have afskrevet nogle transfers, så det giver måske noget luft, men nej det ser ikke ud til at være det helt vilde.

Og sådan må det jo være
Det bliver også spændende at se hvem der har penge til transfers i år, det kan være vi kan lave en Coutinho handel med feks Mane og så få 2 gode kvalitetsspillere ind istedet.

Der er altid plads til forbedringer som da Torres blev afløst af Suarez som blev afløst Salah, det handler om at have lidt held til at finde den næste goalgetter, hvis vi får styr på midterforsvaret og får en ny 9,er så tror jeg faktisk vi er rigtig godt kørende igen.
YNWA

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2131
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 27. apr, 2021 14:20

Synes vi halter efter på at få signet de her kommende talenter.

City har lige signet Kayky en brasilianer som kommer i 2022. United har hentet Diallo og Pellistri.

Selvfølgelig skal vi have spillere der kan bruges nu og her, men bør vi ikke også satse lidt på at hente de her unge talenter med x-factor der kan hentes relativt billigt som vi gjorde med Coutinho.
YNWA

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 27. apr, 2021 14:43

Redtothebone skrev:Synes vi halter efter på at få signet de her kommende talenter.

City har lige signet Kayky en brasilianer som kommer i 2022. United har hentet Diallo og Pellistri.

Selvfølgelig skal vi have spillere der kan bruges nu og her, men bør vi ikke også satse lidt på at hente de her unge talenter med x-factor der kan hentes relativt billigt som vi gjorde med Coutinho.
Forskellen er bare at vi havde en plads til Coutinho på holdet med det samme.

Det nytter jo ikke noget hvis vi laver en Inter og henter en ung Coutinho og lader ham visne på bænken.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2131
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 27. apr, 2021 17:31

Filos of Isk skrev:
tirsdag, 27. apr, 2021 14:43
Redtothebone skrev:Synes vi halter efter på at få signet de her kommende talenter.

City har lige signet Kayky en brasilianer som kommer i 2022. United har hentet Diallo og Pellistri.

Selvfølgelig skal vi have spillere der kan bruges nu og her, men bør vi ikke også satse lidt på at hente de her unge talenter med x-factor der kan hentes relativt billigt som vi gjorde med Coutinho.
Forskellen er bare at vi havde en plads til Coutinho på holdet med det samme.

Det nytter jo ikke noget hvis vi laver en Inter og henter en ung Coutinho og lader ham visne på bænken.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Dem city og united køber er jo ikke direkte til første holdet, men hvem siger en ung angriber ikke kan få spilletid ? Det er jo ikke ligefrem fordi origi og firmino imponere
YNWA

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af jensemand » tirsdag, 27. apr, 2021 18:29

Vi henter da nogle fine talenter, dog lidt yngre i Harvey Elliott, Kaide-Gordon der skulle være exceptionel, Frauendorff og Musialowski og sikkert også andre, men de 4 er højt ratet og jagtet af andre storklubber inden de kom til os. De er yngre, men også det billigere, og hvis bare en af dem bliver god nok til førsteholdet er det jo en god handel, og dem der ikke slår helt igennem kan formentlig stadig sælges med et overskud.
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af jensemand » tirsdag, 27. apr, 2021 18:33

Men er da enig i det kunne være fedt at hente de lidt ældre og mere etablerede talenter der fra dag et kunne være et bud til start-elleveren.
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Hr. Drejer
Indlæg: 13754
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 27. apr, 2021 19:11

Redtothebone skrev:
tirsdag, 27. apr, 2021 13:23
Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 27. apr, 2021 12:10
Redtothebone skrev:
tirsdag, 27. apr, 2021 11:24
Ved godt det ikke har noget at gøre med "hvem skal ind" men måske meget godt i forhold til at skrue lidt ned for forventningerne til nye handler.
Vi må sætte forventninger ned. Måske vi kan være heldige at kvalificere os til Euro League næste sæson.
Jeg tror godt en enkelt sæson i Europa League kan tage lidt af presset af spillerne, og de får en del kampe hvor de kan tanke selvtillid samtidig med at der trods alt også kan tjenes en del penge der og der kan samles point til uefa ranking som jo åbenbart også er en måde at kunne kvalificere sig til Chl fremover, om man kan lide det eller ej.

Næste år kan vi få lov at strege de 0 point vi fik i Europa i 2016/17 og dermed kunne springe godt op i toppen af ranglisten.

ranklisten kan ses på denne side https://www.uefa.com/memberassociations ... /#/yr/2021

Ved ikke helt hvad jeg skal sige til det. Er ikke helt enig. Europa League er kæmpe skridt ned. Måske mister vi transfermål, vi får ikke de samme penge i kassen som CL, vi får færre sponsorkroner (Når vi kører på 2. klasse), vi kan ikke kræver det samme for spillere der vil væk. Økonomisk og sportsligt er det lysår fra CL.

Alle vil forvente at vi vandt den så let som ingenting. Vi har lige vundet PL, CL og World Cuppen, og vi har Klopp, Salah, VVD, Mané, Thiago. Alt andet end en sejr, ville være en fiasko. Jo, presset på os ville være enormt.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5681
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 27. apr, 2021 19:37

Jeg forventer mig ikke specielt meget på indkøbsfronten til sommer. FSG fattes penge og ingen CL.
Klubben var for nærig på forkerte tidspunkt.

Besvar