Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
AJJ
Indlæg: 2390
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » fredag, 31. jan, 2020 12:07

Tja, da vi købte Van Dijk, var han ikke rangeret blandt de bedste CB's i verden. Og vi betalte en ublu overpris, mente mange.

Journalister, der følger Man City, skrev i dec. 2017, at de ville købe ham som i første omgang 3. valg bag Otamendi og Stones :D

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » fredag, 31. jan, 2020 12:38

Mysjkin skrev:
fredag, 31. jan, 2020 09:08
athomsen skrev:
fredag, 31. jan, 2020 08:51
liverpoolfc86 skrev:
torsdag, 30. jan, 2020 20:12
Er jeg den eneste der synes at Scum og Totham har lavet gode handler.

Bruno(25) kontra Kai(20)(hvis vi henter ham). Så er Bruno langt foran på stats dog også 5 år ældre.

Skal vi virkelig først hente en til sommer og tror Klopp virkelig på Minamino.
Synes du truppen akut trænger til indkøb. Minamino er købt. Jeg tror, vi venter til sommer med at købe flere.
Vores hold topper alders- og spillemæssigt netop nu. Men ser vi et par år frem i tiden, så vil Milner og Lallana formodentlig være væk, og Henderson og Wijnaldum vil spillemæssigt have passeret toppen. Det er derfor klogt at hente og få kørt en forholdsvis ung (20-24 år) midtbanespiller ind på holdet. Det er ikke akut, men jeg er overbevist om, at vi henter en ung midtbanespiller senest i sommerens transfervindue.

Angrebet er et lidt mere åbent spørgsmål. Hvis Shaqiri eller Origi forlader klubben skal der naturligvis en ny ind. Ellers afhænger meget af, hvilken tiltro man har til at Curtis Jones kan begynde at spille en større rolle.
Jeg mener også, at vi skal handle til sommer - men først til sommer. Mit ønskescenarie er forlængelse med Gini, Køb af Kai og Werner + ungt venstreback talent. Samtidig exit til Lallana og Shaqiri. Håber ikke, at hverken Firmino, Sané, Salah eller Origi smutter

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 31. jan, 2020 13:49

athomsen skrev:
fredag, 31. jan, 2020 12:38
Jeg mener også, at vi skal handle til sommer - men først til sommer. Mit ønskescenarie er forlængelse med Gini, Køb af Kai og Werner + ungt venstreback talent. Samtidig exit til Lallana og Shaqiri. Håber ikke, at hverken Firmino, Sané, Salah eller Origi smutter
Ah, jeg kunne nu godt tænke mig at se Sané smutte, når han rammer dagen får han Sterling til at ligne Markovic. :ugeek:

Det er ikke et kæmpe problem, men hvis Shaqiri smutter vil jeg gerne have en ny ventrefod ind til angrebet. Havertz på midtbane vil selvfølgelig også gør dette mindre vigtigt.

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » fredag, 31. jan, 2020 14:20

Filos of Isk skrev:
fredag, 31. jan, 2020 13:49
athomsen skrev:
fredag, 31. jan, 2020 12:38
Jeg mener også, at vi skal handle til sommer - men først til sommer. Mit ønskescenarie er forlængelse med Gini, Køb af Kai og Werner + ungt venstreback talent. Samtidig exit til Lallana og Shaqiri. Håber ikke, at hverken Firmino, Sané, Salah eller Origi smutter
Ah, jeg kunne nu godt tænke mig at se Sané smutte, når han rammer dagen får han Sterling til at ligne Markovic. :ugeek:

Det er ikke et kæmpe problem, men hvis Shaqiri smutter vil jeg gerne have en ny ventrefod ind til angrebet. Havertz på midtbane vil selvfølgelig også gør dette mindre vigtigt.
He he - det var selvfølgelig Mané jeg mente

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 31. jan, 2020 18:05

liverpoolfc86 skrev:
torsdag, 30. jan, 2020 20:12
Er jeg den eneste der synes at Scum og Totham har lavet gode handler.

Bruno(25) kontra Kai(20)(hvis vi henter ham). Så er Bruno langt foran på stats dog også 5 år ældre.

Skal vi virkelig først hente en til sommer og tror Klopp virkelig på Minamino.
Jeg synes, Sheffield Utd og Villa har lavet mere interessante handler med Sander Berge og Mbwana Samatta.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » fredag, 31. jan, 2020 21:49

Vildt at der er så stille herinde på en transfer deadline day. Det er nye tider :D

Oomph242
Indlæg: 5659
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » fredag, 31. jan, 2020 22:08

Mads T. skrev:
fredag, 31. jan, 2020 21:49
Vildt at der er så stille herinde på en transfer deadline day. Det er nye tider :D
Synes nu godt vi kunne have købt en Timo Werner ind i dette vindue.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » fredag, 31. jan, 2020 22:12

Det tror jeg slet ikke er aktuelt. RB Leipzig fører Bundesligaen, så jeg tror hverken Timo eller klubben er interesseret i en handel nu. Hans frikøbsklausul bliver vidst nok også først aktiveret til sommer.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 01. feb, 2020 14:54

Mads T. skrev:Det tror jeg slet ikke er aktuelt. RB Leipzig fører Bundesligaen, så jeg tror hverken Timo eller klubben er interesseret i en handel nu. Hans frikøbsklausul bliver vidst nok også først aktiveret til sommer.
Vi kunne også bare have fundet en ung look-alike som man Utd gjorde med Sander Berge Billede

Men nej det ville nok kræve at vi solgte Salah tre gange at overtale Leipzig i denne måned og selv da ville Werner selv garanteret spørge om vi ikke kunne vente til sommer.


Sent from my iPhone using Tapatalk

AJJ
Indlæg: 2390
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » mandag, 03. feb, 2020 13:32

https://www.independent.co.uk/sport/foo ... 14306.html

As such, Liverpool are preparing for a relatively quiet summer unless there are any significant problems (an injury to a key player, a core asset pushing to go), which they are geared to solve.

Unless Liverpool lose one of their pedigreed front three – a situation they are not expecting this summer with none of Sadio Mane, Mohamed Salah or Roberto Firmino showing any intent to exit – there isn’t room for a blockbuster attacking purchase.

Der er som sådan ikke noget overraskende i artiklen.

Det er mere overraskende, at nogle fortsat forestiller sig, at vi vil betale en vanvidssum for fx Sancho.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 04. feb, 2020 13:07

De to viktigste brikkene i puslespillet skal være villige til å forlenge sine kontrakter

Nye kontrakter til viktig forsvarsduo står høyt på blokka til Liverpool FC.

https://www.liverpool.no/nyheter/2020/2 ... ontrakter/

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » onsdag, 05. feb, 2020 13:29

AJJ skrev:
mandag, 03. feb, 2020 13:32
Der er som sådan ikke noget overraskende i artiklen.

Det er mere overraskende, at nogle fortsat forestiller sig, at vi vil betale en vanvidssum for fx Sancho.
Hvem i alverden har dog nogensinde forestillet sig det?

Hr. Drejer
Indlæg: 13717
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 10. feb, 2020 00:02

AJJ skrev:
mandag, 03. feb, 2020 13:32
https://www.independent.co.uk/sport/foo ... 14306.html

As such, Liverpool are preparing for a relatively quiet summer unless there are any significant problems (an injury to a key player, a core asset pushing to go), which they are geared to solve.

Unless Liverpool lose one of their pedigreed front three – a situation they are not expecting this summer with none of Sadio Mane, Mohamed Salah or Roberto Firmino showing any intent to exit – there isn’t room for a blockbuster attacking purchase.

Der er som sådan ikke noget overraskende i artiklen.

Det er mere overraskende, at nogle fortsat forestiller sig, at vi vil betale en vanvidssum for fx Sancho.
hmmm, men artiklen glemmer en væsentlig ting; African Cup, hvor vi i midten af næste sæson mister Mane og Salah i op til 6 uger. Jeg tror Klopp har et øje på det. Vi betalte en vanvidssum for VDV og Alisson, begge spillere som gik ind og forstærkede os med det samme, og sæføli skal en spiller til omkring £100 M. også kunne gå direkte ind i vores start-11. Jeg kan ikke vurdere om Sancho eller Werner kan det nu.

Spørgsmålet er om Klopp er tilfreds med Jones, Firmino, Minamino og Origi til at dække front kæden i midten af næste sæson, eller om han vurdere at vi trænger til et stort køb.

Dernæst går der rygter om at vi sælger Wilson, og at vi forlanger £30 M., og at Shaq (og Lallana) også er salgsemner, og så er det jo kun £50 M. for en spiller som Sancho. 8-) Det er svært at vurdere om vi køber et stort navn til sommer. Sidste sommer købte vi unge talenter, som ikke forstærkede os, alligevel er vi suveræne i år.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 10. feb, 2020 08:59

Hr. Drejer skrev:
mandag, 10. feb, 2020 00:02
. Jeg kan ikke vurdere om Sancho eller Werner kan det nu.
Det kan de ikke ;)
Det kan sagtens være de kan komme til det, hvis de arbejder hårdt og alt det der og selvfølgelig hvis MAné og Salah er væk.

Altså jeg tror langt hen af vejen at Minamino er tiltænkt en forstærkning til næste sæson mere end til denne.

Men jeg ville da lyve hvis jeg påstod at jeg ikke gerne ville have en Mané klon ind.

Jeg tror ikke på Sancho, han er mega hyped i England og dels er prisen derefter og dels, så ved han også godt at han kan få stjernestatus i alle andre klubber end Liverpool og Man City, vi skal huske at Snacho er havnet i Dortmund fordi han ville undslippe Man City og den store konkurrence om pladserne.

Werner kunne jeg godt se os gå efter. Men hvis jeg skal være helt ærlig så tror jeg det bliver mere i stil med at vi forsøger at opgradere Shaqiri med en Adama Traore, Samu Chukwueze, Leon Bailey eller lign.

Men AFCON skal vi selvfølelig tage alvorligt og den kommer jo på et dumt tidspunkt, altså i indeværende sæson havde vi jo nok klaret det uden større problemer, men næste sæson er vi jo ikke nødvendigvis så suveræne.

Ang Wilson salget, så tænker jeg lidt at vi laver finten med at sætte en høj salgspris på ham, så vi lige så vel kan ende med at have ham efter vinduet lukker, lidt i stil med Origi situationen.

Brugeravatar
Mysjkin
Indlæg: 1674
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:46
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mysjkin » mandag, 10. feb, 2020 09:37

Filos of Isk skrev:
mandag, 10. feb, 2020 08:59
Hr. Drejer skrev:
mandag, 10. feb, 2020 00:02
. Jeg kan ikke vurdere om Sancho eller Werner kan det nu.
Det kan de ikke ;)
Det kan sagtens være de kan komme til det, hvis de arbejder hårdt og alt det der og selvfølgelig hvis MAné og Salah er væk.

Altså jeg tror langt hen af vejen at Minamino er tiltænkt en forstærkning til næste sæson mere end til denne.

Men jeg ville da lyve hvis jeg påstod at jeg ikke gerne ville have en Mané klon ind.

Jeg tror ikke på Sancho, han er mega hyped i England og dels er prisen derefter og dels, så ved han også godt at han kan få stjernestatus i alle andre klubber end Liverpool og Man City, vi skal huske at Snacho er havnet i Dortmund fordi han ville undslippe Man City og den store konkurrence om pladserne.

Werner kunne jeg godt se os gå efter. Men hvis jeg skal være helt ærlig så tror jeg det bliver mere i stil med at vi forsøger at opgradere Shaqiri med en Adama Traore, Samu Chukwueze, Leon Bailey eller lign.

Men AFCON skal vi selvfølelig tage alvorligt og den kommer jo på et dumt tidspunkt, altså i indeværende sæson havde vi jo nok klaret det uden større problemer, men næste sæson er vi jo ikke nødvendigvis så suveræne.

Ang Wilson salget, så tænker jeg lidt at vi laver finten med at sætte en høj salgspris på ham, så vi lige så vel kan ende med at have ham efter vinduet lukker, lidt i stil med Origi situationen.
Én af vores store styrker er, at både Mané og Salah er enormt alsidige. De er lynhurtige, stærke i kontrafasen og dygtige afsluttere; men de kan også spille i de små rum og sætte en mand selv hvor der ikke er så meget plads. Min nuværende vurdering af Werner er, at han evner den første del, mens det halter mere med det sidste. Spørgsmålet er om vores scouting team kan spotte den næste Mané.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Besvar