Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 14. feb, 2020 10:03

Nej det er jo en gårdrum balance imellem at forny holdet og fortsætte de gode resultater.
Jeg vil da også tro at vores økonomi godt kan tåle at vi misser lidt af Salahs salgspris imod at vi beholder ham igennem hans bedste år.

Men jeg tænker lidt at det også er en gave at have så store navne foran, for det vil jo afskrække de unge spillere der ikke er villige til at give den Max gas til træning og kæmpe med næb og kløer for at få spilletid, men samtidig vil det jo også tiltrække de unge spillere der ser det som en udfordring at skulle snuppe f.eks. Salahs plads; og hvis Sancho eller Werner ikke har den ild i maven og den tro på egne evner, så når de nok heller aldrig de højder de bliver spået at nå.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » fredag, 14. feb, 2020 17:10

Er det bare mig eller ligner Timo Werner spillestil fuldstændig Torres på hans top niveau
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » fredag, 14. feb, 2020 17:11

Scherwin skrev:Er det bare mig eller ligner Timo Werner spillestil fuldstændig Torres på hans top niveau
Enig ;)

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » fredag, 14. feb, 2020 18:58

Jeg bliver godt nok mere og mere "forelsket" i Adama Traore. Han er sent modnet (lidt i stil med Salah) men jeg tror han får 3-4 KANONår hvis han kommer på det rigtige hold her til sommer. Jeg synes han vil passe ind som hånd i handske i vores spillestil, og ja - han er udpræget højre wing, men vi har altså også set skarpe ud i mange kampe med Salah på toppen. .....og Firmino arbejder jo for 4 også når han spiller falsk 10'er isf falsk 9'er. De 3 oppe i front bliver ikke ved med at holde til at spille så mange kampe i streg, som de snart har gjort i 2-3 sæsoner.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » fredag, 14. feb, 2020 21:14

Damn It! Så har jeg lige lånt min søsters Yousee log in kode, så jeg kan se Wolves-Leicester på Xee, og så sidder Adama Traore på bænken :?
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » fredag, 14. feb, 2020 22:21

Adama time på Molineux. Godt og vel 60 min spillet, så 30 minutter til at ændre =-0 til et resultat for Wolves
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 14. feb, 2020 23:05

Hvis nu Lovren smutter til sommer, så mangler vi en midterforsvarer. Tanguy Kouassi har kontraktudløb i PSG til sommer. Han er 17 år, men et kæmpe talent, som allerede har fået 10 kampe i denne sæson i en meget stærk trup. Han virker interessant.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » lørdag, 15. feb, 2020 08:01

Hr. Drejer skrev:Hvis nu Lovren smutter til sommer, så mangler vi en midterforsvarer. Tanguy Kouassi har kontraktudløb i PSG til sommer. Han er 17 år, men et kæmpe talent, som allerede har fået 10 kampe i denne sæson i en meget stærk trup. Han virker interessant.
Godt set. Lad os tjekke ham ud

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 15. feb, 2020 09:23

Hr. Drejer skrev:Hvis nu Lovren smutter til sommer, så mangler vi en midterforsvarer. Tanguy Kouassi har kontraktudløb i PSG til sommer. Han er 17 år, men et kæmpe talent, som allerede har fået 10 kampe i denne sæson i en meget stærk trup. Han virker interessant.
Kan også spille DM, hvis vi er i et tight spot. Eller det har han ihverfald gjort et par gange. Det er interessant.
Og mere interessant ser det ikke ud til at han har døjet med skader i den nære fortid.

Sent from my iPhone using Tapatalk

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » lørdag, 15. feb, 2020 21:23

Filos of Isk skrev:
lørdag, 15. feb, 2020 09:23
Hr. Drejer skrev:Hvis nu Lovren smutter til sommer, så mangler vi en midterforsvarer. Tanguy Kouassi har kontraktudløb i PSG til sommer. Han er 17 år, men et kæmpe talent, som allerede har fået 10 kampe i denne sæson i en meget stærk trup. Han virker interessant.
Kan også spille DM, hvis vi er i et tight spot. Eller det har han ihverfald gjort et par gange. Det er interessant.
Og mere interessant ser det ikke ud til at han har døjet med skader i den nære fortid.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Men skal vi virkelig kigge efter en teenage-midt-stopper yderligere? Hvis Hoever and v.d.Berg er klar tror jeg snarere vi kigger mod egne rækker, og er de ikke det, mon ikke vi så erstatter Lovren med en der er lidt ældre

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » lørdag, 15. feb, 2020 21:24

Han scorede to mål i dag
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » lørdag, 15. feb, 2020 21:35

Emmy skrev:
lørdag, 15. feb, 2020 21:24
Han scorede to mål i dag
Og lukkede fire mål ind.

17 år. Han virker som en vanvittig spændende spiller. Ville være en typisk Juventus signing, hvor de har tappet ham op (ved ikke lige hvordan jeg skal skrive den på dansk?) i god tid så han lader sin kontrakt løbe ud og skifter til dem gratis.

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » søndag, 16. feb, 2020 07:49

liverpoolfc86 skrev:
fredag, 14. feb, 2020 17:11
Scherwin skrev:Er det bare mig eller ligner Timo Werner spillestil fuldstændig Torres på hans top niveau
Enig ;)

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Han skal bare hentes - det vil give så meget mening

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mugge » søndag, 16. feb, 2020 08:42

Hr. Drejer skrev:Hvis nu Lovren smutter til sommer, så mangler vi en midterforsvarer. Tanguy Kouassi har kontraktudløb i PSG til sommer. Han er 17 år, men et kæmpe talent, som allerede har fået 10 kampe i denne sæson i en meget stærk trup. Han virker interessant.
I så fald må vi jo allerede nu skrive kontrakt med ham.

Sendt fra min ONEPLUS A5010 med Tapatalk


Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » søndag, 16. feb, 2020 11:30

Nu er det mest sejlivede rygte Timo Werner og derfor er vi sikkert flere, der har fulgt ham ekstra i de sidste måneder. Jeg foreslog ham faktisk selv for over et år siden, så for mig er han ikke "ny", men det gør det ikke mindre interessant. Jeg tror han kommer til Liverpool. Af flere grunde. Dels er der signaler fra begge lejre, der minder så meget om andre handler, at mønstret synes at gentage sig. Dels er han en yderst, yderst kompetent angriber, som vil kunne gå lige ind på holdet. Så kan man straks få dette smidt i hovedet: "Hvem skal han slå af?". Så simpelt er det dog ikke. Fodbold udvikler sig, og det gør Klopp også. 4-3-3 er ikke et statsgaranteret system. Man kunne eks. spille 4-2-3-1. Klopp har gennem tiden (også i Dortmund) været yderst god til at tilpasse sig de spillere, han har til rådighed. Det ser jeg ikke som et problem. Derudover kan de 3 forreste simpelthen ikke sæson efter sæson spille alle 3 kampe om ugen. De har brug for hvile, men også konkurrence. Og man skal forvente skader og formnedgange. Så han ville være yderst velkommen.
Hvad kan han så? Han har lidt af det hele. Han er hurtig! Det plejer at være et must for en angriber pt. Han har faktisk et udmærket blik for spillet, og så er han ikke bleg for at tage arbejdshandskerne på. Han har mere eller mindre hele pakken. Måske er han lidt mere "kantet" end de her atletiske typer vi har på toppen pt, men til gengæld har han en yderst veludviklet målnæse.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Besvar