Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 31. aug, 2017 18:29

Mads T. skrev:Så kan vi godt lukke det vindue (inden F5 knappen bliver slidt op):

Hvis det er tilfældet, er det en kæmpe, kæmpe skuffelse. Så vil klubben have fejlet totalt i mine øjne. Katastrofalt ikke at få en midtstopper ind.

Repsej
Indlæg: 601
Tilmeldt: lørdag, 09. jul, 2011 14:28
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 52

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Repsej » torsdag, 31. aug, 2017 18:38

Oomph242 skrev:
Mads T. skrev:Så kan vi godt lukke det vindue (inden F5 knappen bliver slidt op):


Sakho i et Johnny Evans bytte, kunne vel ikke være helt utænkeligt. Altså i mit hoved :D
Så beholder jeg altså hellere Sakho :)

Og hvis vinduet er lukket for vores vedkommende som rygterne siger, er det så helt utænkeligt at Sakho bliver? Ellers har vi godt nok et papirtyndt forsvar hvor vi ikke må få mange skader eller karantæner.
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » torsdag, 31. aug, 2017 18:45

Jeg ber til de store magter, at Van Djik handelen ikke er død før kl 23:59.... ;) Klopp er jo et geni med de såkaldte overraskelser, og går ikke i kompromi med kvalitet, ellers havde alternativet været her forlænst i Liverpool.

Lemar foretrækker nok ikke Europa League, derfor afviser Arsenal. Ligesom Van Djik ser større chance for Liverpool med angående en starts plads end gå til Chelsea. I hans udtalelser.
Soton vil dog ikke sælge deres bedste forsvar, som ikke har været i aktion for klubben iår, ligesom med Coutinho sagaen som kan åbne igen hvis Liverpool byder på Lemar igen og får buddet accepteret.

Spændende transfer days, hvor intet er overstået da James Pearce kan jo slå fejl om et par timer.
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RedRedRed » torsdag, 31. aug, 2017 18:54


This :laughin:

Få nu bare VvD hjem. Får vi forstærket os bagtil, bliver vi virkelig giftige.

Bevares, vil da gerne se Lemar i den flotte trøje. Men det er som at købe KimS når man er sulten for sjov.

Brugeravatar
Irish_kop
Indlæg: 300
Tilmeldt: onsdag, 18. aug, 2010 14:04
Geografisk sted: Göteborg
Alder: 42

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Irish_kop » torsdag, 31. aug, 2017 20:11

Så har vi balladen! Sky sports gratis stream sending er slut! Og kommer først igen kl 22 med Jim White..
Er der nogen der ligger inde med et stream!? Tager jeg gerne imod over privat besked..

På forhånd tak!! ;)

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af MP » torsdag, 31. aug, 2017 20:13

Irish_kop skrev:Så har vi balladen! Sky sports gratis stream sending er slut! Og kommer først igen kl 22 med Jim White..
Er der nogen der ligger inde med et stream!? Tager jeg gerne imod over privat besked..

På forhånd tak!! ;)
Streamen er da fortsat? :)
https://www.youtube.com/watch?v=cOF_ok8srzA

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 31. aug, 2017 20:16

Aggerdoo skrev:
Mads T. skrev:Så kan vi godt lukke det vindue (inden F5 knappen bliver slidt op):

Hvis det er tilfældet, er det en kæmpe, kæmpe skuffelse. Så vil klubben have fejlet totalt i mine øjne. Katastrofalt ikke at få en midtstopper ind.
Totalt, ligefrem? Er du slet ikke glad for Salah, Keita, Oxen og Robertson?

Bevares, jeg er da også skuffet hvis ikke vi får en CF. Men derfra og til at sige at man har "fejlet totalt" er der imo et spring.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Irish_kop
Indlæg: 300
Tilmeldt: onsdag, 18. aug, 2010 14:04
Geografisk sted: Göteborg
Alder: 42

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Irish_kop » torsdag, 31. aug, 2017 20:19

MP skrev:
Irish_kop skrev:Så har vi balladen! Sky sports gratis stream sending er slut! Og kommer først igen kl 22 med Jim White..
Er der nogen der ligger inde med et stream!? Tager jeg gerne imod over privat besked..

På forhånd tak!! ;)
Streamen er da fortsat? :)
https://www.youtube.com/watch?v=cOF_ok8srzA
1000 tak!! Den blev fjernet fra Sky's hjemmeside indtil kl 22.. :alcohol:

Red Man Walking
Indlæg: 402
Tilmeldt: fredag, 07. aug, 2015 22:11
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Red Man Walking » torsdag, 31. aug, 2017 20:33

Husk nu, at hvis/når VVD handlen glipper (jeg håber inderligt stadig på den, men forbereder mig på det værste), så er der heldigvis nogen der har det værre end os.

Barcelona og Arsenals danske fora kan anbefales som hyggelæsning



Sent from my iPad using Tapatalk

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » torsdag, 31. aug, 2017 20:42

Der kommer ikke til at ske mere på ind siden for os i dette vindue og jeg ret overbevist om. VVD var målet, men vi må bare sande, at Southampton ikke vil sælge. Når vi selv står i samme situation med Coutinho, så må man bare acceptere deres beslutning. Er dog ret sikker på, at vi går efter ham igen om 4 måneder.

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af MP » torsdag, 31. aug, 2017 20:49

Mads T. skrev:Der kommer ikke til at ske mere på ind siden for os i dette vindue og jeg ret overbevist om. VVD var målet, men vi må bare sande, at Southampton ikke vil sælge. Når vi selv står i samme situation med Coutinho, så må man bare acceptere deres beslutning. Er dog ret sikker på, at vi går efter ham igen om 4 måneder.
Enig. Det eneste man kan håbe på nu, er at få shippet Markovic afsted

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 31. aug, 2017 20:51

Mads T. skrev:Der kommer ikke til at ske mere på ind siden for os i dette vindue og jeg ret overbevist om. VVD var målet, men vi må bare sande, at Southampton ikke vil sælge. Når vi selv står i samme situation med Coutinho, så må man bare acceptere deres beslutning. Er dog ret sikker på, at vi går efter ham igen om 4 måneder.
Det er sku skidt, at vores forsvar ikke har fået den tiltrængte overhaulin. Tænk at Lovren skal have endnu en sæson som første valg på midten og venste siden stadig sjofles. Det er ikke godt nok.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 31. aug, 2017 20:53

Aggerdoo skrev:
Mads T. skrev:Så kan vi godt lukke det vindue (inden F5 knappen bliver slidt op):

Hvis det er tilfældet, er det en kæmpe, kæmpe skuffelse. Så vil klubben have fejlet totalt i mine øjne. Katastrofalt ikke at få en midtstopper ind.
Katastrofalt? Vi går da vanvittigt styrket ind til den nye sæson.

Vi har hentet Salah og Ox. Pludselig ser eventuelle skader eller karantæner til Mané, Coutinho eller Lallana slet ikke kritiske ud for vores niveau.

Vi har hentet Robertson til venstre back. En position, hvor folk har skreget på indkøb i et helt år.

Vi har hentet Solanke, som overraskende nok har vist sig uhyre dygtig til at gribe sine chancer, og indtil videre via pre-season og sæsonstart har overhalet Origi i rangordenen.

JA. Vi kunne virkelig godt have brugt en klasse midterforsvarer. Men blot fordi transfervinduet ikke har været 100% perfekt, så går det altså ikke hen og bliver katastrofalt. Det har i mine øjne været langt over middel. Især med tanke på, at vi også har sikret os Keita (den anden af Klopps tre førsteprioriteter - udover Salah og VVD) fra næsten sæson.

Og hvis man så ovenikøbet kunne være villig til at se transfervinduet lidt i perspektiv, så har vi vel også lært noget af både pre-season og sæsonstart? Det er blandt andet her, vi har set Solanke's niveau. Men vi har så sandelig også fundet ud af, hvor højt et niveau TAA og Gomez besidder på højre back. Vi har fundet ud af, at vi kan bruge Moreno igen. Vi har fået bekræftet, at Coutinho ikke længere er uundværlig efter indkøbet af Salah. Og vi har fundet ud af, at denne trup kan levere de resultater, vi har brug for - illustreret ved vores overlegene kvalifikation til CL imod en Bundesliga-modstander og vores PL-start som på trods af et tæt program har rakt til en andenplads.

Forstår slet ikke, hvordan man kan blæse transfervinduet op til at være katastrofalt på den baggrund.
Kloppite

Poul E.
Indlæg: 1975
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 11:46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Poul E. » torsdag, 31. aug, 2017 20:55

Godt nok ærgerligt at det skal koste os titlen at vi vælger at satse alt på VVD og misse.
Hvorfor havde vi ikke en plan B hvis det nu ikke lykkedes?
Jeg fatter ikke at Klopp virkelig mener at Matip, Lovren, Klavan og Gomez er nok til at dække de 2 pladser i det centrale forsvar i en sæson hvor vi er med i Champions League....det giver overhovedet ingen mening!!!

Hvis vi skal nogen steder i en turnering i denne sæson så er vi nød til at prioitere og smide 1-2 cups hurtigt for at have en chance for at vinde enten 1 cup eller Premier League. Jeg tror desværre vores chancer er størst for et liga cup trofæ.
Så vi ender sikkert med at gå efter det hele og misse. Så må vi bare håbe at vi undgår alvorlige skader til Matip og Lovren....hvis én af dem er ude i måneder så er vi for alvor på den :(

Og så må vi også håbe at et par af de andre tophold er dårligere end os så vi i det mindste ender i top 4....

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 31. aug, 2017 20:55

texy skrev:
Aggerdoo skrev:
Mads T. skrev:Så kan vi godt lukke det vindue (inden F5 knappen bliver slidt op):

Hvis det er tilfældet, er det en kæmpe, kæmpe skuffelse. Så vil klubben have fejlet totalt i mine øjne. Katastrofalt ikke at få en midtstopper ind.
Katastrofalt? Vi går da vanvittigt styrket ind til den nye sæson.

Vi har hentet Salah og Ox. Pludselig ser eventuelle skader eller karantæner til Mané, Coutinho eller Lallana slet ikke kritiske ud for vores niveau.

Vi har hentet Robertson til venstre back. En position, hvor folk har skreget på indkøb i et helt år.

Vi har hentet Solanke, som overraskende nok har vist sig uhyre dygtig til at gribe sine chancer, og indtil videre via pre-season og sæsonstart har overhalet Origi i rangordenen.

JA. Vi kunne virkelig godt have brugt en klasse midterforsvarer. Men blot fordi transfervinduet ikke har været 100% perfekt, så går det altså ikke hen og bliver katastrofalt. Det har i mine øjne været langt over middel. Især med tanke på, at vi også har sikret os Keita (den anden af Klopps tre førsteprioriteter - udover Salah og VVD) fra næsten sæson.

Og hvis man så ovenikøbet kunne være villig til at se transfervinduet lidt i perspektiv, så har vi vel også lært noget af både pre-season og sæsonstart? Det er blandt andet her, vi har set Solanke's niveau. Men vi har så sandelig også fundet ud af, hvor højt et niveau TAA og Gomez besidder på højre back. Vi har fundet ud af, at vi kan bruge Moreno igen. Vi har fået bekræftet, at Coutinho ikke længere er uundværlig efter indkøbet af Salah. Og vi har fundet ud af, at denne trup kan levere de resultater, vi har brug for - illustreret ved vores overlegene kvalifikation til CL imod en Bundesliga-modstander og vores PL-start som på trods af et tæt program har rakt til en andenplads.

Forstår slet ikke, hvordan man kan blæse transfervinduet op til at være katastrofalt på den baggrund.
Har Stockholm syndromet taget over :D

Besvar