Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 03. dec, 2019 22:32

Vi kunne også smide 650 mio for G Jesus . Imponerende han stiller sig tilfreds med at sidde på bænken.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 03. dec, 2019 23:06

liverpoolfc86 skrev:
tirsdag, 03. dec, 2019 22:32
Vi kunne også smide 650 mio for G Jesus . Imponerende han stiller sig tilfreds med at sidde på bænken.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Mon ikke de vil have noget mere for ham. Kan ikke lige se, hvilken bedre afløser de kan få til Aguero for 650 mio.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 03. dec, 2019 23:17

Oomph242 skrev:
liverpoolfc86 skrev:
tirsdag, 03. dec, 2019 22:32
Vi kunne også smide 650 mio for G Jesus . Imponerende han stiller sig tilfreds med at sidde på bænken.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Mon ikke de vil have noget mere for ham. Kan ikke lige se, hvilken bedre afløser de kan få til Aguero for 650 mio.
Var nu også en joke. For jo, han koster nok lidt mere.

Var egentlig mest for at vise, hvad de har til at sidde på bænken i forhold til os.

Men kan være han tager til takke med en bænke plads og suger alt læring til sig og venter på at få pladsen som starter

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 05. dec, 2019 09:25

liverpoolfc86 skrev:
tirsdag, 03. dec, 2019 23:17
Men kan være han tager til takke med en bænke plads og suger alt læring til sig og venter på at få pladsen som starter
Det tror jeg lidt at han gør, det er ingen hemelighed at Aguerro nærmer sig sin dato for at tage til New York Shitty FC og spille de sidste par år. Og desuden kan Aguerro jo også få skader fra tid til anden. Så jeg tror Jesus har det ok, med at være nummer 2, lønnen hjælper selvfølgelig på det.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 05. dec, 2019 09:33

Efter Origi's og Shaq's indsatser mod Everton så bliver der nok stille i denne tråd et stykke tid, når vi taler indkøb til de offensive pladser ;)

Efter de 2 så har vi også meget talentfulde unge spillere i Brewster, Curtis og Elliott, så mon ikke der er styr på tingene i klubben ?

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 05. dec, 2019 09:43

Niels K skrev:
torsdag, 05. dec, 2019 09:33
Efter Origi's og Shaq's indsatser mod Everton så bliver der nok stille i denne tråd et stykke tid, når vi taler indkøb til de offensive pladser ;)

Efter de 2 så har vi også meget talentfulde unge spillere i Brewster, Curtis og Elliott, så mon ikke der er styr på tingene i klubben ?
Altså vi gik på sommerferie ovenpå Origi's to mål imod Barcelona og ene i CL finalen, så jeg beundrer din optimisme Niels.

Men der er da helt sikkert styr på tingene i klubben, det er jo derfor vi er hvor vi er i tabellen. Men som fans kan vi jo ikke få data nok til at underbygge de unges talent(eller mangel på samme), indtil de enten er brudt igennem eller er 26 år uden at have gjort det, fordi vi ikke ser dem til træning og U19+U23 kampe ikke er på højt nok niveau til at sige ret meget.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » torsdag, 05. dec, 2019 10:55

Der er flere ting i at det var en god kamp i går.

- Det var mod et af de absolut mest formsvage hold i PL
- Shaqiri gjorde det ok på fløjen, men var jo ikke i nærheden af den trussel som Salah er normalt
- Origi er mere en spidsangriber end Firmino, og det klædte ham godt at spille denne rolle i stedet for på fløjen
- Vi har stadig ingen der kan give samme trussel som Salah/Mane og vi skal være glade for at det ikke var City eller andre gode hold vi mødte med dette hold.

Når det er sagt er det fedt at de er "tilbage" i form og vi kommer jo nok til at se mere til dem i de næste uger.
En enten Sancho/Werner til januar vil dog stadig være fint. Sker det først til sommer bliver det spændende om vi har en solid nok trup, for det bliver mange kampe på et år.

Brewster, Jones, Elliot osv, de er IKKE klar til at steppe op. Måske de bliver det, vi håber det alle, men klar er de altså ikke endnu.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » torsdag, 05. dec, 2019 11:52

ilusio skrev: Brewster, Jones, Elliot osv, de er IKKE klar til at steppe op. Måske de bliver det, vi håber det alle, men klar er de altså ikke endnu.
Men til gengæld er Harry Wilson og Crujic klar til at steppe op og indtage deres pladser i truppen


Sent from my iPhone using Tapatalk
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » torsdag, 05. dec, 2019 13:38

Hekkem skrev:
torsdag, 05. dec, 2019 11:52
ilusio skrev: Brewster, Jones, Elliot osv, de er IKKE klar til at steppe op. Måske de bliver det, vi håber det alle, men klar er de altså ikke endnu.
Men til gengæld er Harry Wilson og Crujic klar til at steppe op og indtage deres pladser i truppen


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sandt nok.
Kan/vil vi hente dem hjem inden sæsonen er slut mon? Med det ekstra stramme program, så kan der jo godt være spilletid til begge.
De ville begge forstærke vores LC hold senere i december :)
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 05. dec, 2019 16:32

Niels K skrev:
torsdag, 05. dec, 2019 09:33
Efter Origi's og Shaq's indsatser mod Everton så bliver der nok stille i denne tråd et stykke tid, når vi taler indkøb til de offensive pladser ;)

Efter de 2 så har vi også meget talentfulde unge spillere i Brewster, Curtis og Elliott, så mon ikke der er styr på tingene i klubben ?
Gik ind i denne tråd for lige at tjekke, om der ikke godt nok skulle være nogen, der afblæste alle behov for offensive forstærkninger efter gårsdagens kamp. Og jo, ganske rigtigt.

Min opfattelse har ikke ændret sig overhovedet. Der skal hentes en stærk offensivspiller.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 06. dec, 2019 22:38

Aggerdoo skrev:
torsdag, 05. dec, 2019 16:32
Niels K skrev:
torsdag, 05. dec, 2019 09:33
Efter Origi's og Shaq's indsatser mod Everton så bliver der nok stille i denne tråd et stykke tid, når vi taler indkøb til de offensive pladser ;)

Efter de 2 så har vi også meget talentfulde unge spillere i Brewster, Curtis og Elliott, så mon ikke der er styr på tingene i klubben ?
Gik ind i denne tråd for lige at tjekke, om der ikke godt nok skulle være nogen, der afblæste alle behov for offensive forstærkninger efter gårsdagens kamp. Og jo, ganske rigtigt.

Min opfattelse har ikke ændret sig overhovedet. Der skal hentes en stærk offensivspiller.
I sommers var jeg fuldstændig indforstået med og enig i, at vi slet ingen forstærkninger behøvede baseret på en fremragende rekordsæson, spillere i deres prime og squadspillere, som leverede - senest i CL finalen. Denne sæson fortsætter præcist i samme spor som sidste, som man håbede på OG regnede med, men vi ser lidt skader nu og nogle ømme ankler hist og her, så jeg var begyndt at se lidt på transferrygterne også fordi, der var gået pænt lang tid, siden man har set bl.a. Shaq og Origi, men de beviste jo bare, at vi har klassebredde i truppen, som jeg var helt med på i sommers, så jeg blev bare bekræftet i, at vi står godt rustet til det hårde program nu her og resten af sæsonen med dem, vi har.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 06. dec, 2019 22:40

ilusio skrev:
torsdag, 05. dec, 2019 13:38
Hekkem skrev:
torsdag, 05. dec, 2019 11:52
ilusio skrev: Brewster, Jones, Elliot osv, de er IKKE klar til at steppe op. Måske de bliver det, vi håber det alle, men klar er de altså ikke endnu.
Men til gengæld er Harry Wilson og Crujic klar til at steppe op og indtage deres pladser i truppen


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sandt nok.
Kan/vil vi hente dem hjem inden sæsonen er slut mon? Med det ekstra stramme program, så kan der jo godt være spilletid til begge.
De ville begge forstærke vores LC hold senere i december :)
I er da rimeligt skråsikre begge 2 :D De er alle meget talentfulde, selvom Brewster måske ser mig en kende for let ud (endnu), men dels bliver de jo alle bedre af at spille med vores start 11'er, og så er det nok det mentale, der kan gøre forskellen og det at være på det rigtige sted på det rigtige tidspunkt.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » fredag, 06. dec, 2019 22:42

Niels K skrev:
Aggerdoo skrev:
torsdag, 05. dec, 2019 16:32
Niels K skrev:
torsdag, 05. dec, 2019 09:33
Efter Origi's og Shaq's indsatser mod Everton så bliver der nok stille i denne tråd et stykke tid, når vi taler indkøb til de offensive pladser ;)

Efter de 2 så har vi også meget talentfulde unge spillere i Brewster, Curtis og Elliott, så mon ikke der er styr på tingene i klubben ?
Gik ind i denne tråd for lige at tjekke, om der ikke godt nok skulle være nogen, der afblæste alle behov for offensive forstærkninger efter gårsdagens kamp. Og jo, ganske rigtigt.

Min opfattelse har ikke ændret sig overhovedet. Der skal hentes en stærk offensivspiller.
I sommers var jeg fuldstændig indforstået med og enig i, at vi slet ingen forstærkninger behøvede baseret på en fremragende rekordsæson, spillere i deres prime og squadspillere, som leverede - senest i CL finalen. Denne sæson fortsætter præcist i samme spor som sidste, som man håbede på OG regnede med, men vi ser lidt skader nu og nogle ømme ankler hist og her, så jeg var begyndt at se lidt på transferrygterne også fordi, der var gået pænt lang tid, siden man har set bl.a. Shaq og Origi, men de beviste jo bare, at vi har klassebredde i truppen, som jeg var helt med på i sommers, så jeg blev bare bekræftet i, at vi står godt rustet til det hårde program nu her og resten af sæsonen med dem, vi har.
Det er rigtigt nok hvad du skriver. Der var så meget klasse i den kamp og fantastisk at se vores bænk spille så godt. Det undre mig dog det først sker nu, at de bliver brugt og Shaq har været nødsaget til at sige offentligt han ønsker spilletid.

Vi må håbe de har så meget klasse, de kan fortsætte og jeg håber det betyder Mané kan starte på bænken og hvile sig lidt.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 06. dec, 2019 23:03

liverpoolfc86 skrev:
fredag, 06. dec, 2019 22:42
Niels K skrev:
Aggerdoo skrev:
torsdag, 05. dec, 2019 16:32
Niels K skrev:
torsdag, 05. dec, 2019 09:33
Efter Origi's og Shaq's indsatser mod Everton så bliver der nok stille i denne tråd et stykke tid, når vi taler indkøb til de offensive pladser ;)

Efter de 2 så har vi også meget talentfulde unge spillere i Brewster, Curtis og Elliott, så mon ikke der er styr på tingene i klubben ?
Gik ind i denne tråd for lige at tjekke, om der ikke godt nok skulle være nogen, der afblæste alle behov for offensive forstærkninger efter gårsdagens kamp. Og jo, ganske rigtigt.

Min opfattelse har ikke ændret sig overhovedet. Der skal hentes en stærk offensivspiller.
I sommers var jeg fuldstændig indforstået med og enig i, at vi slet ingen forstærkninger behøvede baseret på en fremragende rekordsæson, spillere i deres prime og squadspillere, som leverede - senest i CL finalen. Denne sæson fortsætter præcist i samme spor som sidste, som man håbede på OG regnede med, men vi ser lidt skader nu og nogle ømme ankler hist og her, så jeg var begyndt at se lidt på transferrygterne også fordi, der var gået pænt lang tid, siden man har set bl.a. Shaq og Origi, men de beviste jo bare, at vi har klassebredde i truppen, som jeg var helt med på i sommers, så jeg blev bare bekræftet i, at vi står godt rustet til det hårde program nu her og resten af sæsonen med dem, vi har.
Det er rigtigt nok hvad du skriver. Der var så meget klasse i den kamp og fantastisk at se vores bænk spille så godt. Det undre mig dog det først sker nu, at de bliver brugt og Shaq har været nødsaget til at sige offentligt han ønsker spilletid.

Vi må håbe de har så meget klasse, de kan fortsætte og jeg håber det betyder Mané kan starte på bænken og hvile sig lidt.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Her kommer Klopp lidt ind på det:

https://www.thisisanfield.com/2019/12/i ... sy-winter/

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 07. dec, 2019 09:21

liverpoolfc86 skrev:. Det undre mig dog det først sker nu, at de bliver brugt og Shaq har været nødsaget til at sige offentligt han ønsker spilletid.
Med Shaq handler det i høj grad om at han har haft den der lårskade der har drillet på de forkerte tidspunkter. Vi regner jo ikke ligacuppen for ret meget, men det er jo et sted hvor spillere som Shaq kan få 90 minutter i benene, så Klopp ikke skal tænke så meget på om han nu kan klare 90 når han overvejer om han skal starte i en pl eller cl kamp.

Det er jo også først nu at vi kommer ind i en for alvor hård periode, hvor der er så længe til den næste uge med kun en kamp at Klopp er nødt til at hvile spillerne undervejs.



Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar