Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
lunderskov
Indlæg: 77
Tilmeldt: mandag, 05. jan, 2015 09:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af lunderskov » tirsdag, 18. jun, 2019 10:35

som en ny robbo, bare til hb kunne en rasmus nissen kristensen ikke være et bud der han er jo næsten fast mand for ajax?
eller en daniel wassm han kan dække alle pladser i højre side, spiller for top 4 klub i spanien og er fast mand, har et godt spark, og er energisk.

ja ja jeg har de rød/hvide briller på :)

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 18. jun, 2019 11:58

lunderskov skrev:som en ny robbo, bare til hb kunne en rasmus nissen kristensen ikke være et bud der han er jo næsten fast mand for ajax?
eller en daniel wassm han kan dække alle pladser i højre side, spiller for top 4 klub i spanien og er fast mand, har et godt spark, og er energisk.

ja ja jeg har de rød/hvide briller på :)
hvis vi manglede en højreback, så kunne de da være fornuftige bud, men det gør vi vel ikke rigtigt?

ok, hvis Gomez skal være fast mand i midterforsvaret, så har vi kun Trent - Udover Clyne, Milner og Hoever(der muligvis er for ung til at være andet valg allerede nu :dontknow: )

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » tirsdag, 18. jun, 2019 15:14

lunderskov skrev:som en ny robbo, bare til hb kunne en rasmus nissen kristensen ikke være et bud der han er jo næsten fast mand for ajax?
eller en daniel wassm han kan dække alle pladser i højre side, spiller for top 4 klub i spanien og er fast mand, har et godt spark, og er energisk.

ja ja jeg har de rød/hvide briller på :)
De er ikke bare i nærheden af at have den fornødne klasse
"We're not racist, we only hate the mancs"

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 19. jun, 2019 17:50

I næste sæson har Real Madrid 4 venstrebacks. Jeg tænker at Sergio Reguilón eller Theo Hernández måske kan lokkes til Liverpool, men det kræver nok at vi mere eller mindre lover dem spilletid i cupkampe og i nogle af CL-gruppekampene.

De ender desværre nok i mellemstore spanske klubber, men et forsøg værd.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » onsdag, 19. jun, 2019 18:09

Jeg er meget sikker på at jeg har læst et troværdigt sted at Marcelo har fået besked om at han er færdig i Real Madrid.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 19. jun, 2019 22:23

Emmy skrev:Jeg er meget sikker på at jeg har læst et troværdigt sted at Marcelo har fået besked om at han er færdig i Real Madrid.
Hvis de vil af med ham billigt kam vi da godt overtage. Han er det tætteste RM har på en Milner.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 19. jun, 2019 22:38

Filos of Isk skrev:
Emmy skrev:Jeg er meget sikker på at jeg har læst et troværdigt sted at Marcelo har fået besked om at han er færdig i Real Madrid.
Hvis de vil af med ham billigt kam vi da godt overtage. Han er det tætteste RM har på en Milner.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Mon ikke Juventus allerede har budt ind på ham. De plejer at være glade for spillere i den alder.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 20. jun, 2019 06:27

Oomph242 skrev:
Filos of Isk skrev:
Emmy skrev:Jeg er meget sikker på at jeg har læst et troværdigt sted at Marcelo har fået besked om at han er færdig i Real Madrid.
Hvis de vil af med ham billigt kam vi da godt overtage. Han er det tætteste RM har på en Milner.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Mon ikke Juventus allerede har budt ind på ham. De plejer at være glade for spillere i den alder.
De tænker jo nok det samme.

Iøvrigt så er det vel ved at være tre år siden at Bale fik samme besked.

Uanset hvad så skal RM ud og sælge eller udleje to VB’er og der kan muligvis gøres en god handel også selvom Marcello er den ene af dem. Men det er der selvfølgelig flere klubber der har luret.


Sent from my iPhone using Tapatalk

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » torsdag, 20. jun, 2019 09:01

Shit der er stille omkring rygter.
Jeg ved godt det nok er positivt, men alligevel kan jeg ikke lade være med at tænke at vi snart skal igang. Både med salg og køb.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » torsdag, 20. jun, 2019 09:53

Jeg er heller ikke vild med det. Vi bliver nødt til at bygge på og hente spillere, hvis vi skal vippe City af tronen. Vores bænk er de seneste år blevet stærkere, men vi er meget skrøbelig ift. skader blandt vores offensive spillere. Der er altså relativt stor niveauforskel på vores foretrukne fronttrio og så Shaqiri og Origi, der vel er de næste i rækken, hvis - gud forbyde det - Mané, Firmino eller Salah bliver skadet. Overvej, hvis to af dem blev skadet på samme tid. Det er ærgerligt, vi ikke gik efter Julian Brandt, synes jeg. Højt niveau, ret billig og ung.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » torsdag, 20. jun, 2019 10:11

ilusio skrev:Shit der er stille omkring rygter.
Jeg ved godt det nok er positivt, men alligevel kan jeg ikke lade være med at tænke at vi snart skal igang. Både med salg og køb.
Mbappe rygter.

Det kommer aldrig til at ske.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

AJJ
Indlæg: 2405
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » torsdag, 20. jun, 2019 10:52

I udgangspunktet er planen vel at hente en relativt billig back up til Robbo og en ny reservemålmand i stedet for Mignolet (han er en fantastisk spiller og person at have som i truppen, men forstår godt, hvis han vil spille kampe).

Derudover skal der sælges/udlejes unge og marginalspillere.

Og det er vel det...

Passer mig fint - for truppen er fantastisk og med et unikt sammenhold, lader det til.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 20. jun, 2019 11:09

ilusio skrev:Shit der er stille omkring rygter.
Jeg ved godt det nok er positivt, men alligevel kan jeg ikke lade være med at tænke at vi snart skal igang. Både med salg og køb.
Jeg tror der er rigtig meget lureri for tiden.
Barcelona og RM har købt ind og er ved at købe ind og så skal der sælges ud bagefter og der er mange klubber der lurer på at de stille og roligt sænker priserne på Coutinho, James. Dembele og andre henover sommeren, fordi der er ingen der er interesserede i at RM og FCB bare kan få pengene tilbage når de beslutter sig for at deres nye spillere ikke rigtig passer alligevel.

Mange af spillerne er jo også på ferie eller til Copa-cup-of-Nations, så der sker sandsynligvis en hel del snak mellem agenter og klubberne representanter om hvad lønen evt. kunne være hvis såfremt ifald - og alt det der. Så der er ikke mange der prøver at tappe spillere op lige nu, da det bare vil resultere i reportere der opsøger dem midt i ferien eller African-Cup-of-America, og det er jo ikke noget spillerne bryder sig alt for meget om.

Altså vi er på ingen måder desperate, men det ideelle ville være at få lavet nogle få målrettede transfers der virkelig forstærker truppen, men den slags transfers er også bare svære for os at lave tror jeg. Altså en type som Brandt fik jo en god deal i Dortmund hvor spilletiden er noget nemmere for ham at få fat i end hvis han var taget til Liverpool.

Samtidig ser vi også folk som Pepe som lige nu er til salg for 80 millioner, som er ret højt for en Lille spiller der kun har en rigtig god sæson bag sig - og jeg tænker lidt at vi er ved at være der hvor vi ikke behøver at tage chancer på spillere, men kan vente og se hvor gode de egentlig er. Så jeg tror også at sælgene klubber forsøger at prissætte ret højt i forhold til markedet og håbe på at Man City, PSG osv. slår til - og selvfølgelig håber de jo på at kunne beholde spillerne uden at de bliver alt for utilfredse.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 20. jun, 2019 11:10

Tom_Jorsal skrev:Jeg er heller ikke vild med det. Vi bliver nødt til at bygge på og hente spillere, hvis vi skal vippe City af tronen. Vores bænk er de seneste år blevet stærkere, men vi er meget skrøbelig ift. skader blandt vores offensive spillere. Der er altså relativt stor niveauforskel på vores foretrukne fronttrio og så Shaqiri og Origi, der vel er de næste i rækken, hvis - gud forbyde det - Mané, Firmino eller Salah bliver skadet. Overvej, hvis to af dem blev skadet på samme tid. Det er ærgerligt, vi ikke gik efter Julian Brandt, synes jeg. Højt niveau, ret billig og ung.
Jeg stoler som vanligt på, at Klopp ved, hvordan niveau'et er hos vores "bænk", og at han handler, hvis det er påkrævet.

Jeg var rigtig glad for købet af Shaqiri og anså ham som en tilvækst til truppen på niveau med, hvad Man City har siddende på bænken. Hans output pr. spilleminut er ganske glimrende, men man har kunnet fornemme, at han ikke er spillet helt sammen med de øvrige på holdet, hvilket er helt naturligt, og alle andre har også skullet bruge tilvænningstid. Kan Klopp få ham slebet helt til ift. vores spillestil, så er han da en super spiller.

Origi har endnu bedre udtælling ift. mål/assists pr. spillede minut, og når man kan være så afgørende mod Barca uden nævnte profiler på holdet, så kan man jo et eller andet, og så kroner han CL værket med en scoring i finalen. Man skal være mentalt stærk, tro på egne evner og besidde en skarphed, når man gang på gang får afgørende indflydelse på kampene trods ret begrænset spilletid, så man får vel ikke en meget bedre indskiftningsspiller end Origi, som samtidig vil være "tilfreds" med den netop begrænsede spilletid ?

Hvis man anser Brewster på niveau med spillere som Hudson-Odoi og Jadon Sancho, og der er vel ingen grund til at antage andet, så bør man vel også investere den nødvendige tilvænning og spilletid i ham, da han ser ud til at have potentiale til at blive vores næste store angriber ?

Endelig skal man vel ikke afvise, at Oxlade, som jeg sætter utrolig stor pris på som spiller, kan få spilletid på de forreste pladser også, eller hvis en af dem er ude, så ændrer vi måske lidt formation, så han vil være en af vores offensivspillere men lidt mere centralt i banen ? Ox on Klopp: "He always used to say to me, 'What's the difference between you and Mo? Why does he score so many goals? Because I watch you both shoot in training and you're just as good. It's because Mo believes he can and you don't. Simple. ".

Som sagt tror jeg, at vi skal stole på Klopp, og jeg er ikke så sikker på, at vi behøver at købe ind til offensiven. Hvis det ser helt skidt ud i pre-season, så er vi vel klar til at slå til ud fra vores liste og løbende samtaler omkring diverse spillere ?
Senest rettet af Niels K torsdag, 20. jun, 2019 12:40, rettet i alt 3 gange.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » torsdag, 20. jun, 2019 11:14

Hmm, rygterne om Mbappe kan få det til at kilde alle de rigtige steder.

Den vildeste signing i min tid hvis det sker.

4-2-3-1

Gini - Fabinho
Salah - Firmino - Mane
Mbappe

Wauw
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Besvar