Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » torsdag, 12. dec, 2019 09:31

Jeg holder stadig på, at vi skal forsøge at hente Timo Werner

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » torsdag, 12. dec, 2019 09:33

athomsen skrev:Jeg holder stadig på, at vi skal forsøge at hente Timo Werner
Tror også det kunne være en fantastisk signing, hvis bare der er andet i ham, end mål på straffespark og mål i feltet.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 12. dec, 2019 10:05

liverpoolfc86 skrev:
torsdag, 12. dec, 2019 08:32
Emmy skrev:Coman er en uhyre interessant spiller, men desværre alt alt for mange skader. Og Bayern vil næppe sælge
Igen i går blev han skadet. Ved dog ikke hvor slemt.

Der render en del unge rundt i Holland, hvis niveau pt minder om Coman's. Spørgsmålet er bare om de kan fortsætte det høje niveau. Har længere oppe blandt andet skrevet nogle af dem jeg finder interessant.

Og ja, jeg er godt med på der er forskel på at spille i Holland eller Tyskland osv osv.
Han har beskadiget knæleddet, det så virkelig grimt ud. Han er nok først tilbage om et halvt år ville jeg tro.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » torsdag, 12. dec, 2019 10:09



Liverpool ready to move for Red Bull Salzburg’s Takumi Minamino in January. He has a release clause of just £7.25million.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 12. dec, 2019 10:17

Jeg er ikke længere imponeret over Timo Werner. Indrømmet, jeg følger ikke Leipzig på nogen måde, og ser dem vel kun i CL eller når de møder Dortmund eller Bayern. Men for mig er han alt for anonym, når jeg har set ham.

Dem som lige nu har min interesse er:

Sancho (naturligvis)
Minamino (han har været vanvittigt god i kampene mod os)
Max (for mig det bedste alternativ til Robbo, der kan hentes)
Koulibaly (behøver vist ingen introduktion)
Ziyech (for god til Ajax)

Jeg nævner de fem, fordi jeg tror, at de på et eller andet niveau kan være realistiske.

Minamino og Max spiller i mindre klubber, og ville nok være interesseret i skiftet til en storklub, også selvom spilletid ikke kan garanteres på samme måde. Jeg har svært ved at forestille mig, at de skulle kunne koste mere end maksimalt £15M hver, hvilket i dagens marked vel næsten er et gratis forsøg.

Sancho vil være ufatteligt dyr, men han lader til at ville væk fra Dortmund - og kombinationen af at vi ikke brugte penge i sidste vindue og rygtet om at Dortmund forhandler med Håland kunne måske godt ende med en aftale imellem klubberne.

Koulibaly render rundt i et totalt kaos i Napoli, hvor Præsidenten virker klar til at sælge hele holdet.

Og endelig er der Ziyech, som jeg bare synes er en fantastisk spiller. Og med Ajax ude af CL, kan det være at han er klar til at prøve noget nyt snart.

Jeg tør ikke gætte på, om vi skulle være i stand til at hente en spiller i januar, men jeg forventer det ikke. Men jeg ville ikke være skuffet, hvis vi hentede en enkelt eller to af de spillere til sommer.
Kloppite

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 12. dec, 2019 10:18

YNWA! skrev:
torsdag, 12. dec, 2019 10:09


Liverpool ready to move for Red Bull Salzburg’s Takumi Minamino in January. He has a release clause of just £7.25million.
Hahaha.... Lige som jeg sad og skrev mit indlæg med ham på listen. Som nævnt har han også været ustyrlig imod os. Har dog ikke set ham i andet end de to kampe.
Kloppite

bblauritzen
Indlæg: 1053
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bblauritzen » torsdag, 12. dec, 2019 10:22

YNWA! skrev:
torsdag, 12. dec, 2019 10:09


Liverpool ready to move for Red Bull Salzburg’s Takumi Minamino in January. He has a release clause of just £7.25million.
Mon ikke Lallana ryger så.

Han har været rigtig god i de ganske få kampe jeg har set med Salzburg. Meget offensivt orienteret og virker til at at have et godt blik for at fodre angriberne med lækre afleveringer.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » torsdag, 12. dec, 2019 11:58

Det er hul i hovedet at være uimponeret af Werner og sortere ham fra. Han passer perfekt til vores Liverpool hold. Arbejdsom, teknisk dygtig, hamrende målfarlig, kan spille de tre forreste pladser. Og er billig.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » torsdag, 12. dec, 2019 14:00

texy skrev:
torsdag, 12. dec, 2019 10:17
Dem som lige nu har min interesse er:

Minamino (han har været vanvittigt god i kampene mod os)
Faldt lige over denne 8 år gamle udtalelse ang. at Standard Chartered skulle have ønsket en asiatisk spiller til LFC af hensyn til Brandexponering i Østen:

Asian Players for LFC
I'm not sure how much of this is true, but apparently Standard Chartered wanted us to bring in an Asian player in the window to boost brand visibility in Asia. There are the obvious ones out there in Honda, Lee, Kagawa, but what about some other ones that you think may fit the bill? Here are my contributions.

Takashi Usami 19 yr. old currently on loan at Bayern Munich from Gamba Osaka. From what I've seen from him, he is exactly what we need. Pacy right winger/forward who can also play through the middle. Good feet and a great right foot. His potential and the fact that he's only 19 means he is spot on for our policy. He would likely be available for under £3m.
Kilde: https://www.reddit.com/r/LiverpoolFC/co ... s_for_lfc/

Ud over, at han umiddelbart ser ud til at passe til spillestilen, og vil kunne gardere for både Salah og Mané, så passer han også på aldersprofilen med sine 25 år, en rimelig frikøbsklausul. ...og læg så dertil add on bonus i form af sponsorpleje/fanbaseudvidelse i Japan.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 12. dec, 2019 18:16

Emmy skrev:
torsdag, 12. dec, 2019 11:58
Det er hul i hovedet at være uimponeret af Werner og sortere ham fra. Han passer perfekt til vores Liverpool hold. Arbejdsom, teknisk dygtig, hamrende målfarlig, kan spille de tre forreste pladser. Og er billig.
+1

Og så er han satans hurtig

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA96 » torsdag, 12. dec, 2019 18:33

Det lugter mere og mere af en handel :

James Pearce
@JamesPearceLFC
·
20 min
As long as he passes his medical, Takumi Minamino will become a #LFC on January 1. Borussia Mönchengladbach, AC Milan and Manchester United among those beaten to his signature.
Fee of £7.25 million - effectively what Liverpool banked for selling Ryan Kent to Rangers.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 13. dec, 2019 20:07

Man forstår, hvorfor Klopp ingen hentede i sommers, da han dels formåede at holde sammen på truppen, og når han kun har en samlet trup 4 dage i pre season.

Han siger, vi kun er halvvejs på rejsen, så vi bliver jo smask forkælede i lang, lang tid :army7:

Også herligt, at han ingen betænkeligheder ville have ved at sætte Neco Williams, Curtis Jones, Elliott eller Brewster på banen:

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/1 ... paa-veien/

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » fredag, 13. dec, 2019 22:40

Minamino, Ben White og Timo Werner ind i Januar ville ikke være dårligt.

ElTorro
Indlæg: 308
Tilmeldt: lørdag, 01. jun, 2013 21:05

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ElTorro » mandag, 16. dec, 2019 22:54

Oomph242 skrev:
fredag, 13. dec, 2019 22:40
Minamino, Ben White og Timo Werner ind i Januar ville ikke være dårligt.
Kunne være lækkert. Smid gerne David Alaba oveni, så er jeg yderst tilfreds. Sandsynligheden er utrolig lav, det ved jeg, men han ville altså være et klassekøb, hvis det kunne lade sig gøre. Læste helt random på bold.dk, at han ikke var afvisende over for at prøve noget nyt. Det kunne han passende gøre hos os.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 17. dec, 2019 09:52

Der tales om Sam McCallum fra Coventry:

https://readliverpoolfc.com/2019/12/16/ ... -mccallum/

Besvar