Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 24. dec, 2020 09:07

The Times:

Liverpool har vunnet drakampen om ung forsvarsspiller

Stefan Bajcetic ser ut til å havne i Liverpool.

https://www.liverpool.no/nyheter/2020/1 ... rsspiller/

Har kjøpt ung spiller fra Birmingham

Liverpool har fått tilslag på 15 år gamle Calum Scanlon.

https://www.liverpool.no/nyheter/2020/1 ... m-spiller/

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 24. dec, 2020 13:22

Niche skrev:Hvad med Cou retur for rygtede £45M?? Jeg er selv lidt Loren ved ham. Ikke på grund af hans fodboldmæssige kunnen, men den måde han smuttede på. Det er plat at bære nag, det ved jeg godt, men det er svært at se bort fra synes jeg. Men derimod kunne vi godt bruge hans kvaliteter imø. Den er svær...
Mit forbehold er mest at vi ikke kan bygge holdet op om ham som før. Så jeg tvivler på at det vil blive så godt som vi håber.


Sent from my iPhone using Tapatalk

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » torsdag, 24. dec, 2020 13:24

Filos of Isk skrev:
Niche skrev:Hvad med Cou retur for rygtede £45M?? Jeg er selv lidt Loren ved ham. Ikke på grund af hans fodboldmæssige kunnen, men den måde han smuttede på. Det er plat at bære nag, det ved jeg godt, men det er svært at se bort fra synes jeg. Men derimod kunne vi godt bruge hans kvaliteter imø. Den er svær...
Mit forbehold er mest at vi ikke kan bygge holdet op om ham som før. Så jeg tvivler på at det vil blive så godt som vi håber.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ville dælme gerne have ham.

Han ville kunne spille offensive pladser. Han er ved at være oppe i alderen, men for pokker han kunne give mange offensive muligheder. Ingen siger han skal være fast mand, men derimod kæmpe med de andre om at starte. Tror også han kan dele tekniske gaver ud til de andre, så de bliver bedre på den frække tekniske måde. Afleveringer, driblinger osv

Eneste minus. Alderen.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bellamy_fever » torsdag, 24. dec, 2020 13:33

Jeg ku faktisk måske godt se Christian Eriksen i Liverpool... han skulle så godt nok have blå trøje på, og nok acceptere en løn nedgang, men til at kickstarte karrieren igen, med en manager der har masser af kvalitet og jeg tror også hans trods alt kreative aspekt vil være godt Everton - herudover tror jeg scousser mentaliteten vil gøre ham godt på det personlige.

Arsenal er i princippet et godt match; jeg tror bare 1) han ville ikke have psyken til at kunne Ove det forbudte skifte 2) Eriksen er en medvinds spiller, han har (i mine øjne) brug for at blive nurset om og for stabilitet - det sidste kan Arsenal overhovedet ikke tilbyde lige nu da det virker til at der er temmelig meget ballade i baglandet.

Coutonho til Liverpool ? Nej hvorfor dog ? Fansene vil aldrig 100% tage ham tilbage og som hold er vi langt videre - han ville jo skulle indkassere en stjerner løn, samt tage en anden spillers plads - og nu med Thiago og Jota så mener jeg faktisk ikke vi har brug for ham - alt for meget at tabe alt for lidt st vinde. Desuden mener jeg vi er i den helt anden ende af banen vi skal fokusere vores penge: CB
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » torsdag, 24. dec, 2020 18:00

Bellamy_fever skrev:
torsdag, 24. dec, 2020 13:33
Coutonho til Liverpool ? Nej hvorfor dog ? Fansene vil aldrig 100% tage ham tilbage
Der har jo hele tiden været fans der gerne så ham komme tilbage, så jeg tror dine 100% skal modereres en smule. Og jeg er måske farvet af historiebøgerne her, men de der føler sig svigtet af ham, ville acceptere ham hvis han fandt sit gamle niveau igen. Jeg har besvær med at komme i tanke om en eneste spiller som ikke har været i stand til at vende den slags gennem gode indsatser og hårdt arbejde. Selv Xhaka blev jo tilgivet i Arsenal. Tror snarere det er Klopp der er skuffet over ham og ser det som et lukket kapitel.

At vi så ikke rigtig har brug for ham lige nu er jeg dog ganske enig i, men kan vi få ham til 40M og er han vilig til at gå ned i løn, så vil jeg hellere have ham end Shaq i truppen. Mon ikke også en Griezmann kan hentes til en billig penge enten nu eller til sommer?

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » torsdag, 24. dec, 2020 20:25

pow9199 skrev:
Bellamy_fever skrev:
torsdag, 24. dec, 2020 13:33
Coutonho til Liverpool ? Nej hvorfor dog ? Fansene vil aldrig 100% tage ham tilbage
Der har jo hele tiden været fans der gerne så ham komme tilbage, så jeg tror dine 100% skal modereres en smule. Og jeg er måske farvet af historiebøgerne her, men de der føler sig svigtet af ham, ville acceptere ham hvis han fandt sit gamle niveau igen. Jeg har besvær med at komme i tanke om en eneste spiller som ikke har været i stand til at vende den slags gennem gode indsatser og hårdt arbejde. Selv Xhaka blev jo tilgivet i Arsenal. Tror snarere det er Klopp der er skuffet over ham og ser det som et lukket kapitel.

At vi så ikke rigtig har brug for ham lige nu er jeg dog ganske enig i, men kan vi få ham til 40M og er han vilig til at gå ned i løn, så vil jeg hellere have ham end Shaq i truppen. Mon ikke også en Griezmann kan hentes til en billig penge enten nu eller til sommer?
Fik hurtige tænker og flash back til Fernando Morientes tiden, da jeg lige læste Griezmann.

Tja Griezmann på et røverkøb ellers nej tak. Han er også for gammel.

Vi skal efter min mening ikke hente spillere der er ældre end 26, medmindre det kan være et røverkøb.

Coutinho, jo tak. Hvis Origi og Shaq smutter så kan han sagtens bruges hvis prisen og lønnen er til røver køb og pris.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 25. dec, 2020 10:50

Jeg tror Griesmann river noget der minder om 700.000 Euro ind om ugen. Det rimer dårligt på røverkøb i mine ører.

Ja Coutinho tilbage til en mindre rolle kan hurtigt blive en linjen affære med skuffede fans til følge imø, men jeg syntes ligesom han selv må gribe knoglen hvis han gerne vil tilbage.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » fredag, 25. dec, 2020 10:57

Heldigvis er det komplet urealistisk med begge i nævner fra Barcelona. Vi har absolut intet at bruge de to til. Vi skal gå efter yngre, mere ærgerrige og billigere spillere.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » fredag, 25. dec, 2020 14:09


Eriksen er 28 år. Han har vel 5-6 gode år i sig endnu. Jeg synes hans tal fra Tottenham taler for sig selv, selv om det ikke er noget jeg normalt går op i. Dybest set synes jeg bare han er en klassespiller, der på Klopps hold ville blive en super stjerne

Sendt fra min AC2003 med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » fredag, 25. dec, 2020 14:25

Jesper skrev:
fredag, 25. dec, 2020 14:09
Eriksen er 28 år. Han har vel 5-6 gode år i sig endnu. Jeg synes hans tal fra Tottenham taler for sig selv, selv om det ikke er noget jeg normalt går op i. Dybest set synes jeg bare han er en klassespiller, der på Klopps hold ville blive en super stjerne

Sendt fra min AC2003 med Tapatalk
Enig, men mener du der er plads til ham i truppen? Vel kun hvis både Gini og en mere til 8'er positionen skifter*, eller Mané forlader os, og han bliver sat på venstrekanten? Du er ikke den første herinde der har forespurgt en der kan spille på central midt, men er det ikke den sidste del af banen vi lige pt skal kigge efter? Fab, Hendo, Thiago, Curtis, Ox, Keita og måske Gini. Alle spillere enten spiller stabilt på verdensklasseniveau, eller potentielt kan komme til at gøre det. Og foruden dem kan Shaq og Taki også spille der.

*vel ikke urealistisk at tålmodigheden med særligt Keita og delvist også Ox før eller siden ophører, hvilket er synd og ærgerligt, men forståeligt.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » fredag, 25. dec, 2020 15:16

Ja, Thiago kan mange af de samme ting, selv om jeg ikke synes de er identiske. Og jeg er også opmærksom på, at vores trup ikke må blive for gammel, selv om 28 efterhånden ikke er nogen alder.
Men hvis vi skal se efter forbedringer - og det synes jeg altid man skal - så er Milner trods alt en perifer spiller. Wijnaldum forlader os snart (hvilket jeg begræder), Keita har desværre ikke sammenhængende perioder hos os, Ox har samme skadeshistorik og bliver nok aldrig så god som hans potentiale burde have ført til, Minamino er efter min mening ikke god nok, Grujic får aldrig chancen...
Så alt en i alt er der måske alligevel ikke så mange spillere tilbage på midtbanen/offensiv midt. Og hvornår får man chancen igen?
Eriksen er en helt eminent presspiller, hans evne til at "se spillet" er uovertruffent og så er han altså tæt på at være ideel som den forreste af de tre på midtbanen.
Dvs at Henderson, Thiago, Jones og Fabinho og så Eriksen som midtbane. Avs siger jeg bare! De kan jo ikke spille alle kampe, så synes det ser afbalanceret ud.

Sendt fra min AC2003 med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » fredag, 25. dec, 2020 16:01

Jesper skrev:
fredag, 25. dec, 2020 15:16

Dvs at Henderson, Thiago, Jones og Fabinho og så Eriksen som midtbane. Avs siger jeg bare! De kan jo ikke spille alle kampe, så synes det ser afbalanceret ud.

Sendt fra min AC2003 med Tapatalk
Med bevidstheden om at jeg ofte er efter de mindre gode argumenter eller spekulative pointer: Du taler godt for din sag her, og jeg kan ikke andet end kvittere med: Mums, den midtbane ser faktisk rigtig god ud. Særligt hvis Keita eller Ox også byder sig til.

Jeg må dog sige, at vi stadig har Takis bedste kampe foran os. Klopp mfl. understreger hele tiden, at han er betydningsfuld og kan byde ind med meget mere, end vi der kigger ind udefra kan se.

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bellamy_fever » fredag, 25. dec, 2020 19:06

pow9199 skrev:
torsdag, 24. dec, 2020 18:00
Bellamy_fever skrev:
torsdag, 24. dec, 2020 13:33
Coutonho til Liverpool ? Nej hvorfor dog ? Fansene vil aldrig 100% tage ham tilbage
Der har jo hele tiden været fans der gerne så ham komme tilbage, så jeg tror dine 100% skal modereres en smule. Og jeg er måske farvet af historiebøgerne her, men de der føler sig svigtet af ham, ville acceptere ham hvis han fandt sit gamle niveau igen. Jeg har besvær med at komme i tanke om en eneste spiller som ikke har været i stand til at vende den slags gennem gode indsatser og hårdt arbejde. Selv Xhaka blev jo tilgivet i Arsenal. Tror snarere det er Klopp der er skuffet over ham og ser det som et lukket kapitel.

At vi så ikke rigtig har brug for ham lige nu er jeg dog ganske enig i, men kan vi få ham til 40M og er han vilig til at gå ned i løn, så vil jeg hellere have ham end Shaq i truppen. Mon ikke også en Griezmann kan hentes til en billig penge enten nu eller til sommer?
Med de 100% menes at enhver fan på tribune. Fra start vil stødte ham ? Det tvivler jeg stærkt på (bedst eksempel ved at denne debat netop kører, der vil altid være en større gruppe fans der ikke ønsker ham). Dvs. Hvis coutinho så bare levere fra dag 1 vil alt selvfølgelig være fryd og gammen, men han
Vil være en jaget mand og et ethvert fejltrin i en kamp vil blive blæst op, ethvert dyk i form vil blive gransket og enhver mulighed for at at finde fejl i hans kropsholdning vil skabe debat og diskussion omkring ham, og det tror jeg simpelthen er til gavn for hverken ham, holdet eller klubben.

Man kan sige mange ting om Liverpool fans men de tilgiver altså nødigt, Keita skal spille en Fantom kamp før end den vil blive accepteret som godkendt for der vil ALTID være et eller andet at finde for folk og det samme vil ske for Coutinho. Karius spillede faktisk ganske hæderligt til tider i Liverpool, men han forlod klubben som en, sportsligt, fuldstændigt ødelagt mand.

Jeg ku sagtens se Coutinho i klubben, i teorien. Men problemet er at han i vores tid altid havde nogle perioder hvor tingene bare overhovedet ikke kørte for ham og det tror jeg bare ikke klubbens fans ville kunne acceptere i længden grundet hans historik, derfor siger jeg at fanbasen aldrig 100% vil acceptere ham, og derfor synes jeg ikke det er aktuelt.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » fredag, 25. dec, 2020 20:22

Bellamy_fever skrev:
fredag, 25. dec, 2020 19:06
pow9199 skrev:
torsdag, 24. dec, 2020 18:00
Bellamy_fever skrev:
torsdag, 24. dec, 2020 13:33
Coutonho til Liverpool ? Nej hvorfor dog ? Fansene vil aldrig 100% tage ham tilbage
Der har jo hele tiden været fans der gerne så ham komme tilbage, så jeg tror dine 100% skal modereres en smule. Og jeg er måske farvet af historiebøgerne her, men de der føler sig svigtet af ham, ville acceptere ham hvis han fandt sit gamle niveau igen. Jeg har besvær med at komme i tanke om en eneste spiller som ikke har været i stand til at vende den slags gennem gode indsatser og hårdt arbejde. Selv Xhaka blev jo tilgivet i Arsenal. Tror snarere det er Klopp der er skuffet over ham og ser det som et lukket kapitel.

At vi så ikke rigtig har brug for ham lige nu er jeg dog ganske enig i, men kan vi få ham til 40M og er han vilig til at gå ned i løn, så vil jeg hellere have ham end Shaq i truppen. Mon ikke også en Griezmann kan hentes til en billig penge enten nu eller til sommer?
Med de 100% menes at enhver fan på tribune. Fra start vil stødte ham ? Det tvivler jeg stærkt på (bedst eksempel ved at denne debat netop kører, der vil altid være en større gruppe fans der ikke ønsker ham). Dvs. Hvis coutinho så bare levere fra dag 1 vil alt selvfølgelig være fryd og gammen, men han
Vil være en jaget mand og et ethvert fejltrin i en kamp vil blive blæst op, ethvert dyk i form vil blive gransket og enhver mulighed for at at finde fejl i hans kropsholdning vil skabe debat og diskussion omkring ham, og det tror jeg simpelthen er til gavn for hverken ham, holdet eller klubben.

Man kan sige mange ting om Liverpool fans men de tilgiver altså nødigt, Keita skal spille en Fantom kamp før end den vil blive accepteret som godkendt for der vil ALTID være et eller andet at finde for folk og det samme vil ske for Coutinho. Karius spillede faktisk ganske hæderligt til tider i Liverpool, men han forlod klubben som en, sportsligt, fuldstændigt ødelagt mand.

Jeg ku sagtens se Coutinho i klubben, i teorien. Men problemet er at han i vores tid altid havde nogle perioder hvor tingene bare overhovedet ikke kørte for ham og det tror jeg bare ikke klubbens fans ville kunne acceptere i længden grundet hans historik, derfor siger jeg at fanbasen aldrig 100% vil acceptere ham, og derfor synes jeg ikke det er aktuelt.
Jeg har meget svært ved at erindre noget herinde jeg mener har været mere forkert end det du skriver her. Du skriver 100% og fortsætter med "en større gruppe fans", men har ikke belæg for andet end spekulationer. Dit argument er, at Liverpool fans nødigt tilgiver og du bringer Keita og Karius op som eksempler. Keita der konstant af kopites betegnes som Naby-Lad og Karius som fik en gigantisk støtte, da alle kunne se det var noget der var hårdt for ham. Det betød ikke at fans ønskede at han skulle fortsætte som vores første målmand, men han fik støtte og de fans der var for hårde ved ham blev i den grad mindet om hvordan vi behandler vores spillere. Med respekt, også selvom de har lavet en fejl eller ville prøve sig af på en (på daværende tidspunkt) mere attraktiv adresse.

En af de største værdier omkring klubben er jo netop dens sociale sammenhængskraft - og dermed også vores evne som fans til at tilgive og holde af vores klub. Så sent som i dag har flere af vores fans ytret sympati mod de City spillere der her hen over julen er blevet ramt af covid19.

Jeg vil gå så vidt som at sige, at du kan have en pointe om, at der kan være lang vej til at hele fanbasen tilgiver ham fuldstændig, men vi ved allesammen at en sydamerikaner i England oftest gerne vil til Spanien. Den eneste spiller jeg kan komme i tanke om, der kunne have de problemer du beskriver, er Raheem Sterling.

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bellamy_fever » lørdag, 26. dec, 2020 08:19

Du misforstår simpelthen hvad jeg siger.
- Det jeg siger er sådan set det du selv konkludere til sidst i dit seneste indlæg.

Der vil altid være nogle af vores fans der ikke vil tilgive Coutinho for det han gjorde, og de vil (sådan er vi som mennesker) side klar til at slå ned på den mindste fejl.

Naby er nemlig et rigtig godt eksempel fordi han dele vandene så meget, og hvor jeg ofte sidder og føler han spiller flot og forbinder kæderne og sætter bolden på spil med lækre offensive afleveringer, så har jeg en kammerat der simpelthen er ved at kaste op over ham og mener han har spillet en lorte kamp allerede efter 2 minutter - Keita KAN ikke vinde i den situation da han skal spille perfekt, fordi uanset hvor godt han gør det, vil det være fejlene han slår bed på og det er det jeg mener der er stor risiko for at Coutinho også vil opleve - lig så dertil Coutinho fortid så vil hans kritikere kun stå ENDNU mere klar til at finde fejl. Og det er nu engang sådan at kritik larmer mere end ros - især med twitter og Instagram og facebook medierne

Det er meget muligt Karius blev støttet efter ChL finalen - men han blev godt nok også udsat for en til tider urimelig kritik SF fansene - lige Så snart bolden kom ned i nærheden af vores mål ku man mærke den manglende tillid til ham som målmand, og den situation kan i mine øjne kun have medvirket til hans usikkerhed; ligesom Anfield kan nærmest suge bolden i mål på sine bedste dage, så er jeg skam også overbevist om at vi en periode var i stand til st gøre det samme.

For ag opsummere: jeg har ikke et problem med Coutinho, jeg var vild med ham sidst - men jeg ser ikke den potentiel gevinst værende høj nok Til at risikere st starte et kærlighedsforhold op igen, der sluttede så dårligt. Der er en grund til at vi er ekskæreste - så at sige
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Besvar