Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 02. feb, 2021 10:44

Niels K skrev:
tirsdag, 02. feb, 2021 10:23
Men CB er heldigvis ikke den sværeste plads at blive spillet ind på, og det understreges jo også af, at ganske ordinære (og uerfarne) - kan man vel godt sige - spillere som Phillips og Rhys faktisk glider ret ubesværet ind. De er langsomme, men ellers fungerer det jo meget godt. Vi har spillet med et utal af formationer dernede, og vi lukker ikke mange mål ind.
De nye spillere er begunstiget af en meget dygtig målmand og rigtig gode medspillere, så selvom de skal lære meget nyt om system, medspillere, modspillere og ligaen, så bør de kunne falde hurtigt til, hvis de altså har det rette niveau og indstilling.
True. Det afhænger også meget af om holdet er et godt sted eller ej. På en måde er det en kæmpe fordel at Kabak/Davies ikke får debut i en af de kampe hvor hele holdet bare spillede skidt.
Altså overskudet lige nu til at hjælpe Kabak i gang er der jo i noget højere grad end for en måned siden*.
Nu må vi se jeg tror da også at de er hentet fordi man har vurderet at de havde gode muligheder for at få en god start.

*siger ikke det var derfor vi ikke hentede ham den første og man kan også diskutere hvor dyb krisen havde været hvis vi havde handlet hurtigere(IMØ nogenlunde det samme).

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » onsdag, 10. feb, 2021 11:12

Ved ikke om nogen har nævnt ham endnu, men rygterne om Raphinha fra Leeds.

Vil da være en drømmesigning.

Lad os håbe rygterne holder stik.

Hvis vi kunne bytte Origi og Shaq ud med ham og Elliot næste sæson.

Har dog fået at vide, jeg spammer med mulige signings, så holder mig lige til den her i første omgang, da der er flere rygter der nævner ham.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » onsdag, 10. feb, 2021 11:17

Sorry Niels, jeg lige har været på forkant med et navn på en jeg synes det kunne være et godt køb. Så nævner lige en mere. For har tidligere skrevet det kunne være en fed signing.

Nu begynder der bare at komme rygter om ham også.

Goncalves. Nogen der ved om der er hold i de rygter.

Beklager hvis jeg spammer.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mugge » onsdag, 10. feb, 2021 12:34

Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » onsdag, 10. feb, 2021 12:47

Mugge skrev:
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
Goncalves
Kilde:
Rousing the kop
90min
Osv

Raphinha
Kilde
Rousing the kop
Give me sport
Osv

Lad os krydse fingre for det lykkedes med begge

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 10. feb, 2021 14:49

liverpoolfc86 skrev:
onsdag, 10. feb, 2021 12:47
Mugge skrev:
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
Goncalves
Kilde:
Rousing the kop
90min
Osv

Raphinha
Kilde
Rousing the kop
Give me sport
Osv

Lad os krydse fingre for det lykkedes med begge

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Du skal gøre, hvad du har lyst til. Det skal jeg jo ikke bestemme ;)

Grunden til at jeg ikke har lagt disse to ind er pga. at netop kilderne er i den mere tvivlsomme kategori, og dem du skriver er kilder, er jo ikke kilder men blot viderebringer af den oprindelige kilde, som er den samme for hver af tilfældene og ikke flere kilder. Jeg gider ikke lige finde dem nu.

Det er spændende spillere, men jeg tænker, at det er at starte meget tidligt på sådanne rygter, da der er laaaang tid til sommer. Indtil videre nøjes jeg med at håbe på Jack Grealish :D

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » onsdag, 10. feb, 2021 15:11

Niels K skrev:
liverpoolfc86 skrev:
onsdag, 10. feb, 2021 12:47
Mugge skrev:
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
Goncalves
Kilde:
Rousing the kop
90min
Osv

Raphinha
Kilde
Rousing the kop
Give me sport
Osv

Lad os krydse fingre for det lykkedes med begge

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Du skal gøre, hvad du har lyst til. Det skal jeg jo ikke bestemme ;)

Grunden til at jeg ikke har lagt disse to ind er pga. at netop kilderne er i den mere tvivlsomme kategori, og dem du skriver er kilder, er jo ikke kilder men blot viderebringer af den oprindelige kilde, som er den samme for hver af tilfældene og ikke flere kilder. Jeg gider ikke lige finde dem nu.

Det er spændende spillere, men jeg tænker, at det er at starte meget tidligt på sådanne rygter, da der er laaaang tid til sommer. Indtil videre nøjes jeg med at håbe på Jack Grealish :D
Lad os håber vi henter alle 3.

Gini ud(selvom det vil være trist).
Origi ud.
Shaq ud.
Raphinha ind
Goncalves ind
Grealish ind

For pokker det vil forstærke truppen.

Tror de kan kan bidrage alene med måske 20 - 25 mål til sammen.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 10. feb, 2021 16:50

7 mand til de 3 forreste er nok liiige i overkanten, og hvor Grealish er proven class i PL og meget dyr, så ved jeg ikke, om de 2 andre har overbevist Klopp & Co endnu. Vi skal nok blive linket til 50 offensiv spillere frem mod sommer, så jeg tager det ganske roligt ;)

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » onsdag, 10. feb, 2021 17:22

Niels K skrev:7 mand til de 3 forreste er nok liiige i overkanten, og hvor Grealish er proven class i PL og meget dyr, så ved jeg ikke, om de 2 andre har overbevist Klopp & Co endnu. Vi skal nok blive linket til 50 offensiv spillere frem mod sommer, så jeg tager det ganske roligt ;)
Raphinha er wing, så ham ind og Origi og Shaq ud. Det giver -1

Goncalves er CDM eller offensiv på midten og kan spille alle pladser på midten. Så ham skal du ikke tælle med i forreste række.
Så han og Grealish kan fylde ud i stedet for Gini / Milner og Keita som hele tiden er skadet.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 10. feb, 2021 23:07

liverpoolfc86 skrev:
onsdag, 10. feb, 2021 17:22
Niels K skrev:7 mand til de 3 forreste er nok liiige i overkanten, og hvor Grealish er proven class i PL og meget dyr, så ved jeg ikke, om de 2 andre har overbevist Klopp & Co endnu. Vi skal nok blive linket til 50 offensiv spillere frem mod sommer, så jeg tager det ganske roligt ;)
Raphinha er wing, så ham ind og Origi og Shaq ud. Det giver -1

Goncalves er CDM eller offensiv på midten og kan spille alle pladser på midten. Så ham skal du ikke tælle med i forreste række.
Så han og Grealish kan fylde ud i stedet for Gini / Milner og Keita som hele tiden er skadet.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Jeg har ikke noget imod at trække Grealish ned som 8'er, men han spiller vel mest som venstre angriber/kant ? Jeg vil gerne, at han kunne udfylde begge positioner for os.
Goncalves står opført som right winger på transfermarkt, og det er da også temmelig mange mål at score som midtbanespiller ? Når du ser hans mål denne sæson, så ser det ud til, at han skifter mellem højre og venstre side, men han er en dygtig afslutter og har kvikke fødder.

Vi skal bare huske på, at der tilsyneladende var en del, der takkede nej til at spille for os, da de synes, det så for svært ud med vores nuværende trio oppe foran. Vi fik så Jota som super reserve, så jeg tror bestemt ikke, at du skal forvente 3 ind, der gerne vil spille fodbold. Der er ikke meget spilletid under normale omstændigheder til Shaq og origi.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » onsdag, 10. feb, 2021 23:15

Niels K skrev:
liverpoolfc86 skrev:
onsdag, 10. feb, 2021 17:22
Niels K skrev:7 mand til de 3 forreste er nok liiige i overkanten, og hvor Grealish er proven class i PL og meget dyr, så ved jeg ikke, om de 2 andre har overbevist Klopp & Co endnu. Vi skal nok blive linket til 50 offensiv spillere frem mod sommer, så jeg tager det ganske roligt ;)
Raphinha er wing, så ham ind og Origi og Shaq ud. Det giver -1

Goncalves er CDM eller offensiv på midten og kan spille alle pladser på midten. Så ham skal du ikke tælle med i forreste række.
Så han og Grealish kan fylde ud i stedet for Gini / Milner og Keita som hele tiden er skadet.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Jeg har ikke noget imod at trække Grealish ned som 8'er, men han spiller vel mest som venstre angriber/kant ? Jeg vil gerne, at han kunne udfylde begge positioner for os.
Goncalves står opført som right winger på transfermarkt, og det er da også temmelig mange mål at score som midtbanespiller ? Når du ser hans mål denne sæson, så ser det ud til, at han skifter mellem højre og venstre side, men han er en dygtig afslutter og har kvikke fødder.

Vi skal bare huske på, at der tilsyneladende var en del, der takkede nej til at spille for os, da de synes, det så for svært ud med vores nuværende trio oppe foran. Vi fik så Jota som super reserve, så jeg tror bestemt ikke, at du skal forvente 3 ind, der gerne vil spille fodbold. Der er ikke meget spilletid under normale omstændigheder til Shaq og origi.
Nej netop og præcis. Vi er nød til at skabe en stærkere bænk end nuværende.

Men eks.
Mané......................Salah
............Grealish...............
Fab...Goncalves...Hendo

Eks. Grealish / Maddison på Bobbys plads. Så kan de skifte lidt.

Offensiv bænk Jota, Firmino, Raphinha, Elliot

Vi skal desværre nok få nye skader og offensivt.

Grealish ville være en drømme signing, jeg tror desværre bare slet ikke på den.

Med eks Grealish, Raphinha og Goncalves, vil vi få så mange muligheder for at ændre på opstillingen, hvis vi kan holde på nuværende og ud med Origi og Shaq.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 11. feb, 2021 09:06

Masser af gode kandidater, hvor de 2 i PL udenfor Liverpool nok ikke er så realistiske og ville koste kassen. Jeg ville personligt gå med Curtis Jones, men der kan være brug for en mere, hvis vi vurderer, at Keita er for injury prone:

10 possible replacements if Gini Wijnaldum leaves Liverpool as expected

Gini Wijnaldum, despite his undeniable importance at Liverpool, is due to leave on the expiry of his contract in July, leaving a big task in signing his replacement.

https://www.thisisanfield.com/2021/02/1 ... -expected/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 11. feb, 2021 09:14

liverpoolfc86 skrev:
onsdag, 10. feb, 2021 23:15
Niels K skrev:
liverpoolfc86 skrev:
onsdag, 10. feb, 2021 17:22
Niels K skrev:7 mand til de 3 forreste er nok liiige i overkanten, og hvor Grealish er proven class i PL og meget dyr, så ved jeg ikke, om de 2 andre har overbevist Klopp & Co endnu. Vi skal nok blive linket til 50 offensiv spillere frem mod sommer, så jeg tager det ganske roligt ;)
Raphinha er wing, så ham ind og Origi og Shaq ud. Det giver -1

Goncalves er CDM eller offensiv på midten og kan spille alle pladser på midten. Så ham skal du ikke tælle med i forreste række.
Så han og Grealish kan fylde ud i stedet for Gini / Milner og Keita som hele tiden er skadet.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Jeg har ikke noget imod at trække Grealish ned som 8'er, men han spiller vel mest som venstre angriber/kant ? Jeg vil gerne, at han kunne udfylde begge positioner for os.
Goncalves står opført som right winger på transfermarkt, og det er da også temmelig mange mål at score som midtbanespiller ? Når du ser hans mål denne sæson, så ser det ud til, at han skifter mellem højre og venstre side, men han er en dygtig afslutter og har kvikke fødder.

Vi skal bare huske på, at der tilsyneladende var en del, der takkede nej til at spille for os, da de synes, det så for svært ud med vores nuværende trio oppe foran. Vi fik så Jota som super reserve, så jeg tror bestemt ikke, at du skal forvente 3 ind, der gerne vil spille fodbold. Der er ikke meget spilletid under normale omstændigheder til Shaq og origi.
Nej netop og præcis. Vi er nød til at skabe en stærkere bænk end nuværende.

Men eks.
Mané......................Salah
............Grealish...............
Fab...Goncalves...Hendo

Eks. Grealish / Maddison på Bobbys plads. Så kan de skifte lidt.

Offensiv bænk Jota, Firmino, Raphinha, Elliot

Vi skal desværre nok få nye skader og offensivt.

Grealish ville være en drømme signing, jeg tror desværre bare slet ikke på den.

Med eks Grealish, Raphinha og Goncalves, vil vi få så mange muligheder for at ændre på opstillingen, hvis vi kan holde på nuværende og ud med Origi og Shaq.
Ja, jeg tror bare, du bliver skuffet, da Klopp slet ikke er til Man City store trupper. Du glemmer også Diogo Jota her ? Vores super trio er inde i en downperiode, enig. Men normalt omtales de af alle rundt omkring på kloden som verdens måske bedste angrebstrio med hver deres styrker. Når de spiller, som de har gjort 90% af tiden, så vil der jo ikke være brug for alle de muligheder, du omtaler. Så vil 3 nye spillere sidde og rådne op på bænken, som Origi og Shaq. Det er der ikke mange af de største talenter og bedste spillere i deres respektive klubber, der ønsker.
Så skal de være drevet af en sindsyg løncheck, og det er ikke The Liverpool Way.

Jeg vil være meget tilfreds, hvis vi får en af dem, og umiddelbart hælder jeg til et valg mellem Grealish og Goncalves , hvor Grealish topper min liste suverænt.

Spm. er så, om vi fortsætter med Firmino, og hvis vi gør, rykkes han så mere ned som 10'er, for så kan vore 3 andre angribere godt spille 9'er foran ham, men så ligner Haaland også et rigtig godt valg.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 12. feb, 2021 09:16

Forud for sommerens transfer vindue, så tænker Jeg at målet er at få en spiller ind i hver kæde, der kan presse på for en plads i start 11'eren.

med det aber dabei at kvalitet er den vigtigste parameter, så hvis spilleren er god nok er en enkelt tilføjelse rigeligt.

Det afhænger selvfølgelig også meget af vores evne til at sælge spillere for at få likviditet og plads i truppen, jeg tror Niels K har ret i at Klopp meget gerne vil udfordre City ved at have en lidt mindre trup med større sammenhængskraft, hvilket også giver muligheder for ungdomsspillerne.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 17. feb, 2021 21:20

All the money for Mbappe

Which outrageous cretin decided Liverpool’s Champions League game should be at the same time as Barcelona-PSG? Or indeed that any of the knock-out games should be at the same time as each other? Morons.

Anyway, while we beat Leipzig, Kylian Mbappe smashed Barca into many tiny fragments, hitting a Camp Nou hat-trick and putting PSG in the driving seat for the quarter-finals.

Predictably, his price tag immediately rose about a trillion euros or so.

That has come down very slightly, but not much: the Wednesday rumours say PSG want €200 million (£175m) for him this summer, when Mbappe will have just one year left on his contract.

The striker has four possible options: the Reds, Juve, Real, Man City.

Liverpool, according to Le Parisien, “aren’t ‘put off’” by the cost and “theoretically having the funds” to do the deal.

Besvar