Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 03. jan, 2021 11:23

A quick guide to Sven Botman – The Dutch centre-back linked with Liverpool

Struck down to just one fit senior centre-back, Liverpool have been linked with a myriad of options – Sven Botman is the latest potential target, but who is he and what can he offer ?

https://www.thisisanfield.com/2021/01/a ... liverpool/

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » søndag, 03. jan, 2021 12:11

Nu kender jeg ham overhovedet ikke. Men jeg havde egentlig troet vi gik efter en højre midterforsvarer, da VvD med sine diagonale lange afleveringer er bedst i den side. Og han beskrives ikke som værende super hurtig. Igen en ret væsentlig egenskab, når vi så ofte står højt med forsvaret.
Som sagt, kender ham overhovedet ikke, så det kan jo sagtens være de øvrige kompetencer opvejer de mindre gode.

Sendt fra min AC2003 med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bellamy_fever » søndag, 03. jan, 2021 13:57

Niels K skrev:
søndag, 03. jan, 2021 11:11
Der er ingen tvivl om, at andre ligaer i en årrække fik bedre resultater i de europæiske turneringer, men når du sidder og ser på kampene, så har der da altid været mest knald på de engelske kampe, og jævnbyrdigheden har været størst. Jeg sidder ofte og småkeder mig, når jeg ser fodbold fra andre ligaer, fordi man er vant til det høje tempo og det fysiske spil.
Jeg vil næsten hellere se Championsship end de andre ligaer.
Jeg synes at huske ihvertfald, dengang jeg startede med st følge Liverpool i 2011, at debatten gik lystigt om hvilken liga egentlig var den stærkeste; den spanske havde jo nok det højeste top niveau, med Real Madrid og Barcelona der var toppen af poppen europæisk, mens PrL tophold ikke helt kunne måle sig, men tilgengæld var midyerholdene langt stærkere i PrL end i La liga, hvor sæt andet end de to top hold jo mest SF alt var til pynt med nogle enkelte klubber godt og pist der kunne drille i en enkelt kamp, men ikke sådan rigtig i mesterskabs snakken.

En hurtig disclaimer at mit liv simpelthen er FOR kort til st se la liga kontinuerligt så derfor kan jeg ikke bekræfte denne påstand, jeg fandt den blot troværdig udfra de få spanske kampe jeg har set.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 03. jan, 2021 14:14

Bellamy_fever skrev:
Niels K skrev:
søndag, 03. jan, 2021 11:11
Der er ingen tvivl om, at andre ligaer i en årrække fik bedre resultater i de europæiske turneringer, men når du sidder og ser på kampene, så har der da altid været mest knald på de engelske kampe, og jævnbyrdigheden har været størst. Jeg sidder ofte og småkeder mig, når jeg ser fodbold fra andre ligaer, fordi man er vant til det høje tempo og det fysiske spil.
Jeg vil næsten hellere se Championsship end de andre ligaer.
Jeg synes at huske ihvertfald, dengang jeg startede med st følge Liverpool i 2011, at debatten gik lystigt om hvilken liga egentlig var den stærkeste; den spanske havde jo nok det højeste top niveau, med Real Madrid og Barcelona der var toppen af poppen europæisk, mens PrL tophold ikke helt kunne måle sig, men tilgengæld var midyerholdene langt stærkere i PrL end i La liga, hvor sæt andet end de to top hold jo mest SF alt var til pynt med nogle enkelte klubber godt og pist der kunne drille i en enkelt kamp, men ikke sådan rigtig i mesterskabs snakken.

En hurtig disclaimer at mit liv simpelthen er FOR kort til st se la liga kontinuerligt så derfor kan jeg ikke bekræfte denne påstand, jeg fandt den blot troværdig udfra de få spanske kampe jeg har set.
Tænker den pt hedder noget lignende.

PL
La liga
Serie A
Ligue 1

Det vælter med dygtige franske spillere og har altid gjort det. De formår bare ikke, at føre ligaen helt til tops og har vel ikke være blandt de 3 bedste overordnet se i 20 år. Hvis man sammenligner alle holdene.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » søndag, 03. jan, 2021 15:33

Niels K skrev:
søndag, 03. jan, 2021 11:11
Der er ingen tvivl om, at andre ligaer i en årrække fik bedre resultater i de europæiske turneringer, men når du sidder og ser på kampene, så har der da altid været mest knald på de engelske kampe, og jævnbyrdigheden har været størst. Jeg sidder ofte og småkeder mig, når jeg ser fodbold fra andre ligaer, fordi man er vant til det høje tempo og det fysiske spil.
Jeg vil næsten hellere se Championsship end de andre ligaer.
I den periode var det ren og skær confirmation bias at tro jævnbyrdighed og tempo var at prale af. Tempoet var simpelthen lavere i de engelske kampe og det var meget ofte de mistede rigtig meget tempo mod slutningen. Og jovist, så var der måske kortere fra 1 til 20 i PL, men nr. 4-20 i Spanien var stadig betragteligt over 3-20 (eller 18) i nogen anden liga. Det der skete i Spanien de år var unikt på alle sammenlignelige parametre.

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » søndag, 03. jan, 2021 15:33

Jesper skrev:
søndag, 03. jan, 2021 12:11
Nu kender jeg ham overhovedet ikke. Men jeg havde egentlig troet vi gik efter en højre midterforsvarer, da VvD med sine diagonale lange afleveringer er bedst i den side. Og han beskrives ikke som værende super hurtig. Igen en ret væsentlig egenskab, når vi så ofte står højt med forsvaret.
Som sagt, kender ham overhovedet ikke, så det kan jo sagtens være de øvrige kompetencer opvejer de mindre gode.

Sendt fra min AC2003 med Tapatalk
De klip jeg har set, der ser han slet ikke langsom ud. Tværtimod faktisk.

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » søndag, 03. jan, 2021 15:45

Bellamy_fever skrev:
søndag, 03. jan, 2021 13:57
Jeg synes at huske ihvertfald, dengang jeg startede med st følge Liverpool i 2011, at debatten gik lystigt om hvilken liga egentlig var den stærkeste; den spanske havde jo nok det højeste top niveau, med Real Madrid og Barcelona der var toppen af poppen europæisk, mens PrL tophold ikke helt kunne måle sig, men tilgengæld var midyerholdene langt stærkere i PrL end i La liga, hvor sæt andet end de to top hold jo mest SF alt var til pynt med nogle enkelte klubber godt og pist der kunne drille i en enkelt kamp, men ikke sådan rigtig i mesterskabs snakken.

En hurtig disclaimer at mit liv simpelthen er FOR kort til st se la liga kontinuerligt så derfor kan jeg ikke bekræfte denne påstand, jeg fandt den blot troværdig udfra de få spanske kampe jeg har set.
Midterhold og bundhold i La Liga var voldsomt bedre end ditto i PL og der var så stor flok af midterhold med gigantisk kvalitet, at den bedste sammenligning jeg til dato har set er den nuværende PL. På daværende tidspunkt arbejdede jeg som sportsbetter og så alle kampe i begge ligaer (ofte 2-3 på samme tid, for at være med på beatet og finde de bedste kampe at bette på). Vi havde statistik som ikke rigtig var tilgængelig for andre og vi dataminede alle kampe i selv de mest obskure ligaer (jeg har også set meget australsk bold, det er fanme en gang bingo). Der var simpelthen så mange af de nøgleparametre vi kan bruge til at sammenligne ligaers kvalitet på, der var i spaniakkernes favør. De eneste der kom bare tæt på Spanien i de år, var Bundesligaen.
liverpoolfc86 skrev:
søndag, 03. jan, 2021 14:14
Tænker den pt hedder noget lignende.

PL
La liga
Serie A
Ligue 1

Det vælter med dygtige franske spillere og har altid gjort det. De formår bare ikke, at føre ligaen helt til tops og har vel ikke være blandt de 3 bedste overordnet se i 20 år. Hvis man sammenligner alle holdene.
Jeg tror faktisk La liga er lavere pt, men jeg har ikke noget at kvalificere det ud fra, ud over at have fulgt ligaen tæt i mange år. Synes du glemmer Bundesligaen, og jeg ville selv have enormt svært ved at give en realistisk ranking af de fire andre ligaer lige pt. Min fornemmelse siger mig at Tyskland og Italien er foran Spanien, særligt fordi de har klaret corona bedre, men som nævnt før, det er sgu ren mavefornemmelse lige nu.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » søndag, 03. jan, 2021 15:45

Sven Botman er altså ret langsom, jeg føler slet ikke han er god nok til Liverpool. Havde håbet de kiggede mod bedre emner.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 03. jan, 2021 16:19

Kelly skrev:Sven Botman er altså ret langsom, jeg føler slet ikke han er god nok til Liverpool. Havde håbet de kiggede mod bedre emner.
Det kan jo sagtens være at vi slet ikke ser hand vej pt. Tror ikke nogle troværdige kilder linker os.

Men igen er dey vel tvivlsomt hvor mange sf de bedre emner, der er bare en lille smule til salg lige nu.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1407
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af richs » søndag, 03. jan, 2021 16:27

Jf James peace så kigger vi ikke efter botmann

https://www.plbold.dk/nyhed/liverpool-j ... r-udnyttet

Gad vide om vi kigger efter nogen ? Man kunne sagtens tro de vil spare pengene og håbe de kan halte den igennem til maj/juni.
Tror den taktik vil koste mesterskabet, men hvis pengene ikke er der, så er det jo sådan.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 03. jan, 2021 17:54

Meeeeen tænk lige over den her.

Af ALLE vores midtbane spillere, så har de kun lavet 2 mål til sammen.

Vi mangler SERIØST en midtbane mand der kan skyde på mål. Jones har i øvrigt ikke lavet en eneste.

Det er faktisk ret skidt og for dårlig. Lad os få ryddet op på midtbanen og hente en CM der kan lave mål.

Goncalves?
Maddison?
Grealish?
Carlos Soler?
Aouar?
Bamba?

Alle unge og med mål i støvlerne.
Senest rettet af liverpoolfc86 søndag, 03. jan, 2021 17:54, rettet i alt 1 gang.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 03. jan, 2021 18:10

Goncalves kunne være værd at smide mange penge efter !

Hvis vi ikke gør det, så gør en anden af de største klubber.

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » søndag, 03. jan, 2021 18:11

Kelly skrev:
søndag, 03. jan, 2021 15:45
Sven Botman er altså ret langsom, jeg føler slet ikke han er god nok til Liverpool. Havde håbet de kiggede mod bedre emner.
Hvad bygger du det på? Hvad jeg har set, så ser han ikke langsom ud

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 04. jan, 2021 09:13

liverpoolfc86 skrev:
søndag, 03. jan, 2021 17:54
Meeeeen tænk lige over den her.

Af ALLE vores midtbane spillere, så har de kun lavet 2 mål til sammen.

Vi mangler SERIØST en midtbane mand der kan skyde på mål. Jones har i øvrigt ikke lavet en eneste.

Det er faktisk ret skidt og for dårlig. Lad os få ryddet op på midtbanen og hente en CM der kan lave mål.

Goncalves?
Maddison?
Grealish?
Carlos Soler?
Aouar?
Bamba?

Alle unge og med mål i støvlerne.
Jeg tænker godt vi kunne se nogle ændringer på midtbanen til sommer, men bruger vi penge nu her, så bliver det i midterforsvaret, tror jeg.

Vi skal jo også have solgt nogle spillere hvis vi skal have råd og vi skal have skabt registreringspladser til udlændinge.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 04. jan, 2021 09:36

På pressemødet(https://www.youtube.com/watch?v=6SwNCeciiLk) blev Klopp spurgt om januar markedet og sagde noget der mindede om at det ville være fjollet bare at handle for at handle, men at handle klogt ville være ... klogt :o .

Så man må sige at han holder begge døre åbne, men det lyder som om at man kun vil handle hvis man kan få god kvalitet ind til en pris man kan leve med.

Så blev vi så klogere... eller ikke. Men sådan er det jo nogle gange.

Besvar