Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 24. feb, 2019 18:24

Jesper skrev:Var der ikke noget med Zaha havde et gigantisk tilbud fra en kinesisk klub og faktisk overvejede det? Med andre ord, det er velsagtens en mand der forventer en kæmpe løncheck. For at være rotationsspiller, reelt set. Tror ikke helt på det.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Men uanset hvem vi henter som backup, så vil han jo forlange en kæmpe løncheck.

Ang. tilbuddet fra Kina:
Overvejede han det så reelt eller spillede hans agent det bare op?
-eller var han bare høflig og sagde at han ville overveje kinesernes tilbud fordi det ville være usympatisk bare at blankt afvise et tilbud?
Hvordan ved vi overhovedet at han overvejede det?

Jeg er mere nervøs for om han har det for godt i London og derfor hellere vil blive der.

Men det bliver sindssygt svært at finde den ideelle backup og overtale ham til at komme til Liverpool.
Man City har Jesus og det er lidt af et scoop. Men Aguerro er også mindre skadesstabil end Firmino og ældre og derfor er det noget mere attraktivt at være hans backup. Medmindre vil satser på Youssouf Poulsen.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » mandag, 25. feb, 2019 07:32

Filos of Isk skrev:
Jesper skrev:Var der ikke noget med Zaha havde et gigantisk tilbud fra en kinesisk klub og faktisk overvejede det? Med andre ord, det er velsagtens en mand der forventer en kæmpe løncheck. For at være rotationsspiller, reelt set. Tror ikke helt på det.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Men uanset hvem vi henter som backup, så vil han jo forlange en kæmpe løncheck.

Ang. tilbuddet fra Kina:
Overvejede han det så reelt eller spillede hans agent det bare op?
-eller var han bare høflig og sagde at han ville overveje kinesernes tilbud fordi det ville være usympatisk bare at blankt afvise et tilbud?
Hvordan ved vi overhovedet at han overvejede det?

Jeg er mere nervøs for om han har det for godt i London og derfor hellere vil blive der.

Men det bliver sindssygt svært at finde den ideelle backup og overtale ham til at komme til Liverpool.
Man City har Jesus og det er lidt af et scoop. Men Aguerro er også mindre skadesstabil end Firmino og ældre og derfor er det noget mere attraktivt at være hans backup. Medmindre vil satser på Youssouf Poulsen.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Det skal jo være unge talenter der presser sig på. Som naturligt får pladsen når de er bedre og klar.
Jeg mener stadig hullet efter cotinho skal lukkes. Med en kreativ profil.
Origi ud ind med Timo Werner. Og Lallana kan skiftes med en ny kant.
Og det er åbenlyst at forsvaret skal forstærkes.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niche » mandag, 25. feb, 2019 08:58

Jeg så, at vi var linket til Bruno Fernandes fra Sporting. Jeg kender ham ikke, men han har fantastiske stats, ser god ud på YouTube (i know, i know, er anfører for Sporting og får ret mange roser med på vejen... Han kunne måske være den kreative midt, der desuden er målfarlig, som vi savner?! Nogen, der ved mere om ham, og som kan kaste lidt lys over hvilken spiller/person han er?

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 25. feb, 2019 09:06

Kelly skrev:
Filos of Isk skrev:
Jesper skrev:Var der ikke noget med Zaha havde et gigantisk tilbud fra en kinesisk klub og faktisk overvejede det? Med andre ord, det er velsagtens en mand der forventer en kæmpe løncheck. For at være rotationsspiller, reelt set. Tror ikke helt på det.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Men uanset hvem vi henter som backup, så vil han jo forlange en kæmpe løncheck.

Ang. tilbuddet fra Kina:
Overvejede han det så reelt eller spillede hans agent det bare op?
-eller var han bare høflig og sagde at han ville overveje kinesernes tilbud fordi det ville være usympatisk bare at blankt afvise et tilbud?
Hvordan ved vi overhovedet at han overvejede det?

Jeg er mere nervøs for om han har det for godt i London og derfor hellere vil blive der.

Men det bliver sindssygt svært at finde den ideelle backup og overtale ham til at komme til Liverpool.
Man City har Jesus og det er lidt af et scoop. Men Aguerro er også mindre skadesstabil end Firmino og ældre og derfor er det noget mere attraktivt at være hans backup. Medmindre vil satser på Youssouf Poulsen.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Det skal jo være unge talenter der presser sig på. Som naturligt får pladsen når de er bedre og klar.
Jeg mener stadig hullet efter cotinho skal lukkes. Med en kreativ profil.
Origi ud ind med Timo Werner. Og Lallana kan skiftes med en ny kant.
Og det er åbenlyst at forsvaret skal forstærkes.
Jeg ved ikke om Werner bliver nemmere at lokke end Zaha, han er vel mindst lige så eftertragtet.
Man skal også passe på med at undervurdere erfaring og modenhed, især når der er tale om en plads på holdet hvor man måske kommer til at vente lidt på sine chancer.

jeg er bestemt heller ikke afvisende overfor den kreative mand, men jeg er bange for at han bliver svær at finde. Hvis han skal være bare i nærheden af Coutinhos niveau, men vi skal da gøre et forsøg.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » mandag, 25. feb, 2019 17:58

Jeg så os gerne hente en ny back-up til venstre back (Robertson er sikker mand) og en backup der kan udfordre Trent på højre back til sommer. Venstre backen er jeg lidt i tvivl om, men det må gerne være en ung spiller der kan udvikles og som kan lære af Robertson. Ben Chilwell ville være en ideel signing i mine øjne. Engelsk, ung (22) og allerede god nok til at vikariere på pladsen. Spørgsmålet er dog om han vil acceptere, primært at være back-up og så vil han formentlig blive en halv-dyr herre. Sessegnon er et andet godt alternativ, som jeg dog efterhånden ser mere som fløjspiller. Han vil også blive en dyr herre.

På højre back ser jeg en lign. spiller som ønskespilleren. Her tænker jeg Wan-Bissaka ville være den perfekte løsning. Igen engelsk, ung (21) og god nok til som minimum at være back-up for Trent, men måske endda bedre.

Det ville være to dyre herre, men jeg synes vi mangler alternativer på disse positioner. Milner kan spille begge backs, men det er et eller to trin ned med ham på en af pladserne. Gomez kan ligeledes spille højre back, men han skal i mine øjne fremadrettet benyttes som fuldblodig CB og ikke spilles på backen. Fabinho kan ligeledes spille højre back, men det virker ikke til at være en løsning Klopp vil gøre brug af. Han skal i mine øjne også op på midten hvor han shiner.

Det vil være mange penge at bruge på to backs, men det er en vanvittig vigtig position på vores hold, idet de ofte er vigtige både i vores defensiv og i vores offensiv, med deres overlap og indlæg. Robertson viser her vejen med 6 assist i PL (den førende, Hazard, har 10), mens Trent har 3 assist og Milner ligeledes har 3 assist (som jeg mener primært er kommer fra backen).

Optimalt skulle man hente en back der har samme alder og niveau som de to ovenstående, men som kan spille begge backs. Sådan en spiller hænger bare ikke på træerne.

Mine ønsker til sommer er derfor i prioriteret rækkefølge:
En angriber/fløjangriber - Timo Werner
En kreativ midtbane - Kai Havertz, Bruno Fernandes, Fekir eller lign.
Venstre back - Chilwell eller en ny Robertson (læs billig men talentfuld)
Ung CB - Milito, Upamecano, Sarr, De Light(!)
Højre Back - Wan-Bissaka

Ovenstående burde kunne finansieres med afgang af Lallana, Moreno, Sturridge og Lovren/Matip + det løse. Såfremt Leeds rykker op, kunne man godt forestille sig, at Milner får lov til at blive solgt (og spille på midten for dem). Med tilføjelse af mere bredde på vores backs og en allerede ret potent midtbane, mener jeg også godt vi kan undvære ham, selvom jeg ville hade at se ham forlade klubben.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » mandag, 25. feb, 2019 18:15

Altså, det er da mange gode bud, men tror du virkelig, vi går ud og bruger et par milliarder på spillere igen? :) Wan Bissaka er mega fed, men han kommer til at koste kassen og kunne godt se, Chelsea eller United gå benhårdt efter ham.
De Ligt bliver sandsynligvis dyrere end Frenkie De Jong. Kai Havertz og Timo Werner forestiller jeg mig også ligger oppe omkring en halv milliard.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 25. feb, 2019 20:41

Jeg håber men forventer ikke, men mener det er nødvendigt, hvis vi vil være europæisk stor klub, at bruge min. 1 mia til sommer. Den store penge pung skal frem.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » mandag, 25. feb, 2019 21:42

Tom_Jorsal skrev:Altså, det er da mange gode bud, men tror du virkelig, vi går ud og bruger et par milliarder på spillere igen? :) Wan Bissaka er mega fed, men han kommer til at koste kassen og kunne godt se, Chelsea eller United gå benhårdt efter ham.
De Ligt bliver sandsynligvis dyrere end Frenkie De Jong. Kai Havertz og Timo Werner forestiller jeg mig også ligger oppe omkring en halv milliard.
Det ER mange penge, men det forlyder at klubben er villig til at bakke Klopp op med et beløb i stil med det han fik at handle for i sommers. Jeg skriver dog også, at det er ønsker og at det er i prioriteret rækkefølge. Jeg mener dog at det er de positioner vi bør forstærke. Med de listede afgange, særligt Sturridge, får vi også et hul i lønbudgettet.

Jeg er overbevist om, at der som minimum hentes en topangriber og formentlig også en kreatør til sommer. Jeg synes også det er åbenlyst at vi har behov for bedre dækning på bankerne med afgang af både Clyne og Moreno.

De listede spillere er selvfølgelig blot bud på spillere som jeg synes er spændende. De Ligt ville betyde at vi må undvære min. en prioritet grundet hans høje pris, hvorfor jeg også har sat et udråbstegn ved ham. Jeg mener at Gomez vil være foran ham i køen, så jeg ser egentlig også et køb af ham som værende urealistisk.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » mandag, 25. feb, 2019 21:51

Mads T. skrev:
Tom_Jorsal skrev:Altså, det er da mange gode bud, men tror du virkelig, vi går ud og bruger et par milliarder på spillere igen? :) Wan Bissaka er mega fed, men han kommer til at koste kassen og kunne godt se, Chelsea eller United gå benhårdt efter ham.
De Ligt bliver sandsynligvis dyrere end Frenkie De Jong. Kai Havertz og Timo Werner forestiller jeg mig også ligger oppe omkring en halv milliard.
Det ER mange penge, men det forlyder at klubben er villig til at bakke Klopp op med et beløb i stil med det han fik at handle for i sommers. Jeg skriver dog også, at det er ønsker og at det er i prioriteret rækkefølge. Jeg mener dog at det er de positioner vi bør forstærke. Med de listede afgange, særligt Sturridge, får vi også et hul i lønbudgettet.

Jeg er overbevist om, at der som minimum hentes en topangriber og formentlig også en kreatør til sommer. Jeg synes også det er åbenlyst at vi har behov for bedre dækning på bankerne med afgang af både Clyne og Moreno.

De listede spillere er selvfølgelig blot bud på spillere som jeg synes er spændende. De Ligt ville betyde at vi må undvære min. en prioritet grundet hans høje pris, hvorfor jeg også har sat et udråbstegn ved ham. Jeg mener at Gomez vil være foran ham i køen, så jeg ser egentlig også et køb af ham som værende urealistisk.
Jeg har da netop læst ind til flere steder at man ikke skal forvente en gentagelse af sidste sommers kæmpe beløb. Jo, de har også udtalt at de (lederne) vil bakke Klopp op, men man skal bare tænke på at i de regnskaber vi så fornylig, der var der nogle meget store poster fra netop transfers ikke noteret. Og skal vi bygge e ny tribune, hvilket håber på set i et langsigtet perspektiv, så kommer det også til at koste.
Og jeg har - heldigvis - ikke fået øje på et nyt “Coutinho salg”, så de her massive indtægter fra salg får vi heller ikke.
Derudover forstår jeg simpelthen ikke den er “køb” mentalitet. Ja, vi skal selvfølgelig investere i vores trup, men vi har jo netop langtidskontrakter på langt de fleste profiler, så jeg synes ikke der er behov for de her massive køb. Det er vel også det der adskiller os bare en smule fra City, og lige præcis den del har jeg det ok med. Altså det faktum at vi ikke ligger nummer et med finansiel doping, men via de resultater vi som klub som helhed kan levere.
Derudover så savner jeg faktisk at vi som klub rent faktisk kan bibeholde en årelang tradition for også at være en klub, der kan levere spillere af egen avl. Og køber man udelukkende, så får talenterne aldrig chancen.
Det kræver at vi køber meget præcist ind. Hvilket Edwards og Klopp har været aldeles glimrende til, så jeg føler mig i gode hænder.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » mandag, 25. feb, 2019 23:21

Jesper skrev: Jeg har da netop læst ind til flere steder at man ikke skal forvente en gentagelse af sidste sommers kæmpe beløb. Jo, de har også udtalt at de (lederne) vil bakke Klopp op, men man skal bare tænke på at i de regnskaber vi så fornylig, der var der nogle meget store poster fra netop transfers ikke noteret. Og skal vi bygge e ny tribune, hvilket håber på set i et langsigtet perspektiv, så kommer det også til at koste.
Og jeg har - heldigvis - ikke fået øje på et nyt “Coutinho salg”, så de her massive indtægter fra salg får vi heller ikke.
Derudover forstår jeg simpelthen ikke den er “køb” mentalitet. Ja, vi skal selvfølgelig investere i vores trup, men vi har jo netop langtidskontrakter på langt de fleste profiler, så jeg synes ikke der er behov for de her massive køb. Det er vel også det der adskiller os bare en smule fra City, og lige præcis den del har jeg det ok med. Altså det faktum at vi ikke ligger nummer et med finansiel doping, men via de resultater vi som klub som helhed kan levere.
Derudover så savner jeg faktisk at vi som klub rent faktisk kan bibeholde en årelang tradition for også at være en klub, der kan levere spillere af egen avl. Og køber man udelukkende, så får talenterne aldrig chancen.
Det kræver at vi køber meget præcist ind. Hvilket Edwards og Klopp har været aldeles glimrende til, så jeg føler mig i gode hænder.
Synes du 4-5 spillere er mange, når vi samtidig skiller os af med minimum det samme antal spillere fra førsteholdstruppen? Umiddelbart så er det da ca. hvad vi plejer at hente ind. Grujic kommer tilbage fra lån, men kan han tilspille sig en plads og er han overhovedet en type spiller som vi mangler? Jeg mener han minder meget om de spillere vi har og så ryger han bagerst i puljen. Jeg ser ham dog gerne få chancen.

Harry Wilson kommer tilbage og skal efter min mening have chancen som backup i en sæson. Det synes jeg dog ikke udelukker købet af en angriber, hvor Timo Werner f.eks. også vil være i stand til at kunne dække venstrekanten.

Derudover fornemmer jeg ikke at nogen af vores unge spillere er direkte klar til at gå ind at være reserver, hvis vi igen gerne vil spille med om mesterskabet.

Det er klart at vi brugte en masse penge i sommers, som ikke fremgår af sæsonens budget. Jeg er dog sikker på, at vores transferforbrug hang nogenlunde sammen med det overskud vi genererede sidste sæson. Derfor bør det stadig være muligt at bruge penge til sommer, særligt når vi ikke brugte nogen penge i januar. Derudover burde en ny trøjeaftale være handlet på plads inden sommer ligesom der løbende kommer nye og forbedrede sponsoraftaler til. Hvis vi skal blive hængende i toppen, mener jeg også at det er nødvendigt at smede mens jernet er varmt. Vi har et godt brandt og mange vil gerne spille under Klopp. Forstærker vi ikke truppen, ser jeg os tage et skridt tilbage i forhold til vores konkurrenter som helt sikkert vil handle til sommer.

Som sagt, så er det jo ikke sikkert, at vi udelukkende køber topspillere. Der kan fint findes billigere og unge alternativer til back - og CB-pladserne. Jeg har blot listet nogle spillere som jeg synes kunne være spændende og som ville kunne styrke vores hold.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 26. feb, 2019 11:47

Jeg er ikke overbevist om at Clyne forlader klubben til sommer, det er selvfølgelig rimelig sandsynligt når nu han er lejet ud, hvis vi f.eks. henter en god CB, så forventer jeg at Gomez igen kommer i rotation på HB og så er Clyne lidt i overskud. Men hvad nu hvis de Ligt og Koulibaly osv. ikke vil til Liverpool?
så sælger vi Clyne billigt for så at betale en masse penge for en reserve HB?
Hvorfor ikke udnytte at han har fået spilletid i Bournemouth og mulighed for at komme i gang igen inden næste sæson?
Clyne har kun et år tilbage på sin kontrakt, vi kommer ikke til at tjene store penge på ham til sommer, men vi kan måske købe et år mere til Hoever og Camacho, hvor de kan forbedre sig og gøre sig klar til at være reserver for Trent.
-det afhænger jo 100% af hvilken mentalitet Clyne har haft i denne sæson og hvilken han har når han kommer tilbage igen.

Der kommer jo nok til at ske en prioritering på et eller andet tidspunkt til sommer og derfor skal vi nok også passe på med at sælge alle de squad spillere der kunne blive nyttige i næste sæson.

Personligt ved jeg ikke om vi både ser en kreativ midtbanespiller og en topangriber. Jeg tror helt sikkert vi vil se en offensiv forstærkning, men jeg tror det bliver ved den ene. Ihvertfald hvis det er spillere fra "øverste hylde" vi snakker om.

Det kan jo godt være at Klopp finder en Ceballos type derude, som ikke koster alverden, men som han håber på at han kan udvikle til en bedre kreativ midtbanespiller end hvad vi har i forvejen.

Jeg tror også at Wilson er et godt alternativ til f.eks. Lallana og jeg ville da også have det ok med at skifte Sturridge+Origi ud med Brewster+Werner/Zaha/el. lign.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » onsdag, 27. feb, 2019 08:42

Lewis kan måske være backup på VB (enig i behovet hvis Robbo skal have en pause)
Wilson kan være rotation på fløjen/midt, men ikke forstærke holdet.
Brewster kan ligeledes være i rotation i angrebet, men jeg ser ham absolut ikke som ringere end hverken Origi eller Sturridge ud fra hvad jeg har læst.

Vi har i år verdens bedste forsvar, så en ny CB vil være rart, men slet ikke nødvendigt.
Så måske vi står tilbage med den "kreative midt" / "Fekir" type, som Klopp og ledelsen allerede har været parat til at smide penge efter. Derfor er det ikke usandsynligt at vi trods alt bruger lidt penge på en offensiv spiller. Werner nævnes og kunne selvfølgelig være et bud.

Med det i mente, kunne man forestille sig en situation at vi kun henter en spiller der kan gå ind i truppen og forstærke os? Der er jo altid den mulighed at Klopp har en kanin eller fri transfer i sin hat, men jeg kan godt forestille mig det bliver ved EN dyr spiller som fx Werner. Resten unge eller "kaniner".
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 27. feb, 2019 10:20

ilusio skrev:Lewis kan måske være backup på VB (enig i behovet hvis Robbo skal have en pause)
Wilson kan være rotation på fløjen/midt, men ikke forstærke holdet.
Brewster kan ligeledes være i rotation i angrebet, men jeg ser ham absolut ikke som ringere end hverken Origi eller Sturridge ud fra hvad jeg har læst.

Vi har i år verdens bedste forsvar, så en ny CB vil være rart, men slet ikke nødvendigt.
Så måske vi står tilbage med den "kreative midt" / "Fekir" type, som Klopp og ledelsen allerede har været parat til at smide penge efter. Derfor er det ikke usandsynligt at vi trods alt bruger lidt penge på en offensiv spiller. Werner nævnes og kunne selvfølgelig være et bud.

Med det i mente, kunne man forestille sig en situation at vi kun henter en spiller der kan gå ind i truppen og forstærke os? Der er jo altid den mulighed at Klopp har en kanin eller fri transfer i sin hat, men jeg kan godt forestille mig det bliver ved EN dyr spiller som fx Werner. Resten unge eller "kaniner".
Det er da ikke utænkeligt. Jeg forestiller mig dog, at vi henter mindst 2.

1: Det MÅ være en kæmpe prioritet at finde en spiller, der kan presse Salah, Bobby og Mané.

2: Jeg har derudover svært ved at se det rationelle i at gøre Adam Lewis til første backup til Robbo, selvom jeg er stor fortaler for idéen om at bruge de unge spillere. Han har ikke spillet en eneste sekunds voksenfodbold endnu. Han er muligvis et kæmpe talent, men det er i mine øjne et sats. Især fordi jeg ikke håber, at Milner skal bruges som den reelle backup indtil Lewis har vist sine evner ved indhop og i Cup-kampe. Vælger vi løsningen med Robbo og Lewis (bakket op af Milner og Gomez), så skal der dælme smides nogle minutter i knægten i pre-season.

Man kan argumentere, at vi heller ikke havde set noget til unge Trent, da han pludselig blev smidt for løverne ude imod Man Utd i starten af 2017. Det gjorde han jo godt, og han blev efterfølgende kørt langsomt og kontrolleret i stilling. Men ikke som 2. valg på backen i 16/17 sæsonen. Og kampen mod Man Utd spillede han fra start af nød. Vi har i et år vidst, at Moreno skulle væk, og har haft/har stadig alle muligheder for at planlægge fornuftigt og uden desperation ud fra den viden.

Optimalt set henter vi Max, Chilwell, Tierney eller måske Sessegnon (som måske kan lokkes med muligheden for også at få lidt spilletid længere fremme en gang imellem, da han vel dækker to positioner). Men realistisk set bliver det nok en spiller, som vi ikke lige nu kan gætte.

Af spillere fra egne rækker, der i næste sæson kan komme i spil som backups eller perifære trup-spillere ser jeg udover Lewis - Brewster (samme scenario som Lewis, hvor jeg ikke mener, at han kan være første backup), Ox (der kommer tilbage og vel konkurrerer om en startplads), Grujic og Wilson.

Hvis alle fem træder ind som en fast del af truppen, er det da muligt, at vi kun henter en enkelt spiller. Men jeg tror som sagt på mindst to. Og jeg håber på tre, da jeg savner en midterforsvarer, der ikke går i stykker.
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 27. feb, 2019 11:17

ilusio skrev:Lewis kan måske være backup på VB (enig i behovet hvis Robbo skal have en pause)
Wilson kan være rotation på fløjen/midt, men ikke forstærke holdet.
Brewster kan ligeledes være i rotation i angrebet, men jeg ser ham absolut ikke som ringere end hverken Origi eller Sturridge ud fra hvad jeg har læst.

Vi har i år verdens bedste forsvar, så en ny CB vil være rart, men slet ikke nødvendigt.
Så måske vi står tilbage med den "kreative midt" / "Fekir" type, som Klopp og ledelsen allerede har været parat til at smide penge efter. Derfor er det ikke usandsynligt at vi trods alt bruger lidt penge på en offensiv spiller. Werner nævnes og kunne selvfølgelig være et bud.

Med det i mente, kunne man forestille sig en situation at vi kun henter en spiller der kan gå ind i truppen og forstærke os? Der er jo altid den mulighed at Klopp har en kanin eller fri transfer i sin hat, men jeg kan godt forestille mig det bliver ved EN dyr spiller som fx Werner. Resten unge eller "kaniner".
det kunne man da i den grad.

Jeg vil også sige at vi ville nå langt med en enkelt rigtig god offensiv forstærkning. enten ved at øge midtbanens kreativitet(helst uden at gøre den tandløs) eller ved at have et bedre alternativ til de forreste tre.

på nuværende tidspunkt tror jeg også at Wilson vil være en forstærkning i forhold til Lallana.

Udover Lewis, så kan det jo være Clyne stadig er med i næste sæson, eller at vi henter f.eks. en Lloyd Kelly på en fri transfer.

Jeg tror også at i forhold til de unge og et par af de udlånte spillere og spillere der sidder på yderste mandat, vil pre-season være et vigtigt udstillingsvindue overfor Klopp.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 27. feb, 2019 11:25

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... d-15875443
Liverpool could be dealt a huge transfer blow with reports in German newspaper BILD that Timo Werner has agreed personal terms with Bayern Munich.
Meanwhile, BILD also claim that Leverkusen winger Julian Brandt is available for a cut-price fee
....

The 22-year-old is said to be available for around £22m, relatively cheap in today's market.
Brandt er en spiller der kan spille lidt over det hele(kanter og offensiv midt), han er en stor dreng, så han fylder også ret godt på midtbanen.

Han er ikke nummer et på min ønskeliste, men jeg tror helt sikkert at Klopp vil kunne få noget spændende ud af ham.

Men han kan nok ikke spille Firmino-pladsen, så det skulle mere være suplement til Werner eller en anden angriber, imø.

Besvar