Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » torsdag, 07. jun, 2018 17:18

Kelly skrev:Tror Fekir skal have egen Tård. Der er rygter om aftalen er på plads
Han har sin egen tråd.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » torsdag, 07. jun, 2018 18:10

Shaqiri-rygtet tror jeg overhovedet ikke på. Klopp fremhæver altid at han vil have den "hele" spiller, altså også hvad der er oppe i hovedet på spilleren. Shaqiri er sikkert en fin fyr, men på banen er han så egocentreret. Jo, han laver assist når han tager dødbolde eller selv vil se "lækker" ud med et indlæg efter at have vendt frem og tilbage, men han er i den grad ikke en holdspiller. Hans udvikling gik i stå, måske fordi han var rigtig god tidligt, og så er det kun gået én vej (den forkerte). Jeg har selv skreget på bredde, men med bredde mener jeg reel konkurrence. Ellers vil jeg hellere have at vi satser på egne talenter. Og fyld skal vi ikke have i truppen, så billig er han trods alt heller ikke.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » torsdag, 07. jun, 2018 18:33

Kelly skrev:Tror Fekir skal have egen Tård. Der er rygter om aftalen er på plads
Hvilke rygter?. Er det ikke bare, at klubben håber på at lukke handlen? Det gør jeg for den sags skyld også

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redmaniac » torsdag, 07. jun, 2018 19:08

Det er lidt interessant den måde, hvorpå Shaqiri rygterne inddeler fanbasen i to. Personligt finder jeg ham til 12 mio. £ for en no-brainer.

Når han rammer topniveuat, så er han af Premier Leagues bedste offensive spillere, der evner både at skabe noget på egen hånd, men ligeledes er i stand til at sætte sine medspillere op. Derudover er han et fysisk pragteksemplar og jeg kunne sagtens se ham passe godt ind i Klopps omstillingsmaskine.

Ser man på det negative, så kan der til tider være udsving i præstationerne, men det ser jeg egenligt som værende ret naturligt, når man spiller for et hold som Stoke, hvor holdet generelt er svingene. Det er svært som offensiv spiller på bundhold at gøre sig gældende, når resten af holdet ikke møder ind offensivt.

Kunne han ramme et kontinuerligt højt niveau kombineret med bedre holdkammerater (som nævnt er der nok en kausalitet her?), så kunne jeg sagtens se ham true Mané på en startplads. Måske endda Salah medmindre, at han fortsætter hans vanvittige præstationer fra denne sæson. Med andre ord ville der være et incitament for dem i at holde sig på dupperne samtidig med, at der er en backup af høj kvalitet.

Der kan dog, som nævnt af andre, også være en smule attitude problemer på banen, men jeg ser det ikke som en umulig opgave for Klopp at få rettet op på det. Mon ikke også det ville hjælpe, hvis han spillede på et hold med mere sportslig succes?

Det fede ved en Shaqiri handel er, at han også selv alt andet lige må være klar over, at han ikke er købt ind som starter fra dag 1, hvilket medvirker, at han i første omgang ikke vil brokke sig over det. Han passer i øvrigt også på den profil, som FSG tidligere har søgt efter i form af en spiller, der måske ikke har udfoldet sit fulde potentiale endnu.

Ville et køb af Dembélé, Pulisic, Guedes, eller Bailey være mere sexet?
Selvfølgelig ville de det, men de er så også bare 3-4 gange så dyre, hvilket vil mindske muligheden for at styrke truppen andetsteds (Alisson?)

Fabinho, Fekir, Keita, Shaqiri, og Alison. Så er både start 11'er og bredden styrket gevaldigt og Liverpool ender som Premier League vinder i 18/19.

AJJ
Indlæg: 2410
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » torsdag, 07. jun, 2018 19:50

Jesper skrev:Shaqiri-rygtet tror jeg overhovedet ikke på. Klopp fremhæver altid at han vil have den "hele" spiller, altså også hvad der er oppe i hovedet på spilleren. Shaqiri er sikkert en fin fyr, men på banen er han så egocentreret. Jo, han laver assist når han tager dødbolde eller selv vil se "lækker" ud med et indlæg efter at have vendt frem og tilbage, men han er i den grad ikke en holdspiller. Hans udvikling gik i stå, måske fordi han var rigtig god tidligt, og så er det kun gået én vej (den forkerte). Jeg har selv skreget på bredde, men med bredde mener jeg reel konkurrence. Ellers vil jeg hellere have at vi satser på egne talenter. Og fyld skal vi ikke have i truppen, så billig er han trods alt heller ikke.
Jeg ville heller ikke umiddelbart tro på det af de grunde, du nævner. Men i modsætning til fx Dembele rygtet, så har flere af de normalt troværdige journalister været ude med den.

Og nu nævner Reddy ham igen sammen med nyhed om, at man stadig håber at signe Fekir inden VM.
https://www.joe.co.uk/sport/liverpool-h ... cup-182817

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » torsdag, 07. jun, 2018 20:23

AJJ skrev:
Jesper skrev:Shaqiri-rygtet tror jeg overhovedet ikke på. Klopp fremhæver altid at han vil have den "hele" spiller, altså også hvad der er oppe i hovedet på spilleren. Shaqiri er sikkert en fin fyr, men på banen er han så egocentreret. Jo, han laver assist når han tager dødbolde eller selv vil se "lækker" ud med et indlæg efter at have vendt frem og tilbage, men han er i den grad ikke en holdspiller. Hans udvikling gik i stå, måske fordi han var rigtig god tidligt, og så er det kun gået én vej (den forkerte). Jeg har selv skreget på bredde, men med bredde mener jeg reel konkurrence. Ellers vil jeg hellere have at vi satser på egne talenter. Og fyld skal vi ikke have i truppen, så billig er han trods alt heller ikke.
Jeg ville heller ikke umiddelbart tro på det af de grunde, du nævner. Men i modsætning til fx Dembele rygtet, så har flere af de normalt troværdige journalister været ude med den.

Og nu nævner Reddy ham igen sammen med nyhed om, at man stadig håber at signe Fekir inden VM.
https://www.joe.co.uk/sport/liverpool-h ... cup-182817
Jeg synes det er i meget svævende termer, så tror fortsat ikke på det.
Det er et sidespring, men nu har jeg forsøgt at studere Fekir nærmere siden det rygte opstod. Ved ikke lige hvad, men ved ikke om I kender det, men mavefornemmelsen er ikke helt god. Jeg tvivler lidt på om han er god nok som en art Coutinho afløser, som jeg indirekte hørte Klopp sige, vi manglede og derfor ville kigge efter.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » torsdag, 07. jun, 2018 21:40

Redmaniac skrev:Det er lidt interessant den måde, hvorpå Shaqiri rygterne inddeler fanbasen i to. Personligt finder jeg ham til 12 mio. £ for en no-brainer.
Jeg er enig, han bør uden skyggen af tvivl hentes, til den pris :shock: Jeg elsker hans "her kommer jeg" attitude, og jeg tvivler på han vil skabe problemer. Kan ikke huske om der var lidt i Bayern? men han er jo også blevet ældre, og dermed bliver man lidt mere fornuftig.... Oftest. Han skal jo have at vide inden en evt. underskrift,at han ikke kommer til at spille 35-38 pl kampe pr sæson, hvis ikke han kan regne det ud, men mon ikke han kan regne det ud selv.
Verden er smask fuld af hyklere....

Fowler89
Indlæg: 1292
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 07. jun, 2018 21:46

Thommo skrev:
Redmaniac skrev:Det er lidt interessant den måde, hvorpå Shaqiri rygterne inddeler fanbasen i to. Personligt finder jeg ham til 12 mio. £ for en no-brainer.
Jeg er enig, han bør uden skyggen af tvivl hentes, til den pris :shock: Jeg elsker hans "her kommer jeg" attitude, og jeg tvivler på han vil skabe problemer. Kan ikke huske om der var lidt i Bayern? men han er jo også blevet ældre, og dermed bliver man lidt mere fornuftig.... Oftest. Han skal jo have at vide inden en evt. underskrift,at han ikke kommer til at spille 35-38 pl kampe pr sæson, hvis ikke han kan regne det ud, men mon ikke han kan regne det ud selv.
Han beskyldte jo sit hold tilbage i marts fordi de ikke var gode nok til ham.

https://www.balls.ie/football/shaqiri-interview-384644

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » torsdag, 07. jun, 2018 23:40

Tjah lidt kontroversielt, og ikke ret god stil, men dog sandheden ikke desto mindre.
Verden er smask fuld af hyklere....

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » fredag, 08. jun, 2018 00:43

Henter vi Allison eller derover målmand og en klasse CB.

så er vi med om mesterskabet imo. sammen med city.

Vi har 58 mil Net spend siden 2015 åbenbart
tror stadig der er omkring 150m "availible" til at købe spillere for HVIS nødvendigt, (ikke at vi bruger alle 150)


Han mangler mane (btw)
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » fredag, 08. jun, 2018 05:28

Jesper skrev:Jeg har selv skreget på bredde, men med bredde mener jeg reel konkurrence. Ellers vil jeg hellere have at vi satser på egne talenter. Og fyld skal vi ikke have i truppen, så billig er han trods alt heller ikke.
Jeg stjæler lige dit citat :)

Dette er præcis min holdning. Enkelte spillere der kan forbedre holdets start 11'er, og ellers fylde på med de unge. Vi skal ikke købe fyld, men spillere der kan gøre en forskel.

Vi har i dette vindue fået vores def midt, offensive spiller der kan udfordre Salah/Mane og mangler nu "kun" en målmand. (udover Keita)
VM er ikke engang startet endnu. Det sgu godt handlet ind synes jeg.

Shit et stærkt hold vi har efterhånden. :mrgreen: :mrgreen:
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2129
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » fredag, 08. jun, 2018 08:25

Hvor er det fantastisk hvis fekir bliver landet idag :D :D :D

Fekir vil også give en trussel på frispark igen, og så får vi mulighed for at skifte ud på midtbane med klassespillere :alcohol:

Glæder mig allerede til den nye sæson
YNWA

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 08. jun, 2018 15:01

Hvis vi antager, at vi trods alt ikke har ubegrænsede midler til indkøb, så er Shaqiri et røverkøb og en rigtig god spiller at have på bænken eller til at rotere med kanterne. Jeg glæder mig samtidig til at se Harry Wilson i pre season, og der bør vel være plads til dem begge i truppen ? Hvis man forestiller sig, at Salah får en skade, så skal Shaqiri spille, og det vil være rigtig fint at kunne have Wilson på bænken eller omvendt. Vi må ikke gå ned på manglende bredde i næste sæson, men med køb af Fekir og Shaqiri skal der nok ses på salg af nogle af de offensive som: Markovic, Kent, Ojo, Ings, Solanke, Origi og/eller Studge (og hvad med Woodburn ?)

https://footballleagueworld.co.uk/an-ab ... e-verdict/

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » fredag, 08. jun, 2018 15:09

Shaqiri kan på ingen måde hæve vores niveau og så meget bedre end vores unge spillere tror jeg simpelt hen ikke han er.

Brug Fekir som alternativ oppe foran (og Origi som vores Filosof også gerne så der), og gem pengene til en ny målmand.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 08. jun, 2018 15:30

ilusio skrev:Shaqiri kan på ingen måde hæve vores niveau og så meget bedre end vores unge spillere tror jeg simpelt hen ikke han er.

Brug Fekir som alternativ oppe foran (og Origi som vores Filosof også gerne så der), og gem pengene til en ny målmand.
Det ser vi fuldstændigt forskelligt på. Origi skal ikke tilbage igen, og der er da ingen af vores unge spillere, der har en landsholdskarriere som Shaqiri har med snart 3 VM slutrunder og et EM under bæltet, som har spillet for Bayern München og Inter, og som har været den offensive stjerne på et Premier League hold i 3 sæsoner ?

Besvar