Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 24. jul, 2020 22:13

Der er jeg lidt tilbøjelig til at holde med Emmy.
Lovren spillede altså en fornuftig stor rolle i denne sæson. Blandt andet i efteråret lige efter Matip blev skadet.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 25. jul, 2020 10:47

I har muligvis ret. Jeg har altid godt kunne lide Lovren, selvom der var ting ved hans spil, som jeg også altid har ønsket, han ville/kunne forbedre. Jeg er dog slet ikke i tvivl om, at han ikke passer ind i Liverpool's måde at spille på med vores ultra høje forsvarslinje og et kæmpe areal at dække, når modstanderne lykkes med en omstilling.

Når vi står i 2 4-blokke og forsvarer, er han super, men det gør vi sjældent. Jeg kan derfor sagtens se for mig, at vi i nogle kampe vil have kæmpe glæde af at have Fabinho liggende på midten med van Dijk til at slå sine gode baller, og Thiago i mellem CB's som 6'er, hvis vi altså køber ham.

En anden ting er, at center backs som oftest spiller alle kampe i sæsonen, så der er sjældent brug for den 4. CB. Jeg kan ikke se, at Gomez har været skadet denne sæson, så hans helbred er helt fint.

Hvis vi henter en CB, der skal kunne udfordre vores andre 3 om en startplads, så er der bare temmelig langt for vores 3 talentfulde CB's , og Nat Phillips er altså 23 år og har spillet 19 kampe for Stuttgart denne sæson.

Jeg er ikke bange for, at vi bruger unge spillere. Masser af de store hold i PL har brugt unge spillere denne sæson, og de fleste gør det fremragende. Vi har altså vundet det hele med de spillere, vi har, og dem har vi også næste sæson. Vi skal så holde Lovren op mod nogle af de unge, og det tør jeg godt. Vi skal så holde de unge samt Minamino op mod Origi og Shaqiri, og det tør jeg uden problemer. Curtis ser da mega klar ud. Brewster ser super skarp ud. Elliott er jeg lidt tøvende overfor, men mon ikke, der bliver en del pokalbold og mange indskiftninger til ham næste sæson ? Salah spiller jo alle kampe, og der er altså ikke en proven super spiller, der vil sidde og varme bænken hele sæsonen medmindre, Salah løber ind i en skade.

Jeg stødte så lige ind i denne artikel, der kigger på vores unge, Fabinho, free agents og smarte køb:

Fabinho’s double duty, Ki-Jana Hoever’s step up and Liverpool’s solutions if Dejan Lovren leaves

With Dejan Lovren expected to leave Liverpool in the next transfer window, Fabinho and Ki-Jana Hoever could be among the candidates as Jurgen Klopp replaces him.

https://www.thisisanfield.com/2020/07/f ... en-leaves/

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » lørdag, 25. jul, 2020 13:14

Niels K skrev:
lørdag, 25. jul, 2020 10:47
En anden ting er, at center backs som oftest spiller alle kampe i sæsonen, så der er sjældent brug for den 4. CB. Jeg kan ikke se, at Gomez har været skadet denne sæson, så hans helbred er helt fint.
Kan vi/du/andre virkelig generalisere for den kommende sæson på baggrund af tidligere, når vi - selv uden AFCON - har et historisk komprimeret program foran os?!? Og blot fordi Gomez ikke har været skadet denne sæson, så har han haft en hyppigere skadesfrekvens end andre stoppere (Matip og specielt Lovren lige så), så at slutte hans helbred er helt fint er måske ok et stykke hen ad vejen, men er det fint nok til den ekstra belastning det vil være at spille den kommende sæson? Jeg er endnu ikke overbevist og jeg synes allerede vores trup har set en smule for smal ud, hvorfor jeg vil være skeptisk omkring at lade Ki-Jana, Sepp eller Nat P få for meget ansvar.

For mig at se, ville det være ideelt at finde en ældre og pålidelig spiller, evt på et års leje eller en kortere kontrakt, som kan have en rolle a la den Lallana har haft denne sæson. Måske lidt bedre end Caulker eller Klavan, måske ikke helt så store profiler som Vertonghen eller Thiago Silva (måske for løntunge og krævende omkring spilletid?), men Chiellini kunne være et bud. Boateng, Evans og Ginter har alle tre udløb i 2021 og kunne også være økonomisk lukrative muligheder. Veltman i Ajax eller Sven Bender i Leverkusen ser også ud som gode forslag til en sådan rolle

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 25. jul, 2020 13:33

Jeg vil slet ikke have noget imod en "Klavan"-løsning - og heller ikke i forreste geled med fx Cavani, Willian e.l. Det vil være fornuftigt, hvis vores unge spillere samtidig kan se, at der er tænkt på dem også.

Som Lallana udtalte omkring skader, så kan man gøre alt for at forebygge dem, men ingen kan jo gardere sig mod den ene eller den anden skade. Omvendt kan du heller ikke have 2 verdensklassespillere på alle pladser, da det er for dyrt, og da alt for mange ikke får spillet, hvis de andre gør det godt og ikke løber ind i skader, som jo de færreste gør længerevarende over en sæson.
CB er bare traditionelt ikke en plads, man skifter på, så hvis der ingen skader er, så spiller 2 mand nærmest alle kampe og med hensynt Gomez, så fortæller en skadesfri sæson vel, at han er kommet over sine 2 alvorlige skader ?

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » lørdag, 25. jul, 2020 14:14

Jeg mener også vores vigtigste udfordring næste år, bliver at kunne holde den intensitet vi har haft i to fulde sæsoner nu (næsten da!), og med Lovrens afgang, komprimeret kampprogram og måden City var sårbare i denne sæson i tankerne, så er jeg faktisk ret bekymret omkring træthedssignaler og manglende bredde i truppen. Vi så hvor meget det har kostet City at spille 100p og 97p sæsoner back to back. Det har vi nu gjort, og selvom Virg virker mere driftsikker mht skader end andre CB-profiler i PL så er det vildt hårdt at spille så mange kampe med den intensitet vi har gjort.

Det er fair hvis pengene ikke er der, og jeg erkender at jeg er en ukuelig pessimist (realist, tak!), men det bekymrer mig en del hvis vi ikke formår at forny truppen yderligere. Det er meget sværere at forsvare et mesterskab og vi kommer til at skulle slås med flere om det næste år og vi har stadig Origi som reserve

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niche » lørdag, 25. jul, 2020 14:39

Niels K skrev:
lørdag, 25. jul, 2020 10:47
I har muligvis ret. Jeg har altid godt kunne lide Lovren, selvom der var ting ved hans spil, som jeg også altid har ønsket, han ville/kunne forbedre. Jeg er dog slet ikke i tvivl om, at han ikke passer ind i Liverpool's måde at spille på med vores ultra høje forsvarslinje og et kæmpe areal at dække, når modstanderne lykkes med en omstilling.

Når vi står i 2 4-blokke og forsvarer, er han super, men det gør vi sjældent. Jeg kan derfor sagtens se for mig, at vi i nogle kampe vil have kæmpe glæde af at have Fabinho liggende på midten med van Dijk til at slå sine gode baller, og Thiago i mellem CB's som 6'er, hvis vi altså køber ham.

En anden ting er, at center backs som oftest spiller alle kampe i sæsonen, så der er sjældent brug for den 4. CB. Jeg kan ikke se, at Gomez har været skadet denne sæson, så hans helbred er helt fint.

Hvis vi henter en CB, der skal kunne udfordre vores andre 3 om en startplads, så er der bare temmelig langt for vores 3 talentfulde CB's , og Nat Phillips er altså 23 år og har spillet 19 kampe for Stuttgart denne sæson.

Jeg er ikke bange for, at vi bruger unge spillere. Masser af de store hold i PL har brugt unge spillere denne sæson, og de fleste gør det fremragende. Vi har altså vundet det hele med de spillere, vi har, og dem har vi også næste sæson. Vi skal så holde Lovren op mod nogle af de unge, og det tør jeg godt. Vi skal så holde de unge samt Minamino op mod Origi og Shaqiri, og det tør jeg uden problemer. Curtis ser da mega klar ud. Brewster ser super skarp ud. Elliott er jeg lidt tøvende overfor, men mon ikke, der bliver en del pokalbold og mange indskiftninger til ham næste sæson ? Salah spiller jo alle kampe, og der er altså ikke en proven super spiller, der vil sidde og varme bænken hele sæsonen medmindre, Salah løber ind i en skade.

Jeg stødte så lige ind i denne artikel, der kigger på vores unge, Fabinho, free agents og smarte køb:

Fabinho’s double duty, Ki-Jana Hoever’s step up and Liverpool’s solutions if Dejan Lovren leaves

With Dejan Lovren expected to leave Liverpool in the next transfer window, Fabinho and Ki-Jana Hoever could be among the candidates as Jurgen Klopp replaces him.

https://www.thisisanfield.com/2020/07/f ... en-leaves/
Jeg kan ikke være mere enig, og desuden er det da en ordentlig omgang vås at påstå, at vi ikke har forstærket os i de sidste sæsoner. Vi har ikke brugt mange penge på nye spillere, men vi har så set en kæmpe fremgang hos mange af de spillere vi har. Teamet omkring holdet gør det fantastisk på træningsbanen, og spillerne køber ind på processen, og forbedrer sig sæson efter sæson. Vi har verdensklasse spillere på næsten alle positioner, og Klopp bruger meget de samme spillere, og roterer ikke ret meget. Derfor vil det være overkill at købe en bænkevarmer for x mill £, når vi har alternativer på bænken. Jeg synes desuden, at man taler Origi helt vildt ned. Han har været en super sub, været kampafgørende fra bænken, og så har han banket os i Chl finalen, samt afgjort selv samme finale. Hans største problem er, at Mo, Bobby og Mane aldrig er skadet, så han ikke rigtig får et run, hvor han kan spille sig i kampform, og det samme vil gøre sig gældende for en ny spiller ala Werner, Sancho eller hvem man ellers ville have ind. De vil ligesom Origi se rustne ud, og mange vil råbe på, at de ikke er gode nok, når de ville få chancen. Desuden virker det til, at Klopp kun køber færdigudviklede spillere, hvis han kan se, der er et hul i start 11eren (eks VVD og Alisson), der skal lukkes. Ellers er det udviklingsprojekter han satser på, og han har i den grad haft succes med det. Minamino og Keita er sådanne udviklingsprojekter, og begge med enorme uforløste potentialer. Det samme kan siges om en række af vores talenter. De kan aldrig blive gode nok, hvis de ikke får chancen, og det gør de altså ikke, hvis vi bare køber nye færdige spillere. Keita har set god ud på det sidste og Minamino har fået en skæv start på LFC tilværelsen pga corona. Han skal bygges og og tilvendes Klopps systemer, og så kan han som de fleste andre på holdet opnå verdensklasse. At have denne tilgang kræver tålmodighed, en ting mange herinde ikke har, men det er på den måde vi skal regne med, tingene bliver gjort. I forhold til Thiago, vil det give god mening at få ham ind, da Milners udløbsdato hastigt nærmer sig, og Lallana forlader klubben. Han besidder erfaring, tekniske kvaliteter som vores andre på midten ikke har, og så har han et vanvittigt overblik og en evne til at sætte sine medspillere i scene, som kan blive yderst brugbart i kampe, hvor vi ikke kan få lukket et defensivt hold op.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 26. jul, 2020 12:13

Niche skrev:
lørdag, 25. jul, 2020 14:39
Jeg kan ikke være mere enig, og desuden er det da en ordentlig omgang vås at påstå, at vi ikke har forstærket os i de sidste sæsoner. Vi har ikke brugt mange penge på nye spillere, men vi har så set en kæmpe fremgang hos mange af de spillere vi har.
Min bullshit allergi slog ud i lys lus, da jeg læste ovenstående. Vi har forstærket os med Minamino. that's it! At spillerne i vores egen stald er blevet bedre er ikke det samme, som at vi har forstærket os. Vores gamle læremester Bob Paisley sagde at man altid skal bringe nyt frisk blod til stalden, også selvom der umiddelbart ikke er behov for det, da det vil friske truppen op, tilfører en ny sult (de nye spillere vil gerne vinde noget med den ny klub).

Klopp og Lijnders har gjort et fantastisk arbejde med truppen, og jeg håber det bliver ved. Men vi må gerne være proaktive, og i stedet for vi skal ud og lappe huller senere, så mener jeg det er mest optimalt at vi har løsningen i truppen. Og det har vi på en del pladser. Jeg synes at Neco og Curtis tegner meget lovende. Jeg håber at se mere til Elliott. Brewster ved jeg ikke om han har niveau til PL. Det tror jeg bliver vurderet ved pre-season.

Men et par nye ansigter vil friske truppen og holdet op, og forhåbentlig giver os flere strenge at spille på. Vi er holdet de andre jager, og vores modstandere bliver også bedre og lærer at tilpasser sig vores spillestil. Vi må være på forkant med den udvikling.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » søndag, 26. jul, 2020 14:17

Niche skrev:
lørdag, 25. jul, 2020 14:39
Jeg kan ikke være mere enig, og desuden er det da en ordentlig omgang vås at påstå, at vi ikke har forstærket os i de sidste sæsoner. Vi har ikke brugt mange penge på nye spillere, men vi har så set en kæmpe fremgang hos mange af de spillere vi har. Teamet omkring holdet gør det fantastisk på træningsbanen, og spillerne køber ind på processen, og forbedrer sig sæson efter sæson. Vi har verdensklasse spillere på næsten alle positioner, og Klopp bruger meget de samme spillere, og roterer ikke ret meget. Derfor vil det være overkill at købe en bænkevarmer for x mill £, når vi har alternativer på bænken.
Er det dette du henviser til?
athomsen skrev:
fredag, 24. jul, 2020 11:09
Hvis og kun hvis Thiago ankommer som eneste indkøb, så vil vi de seneste 4 transfervinduer have forstærket bredden med ham og Minamino. Start 11 er ingenlunde forstærket - det er ikke købt spillere, som for alvor presser vores bedste spillere.
I så fald mener jeg du misforstår thomsens argument. Hans argument går ikke på den udvikling spillerne er gennemgået, men at vi ikke har købt spillere udefra der kan presse start 11'eren. Og jeg tror det er ret alment accepteret på elitefodbold-niveau, at det er sundt at der er en vis rotation i trup-sammensætningen. Jeg skal ikke kunne afgøre om det er korrekt eller blot en antagelser som de dygtigste trænere, managers og sportsdirektører arbejder ud fra. Uanset mener jeg din fortolkning af Klopps rotationer er misinformeret. Bare fordi han ikke har roteret meget, betyder det jo ikke at han ikke gerne vil være i stand til det, særligt med den type sæson vi har foran os. Ydermere er det en forkert anskuelse at se det som, at vi køber en bænkevarmer for XM£, både Klopp og hans team har længe understreget at der ikke findes en fast start-11'er og at alle i truppen bidrager. Hvis den udvikling du først påpeger skal fortsætte, er det om end ikke nødvendigt, så i hvert fald at anbefale at posen rystes og de spillere der måske er ved at falde lidt af på den erstattes.
Niche skrev:
lørdag, 25. jul, 2020 14:39
Jeg synes desuden, at man taler Origi helt vildt ned. Han har været en super sub, været kampafgørende fra bænken, og så har han banket os i Chl finalen, samt afgjort selv samme finale. Hans største problem er, at Mo, Bobby og Mane aldrig er skadet, så han ikke rigtig får et run, hvor han kan spille sig i kampform, og det samme vil gøre sig gældende for en ny spiller ala Werner, Sancho eller hvem man ellers ville have ind. De vil ligesom Origi se rustne ud, og mange vil råbe på, at de ikke er gode nok, når de ville få chancen.
Så fordi Origi var god mod Barca og scorede en pind mod bovlamme Spurs skal han have samme rolle næste sæson? Hvordan bedømmer du hans bidrag denne sæson? Og hvad bygger du det på, at Sancho eller Werner ville have samme problem som ham? Der er intet der siger at vi ikke kan rotere i vores angreb eller permanent skal spille 4-3-3 og ingen i klubben ser de forreste tre som så hellige at de skal spille hver kamp. De er bare SÅ meget bedre end alternativerne, at det er meget svært at lave meningsfulde rotationer på de pladser.
Niche skrev:
lørdag, 25. jul, 2020 14:39
Desuden virker det til, at Klopp kun køber færdigudviklede spillere, hvis han kan se, der er et hul i start 11eren (eks VVD og Alisson), der skal lukkes. Ellers er det udviklingsprojekter han satser på, og han har i den grad haft succes med det. Minamino og Keita er sådanne udviklingsprojekter, og begge med enorme uforløste potentialer. Det samme kan siges om en række af vores talenter. De kan aldrig blive gode nok, hvis de ikke får chancen, og det gør de altså ikke, hvis vi bare køber nye færdige spillere. Keita har set god ud på det sidste og Minamino har fået en skæv start på LFC tilværelsen pga corona. Han skal bygges og og tilvendes Klopps systemer, og så kan han som de fleste andre på holdet opnå verdensklasse. At have denne tilgang kræver tålmodighed, en ting mange herinde ikke har, men det er på den måde vi skal regne med, tingene bliver gjort. I forhold til Thiago, vil det give god mening at få ham ind, da Milners udløbsdato hastigt nærmer sig, og Lallana forlader klubben. Han besidder erfaring, tekniske kvaliteter som vores andre på midten ikke har, og så har han et vanvittigt overblik og en evne til at sætte sine medspillere i scene, som kan blive yderst brugbart i kampe, hvor vi ikke kan få lukket et defensivt hold op.
Hvad får dig til at skrive Keita var købt som udviklingsspiller? Og igen må jeg understrege, det er simpelthen misforstået at tro, at vi har en start 11'er. Jeg er med på at det kan virke tillokkende at drømme om ens foretrukne opstilling, men sådan fungerer elitefodbold ikke.

Ligeledes er der intet der siger, at vores talenter ikke kommer til at få rigeligt med chancer og mulighed for at udvikle sig.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 26. jul, 2020 14:50

@ Hr. Drejer:

Yes, der skal da ske noget nyt, og det hører man også Klopp sige. Vi vil finde på nye måder at overraske modstanderne på. Vi kan jo ikke matche, at Chelsea går ud og køber dyre spillere og bruger +100 mio., og at der skrives, at Man City vil bruge 300 mio. Det fortæller dog en del om hvor meget bedre, de må synes, at vi er.

Vel har vi haft Minamino og Keita samt de unge til træningerne men i kamp, er de nærmest som at regne for nye, hvor der skal bygges en masse på deres spil og de skal have en bedre indbyrdes forståelse med de andre spillere.

Thiago vil være en kæmpe tilvækst for truppen, da han kommer med erfaring, klasse og en karriere med pokaler og mesterskaber sæson efter sæson.

Jeg synes, vi har været dygtige til hele tiden at udvikle os under Klopp, og hvorfor skulle vi ikke kunne fortsætte med det ? Vores presspil kan hele tiden gøres bedre og mere effektivt, vores midtbane scorer flere mål i denne sæson end i sidste, men vi kan da alle se, at vi godt kan blive mere kreative og gennembrudsfarlige, Firmino kan givetvis spilles til flere målchancer osv, osv.
Senest rettet af Niels K søndag, 26. jul, 2020 15:08, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 26. jul, 2020 15:07

Jurgen Klopp admits Liverpool ‘still need time’ before signing – Liverpool FC

Jurgen Klopp dismissed the suggestion to build a bigger squad due to the shortened season in 2020/21, and admitted that Liverpool “still need time” to assess funds.

https://www.fr24news.com/a/2020/07/jurg ... ol-fc.html

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niche » søndag, 26. jul, 2020 16:58

Hr. Drejer skrev:
søndag, 26. jul, 2020 12:13
Niche skrev:
lørdag, 25. jul, 2020 14:39
Jeg kan ikke være mere enig, og desuden er det da en ordentlig omgang vås at påstå, at vi ikke har forstærket os i de sidste sæsoner. Vi har ikke brugt mange penge på nye spillere, men vi har så set en kæmpe fremgang hos mange af de spillere vi har.
Min bullshit allergi slog ud i lys lus, da jeg læste ovenstående. Vi har forstærket os med Minamino. that's it! At spillerne i vores egen stald er blevet bedre er ikke det samme, som at vi har forstærket os. Vores gamle læremester Bob Paisley sagde at man altid skal bringe nyt frisk blod til stalden, også selvom der umiddelbart ikke er behov for det, da det vil friske truppen op, tilfører en ny sult (de nye spillere vil gerne vinde noget med den ny klub).
Så den eneste måde at blive stærkere er at købe nye spillere? Det er godt nok arrogant at mene, at vi ikke har forstærket os igennem træning, uddannelse af spillerne og ved fremragende mandskabspleje. jeg vil desuden mene, at bredden er styrket med de unge drenge, der er på vej op. Klopp har gentagne gange sagt, at man ikke vil købe bare for at købe, og med dit Paisley argument, er det det du antyder, at vi skal gøre. Hvad der virkede for Paisley i 70'erne er langt fra sikkert også fungerer for Klopp idag. Det er forskellige trupper, forskellige forudsætninger og bare fordi Paisley sagde som han gjorde for 40-50 år siden, så er det jo ikke en endegyldig sandhed, der gør sig gældende i alle tilfælde. Har du indblik i hvordan truppen fungerer socialt? Det kan vel tænkes, at Klopp mener det går så godt internt, at øget konkurrence kan forskyde balancen, og jeg kan sagtens se, at eksempelvis en ny stor offensiv profil kan rykke på balancen i omklædningsrummet. Jeg ved godt, at det er et tænkt eksempel, men der er andre måder at styrke et hold på, en bare "splash the cash". Og husk så lige at komme creme på der hvor din allergi slår ud...

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » mandag, 27. jul, 2020 09:53

Lad os tage angrebet:

Salah - Firmino - Mane
Svært at forbedre på disse poster og jeg tror ikke der skal spekuleres i at rykke Firmino ned osv osv. Lad os holde den straight :)

Elliot - Brewster - Jones
Ingen vil kunne direkte udfordre de 3 foreste. Det er sikkert.
Givet vi ikke sælger nogen af disse men sælger både Shaqiri og Origi, så er der kun Minamino som ægte angriber der kan udfordre udover de unge. Ingen af de 3 har de sidste sæsoner løbet ind i skader der holder dem ude i ret mange kampe. Dette kan selvfølgelig ændre sig, men der er ikke noget der skriger til himlen om at det vil ske.

Så det er ikke mange kampe andre kan håbe på at få fra start. Rotation og cup kampe vil gøre noget, men som udgangspunkt vil Klopp nok holde disse 3 fra start.

Så min konklusion er at med Minamino som backup og 3 unge i kulissen, så skal der virkelig noget specielt til at presse sig ind på holdet. Her snakker jeg Sancho/Mbappe niveau. Ellers giver det ikke mening da det kun vil ødelægge muligheden for at udvikle egne spillere.

Derfor tror jeg ikke vi henter nogen offensive spillere men stadig vil overveje at sælge både Origi og Shaqiri. (Origi er betinget af om man tror på Brewster)


Så lige en økonomisk betragtning.
Jeg tror der spekuleres i at se om ikke de unge kan tage skridtet op og hvis ikke så købe meget stort ind til næste år når der er styr på økonomien og Sancho/Mbappe er meget billigere grundet de vil være tættere på kontraktudløb.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 27. jul, 2020 10:05

Jeg ser det hele på samme måde som dig, Ilusio.

Denne her dukkede lige op, og ham har jeg egentlig altid godt kunne lide:

Liverpool sikter seg inn på Leicester-angriper

Leicester Citys Harvey Barnes skal være et overgangsmål for Liverpool denne sommeren, skriver John Richardson i Mirror.

22-åringen har vært god i sin første fulle sesong i Premier League, med seks mål og åtte målgivende, og har imponert Jürgen Klopp med sin energiske og kraftfulle løping.

Klopp skal tro at lynvingen har mye mer å gå på, og at Barnes kan tilby sårt tiltrengt bredde øverst i banen.

Leicester vil imidlertid ikke gi slipp på talentet billig, og Liverpool må nok bla opp mot 30 millioner pund på bordet for å sikre seg Barnes tjenester.

Mirror

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 27. jul, 2020 10:13

Hvis ikke vi køber ind må vi fanme ikke sælge Origi og Shaq.

Vores trup er altså ikkr kæmpe stor og vores 3 forreste skal ikkr spille 70 kampe.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 27. jul, 2020 10:24

liverpoolfc86 skrev:
mandag, 27. jul, 2020 10:13
Hvis ikke vi køber ind må vi fanme ikke sælge Origi og Shaq.

Vores trup er altså ikkr kæmpe stor og vores 3 forreste skal ikkr spille 70 kampe.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Vi har spillet 57 kampe denne sæson

Jeg ved ikke hvor mange af dem, de har startet i, men så mange har de været med i ifølge Transfermarkt:

Bobby: 52
Salah: 48
Mané: 47

Besvar