Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » lørdag, 04. jan, 2020 17:48

Ikke at jeg tror dette på nogen måde er en overvejelse i dette vindue, da vores midtbane er ret solid (både i spillestil(e) og bredde), men jeg er ret interesseret i om Trent bliver skubbet op som 8'er, hvis vi kan finde en dygtig nok back. Det ville give ret god mening at have X/Millie/Trent på HB, og så lade Trent supplere midten når Lallana smutter og Hendo/Millie trods alt bliver ældre.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 05. jan, 2020 00:11

Jeg tror ikke vi planlægger efter at Trent skal spille på midten. Kommer det, så er det enten
-pga. skader på midtbanen
-at en anden hb udfordrer ham
-eller at han render ind i en spillekrise på hb og han så flyttes til midten.


Sent from my iPhone using Tapatalk

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » søndag, 05. jan, 2020 00:47

Filos of Isk skrev:
søndag, 05. jan, 2020 00:11
Jeg tror ikke vi planlægger efter at Trent skal spille på midten. Kommer det, så er det enten
-pga. skader på midtbanen
-at en anden hb udfordrer ham
-eller at han render ind i en spillekrise på hb og han så flyttes til midten.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Og hvad bygger du det på?

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » søndag, 05. jan, 2020 01:31

Btw, er der nogen af de spillere hvis kontrakter der udløber til sommer vi realistisk kan være ude efter? Kolarov? Meunier? Kurzawa? Er der spillere fra bundesligaen eller de mindre hold der er overset her?

Fra https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/over ... ratis.html
Christian Eriksen (27 år) - Tottenham
Willian (31 år) - Chelsea
Edison Cavani (32 år) - PSG
David Silva (33 år) - Manchester City
Jan Vertonghen (32 år) - Tottenham
Dries Mertens (32 år) - Napoli
Pedro (32 år) - Chelsea
Matuidi (32 år) - Juventus
Éver Banega (31 år) - Sevilla
Thiago Silva (35 år) - PSG
Mario Götze (27 år) - Dortmund
Thomas Meunier (28 år) - PSG
Nemanja Matic (31 år) - Manchester United
Giorgio Chiellini (35 år) - Juventus
Olivier Giroud (33 år) - Chelsea
Ezequiel Garay (33 år) - Valencia
Fernandinho (34 år) - Manchester City
Aleksandar Kolarov (33 år) - Roma
Layvin Kurzawa (27 år) - PSG
Eric Baily (25 år) - Manchester United
Luka Modric (34 år) - Real Madrid

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » søndag, 05. jan, 2020 08:44

Vi henter ikke nogen "gamle" og gratis spillere medmindre de er backup for førstevalget. I dette tilfælde tror jeg højest en venstre back var et alternativ, men med Robbo´s alder i betragtning, så vil det være en god ide at lede efter en ung gut der om 3 år er klar til at træde til og udfordre ham.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 05. jan, 2020 09:59

pow9199 skrev:
Filos of Isk skrev:
søndag, 05. jan, 2020 00:11
Jeg tror ikke vi planlægger efter at Trent skal spille på midten. Kommer det, så er det enten
-pga. skader på midtbanen
-at en anden hb udfordrer ham
-eller at han render ind i en spillekrise på hb og han så flyttes til midten.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Og hvad bygger du det på?
At han i en ung alder har etableret sig som en af de bedste i verden på sin position og er virkelig god for os.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 05. jan, 2020 10:29

Jeg tror også, at fokus er på at få vores unge spillere ind på holdet, og køber vi spillere til at kunne træde ind på holdet, så bliver det omkring Minamino's alder. Matip var også 25, da vi hentede ham gratis.

Det kan givetvis ikke afvises, hvis der findes en "James Milner" derude, der kan spille back i begge sider, at vi napper ham, men vi har jo netop Milner, der kan spille back i begge sider, og det er vel netop en af grundene til, at han forlængede, at han kan få kampe dernede også ?

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » søndag, 05. jan, 2020 11:54

Filos of Isk skrev:
søndag, 05. jan, 2020 09:59
pow9199 skrev:
Filos of Isk skrev:
søndag, 05. jan, 2020 00:11
Jeg tror ikke vi planlægger efter at Trent skal spille på midten. Kommer det, så er det enten
-pga. skader på midtbanen
-at en anden hb udfordrer ham
-eller at han render ind i en spillekrise på hb og han så flyttes til midten.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Og hvad bygger du det på?
At han i en ung alder har etableret sig som en af de bedste i verden på sin position og er virkelig god for os.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Men han er en playmaker der spiller back med offensive outputs som kun de Bruyne overgår lige pt. Jeg vil ikke afvise argumentet at han har etableret sig som verdensklasse, men hans verdensklasse kvalitet har kun ret lidt med hans defensive evner at gøre. Dem kan han da lære, men for et hold som vores, hvor en ret specifik form for analytik betyder så meget som den gør, så er det ikke et spørgsmål om vi planlægger det eller ej, men om Klopp et al. kan se det skulle give mening. Og der er skader, konkurrence eller spillemæssig krise ikke de eneste måder han ryger op på en 8'er. Den ret åbenlyse kendsgerning, at han har et voldsomt stort output for os, gør at jeg ville være meget lidt overrasket hvis hans kvaliteter bliver forsøgt brugt andetsteds, særligt hvis vi finder en back der kan passe ind. Det der i min bog taler mest imod, er hvis hans egenskaber som playmaker fra back er så vigtige for Klopp, at han ikke er interesseret i at eksperimentere med det vi får derfra nu, men jeg mener ikke vi kan slutte ret meget andet på nuværende tidspunkt.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 05. jan, 2020 12:20

Jeg tror sagtens, at Trent ville kunne udgøre en positiv forskel på vores midtbane allerede nu, men at få/skabe en back, der er lige så dygtig som Trent, det bliver svært. Jeg kan ikke se, at regnestykket med Trent på midten og en ny højre back går lige op eller giver plus stillet overfor vores nuværende midtbanespillere med Trent på back'en. Det giver altså et negativt output, som jeg ser det eller i hvert fald et ubekendt output.

Personligt er jeg vild med at have så dygtige backs, da vi virkelig kan få strukket modstanderne ud, da de er nød til at forholde sig alvorligt til dem, og da de deltager i det opbyggende og chanceskabende spil på så mange måder. Når Klopp's kontrakt ender, Stevie kommer til, og Trent er midt i 20'erne, er tidspunktet måske rigtigt ift. at sætte ham op på midten, og så har vi måske den rigtige HB til at tage over ? På det tidspunkt er det sikkert også slut med Milner, Hendo og Gini.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 05. jan, 2020 12:27

Five Left-Backs Liverpool Could Target As Jürgen Klopp Seeks Andrew Robertson Back-Up

https://www.forbes.com/sites/sammay/202 ... 9b44b042f3

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 05. jan, 2020 14:56

Trent som midtbane giver mening hvis nu han mister noget hurtighed og eksplosivitet i løbet af 20’erne.

Neco Williams kunne jo også godt udvikle sig til en alvorlig konkurrent til Trent og så ville muligheden jo foreligge at rotere Trent frem i en kamp hvor Keita og Chambo begge døjer med skader.

Men det er imø næsten umuligt at købe en hb der kan frigive Trent til at spille cm. Og hvad nu hvis Trent sket ikke slår til på midten?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 05. jan, 2020 20:03

Filos of Isk skrev:
søndag, 05. jan, 2020 14:56
Trent som midtbane giver mening hvis nu han mister noget hurtighed og eksplosivitet i løbet af 20’erne.

Neco Williams kunne jo også godt udvikle sig til en alvorlig konkurrent til Trent og så ville muligheden jo foreligge at rotere Trent frem i en kamp hvor Keita og Chambo begge døjer med skader.

Men det er imø næsten umuligt at købe en hb der kan frigive Trent til at spille cm. Og hvad nu hvis Trent sket ikke slår til på midten?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Neco Williams viste igen, at han er et stort talent, så det kan såmænd godt være, at vi skal se mere til ham på HB. Jeg kunne godt se Trent overtage anførerbindet, når Henderson stopper, og på det tidspunkt kan Trent meget vel være kørt ind på den centrale midtbane ?

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 05. jan, 2020 22:08

Niels K skrev:
Filos of Isk skrev:
søndag, 05. jan, 2020 14:56
Trent som midtbane giver mening hvis nu han mister noget hurtighed og eksplosivitet i løbet af 20’erne.

Neco Williams kunne jo også godt udvikle sig til en alvorlig konkurrent til Trent og så ville muligheden jo foreligge at rotere Trent frem i en kamp hvor Keita og Chambo begge døjer med skader.

Men det er imø næsten umuligt at købe en hb der kan frigive Trent til at spille cm. Og hvad nu hvis Trent sket ikke slår til på midten?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Neco Williams viste igen, at han er et stort talent, så det kan såmænd godt være, at vi skal se mere til ham på HB. Jeg kunne godt se Trent overtage anførerbindet, når Henderson stopper, og på det tidspunkt kan Trent meget vel være kørt ind på den centrale midtbane ?
Helt bestemt!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 06. jan, 2020 15:13

Brentford forward Joe Hardy has been signed by Liverpool for an undisclosed fee, the Sky Bet Championship club have confirmed.

https://www.irishexaminer.com/breakingn ... 73832.html

Who is Joe Hardy? Everything you need to know about Liverpool's second January signing

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... u-21224318

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 07. jan, 2020 00:18

pow9199 skrev:
søndag, 05. jan, 2020 01:31
Btw, er der nogen af de spillere hvis kontrakter der udløber til sommer vi realistisk kan være ude efter? Kolarov? Meunier? Kurzawa? Er der spillere fra bundesligaen eller de mindre hold der er overset her?

Fra https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/over ... ratis.html
Christian Eriksen (27 år) - Tottenham
Willian (31 år) - Chelsea
Edison Cavani (32 år) - PSG
David Silva (33 år) - Manchester City
Jan Vertonghen (32 år) - Tottenham
Dries Mertens (32 år) - Napoli
Pedro (32 år) - Chelsea
Matuidi (32 år) - Juventus
Éver Banega (31 år) - Sevilla
Thiago Silva (35 år) - PSG
Mario Götze (27 år) - Dortmund
Thomas Meunier (28 år) - PSG
Nemanja Matic (31 år) - Manchester United
Giorgio Chiellini (35 år) - Juventus
Olivier Giroud (33 år) - Chelsea
Ezequiel Garay (33 år) - Valencia
Fernandinho (34 år) - Manchester City
Aleksandar Kolarov (33 år) - Roma
Layvin Kurzawa (27 år) - PSG
Eric Baily (25 år) - Manchester United
Luka Modric (34 år) - Real Madrid
Jeg så gerne Eriksen hos os, han ville passe perfekt, tror dog næppe det bliver til realitet.

Besvar