Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 18. feb, 2021 08:33

Daily Schmankerl: Liverpool is serious about Bayern Munich’s David Alaba

https://www.bavarianfootballworks.com/2 ... -barcelona

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 18. feb, 2021 16:46

Hevder John W. Henry tok med seg Mbappé og familien på flytur i 2017

Liverpool skal ha vært ivrige etter å hente Kylian Mbappé i 2017. Nå linkes de igjen til superstjernen.

https://www.liverpool.no/nyheter/2021/2 ... ur-i-2017/

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 19. feb, 2021 07:49

Sådan lidt firkantet så kan man vel sige at hvis man er villig til at betale 75 millioner for em forsvarsspiller, så er 150+ for en angriber jo ikke helt ud i skoven.
Men det fordrer jo at der er et overskud at arbejde med* og at lønkravet ikke er alt for højt.

* så kan man jo så addere nogle ekstra kommercielle indtægter, det er dog svært at spå om hvor meget ekstra der ville være tale om.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af zalcos » fredag, 19. feb, 2021 09:04

Jeg tror at det at sikre sig det største og tilmed yngste talent efter Messi og CR7 vil være så stor en 'garanti' for fremtiden at det vil være hver en euro værd. Han vil altid kunne sælges for en tredjedel igen hvis han skulle gå helt ned, vi kan lave en kewell-forsikring på hans løn skulle han blive skadet, og så vil merchandise osv samt positionen som 'klubben med stjernen' samt at være attraktive for nye spillere være ret så fordelagtigt.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

TG12
Indlæg: 1616
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » søndag, 21. feb, 2021 13:20

Hvor gerne jeg end ville, og hvor meget jeg gerne ville se Mbappe hos os tror jeg overhovedet ikke på det kommer til at ske.
Slet ikke hvis vi ender hvor det pt. ser ud til vi ender.

Det sagt er jeg ikke i tvivl om Mbappe ville være selv £150m værd. Han kan vel blive ligeså god som Henry var i sin storhedstid, og bliver han det er £150m ikke en skræmmende pris.

Men tror ikke på den - skal vi endelig "drømme" så er jeg også mere og mere fan af Haaland, har set en del kampe med Dortmound og for dælen han er god. Jeg var længe skeptisk over ham og synes han virkede som en træls arrogant type på den dårlige måde. Men han arbejder stenhårdt også er han bare tæt på den mest komplette angriber der er. Han ville tilføje flere dimensioner og strenge at spille på end Mbappe, som bare er en "yngre/opdateret" version af Salah/Mane.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » søndag, 21. feb, 2021 13:35

TG12 skrev:
søndag, 21. feb, 2021 13:20
Hvor gerne jeg end ville, og hvor meget jeg gerne ville se Mbappe hos os tror jeg overhovedet ikke på det kommer til at ske.
Slet ikke hvis vi ender hvor det pt. ser ud til vi ender.

Det sagt er jeg ikke i tvivl om Mbappe ville være selv £150m værd. Han kan vel blive ligeså god som Henry var i sin storhedstid, og bliver han det er £150m ikke en skræmmende pris.

Men tror ikke på den - skal vi endelig "drømme" så er jeg også mere og mere fan af Haaland, har set en del kampe med Dortmound og for dælen han er god. Jeg var længe skeptisk over ham og synes han virkede som en træls arrogant type på den dårlige måde. Men han arbejder stenhårdt også er han bare tæt på den mest komplette angriber der er. Han ville tilføje flere dimensioner og strenge at spille på end Mbappe, som bare er en "yngre/opdateret" version af Salah/Mane.
Jeg vil hellere have Mbappé end Haaland. Og hvis vi skulle ende i top 4, ansér jeg også Mbappé som den mest realistiske af de to. Stadig ret urealistisk, men ikke umuligt. Med et år tilbae af kontrakten, og med klubber presset økonomisk af Covid, kommer hans pris ikke over £100M. Det kan jeg ganske enkelt ikke forestille mig.

Barca er helt ude af billedet. Og uden helt at vide det, tror jeg også, at det gælder Real Madrid. Det efterlader i mine øjne Man City, Man Utd, Chelsea, Bayern og Liverpool. Måske Juve også kan blande sig. Men ikke flere. Man City og Chelsea kan få pengene af deres ejere. Men Chelsea har lige investeret massivt i offensive kræfter. Henter de også Mbappé, så er det mange millioner pund og nogle gigantiske talenter, der skal bænkes. Man Utd plejer at kunne finde penge, og et salg af Pogba kunne måske bane vejen.

For vores vedkommende, så har vi Mané, som jeg godt kunne forestille mig ville komme i spil i form af enten et stort salg, eller som en del af handlen med PSG, hvis vi skulle have Mbappé.

Der er dog også den ganske store sandsynlighed, at PSG lægger så stor en lønpakke på bordet, at Mbappé skriver under på en ny lang kontrakt. Det tror jeg faktisk er det mest sandsynlige.
Kloppite

TG12
Indlæg: 1616
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » søndag, 21. feb, 2021 13:44

Altså jeg tog imod Mbappe med åbne arme, hvis han skulle komme.
Min primære grund til at foretrække haaland er han vil tilføje dimensioner vi ikke har og give os en rendyrket angriber som også arbejder knaldhårdt.

Mbappe er meget samme type som vi har - men det er ingen dårlig ting! Det har jo virket.

Oomph242
Indlæg: 5663
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 21. feb, 2021 15:39

Jeg kan slet ikke se et Mbappe køb som realistisk. Han vil koste 1.5 milliard og vil vel have det dobbelte i løn af hvad han får i PSG. Liverpool som by er heller ikke ligefrem et godt salgsargument for en storby dreng som Mbappe...

Haaland kan jeg på ingen måde se passe ind på vores hold..

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » søndag, 21. feb, 2021 15:59

Oomph242 skrev:
søndag, 21. feb, 2021 15:39
Jeg kan slet ikke se et Mbappe køb som realistisk. Han vil koste 1.5 milliard og vil vel have det dobbelte i løn af hvad han får i PSG. Liverpool som by er heller ikke ligefrem et godt salgsargument for en storby dreng som Mbappe...

Haaland kan jeg på ingen måde se passe ind på vores hold..
Han vil jo kun koste så højt et beløb, hvis der findes købere med den slags penge. Og da sælger indtil videre er den eneste klub i verden, da har brugt den slags penge på en spiller, så finder jeg det fuldkommen urealistisk, at andre skulle være villige til at lægge sådan et beløb for en spiller med et år tilbage. Og med i ligningen hører vel, at vi nok ville være villige til at lade Mané gå, hvis det betød, at vi kunne lande Mbappé. Og Mané er vel en spiller med et prismærke i (pre-corona) £100M klassen.

Løn har du bestemt en pointe i forhold til. Også en af årsagerne til, at jeg finder det temmelig urealistsik, at han skulle komme til LFC.

Liverpool som by? Jeg har selv ofte fremført det argument. Og det er en bekymring. Men det er allermest en bekymring, når Liverpool ikke spiller med i verdens-eliten (også derfor alle håb dør, hvis vi misser top 4). Manchester har jo aldrig haft problemer med at lokke verdensstjerner til. Og i min optik er Liverpool blevet en langt federe by end Manchester, hvilket ikke var tilfældet i 80erne og 90erne.

Angående Haaland, så tror jeg, at han ville passe fantastisk ind. Han er netop dygtig til meget af det Bobby gør, med også at gå ned i banen og deltage. Så er han bare hurtigere og den mest kølige afslutter i verden lige nu. Så jeg forstår fuldt ud TG12's årsager til at foretrække ham. For mig er Mbappé bare den eneste arvtager til Messi/Ronaldo kronen. Haaland er mere Lewandowski, hvilket kan være lige så brugbart. Det er jo et luksusvalg. Og i sidste ende desværre nok et luksusvalg, vi alligevel ikke har i Liverpool, selvom det er sjovt at debattere og drømme om.
Kloppite

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 21. feb, 2021 16:02

Haaland og Mbappe ville dælme pynte gevaldigt.

Jeg tror bare ikke på nogen af dem.

Min begrundelse er den useriøse indkøbs strategi vi har haft efter mesterskabet.

Men lad os drømme

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » søndag, 21. feb, 2021 16:51

Jeg håber på Ben White, Declan Rice og Håland.
Og en kreativ offensiv midt den kunne være Pedro Gonçalves.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 21. feb, 2021 16:54

Kelly skrev:Jeg håber på Ben White, Declan Rice og Håland.
Og en kreativ offensiv midt den kunne være Pedro Gonçalves.
Jeg har tidligere nævnt Goncalves og synes han er vildt spændende.

Der har efterfølgende været lidt rygter og lad os håbe der er hold i dem.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Oomph242
Indlæg: 5663
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 21. feb, 2021 17:00

texy skrev:
søndag, 21. feb, 2021 15:59
Oomph242 skrev:
søndag, 21. feb, 2021 15:39
Jeg kan slet ikke se et Mbappe køb som realistisk. Han vil koste 1.5 milliard og vil vel have det dobbelte i løn af hvad han får i PSG. Liverpool som by er heller ikke ligefrem et godt salgsargument for en storby dreng som Mbappe...

Haaland kan jeg på ingen måde se passe ind på vores hold..
Han vil jo kun koste så højt et beløb, hvis der findes købere med den slags penge. Og da sælger indtil videre er den eneste klub i verden, da har brugt den slags penge på en spiller, så finder jeg det fuldkommen urealistisk, at andre skulle være villige til at lægge sådan et beløb for en spiller med et år tilbage. Og med i ligningen hører vel, at vi nok ville være villige til at lade Mané gå, hvis det betød, at vi kunne lande Mbappé. Og Mané er vel en spiller med et prismærke i (pre-corona) £100M klassen.

Løn har du bestemt en pointe i forhold til. Også en af årsagerne til, at jeg finder det temmelig urealistsik, at han skulle komme til LFC.

Liverpool som by? Jeg har selv ofte fremført det argument. Og det er en bekymring. Men det er allermest en bekymring, når Liverpool ikke spiller med i verdens-eliten (også derfor alle håb dør, hvis vi misser top 4). Manchester har jo aldrig haft problemer med at lokke verdensstjerner til. Og i min optik er Liverpool blevet en langt federe by end Manchester, hvilket ikke var tilfældet i 80erne og 90erne.

Angående Haaland, så tror jeg, at han ville passe fantastisk ind. Han er netop dygtig til meget af det Bobby gør, med også at gå ned i banen og deltage. Så er han bare hurtigere og den mest kølige afslutter i verden lige nu. Så jeg forstår fuldt ud TG12's årsager til at foretrække ham. For mig er Mbappé bare den eneste arvtager til Messi/Ronaldo kronen. Haaland er mere Lewandowski, hvilket kan være lige så brugbart. Det er jo et luksusvalg. Og i sidste ende desværre nok et luksusvalg, vi alligevel ikke har i Liverpool, selvom det er sjovt at debattere og drømme om.
City kan smide den slags penge og Real Madrid finder altid en løsning.

Manchester klubberne har altid giver høj løn og derfor kunne tiltrække. (City dog kun i de senere år)
Liverpool vs Paris/Madrid jeg vil mene Liverpool som by taber klart her.

Samt vil en Mbappe nok også forvente flere indkøb end ham selv ved et evt. skifte. Jeg ser det som urealistisk.
Jeg tror nu også han bliver i Paris og får bygget holdet op omkring ham.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » søndag, 21. feb, 2021 17:15

Oomph242 skrev:
søndag, 21. feb, 2021 17:00

City kan smide den slags penge og Real Madrid finder altid en løsning.

Manchester klubberne har altid giver høj løn og derfor kunne tiltrække. (City dog kun i de senere år)
Liverpool vs Paris/Madrid jeg vil mene Liverpool som by taber klart her.

Samt vil en Mbappe nok også forvente flere indkøb end ham selv ved et evt. skifte. Jeg ser det som urealistisk.
Jeg tror nu også han bliver i Paris og får bygget holdet op omkring ham.
City kan, men har endnu ikke gjort det. Til gengæld kan de love ham guld, grønne skove og en løn som selv PSG ikke kan matche, når de frit kan forhandle med ham til januar.

Paris. Dejlig by. Hvis du ikke går op i at spille fodbold. For ligaen er totalt ligegyldig. Madrid, vinder nok på de fleste parametre. Men igen tror jeg, at de så venter yderligere 6 måneder og forhandler med ham, om vilkårene for den frie transfer.

I Liverpool med Alisson, Van Dijk, Trent, Robbo, Fabinho, Hendo, Thiago og Salah (nævner ikke Mané, da jeg forventer at vi ville skille os af med ham, hvis vi hentede Mbappé), der alle er blandt de absolut bedste i verden på deres position, tror jeg bestemt ikke, at Mbappé ville finde det nødvendigt med yderligere forstærkninger.

Men vi finder jo begge et skifte til Liverpool urealistsisk.

Med hensyn til Real så tror jeg at netop ønsket om yderligere forstærkninger, måske kan blive en af deres udfordringer, hvis de vil hente ham til sommer. For er der råd til yderligere forstærkninger oveni.

Skifter han til sommer, må det næsten blive en af Manchester-klubberne. Til januar og næste sommer kommer Real, Bayern, Inter, Juve og måske Barca (på en fri transfer) i spil.

Sammen med Chelsea ser jeg os kun som absolutte outsidere. Og igen, mon ikke han forlænger i PSG?
Kloppite

Hr. Drejer
Indlæg: 13727
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 21. feb, 2021 17:35

I sommers argumenterede jeg for at vi skulle investere tungt i truppen, da det er nemmere at tiltrække kvalitet, når man er mester, men også fordi det er vigtigt at bygge på, for at bevare forspringet. Det forspring er nu forsvundet som dug for solen, og vi er tilbage i en situation hvor vi kæmper om Top 4 og dermed Champions League deltagelse.

Lige nu ser Champions League deltagelse næste år, svær ud. Hvis ikke vi kommer i CL, så er vi bombet 4-5 år tilbage, og det bliver nærmest umuligt at tiltrække kvalitet, som kan forstærke vores start-11. Og jeg ser ikke FSG lukke det økonomiske hul, der vil opstå. De smider ikke ekstra £120 M. i vores transferkasse. Så det er livsvigtigt for Liverpool FC at komme i CL næste sæson.

Mbappé kan vi ikke tiltrække. Vi køber aldrig verdensklassespillere. Vi køber potentiale, og derfor var vi vel interesseret i ham i 2017. I dag er han et etableret verdensklassenavn. Dernæst har vi ikke en jordisk chance overfor PSG, Manchester klubberne og Real Madrid, når det kommer til økonomi. De har nogle helt andre ejere, som driver en fodboldklub på helt andre vilkår end FSG.

Haaland er en mulighed. Jeg bilder mig selv ind at Klopp ser en fremtidig Lewandovski I Haaland. Og han vil give os en anden dimension i feltet, som Firmino ikke giver. Men hverken Haaland eller Mbappé vil rykke til en klub uden CL bold næste sæson.

Der ser ud til at Gini forlader os til sommer, og han skal erstattes. Vi skal ikke lave en Lovren igen! Derudover, så vil jeg mene at vi skal styrke hvert led på holdet; altså vi skal købe en til forsvaret, midtbanen og angrebet.
Gode bud, Kelly. Ben White, Declan Rice og Haaland ligger i vores prisleje. Ingen af dem er verdensklasse, men de har potentiale, og det plejer at være det, som Liverpool FC køber.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar