Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » fredag, 01. sep, 2017 00:07

Man er da godt blind, hvis man ikke kan se, at intentionen var der. Havde vi fået vores vilje, have vi haft Keita og VVD nu for samlet ca. £150 mil. udover hvad vi har brugt på Solanke, Salah, Ox og Roberston (vel omkring £80 mil.).

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niche » fredag, 01. sep, 2017 00:17

Der sker vist ikke mere nu, og hvor fedt er det lige. .. Jeg er, som flere andre, rigtig godt tilfreds med de handler vi har fået i hus. Har vinduet været perfekt? Nej det har det ikke, men det har imø været meget tættere på perfekt end på fiasko. Imø er det rigtig stærkt, at vi beholder Cou, og nærmest genialt at vi fik vristet Keita ud af Leipzigs kløer. Nogen skriver, at vores største problem i sidste sæson var vores forsvar, mens andre nævner vores offensiv mod parkerede busser. Jeg mener, at begge dele var problemet, og at disse problemer var tæt forbundet. Vi kunne se, at vi ikke havde de store problemer defensivt i de store kampe, men mod dobbelt parkerede busser virkede vi forkrampede, og vi blev alt for nemt fanget i omstillinger, hvor vi var i ubalance. Disse problemer så vi stort set kun i perioder, hvor offensiven ikke fungerede pga skader og ACN. Vores offensiv er væsentlig forstærket, og jeg glæder mig helt vildt til at se Salah, Mane, Firmino, Coutinho og hvem der ellers skal rykke busserne midt over. Jeg er sikker på, at vi i den kommende sæson bliver meget sværere at lukke ned for, da vi har langt flere offensive strenge at spille på, og dermed ikke kommer til at sejle i lige så høj grad i forsvaret pga færre omstillinger.

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » fredag, 01. sep, 2017 00:18

Mads T. skrev:
Man er da godt blind, hvis man ikke kan se, at intentionen var der. Havde vi fået vores vilje, have vi haft Keita og VVD nu for samlet ca. £150 mil. udover hvad vi har brugt på Solanke, Salah, Ox og Roberston (vel omkring £80 mil.).
Måske var intentionen der, eller måske var den der ikke. Jeg undre mig stadig over VvD var den eneste forsvarsspiller klubben mener kunne forstærke forsvaret, når vi nu har Lovren som fast mand. Venstre side med Moreno, som nok stærkeste mand burde nu også kunne forstærkes.

Netspend er ca. £40m. Så det er så vel omkring det samme som midter og bundklubberne bruger.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » fredag, 01. sep, 2017 00:39

Vores offensiv er rigtig spændende allerede nu, så det gør ikke så meget, at vi ikke fik Lemar.

Men vores forsvar kommer til at koste os mange point. Lovren er for svingende og for svag mentalt. Og Klavan er vores 1. reserve. Vores konkurrenter har 1. reserver, der hedder Rüdiger, Davinson Sanchez, Stones og Smalling. Det er bedre alternativer. Hvis bare vi havde en god defensiv organisation at falde tilbage på, så ville det betyde mindre med personalet. Men det er ikke tilfældet. Jeg ved godt, at vi har mange clean sheets på det seneste (i PL), og man kan da håbe på bedre tider. Men jeg frygter en masse kampe a la 3-3 mod Watford.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » fredag, 01. sep, 2017 00:55

tue69 skrev:
Aggerdoo skrev:Du er guf for klubbens PR-maskine. Fint nok at du er tilfreds, jeg køber ikke dine argumenter et langt stykke ad vejen. Læs eventuelt mit svar til en anden oven over. Jeg er helt vildt skuffet og tror, vi får en meget svær sæson.
Jeg er enig, jeg synes vinduet er på randen af en fiasko. Jeg er svært tilfreds med Robertson, Solanke, Ox og specielt Salah, men det ændrer ikke en tøddel ved, at vi ikke har løst vores problem, som er at dirke defensive hold op (blandt andet via midtbanen, som virker fantasiløst uden Coutinho og Lallana) samt vores centrale defensiv, som fortsat sejler denne sæson.

At vi ikke køber Lemar synes jeg er fint nok, men for hunden hvor havde van Dijk eller en anden rutineret midterforsvarer pyntet.

Jeg vil dog sige, at jeg er ellevild over, at vi har landet Keita. Jeg tror det bliver vores bedste handel siden Suarez.
Jeg synes du rammer hovedet på sømmet på dette og tidligere indlæg, Tue.

Vi har foretaget en række gode handler, hvor Salah, Solanke og Keita for mit vedkommende fremstår som de bedste handler.

Men der bliver kastet en lang skygge over disse handler, når vi ikke formår at adressere vores største achilleshæl. Vi skal have tillid, til de spillere som skaffede den 4. plads, hvorfor der ikke skal foretages markante omvæltninger i truppen. Men som du er inde på, skal vores nuværende position jo benyttes som et springbræt til noget endnu bedre - alt andet vil være uambitiøst taget klubbens målsætning i betragtning.

Men når dette er sagt, må man også bare konstatere, at der er gået et hav af mål ind i de seneste to sæsoner under Klopp. Det skyldes til dels konceptet, men falder også tilbage på manglende evner hos nogle af spillerne. Set i det lys fatter jeg intet af, at man ikke opererer med en plan B til VVD, når nu man på forhånd ved, at det kan blive vanskeligt at forhandle en aftale på plads. Det er rettidig omhu at tage højde for dette.

I stedet kommer vi nu til at sidde og bide negle over en ustabil Lovren. Samtidig skal vi bede til, at vi undgår skader til vores centerforsvarer, så vi ikke skal spille en ung uprøvet spiller (Gomez) og en spiller hvis niveau ikke matcher kravet om en international klasse. Det giver ingen mening, når mantraet med købene af Salah og Chamberlain netop har været at tilføre kvalitet og bredde til positioner hvor vi var ok besat. Hvorfor så ikke også føre dette approach igennem med henblik på vores forsvar. Det forstår jeg absolut intet af.

Det hele virker meget mystisk, og jeg håber allerede nu, at der arbejdes hårdt frem mod januar, så denne fadæse går i glemmebogen.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 01. sep, 2017 07:33

Jeg tror, at det bliver yderst sjældent, at vi vil være holdet, der bliver presset tilbage i en forsvarsformation over længere tid i kampene.
Vi vil miste bolden på midten af banen eller i siden, hvor vi vil angribe med flere folk for at genvinde bolden, som vi altid ser det, eller vi vil blive mødt af omstillinger, når vores angrebsspil brydes.
Det er en særlig forsvarsprofil, der hermed søges, og Klopp mener tilsyneladende, at han kun med VvD har garanti for en mand, der kan gøre en forskel ift dem, vi allerede har.
Det kræver en masse spillede kampe på vores hold at gøre sig sine erfaringer med lige præcis at være forsvarer på vores hold, så jeg er helt på linje med Klopp, når han siger, at det er mindst lige så vigtigt at udvikle på de spillere, holdet, taktikken til træning hver dag som at købe en ny spiller ind som måske kan gøre en forskel.
Særligt når han mener, at niveauet på vores spillere er så højt, så det under alle omstændigheder er meget svært at finde bedre tilgængelige spillere.
Vinduet havde været fuldstændig perfekt med VvD, nu er det bare et rigtig godt vindue for os, og jeg tror, at alle hold vil frygte os.
Hendo er tilbage, og Gini/Can har løftet niveauet. Firmino kan være vores store kreatør og bindeled, hvis Coutinho stadig spiller pigefornærmet. Ox'en og Lallana vil også hjælpe på det kreative og chanceskabende fra midten og skabe sammenhængskraft og hurtighed i spillet.
Vi er sindsygt underholdende at se på, og det sætter jeg nærmest aller højest. Den senere tid har samtidig vist, at vi er styrket defensivt, så jeg forventer en stadig fremgang på dette område - også uden VvD.
Super, super fedt at Keita kommer næste sæson, og mon ikke også at vi ser VvD i næste vindue samt en offensiv profil (Lemar) i stedet for Coutinho ?
Det bliver så flere springbrætter, og sådan må det nødvendigvis være, når man ikke har staten Qatar's midler at købe ind for.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 01. sep, 2017 07:46

Jeg vil sige at Salah var en transfer til en rolle hvor vi havde en spiller til to pladser, medmindre vi bruger Cou deroppe og så har vi tre spillere til to pladser og kun Mané havde den nødvendige fart. Ok farten kunne også været bragt ind i form af en Coutinho erstatning.

Ox er jeg lidt forundret over var en prioritet, men der var mange der skreg på midtbaneforstærkning og med Lallana ude giver det god mening.

CB er det store problem i det her vindue. Jeg tror Klopp et al har afsat penge til at købe VvD og der står de og venter indtil vi får ham eller han selv afviser os. Det er simpelthen fordi man ser ham som den bedste mand til pladsen og så vil man hellere vente end at tage en anden og risikere at miste VvD.
Jeg kan faktisk rigtig godt lide den tilgang og jeg tror det er en af grundende til at vi overhovedet kan tiltrække spillere i VvDs klasse.


Sent from my iPhone using Tapatalk

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 01. sep, 2017 09:32

Jeg beklager, at dette indlæg bliver lidt langt. Men jeg forstår ganske enkelt ikke negativiteten over et for det første udmærket transfervindue og for det andet en anstændig opførsel af klubben efter at have sat en spiller i en anden klub i en uholdbar situation.

------

Vi har efter min bedste overbevisning sammen med Man City ligaens bedste offensiv.

Vi har en central midtbane som vel kun overgås af Chelsea og måske Spurs ud af de forventede top 6 hold.

Vi har høj kvalitet og højst sandsynligt større bredde på HB end vores konkurrenter.

Vores ene førstevalg i MF er på niveau med de bedste i ligaen (Alderweireld, Koscielny) på nær VVD.

Vores andet førstevalg er ganske rigtigt noget svingende, hvilket dog heller ikke er uset hos vores konkurrenter, hvor Stones, Mangala, Ottamendi, Jones, Smalling, Meertesacher, Holding, m.fl, ikke byder ind med større stabilitet.

Samlet set, kan jeg ikke få vores midterforsvar til at være dårligere end Arsenals og Man City's, mens jeg ser det som værende på niveau med Man Utd og kun bag Chelsea og Spurs,

På HB har vi indkøbt en spiller, der i hans debut for os vel nærmest blev MoM. Vi har Moreno, som er steppet op og rent faktisk passer til stilen. Og så har vi det solide defensive alternativ i Milner.

Så er der målmandsposten, hvor Man Utd og Chelsea vel har en bedre målmand end os, mens bredden hos os er markant.

Jeg synes ikke, at det er nogen tilsnigelse, at påstå, at vi på mindst 9 ud af 11 positioner er med helt i top. Naturligvis skal man sigte efter 11 ud af 11, men jeg mener reelt ikke, at nogle af top 6 holdene er med helt i top på 11 ud af 11 positioner.

Så vil nogen påstå, at Can eller Hendo slet ikke matcher eksempelvis Kanté eller Matic. Men man er altså også nødt til at forholde sig til spillestilen. Vi er slet ikke sat op til at spille samme slags fodbold som Chelsea og Man Utd (heldigvis). Vi har helt vores egen filosofi, som dog er mere beslægtet med de tre andre (Man City, Arsenal og Spurs). Også af den grund er Robertson og Moreno måske reelt bedre for os, end de ville være i andre klubber.

-----

Jeg anerkender fuldt ud, at det ville have været fantastisk med VVD. Han var også min absolutte topprioritet i transfervinduet. Og jeg er enig i, at det var den vigtigste position at forstærke sig på. Så ligesom jer andre er jeg mega ærgerlig over, at det ikke lykkedes os, at hente ham.

Men vinduet har altså ikke været en katastrofe. Det har i mine øjne stadig været en klar succes, fordi vi kommer ud af det stærkere, end vi gik ind (tænk, hvis vi kunne have sagt det efter 13/14). Og vi bør have en konkurrencedygtig trup, hvilket stillingen foreløbig også tyder på.

------

VVD? Jeg er fuldkommen overbevist om, at vi lægger et officielt bud på ham meget snart og forsøger at få ham til januar. Hvorfor vi ikke har haft alternativer? Jeg tænker, at Klopp er en mand, som lægger stor vægt på, at ens ord skal have betydning. Så når han sagt til VVD (og i øvrigt også Keita), at det er HAM, han vil have og stillet ham en lys og lovende fremtid i Liverpool i sigte, så holder han også døren åben for ham hele vinduet. Det er måske naivt, men det er også den slags ærlighed, der skaber tillid og får spillerne til at ville spille for ham. Og hvad end Klopp har fortalt VVD, så har det også fået VVD til at lægge alt på et bræt og ofre hans position i Saints for Klopps skyld. Og Klopp har påtaget sig et ansvar for den situation (Det var trods alt muligvis Liverpools ageren i forhold til pressen, som dræbte handlen) og gjort sit ypperste for, at der var en mulighed for handlen kunne ske. Også selvom det så har kostet muligheden for at hente et alternativ. Det er måske en dårlig beslutning i et kortsigtet sportsligt perspektiv, men det er en menneskelig beslutning, som jeg har dyb respekt for, hvis ellers mine antagelser på nogen måde holder stik. Og i et længere sportsligt perspektiv tror jeg, at det gavner Liverpool, at spillere kan se, hvor langt vi som klub er villige til at gå for vores transfer targets, når de er villige til at kæmpe for at komme til os.
Kloppite

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 01. sep, 2017 09:39

Udmærket vindue. Vi har fået nogle fine forstærkninger ind, men som i andre er inde mangler vi en CB. Ja, det er fint at Klopp har set sig varm på VVD, og han ønsker ham. Men jeg savner lidt en 'ageren i situationen'. Jeg ser VVD som en direkte erstatning for Lovren, dvs. at vores fremtidige centerforsvar vil bestå af Matip og VVD. Hvorfor lavede vi ikke en opgradering på Klavan? Vi kunne have gået efter Höwedes og solgt Klavan? Det ville kun være et udlæg på ca. £10 m (£15 m for Höwedes og salget af Klavan vil indbringe £5 m).

Den eneste årsag til at Klopp ikke gjorde det, må være fordi at Klavan er 4. valg. Klopp har noteret fremgangen til Gomez, og jeg tror at Klopp vil prioritere ham på bekostning af Klavan. Men vi mangler kvalitet og erfaring på den plads.

Keita handlen hjalp på min vurdering af dette vindue. Det var et godt træk at få ham nu, i stedet for at vente. Måske lave en super sæson, og de større klubber vil være villige til at betale £100 m for ham til næste sommer.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niche » fredag, 01. sep, 2017 10:09

Du rammer hovedet på sømmet Texy.

Jeg synes folk glemmer at forholde sig til, at vi har fået flere forstærkninger ind, imens vel kun Lucas er røget ud af førsteholdstruppen (hvilket på ingen måder er en svækkelse). Jeg synes du rammer "spot on" ift din vurdering af truppen contra de andre tophold, måske med et lille forbehold til MUs midtbane, som jeg ser som meget forstærket med købet af Matic. Finder vi pengepungen frem til Januar, og henter VvD dér, så har vi stadig en halv sæson med ligaens stærkeste CF. Sker det ikke, mener jeg stadig vi har truppen til at kæmpe med hvor det er rigtig sjovt både i EPL og CL, men vi bliver nok nødt til at nedprioritere de engelske cups gevaldigt for at spare de bedste spillere.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » fredag, 01. sep, 2017 10:14

Det kunne virke som om, at både Lemar og VVD har Liverpool i tankerne. Måske vi allerede ser et bud på dem i januar?


Brugeravatar
Irish_kop
Indlæg: 300
Tilmeldt: onsdag, 18. aug, 2010 14:04
Geografisk sted: Göteborg
Alder: 42

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Irish_kop » fredag, 01. sep, 2017 11:37

texy skrev:Jeg beklager, at dette indlæg bliver lidt langt. Men jeg forstår ganske enkelt ikke negativiteten over et for det første udmærket transfervindue og for det andet en anstændig opførsel af klubben efter at have sat en spiller i en anden klub i en uholdbar situation.

------

Vi har efter min bedste overbevisning sammen med Man City ligaens bedste offensiv.

Vi har en central midtbane som vel kun overgås af Chelsea og måske Spurs ud af de forventede top 6 hold.

Vi har høj kvalitet og højst sandsynligt større bredde på HB end vores konkurrenter.

Vores ene førstevalg i MF er på niveau med de bedste i ligaen (Alderweireld, Koscielny) på nær VVD.

Vores andet førstevalg er ganske rigtigt noget svingende, hvilket dog heller ikke er uset hos vores konkurrenter, hvor Stones, Mangala, Ottamendi, Jones, Smalling, Meertesacher, Holding, m.fl, ikke byder ind med større stabilitet.

Samlet set, kan jeg ikke få vores midterforsvar til at være dårligere end Arsenals og Man City's, mens jeg ser det som værende på niveau med Man Utd og kun bag Chelsea og Spurs,

På HB har vi indkøbt en spiller, der i hans debut for os vel nærmest blev MoM. Vi har Moreno, som er steppet op og rent faktisk passer til stilen. Og så har vi det solide defensive alternativ i Milner.

Så er der målmandsposten, hvor Man Utd og Chelsea vel har en bedre målmand end os, mens bredden hos os er markant.

Jeg synes ikke, at det er nogen tilsnigelse, at påstå, at vi på mindst 9 ud af 11 positioner er med helt i top. Naturligvis skal man sigte efter 11 ud af 11, men jeg mener reelt ikke, at nogle af top 6 holdene er med helt i top på 11 ud af 11 positioner.

Så vil nogen påstå, at Can eller Hendo slet ikke matcher eksempelvis Kanté eller Matic. Men man er altså også nødt til at forholde sig til spillestilen. Vi er slet ikke sat op til at spille samme slags fodbold som Chelsea og Man Utd (heldigvis). Vi har helt vores egen filosofi, som dog er mere beslægtet med de tre andre (Man City, Arsenal og Spurs). Også af den grund er Robertson og Moreno måske reelt bedre for os, end de ville være i andre klubber.

-----

Jeg anerkender fuldt ud, at det ville have været fantastisk med VVD. Han var også min absolutte topprioritet i transfervinduet. Og jeg er enig i, at det var den vigtigste position at forstærke sig på. Så ligesom jer andre er jeg mega ærgerlig over, at det ikke lykkedes os, at hente ham.

Men vinduet har altså ikke været en katastrofe. Det har i mine øjne stadig været en klar succes, fordi vi kommer ud af det stærkere, end vi gik ind (tænk, hvis vi kunne have sagt det efter 13/14). Og vi bør have en konkurrencedygtig trup, hvilket stillingen foreløbig også tyder på.

------

VVD? Jeg er fuldkommen overbevist om, at vi lægger et officielt bud på ham meget snart og forsøger at få ham til januar. Hvorfor vi ikke har haft alternativer? Jeg tænker, at Klopp er en mand, som lægger stor vægt på, at ens ord skal have betydning. Så når han sagt til VVD (og i øvrigt også Keita), at det er HAM, han vil have og stillet ham en lys og lovende fremtid i Liverpool i sigte, så holder han også døren åben for ham hele vinduet. Det er måske naivt, men det er også den slags ærlighed, der skaber tillid og får spillerne til at ville spille for ham. Og hvad end Klopp har fortalt VVD, så har det også fået VVD til at lægge alt på et bræt og ofre hans position i Saints for Klopps skyld. Og Klopp har påtaget sig et ansvar for den situation (Det var trods alt muligvis Liverpools ageren i forhold til pressen, som dræbte handlen) og gjort sit ypperste for, at der var en mulighed for handlen kunne ske. Også selvom det så har kostet muligheden for at hente et alternativ. Det er måske en dårlig beslutning i et kortsigtet sportsligt perspektiv, men det er en menneskelig beslutning, som jeg har dyb respekt for, hvis ellers mine antagelser på nogen måde holder stik. Og i et længere sportsligt perspektiv tror jeg, at det gavner Liverpool, at spillere kan se, hvor langt vi som klub er villige til at gå for vores transfer targets, når de er villige til at kæmpe for at komme til os.
Helt enig! :clap:

Det er svært ikke at blive en smule stolt, når flere spillere afviser diverse storklubber klubber og konkurrenter!
For at komme og spille for Liverpool og Klopp!

Han har virkelig fået storheden, og magien tilbage til vores klub!

Vi har levet på et godt navn og brand i mange år, men der har bare ikke været den samme substans i det,
Som der er nu!

Nu begynder man nærmest at tro på en lysere fremtid for klubben, selvom jeg ikke tror på at FSG er en optimal ejer hvis vi nogensinde skal op i eliten af europæisk fodbold.
Det er også essentielt at det går dårligt/dårligere for Arsenal, Spurs, og United for at vi kan holde os i top 4.

Eftersom Chelsea og City vil dominerer top 2 de næste mange år.

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 01. sep, 2017 14:02

Det er interessant at se hvordan andre vurderer vore transfervindue i relation til vore konkurrenters vindue:

http://www.squawka.com/news/power-plays ... 8dB0MLj.97
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kasper88 » fredag, 01. sep, 2017 17:40

Mads T. skrev:Det kunne virke som om, at både Lemar og VVD har Liverpool i tankerne. Måske vi allerede ser et bud på dem i januar?

Er der nogen, der på stående fod kan komme med eksempler på, at vi (eller Klopp) har fortsat interesse for spillere og købt dem senere hen i januar eller sommeren efter? Og ja, dette er et reelt spørgsmål og ikke ironisk ment. Min hukommelse er bare ikke så god på det punkt.

Det ville nemlig glæde mig enormt, hvis vi hentede Lemar og VvD senere! Og i så fald mener jeg, at det skal gøres allerede til januar, hvis muligt, således vi har dem i fold, ligesom med Keita, skulle vi risikere at glippe top 4 i slutningen af sæsonen. Da jeg absolut tror, at en del af vores appeal til Lemar skyldes, at vi sikrede os ChL deltagelse i år. Jeg kunne godt forestille mig, at Lemar kunne erstatte Coutinho når/hvis Phil smutter næste sommer, men prisen på Lemar falder nok ikke, tværtimod.
Corner taken quickly...

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 01. sep, 2017 23:02

Kasper88 skrev:
Mads T. skrev:Det kunne virke som om, at både Lemar og VVD har Liverpool i tankerne. Måske vi allerede ser et bud på dem i januar?

Er der nogen, der på stående fod kan komme med eksempler på, at vi (eller Klopp) har fortsat interesse for spillere og købt dem senere hen i januar eller sommeren efter? Og ja, dette er et reelt spørgsmål og ikke ironisk ment. Min hukommelse er bare ikke så god på det punkt.

Det ville nemlig glæde mig enormt, hvis vi hentede Lemar og VvD senere! Og i så fald mener jeg, at det skal gøres allerede til januar, hvis muligt, således vi har dem i fold, ligesom med Keita, skulle vi risikere at glippe top 4 i slutningen af sæsonen. Da jeg absolut tror, at en del af vores appeal til Lemar skyldes, at vi sikrede os ChL deltagelse i år. Jeg kunne godt forestille mig, at Lemar kunne erstatte Coutinho når/hvis Phil smutter næste sommer, men prisen på Lemar falder nok ikke, tværtimod.
Altså Downing var vi efter i flere omgange. Vi hentede Riera i 2008 fordi Downing var for dyr.

Lemar er et rigtig godt bud hvis Cou smutter. Eller ellers, men pga. pengene venter vi nok.

Jeg tror VvD handlen fortsætter, vi har afsat penge til ham og vi bruger dem først når VvD skifter klub. (Ren spekulation)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar