Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kasper88 » onsdag, 30. aug, 2017 20:44

Filos of Isk skrev:
Kasper88 skrev:
Filos of Isk skrev:Jeg er altså godt træt af at man begynder at lede efter plejehjemspladser til spillere lige så snart de fylder 25.
Oxen er 24, det er ung mand og der kan sagtens være en masse uforløst talent i ham og Klopp er tilfældigvis en af de bedste til at få sådan noget frem(måske undtaget forsvarspillere).


Sent from my iPhone using Tapatalk
Men også seks sæsoner på højeste plan og alligevel taler vi blot om et potentielt talent i spilleren. Han kan lige så vel vise sig at være en hæmsko for vores unge talenter. Jeg leder ikke efter plejehjemspladser til Ox, jeg forventer han selv kan finde vej til en plads på bænken.
Vi taler om at der er mere gemt i ham. Det er jo ikke fordi Wenger kun har brugt ham fordi han håbede at talenter boblede op, men han har jo bidraget i sin Arsenal tid.

Men at han kan være en hæmsko for egne spillere er jeg også bange for. Can begyndte endelig at spille mere modent i april måned og er startet godt, men nu risikerer han at skifte på en fri transfer fordi konkurrencen er for hård. Og de unge talenter skal også have kampe for at udvikle sig, men Oxen skal også have spilletid. Og hvad sker der når Keita kommer?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Men hvorfra ved vi, at der er mere gemt i ham? Resten er jeg enig i. Jeg håber virkelig snart, at vi får forlænget med Can.
Corner taken quickly...

Repsej
Indlæg: 601
Tilmeldt: lørdag, 09. jul, 2011 14:28
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 52

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Repsej » onsdag, 30. aug, 2017 21:05

Kasper88 skrev: Men hvorfra ved vi, at der er mere gemt i ham? Resten er jeg enig i. Jeg håber virkelig snart, at vi får forlænget med Can.
Lad nu være, alle handler er jo på et eller andet niveau en lottokupon. Vi ved jo heller ikke om Keita er pengene værd om et år.
Vi kan lide ham eller lade være, Klopp har sagt god for ham og bedt om at prøve at få ham til klubben, og det må alt andet lige være det vigtigste.
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kasper88 » onsdag, 30. aug, 2017 21:10

Lad hvad være? Vi har da set prøver på Keitas potentiale, har vi ikke? Du kan selv lade være. Det her er et debatforum, det burde ikke være nødvendigt at sige, at vi har lov til at debattere og hvis nogle vitterligt har set Ox'en har mere gemt i sig, hvorfor skal jeg så lade være med at interessere mig for det?
Corner taken quickly...

Repsej
Indlæg: 601
Tilmeldt: lørdag, 09. jul, 2011 14:28
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 52

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Repsej » onsdag, 30. aug, 2017 21:56

Kasper88 skrev:Lad hvad være? Vi har da set prøver på Keitas potentiale, har vi ikke? Du kan selv lade være. Det her er et debatforum, det burde ikke være nødvendigt at sige, at vi har lov til at debattere og hvis nogle vitterligt har set Ox'en har mere gemt i sig, hvorfor skal jeg så lade være med at interessere mig for det?
Fordi at Klopp og co ved og ser en del mere end vi nogensinde kommer til.
Vi er da helt enig i at han måske ikke lige var den første spiller vi tænkte på når vi snakkede nye spillere.
Men han var altså et emne allerede kort tid efter sidste sæson stoppede. Så må Klopp jo kunne se et eller andet potentiale i ham.

Vi aner jo intet om hvad der er snakket om og blevet lovet eller ikke lovet. Nu er han, eller i hvert fald om ganske kort tid, LFC spiller så har han også min 110% opbakning indtil andet er modbevist, og har snakker vi om mindst 10-15 kampe.
Plus at det før at set at spillere blomstre efter de har skiftet klub og fået en ny træner.

Giv ham dog en chance før man hagler ham ned.
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kasper88 » onsdag, 30. aug, 2017 22:03

Han får da også min støtte - ligesom resten af holdet, men derfor må man vel gerne stille sig kritisk overfor erhvervelsen? Under alle omstændigheder, så synes jeg, at du er ved at tage snakken lidt off topic, så lad os lade den ligge her.
Ox får min uforbeholden støtte ligesom alle andre i den røde trøje...minus Lovren. :mrgreen: Kidding.
Corner taken quickly...

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » torsdag, 31. aug, 2017 00:06

Fremtidig venstreback? Vi skulle ifølge rimeligt? pålidelige Gianluca Di Marzio forhandle om Emerson fra Roma. Han er pt. knæskadet hvorfor vi vil lave en aftale om tilbagelån af ham til Roma i næste sæson.

Hmm


Brugeravatar
Weissert
Indlæg: 706
Tilmeldt: lørdag, 29. jan, 2011 16:02
Geografisk sted: Tønder, Sdr. Jylland !

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Weissert » torsdag, 31. aug, 2017 05:59

Håber godt nok på en CB og allerhelst Van Dijk.
Salah virker til at være et scoop, set i lyset af både pris og kampe indtil videre.
Ox tror jeg bliver en gevinst, men er alligevel lidt lunken omkring dette vindue, hvis vi ikke signer en stærk midterforsvarer.

Glæder mig til at følge deadline Day, som plejer at være helt vanvittig ;)
“When I've got nothing better to do, I look down the league table to see how Everton are getting along.”

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Surf » torsdag, 31. aug, 2017 08:26

Kasper88 skrev:@ Surf: Du kunne jo evt. vælge selv at bidrage, fremfor blot at komme med sure opstød. Han afviste Chelsea, fordi Conté, ligesom Wenger, vil anvende ham som wingback.

"Talentet er der?" Kan man virkelig stadig tillade sig at være et talent som 24-årig? Det er ligesom dem, der kalder Pogba et talent. Nej, de er 24, deres tid som talenter er ovre. Præster. Synes godt, at man må stille sig kritisk overfor handler som denne. Vi behøver ikke alle bare tage imod med åbne arme, lidt almen skepsis er sundt og man har rette i at være skeptisk over, at vi brander så meget af på en marginalspiller med kontraktudløb til næste sommer. Det taler altså heller ikke til Ox favør, at du siger Arsenal er et hold i forfald og med mange skader. Så kan man jo netop bruge det som argument for, at han i det hele taget har spillet.

Men nu er der oprettet en separat tråd til Ox, så snakken burde tages der.
I et indlæg senere i denne tråd fremhæver du, at det er et debatforum, så man må kunne tage kritik. Men når man så kritiserer folks omgang med kilder (eller manglen på samme), er det et surt opstød? Og selvom det meste af mit indlæg er direkte konstruktivt ift. signing af Ox, bidrager jeg ikke med substans? Der har altid været spilleregler omkring de her transfertråde, angivning af kilder og en kildekritisk tilgang. Der var også engang, hvor Mugge forsøgte at håndhæve det. De dage er desværre ovre, og det forstår jeg godt al den stund det efterhånden er en umulig opgave, fordi de fleste hellere vil have et lille kick fra et nyt rygte, snarere end at evaluere hvorvidt det ikke kommer fra en liiiige lovligt tvivlsom kilde. Og hvis man så alligevel smider om sig med påstande uden kilder, så må man også acceptere, at folk stiller spørgsmålstegn ved disse påstande. Du har stadig ikke smidt et link - det måtte mawope gøre for dig. Og efter at have læst det har jeg ikke ændret holdning til, at Ox selvfølgelig ikke er blevet lovet en startplads.

At have talent som 24-årig betyder bare, at det er uudnyttet potentiale. Det mener jeg, der er i Ox'en. Og ja, selvfølgelig må man stille sig kritisk over for handler som denne. Jeg tror ikke, at Ox vinder mesterskabet for os. Men jeg synes han er en kærkommen forstærkning af truppen. Han er niveauet over Woodburn, Kent, etc., som jeg fremhævede i mit forrige "usubstantielle" indlæg.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 31. aug, 2017 08:49

Endelig endelig ENDELIG!! I aften lukker det rådne vindue, og der kan fokuseres på noget bold. Sjældent har jeg været så træt af transfervinduet, som det har været tilfældet i år.
Kloppite

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af MP » torsdag, 31. aug, 2017 08:58

Nu er vinduet ikke lukket endnu så meget kan nå at ske. Men Craig Bellamy og Andy Townsend har rangeret alle hold efter hvor godt de mener deres transfervindue har været. Top seks bliver rangeret således:

Scum: 1
Liverpool: 2
City: 4
Chelsea: 6
Spurs: 9
Arsenal: 16

Jeg mener nu personligt at City har haft det bedste vindue på papiret, men nok om det. Synes mere det er spøjst at de mener Liverpool kun er overgået af Scum i dette års transfervindue når flere herinde på forum kalder det for en katastrofe uden lige.

http://www.skysports.com/football/news/ ... gs-verdict

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 31. aug, 2017 09:58

Kasper88 skrev: Men hvorfra ved vi, at der er mere gemt i ham? Resten er jeg enig i. Jeg håber virkelig snart, at vi får forlænget med Can.
Det ved vi jo heller ikke før han viser det eller indstiller karrieren uden at have udviklet sig yderligere, hvis vi havde set det ville det jo ikke være gemt.

Vi har været lidt inde på det, men den blanding af teknik, arbejdsindsats, fysik, hurtighed og til tider gode afleveringer han har bør man kunne få mere ud af end Wenger har gjort. Og han er ung nok til at der er mange gode år i ham endnu(også de bedste) og der er mange der finder en anden ro i midt tyverne end de havde i starten af 20'erne.
Han giver os nogle muligheder taktisk fordi han både har teknik og fysik med sig.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 31. aug, 2017 10:03

Husker i?

Billede

Ja, det var den gang :lol:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Skovdal » torsdag, 31. aug, 2017 10:08

Hr. Drejer skrev:Husker i?

Billede

Ja, det var den gang :lol:
Av, det billede der skærer langsomt i sjælen :lol:
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 31. aug, 2017 10:10

Ja, det gør helt ondt i øjnene. Det var hårde tider.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Skovdal » torsdag, 31. aug, 2017 10:15

Puha, det bliver en lang men også spændende dag.

Personligt tror jeg kun vi får Lemar i hus, det virker underligt at vi er fløjet til Monaco for at forhandle, hvis ikke vi er blevet opfordret til det.

Van Dijk er bare nærmest umulig, hvorfor skulle Southampton ændre deres mening på sidste dag? Langt hen af vejen er deres strategi selvfølgelig for at få mest muligt for ham, men det tror jeg ikke de kalkulerer med før tidligst til næste sommer. Man håber selvfølgelig til det sidste, for det er sgu ham vi har hårdest brug for.

*Fingers crossed* !! :hello1:
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Besvar