Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kasper88 » onsdag, 30. aug, 2017 15:07

ilusio skrev:
Kasper88 skrev:Det begynder desværre at ligne et typisk transfervindue for Liverpool.
Vi har da været LANGT mere målrettede og klar til at betale det nødvendige end vi nogensinde har været de sidste 25 år jeg har fulgt med.

Så skal vi ikke prøve at pakke pessimismen lidt væk. Jeg har ikke siden 8/9 haft troen på at vi rent faktisk kunne udfordre om titlen inden en sæson.
Okay? Det udtaler jeg mig jo ikke om, så kan ikke se, hvad du mener med det. Jeg siger blot, at det ligner, at vi ikke får vores transfermål og så kan det jo være nok så godt at vi er målrettede og klar til at betale det nødvendige, hvis det alligevel ikke lykkes, selvom det også glæder mig, at vi i følge rygterne virker til at være et sted spillerne gerne vil hen nu. Det rykker os bare ikke, hvis vi ikke formår at hente nogle spillere. Så ligner det jo, sjovt nok, stadig et typisk transfervindue for LFC og ja, jeg er pessimistisk med den trup vi pt. har, fordi vi trods alt skal ud og spille ChL. Det er nu, vi skal etablere os. Næste sommer kan vi ret beset risikere et scenarie, der hedder, at vi glippede top 4 og ikke kan få de store transfer-targets længere (minus Keita). Jeg krydser alt for, at vi får hentet VvD, men so far intet positivt på den front og det begynder at spidse til.
Corner taken quickly...

Repsej
Indlæg: 601
Tilmeldt: lørdag, 09. jul, 2011 14:28
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 52

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Repsej » onsdag, 30. aug, 2017 15:14

bblauritzen skrev:
Kasper88 skrev:Et kig på Twitter:

Chelsea fans vil ikke have ham.
Arsenal fans vil ikke beholde ham.
Liverpool fans vil heller ikke have ham.
40 mill for en spiller hvis skades historik er helt oppe i nærheden af Sturridge's.. Jeg kan godt forstå folk er lunken ved den handel.

Gå all in på VVD i et sidste bud i stedet for.
Skal vi nu ikke lige klappe hesten :)

Han har trods alt spillet 37-33-45 kampe de sidste 3 sæsoner ;)
At han så nok ikke er den spiller der står øverst på vores ønskeseddel er noget andet, men så skadet har han nu heller ikke været.

Jeg kunne i øvrigt godt forestille mig at Klopp kan få ham op på et højere niveau.
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kasper88 » onsdag, 30. aug, 2017 15:18

Repsej skrev:
bblauritzen skrev:
Kasper88 skrev:Et kig på Twitter:

Chelsea fans vil ikke have ham.
Arsenal fans vil ikke beholde ham.
Liverpool fans vil heller ikke have ham.
40 mill for en spiller hvis skades historik er helt oppe i nærheden af Sturridge's.. Jeg kan godt forstå folk er lunken ved den handel.

Gå all in på VVD i et sidste bud i stedet for.
Skal vi nu ikke lige klappe hesten :)

Han har trods alt spillet 37-33-45 kampe de sidste 3 sæsoner ;)
At han så nok ikke er den spiller der står øverst på vores ønskeseddel er noget andet, men så skadet har han nu heller ikke været.

Jeg kunne i øvrigt godt forestille mig at Klopp kan få ham op på et højere niveau.
Hvad baserer du den tro på? Ja, Klopp har fået potentiale ud af spillere, men der har ligeledes været spillere, hvor selv ikke han har kunnet indfri deres potentiale. Jeg har svært ved at se Oxlade-Chamberlain passe ind i LFC, hvis hans krav vitterligt er fast spilletid på midtbanen. Han er en marginalspiller og har alle dage været det. Jeg kan ikke se, hvordan det skulle kunne ændre sig under Klopp. Hvor vil du have Oxlade skal spille så?
Corner taken quickly...

AJJ
Indlæg: 2411
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » onsdag, 30. aug, 2017 15:28

Repsej skrev: Han har trods alt spillet 37-33-45 kampe de sidste 3 sæsoner ;)
Stop nu med de fakta.

Repsej
Indlæg: 601
Tilmeldt: lørdag, 09. jul, 2011 14:28
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 52

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Repsej » onsdag, 30. aug, 2017 15:32

Kasper88 skrev:
Repsej skrev:
bblauritzen skrev:
Kasper88 skrev:Et kig på Twitter:

Chelsea fans vil ikke have ham.
Arsenal fans vil ikke beholde ham.
Liverpool fans vil heller ikke have ham.
40 mill for en spiller hvis skades historik er helt oppe i nærheden af Sturridge's.. Jeg kan godt forstå folk er lunken ved den handel.

Gå all in på VVD i et sidste bud i stedet for.
Skal vi nu ikke lige klappe hesten :)

Han har trods alt spillet 37-33-45 kampe de sidste 3 sæsoner ;)
At han så nok ikke er den spiller der står øverst på vores ønskeseddel er noget andet, men så skadet har han nu heller ikke været.

Jeg kunne i øvrigt godt forestille mig at Klopp kan få ham op på et højere niveau.
Hvad baserer du den tro på? Ja, Klopp har fået potentiale ud af spillere, men der har ligeledes været spillere, hvor selv ikke han har kunnet indfri deres potentiale. Jeg har svært ved at se Oxlade-Chamberlain passe ind i LFC, hvis hans krav vitterligt er fast spilletid på midtbanen. Han er en marginalspiller og har alle dage været det. Jeg kan ikke se, hvordan det skulle kunne ændre sig under Klopp. Hvor vil du have Oxlade skal spille så?
Jeg har ikke sagt Ox skulle være fast. Men vi råber og skriger på at vores bredde er ikke eksisterende og så kommer der en ung version af Milner der kan spiller masser af pladser på holdet og kan give de bedre spillere en pause når det er tiltrængt.

Wenger har trukket alt selvtillid ud af Arsenal holdet og spillerne virker jo totalt modløse.
Oxen kommer så til vores klub hvor alt oser af forventninger og en træner der har totalt lidenskab for det han gør og tror på. Når han kommer til en klub og en træner der tror på ham må hans selvtillid da alt andet vokse.

Jeg siger ikke han er vores Messias, men som en breddespiller kan jeg kun sige ja tak.
Senest rettet af Repsej onsdag, 30. aug, 2017 15:36, rettet i alt 1 gang.
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 30. aug, 2017 15:34

Repsej skrev:
Skal vi nu ikke lige klappe hesten :)

Han har trods alt spillet 37-33-45 kampe de sidste 3 sæsoner ;)
At han så nok ikke er den spiller der står øverst på vores ønskeseddel er noget andet, men så skadet har han nu heller ikke været.

Jeg kunne i øvrigt godt forestille mig at Klopp kan få ham op på et højere niveau.
Ja, det kan jeg også og det er hovedårsagen til at jeg ikke helt tør afvise at det ville være en god handel.
Ox'en kan enten blive en Lallana-type med bedre fysik eller Wijnaldum-type med bedre teknik. Det er jeg bange for at gå glip af, for det første kunne være genialt i mange af de store kampe og det sidste ville være fantastisk mod de mindre hold og begge ville være fantastiske imod alt derimellem. han er næppe målfarlig nok til at spille kant hos os.
Men jeg tror ikke Klopp eller nogen anden vil få ham op på et højere niveau medmindre han får masser af spilletid på en nogenlunde fast plads og ikke lidt over hele banen.

Omvendt er vi gode nok til at jeg syntes det er en rigtig stor risiko at løbe.

Repsej
Indlæg: 601
Tilmeldt: lørdag, 09. jul, 2011 14:28
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 52

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Repsej » onsdag, 30. aug, 2017 15:34

AJJ skrev:
Repsej skrev: Han har trods alt spillet 37-33-45 kampe de sidste 3 sæsoner ;)
Stop nu med de fakta.
Ikke forstået :dontknow:
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kasper88 » onsdag, 30. aug, 2017 15:40

Repsej skrev:
Han har trods alt spillet 37-33-45 kampe de sidste 3 sæsoner ;)
At han så nok ikke er den spiller der står øverst på vores ønskeseddel er noget andet, men så skadet har han nu heller ikke været.

Jeg kunne i øvrigt godt forestille mig at Klopp kan få ham op på et højere niveau.
Ja, total, men der er 38 runder i en Premier League sæson og der har han altså kun spillet 23, 22 og 29. Det er lidt noget andet.

Og der er desværre også sandhed bag hans mange skader: https://www.transfermarkt.co.uk/alex-ox ... ler/143424
Corner taken quickly...

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kasper88 » onsdag, 30. aug, 2017 15:47

Repsej skrev: Jeg har ikke sagt Ox skulle være fast. Men vi råber og skriger på at vores bredde er ikke eksisterende og så kommer der en ung version af Milner der kan spiller masser af pladser på holdet og kan give de bedre spillere en pause når det er tiltrængt.

Wenger har trukket alt selvtillid ud af Arsenal holdet og spillerne virker jo totalt modløse.
Oxen kommer så til vores klub hvor alt oser af forventninger og en træner der har totalt lidenskab for det han gør og tror på. Når han kommer til en klub og en træner der tror på ham må hans selvtillid da alt andet vokse.

Jeg siger ikke han er vores Messias, men som en breddespiller kan jeg kun sige ja tak.
Jeg fjerner lige alle vores quotes, håber det er okay.

Men det ville jeg jo også have det fint med, hvis han blev breddespiller, men problemet er jo, at han vil have fast spilletid og det skal være på midtbanen. Det er derfor, at han vil væk fra Arsenal og har sagt nej til Chelseas tilbud.
Jeg kan bare ikke se, hvordan det skulle kunne oppe hans niveau medmindre Klopp vælger at bruge ham fast og gør han det, så mener jeg, at det er en fejlbeslutning, for vi har bedre alternativer i Hendo, Can, Gini, Salah, Mané og Lallana og Coutinho når de er tilbage. Jeg kan ikke se, hvordan Ox'en skulle kunne slå nogen af dem af. Hvis det er det han forlanger, så hellere undvære eller hente ham gratis til næste sommer. Arsenal vælger jo at forsøge at lukrere på ham nu, fordi de ved, at han går gratis til næste sommer. Lad os hente ham til den tid, fremfor nu. Han er alligevel ikke forskellen mellem succes og fiasko, han er som du også siger, fyld til bredden.
Corner taken quickly...

AJJ
Indlæg: 2411
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » onsdag, 30. aug, 2017 16:00

Repsej skrev:
AJJ skrev:
Repsej skrev: Han har trods alt spillet 37-33-45 kampe de sidste 3 sæsoner ;)
Stop nu med de fakta.
Ikke forstået :dontknow:
Det er unfair sådan at inddrage fakta i debatten ;)

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 30. aug, 2017 16:21

Kasper88 skrev:
Repsej skrev: Jeg har ikke sagt Ox skulle være fast. Men vi råber og skriger på at vores bredde er ikke eksisterende og så kommer der en ung version af Milner der kan spiller masser af pladser på holdet og kan give de bedre spillere en pause når det er tiltrængt.

Wenger har trukket alt selvtillid ud af Arsenal holdet og spillerne virker jo totalt modløse.
Oxen kommer så til vores klub hvor alt oser af forventninger og en træner der har totalt lidenskab for det han gør og tror på. Når han kommer til en klub og en træner der tror på ham må hans selvtillid da alt andet vokse.

Jeg siger ikke han er vores Messias, men som en breddespiller kan jeg kun sige ja tak.
Jeg fjerner lige alle vores quotes, håber det er okay.

Men det ville jeg jo også have det fint med, hvis han blev breddespiller, men problemet er jo, at han vil have fast spilletid og det skal være på midtbanen. Det er derfor, at han vil væk fra Arsenal og har sagt nej til Chelseas tilbud.
Jeg kan bare ikke se, hvordan det skulle kunne oppe hans niveau medmindre Klopp vælger at bruge ham fast og gør han det, så mener jeg, at det er en fejlbeslutning, for vi har bedre alternativer i Hendo, Can, Gini, Salah, Mané og Lallana og Coutinho når de er tilbage. Jeg kan ikke se, hvordan Ox'en skulle kunne slå nogen af dem af. Hvis det er det han forlanger, så hellere undvære eller hente ham gratis til næste sommer. Arsenal vælger jo at forsøge at lukrere på ham nu, fordi de ved, at han går gratis til næste sommer. Lad os hente ham til den tid, fremfor nu. Han er alligevel ikke forskellen mellem succes og fiasko, han er som du også siger, fyld til bredden.


Helt enig. vi har mange CM'ere godt nok er vores to kreative midtbaner, Coutinho og Lallana, ude, men Coutinho er tilbage efter pausen (må vi gå ud fra) og reserve for Coutinho indtil Lallana er tilbage er næppe hvad Oxen forventer. Keita kommer ind om et år, hvis Ox'en snupper Wijnaldum/Can pladsen, hvor skal Keita så spille?

AJJ
Indlæg: 2411
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » onsdag, 30. aug, 2017 16:30

Hvor i alverden kommer den forestilling fra, at Ox forlanger at være en del af start 11'eren?

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » onsdag, 30. aug, 2017 16:56

Kasper88 skrev:
ilusio skrev:
Kasper88 skrev:Det begynder desværre at ligne et typisk transfervindue for Liverpool.
Vi har da været LANGT mere målrettede og klar til at betale det nødvendige end vi nogensinde har været de sidste 25 år jeg har fulgt med.

Så skal vi ikke prøve at pakke pessimismen lidt væk. Jeg har ikke siden 8/9 haft troen på at vi rent faktisk kunne udfordre om titlen inden en sæson.
Okay? Det udtaler jeg mig jo ikke om, så kan ikke se, hvad du mener med det. Jeg siger blot, at det ligner, at vi ikke får vores transfermål og så kan det jo være nok så godt at vi er målrettede og klar til at betale det nødvendige, hvis det alligevel ikke lykkes, selvom det også glæder mig, at vi i følge rygterne virker til at være et sted spillerne gerne vil hen nu. Det rykker os bare ikke, hvis vi ikke formår at hente nogle spillere. Så ligner det jo, sjovt nok, stadig et typisk transfervindue for LFC og ja, jeg er pessimistisk med den trup vi pt. har, fordi vi trods alt skal ud og spille ChL. Det er nu, vi skal etablere os. Næste sommer kan vi ret beset risikere et scenarie, der hedder, at vi glippede top 4 og ikke kan få de store transfer-targets længere (minus Keita). Jeg krydser alt for, at vi får hentet VvD, men so far intet positivt på den front og det begynder at spidse til.
Nu er hukommelsen jo subjektiv, men som jeg husker et typisk LFC transfervindue, så rygtes vi til en masse store, uden overhovedet at være tæt på dem, hvorefter vi ender med en masse mellemspillere som aldrig kan løfte holdet.

Derfor vil jeg på ingen måde kalde dette vindue typisk.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » onsdag, 30. aug, 2017 17:30

Repsej skrev:
AJJ skrev:
Repsej skrev: Han har trods alt spillet 37-33-45 kampe de sidste 3 sæsoner ;)
Stop nu med de fakta.
Ikke forstået :dontknow:
Plask

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 30. aug, 2017 17:31

AJJ skrev:Hvor i alverden kommer den forestilling fra, at Ox forlanger at være en del af start 11'eren?
Det startede vel med at han eftersigende vil væk fra Arsenal fordi han kun vil spille på midten og derfor er utilfreds med at spille lidt over det hele for dem. Det har givet den antagelse at han nok ikke vil acceptere en rolle for os hvor han skal være reserve for både kanterne og midtbanen. Det kombineret med at han er en meget kendt spiller, der spiller i en stor klub i forvejen og som har en stor PL erfaring i forhold til sin alder gør at han med rette kan forvente ret mange kampe. Så derfor tror jeg at han ikke er interesseret i at være vores nye yngre udgave af Milner.

Min holdning er at VI ikke har brug for ham, hvis han ikke kan slå sig ind i vores nuværende start 11'er, eller komme meget tæt på. Fordi vi har ret mange midtbanespillere også selvom vi mangler to af dem lige nu. Can vil eftersigende ikke underskrive en ny kontrakt fordi han syntes han skal spille mere(og så håber han sikkert at kunne få flere penge) og Keita kommer ind om et år.

Jeg er dog meget i tvivl om ikke han vise sig at blive en gylden kombination af Lallana og Wijnaldum. I og med han har en god blanding af fysik og teknik. Der gør han er bedre end Wijnaldum mod de mindre hold og bedre end Lallana i de store kampe, eller kan blive det.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar