Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 29. aug, 2017 12:52

nikand skrev: Oxen hat vidst ikke spillet i PL den gang det var verdens stærkeste liga. Det kan altså måles ved at se hvor mange hold der når langt i CL. Her har selv franske hold de sidste par sæsoner overhalet PL.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg tror netop at grunden til at de engelske hold ikke har været så dominerende i CL er, at PL er så hård en liga. Ikke blot kvalitetsmæssigt, men også hård fysisk, med mange kampe og vinterprogram, som flere af de andre ligaer ikke benytter.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 29. aug, 2017 15:00

Tror i Renato Sanchez på lån er den perfekte løsning efter Keita aftalen?

Bayern vil gerne sende ham ud og få god erfaring, men de vil egentlig helst ikke have en købsoption ind i kontrakten, hvis nu han spiller RIGTIG godt vil de jo gerne have ham tilbage eller sælge ham for lidt ekstra. Med Keita sikret kan vi tåle at leje Renato Sanchez uden at have mulighed for at købe ham, hvis nu han gør det godt. Men Sanchez vil jo stadig være motiveret for at gøre det godt så han kan springe Bayern køen over når han kommer hjem igen eller få solgt sig selv.

Det er ikke fordi jeg ikke syntes vi skal have en friløbsklausul, men jeg kan overleve uden eller med en ret høj en af slagsen.

han mangler måske lidt i den kreative afdeling og vil mere være et alternativ til Wijnaldum end Lallana/Coutinho, men der syntes at være stor efterspørgsel på en midtbanespiller.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » tirsdag, 29. aug, 2017 15:03

Filos of Isk skrev:Tror i Renato Sanchez på lån er den perfekte løsning efter Keita aftalen?

Bayern vil gerne sende ham ud og få god erfaring, men de vil egentlig helst ikke have en købsoption ind i kontrakten, hvis nu han spiller RIGTIG godt vil de jo gerne have ham tilbage eller sælge ham for lidt ekstra. Med Keita sikret kan vi tåle at leje Renato Sanchez uden at have mulighed for at købe ham, hvis nu han gør det godt. Men Sanchez vil jo stadig være motiveret for at gøre det godt så han kan springe Bayern køen over når han kommer hjem igen eller få solgt sig selv.

Det er ikke fordi jeg ikke syntes vi skal have en friløbsklausul, men jeg kan overleve uden eller med en ret høj en af slagsen.

han mangler måske lidt i den kreative afdeling og vil mere være et alternativ til Wijnaldum end Lallana/Coutinho, men der syntes at være stor efterspørgsel på en midtbanespiller.
Der var en af de sædvanligvis troværdige journalister (tror det var Bascombe), der skrev den anden dag, at vi ikke er ude efter Sanches...

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kasper88 » tirsdag, 29. aug, 2017 15:59

I det mindste er jeg ikke Oxs hårdeste kritiker:



:laughin:

I øvrigt går rygterne på, at han i Chelsea kommer til at tjene £220.000 om ugen. Dybt godnat for en spiller, der ikke følger sit holds udlagte taktik, men sporten er stukket af, desværre.
Corner taken quickly...

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 29. aug, 2017 16:03

Aggerdoo skrev:
Filos of Isk skrev:Tror i Renato Sanchez på lån er den perfekte løsning efter Keita aftalen?

Bayern vil gerne sende ham ud og få god erfaring, men de vil egentlig helst ikke have en købsoption ind i kontrakten, hvis nu han spiller RIGTIG godt vil de jo gerne have ham tilbage eller sælge ham for lidt ekstra. Med Keita sikret kan vi tåle at leje Renato Sanchez uden at have mulighed for at købe ham, hvis nu han gør det godt. Men Sanchez vil jo stadig være motiveret for at gøre det godt så han kan springe Bayern køen over når han kommer hjem igen eller få solgt sig selv.

Det er ikke fordi jeg ikke syntes vi skal have en friløbsklausul, men jeg kan overleve uden eller med en ret høj en af slagsen.

han mangler måske lidt i den kreative afdeling og vil mere være et alternativ til Wijnaldum end Lallana/Coutinho, men der syntes at være stor efterspørgsel på en midtbanespiller.
Der var en af de sædvanligvis troværdige journalister (tror det var Bascombe), der skrev den anden dag, at vi ikke er ude efter Sanches...
Det var også før Keita blev offentliggjort ud af ingenting.

Men er det en god idé?

Normalt ville jeg jo sige at vi ikke skal leje en spiller til en vigtig rolle på holdet. Men det virker ikke realistisk at Bayern vil give helt slip på

Jeg syntes også at vi skal se på mere kreative spillere til midten gerne en der også kam vikariere på kanterne. Meyer eller Lemar F.eks.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » tirsdag, 29. aug, 2017 21:04

Tænk at en spiller som Krykowiak kan ende med at være
WBA spiller efter han var aldeles fremragende i Sevilla. Mangler nok
fart til at være en Kloppspiller, men sikke overblik.
We need a new Fowler...

AJJ
Indlæg: 2411
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » onsdag, 30. aug, 2017 06:20

Kasper88 skrev:I det mindste er jeg ikke Oxs hårdeste kritiker:



:laughin:

I øvrigt går rygterne på, at han i Chelsea kommer til at tjene £220.000 om ugen. Dybt godnat for en spiller, der ikke følger sit holds udlagte taktik, men sporten er stukket af, desværre.
Nu har han så afvist Chelsea. Det er Liverpool eller et sidste år i Arsenal for ham.

VvD, Ox, Keita, Lemar - de vil alle til Liverpool. Tiderne er godt nok skiftet. Og det hele skyldes en mand...(og dem, der hentede ham, skal vel også have en del kredit).

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 30. aug, 2017 09:01

Jeg vil blive en smule skuffet, hvis vi kun ender med oxen.

Kom nu Liverpool få nu Lemar og VVD i hus.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » onsdag, 30. aug, 2017 09:14

Hr. Drejer skrev:Jeg vil blive en smule skuffet, hvis vi kun ender med oxen.

Kom nu Liverpool få nu Lemar og VVD i hus.
Både og. Helt sikkert er den vigtigste VVD, dernæst nok Lemar foran Ox.

Men ender vi med Ox vil jeg ikke være utilfreds med dette vindue i al dens galskab og latterlige priser. (og beholder Coutinho)
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Oomph242
Indlæg: 5680
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 30. aug, 2017 09:16

Hr. Drejer skrev:Jeg vil blive en smule skuffet, hvis vi kun ender med oxen.

Kom nu Liverpool få nu Lemar og VVD i hus.
Oxeladen er en fin spiller til truppen. Men det er ikke ham, som kan vinde titler for os.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 30. aug, 2017 09:40

Oomph242 skrev:
Hr. Drejer skrev:Jeg vil blive en smule skuffet, hvis vi kun ender med oxen.

Kom nu Liverpool få nu Lemar og VVD i hus.
Oxeladen er en fin spiller til truppen. Men det er ikke ham, som kan vinde titler for os.
Jeg synes sgu, at han er en dygtig spiller. Han er lynhurtig og fysisk ekstremt stærk. Han vil i mine øjne kunne træde ind på både Coutinho's/Lallana's plads og også på kantpositionerne, hvis der er brug for det.

Når vi jagter Lemar så intenst, så går jeg ud fra, at det er fordi, han er bedre. Så ham håber jeg også først og fremmest på. Men det er fordi, jeg stoler på, at transfer-teamet ved, hvad de laver.

Et hypotetisk spørgsmål. Hvad ville folk herinde foretrække af følgende scenarier, hvis det var alternativerne?

1: Ox for £40m og VVD for £90m - begge i dette vindue.
2: Lemar for £75m i dette vindue og VVD for £55m til januar.
Kloppite

Repsej
Indlæg: 601
Tilmeldt: lørdag, 09. jul, 2011 14:28
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 52

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Repsej » onsdag, 30. aug, 2017 09:46

texy skrev:
Oomph242 skrev:
Hr. Drejer skrev:Jeg vil blive en smule skuffet, hvis vi kun ender med oxen.

Kom nu Liverpool få nu Lemar og VVD i hus.
Oxeladen er en fin spiller til truppen. Men det er ikke ham, som kan vinde titler for os.
Jeg synes sgu, at han er en dygtig spiller. Han er lynhurtig og fysisk ekstremt stærk. Han vil i mine øjne kunne træde ind på både Coutinho's/Lallana's plads og også på kantpositionerne, hvis der er brug for det.

Når vi jagter Lemar så intenst, så går jeg ud fra, at det er fordi, han er bedre. Så ham håber jeg også først og fremmest på. Men det er fordi, jeg stoler på, at transfer-teamet ved, hvad de laver.

Et hypotetisk spørgsmål. Hvad ville folk herinde foretrække af følgende scenarier, hvis det var alternativerne?

1: Ox for £40m og VVD for £90m - begge i dette vindue.
2: Lemar for £75m i dette vindue og VVD for £55m til januar.
Uden tvivl, i min verden i hvert fald, nr 1.

Vi mangler så seriøst defensiv forstærkning at jeg måske er bange for at sæsonen kan være ovre når vi når januar, evt slået ud af CL, håbløs bagefter i PL.
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

Red Man Walking
Indlæg: 402
Tilmeldt: fredag, 07. aug, 2015 22:11
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Red Man Walking » onsdag, 30. aug, 2017 09:51

texy skrev:
Oomph242 skrev:
Hr. Drejer skrev:Jeg vil blive en smule skuffet, hvis vi kun ender med oxen.

Kom nu Liverpool få nu Lemar og VVD i hus.
Oxeladen er en fin spiller til truppen. Men det er ikke ham, som kan vinde titler for os.
Jeg synes sgu, at han er en dygtig spiller. Han er lynhurtig og fysisk ekstremt stærk. Han vil i mine øjne kunne træde ind på både Coutinho's/Lallana's plads og også på kantpositionerne, hvis der er brug for det.

Når vi jagter Lemar så intenst, så går jeg ud fra, at det er fordi, han er bedre. Så ham håber jeg også først og fremmest på. Men det er fordi, jeg stoler på, at transfer-teamet ved, hvad de laver.

Et hypotetisk spørgsmål. Hvad ville folk herinde foretrække af følgende scenarier, hvis det var alternativerne?

1: Ox for £40m og VVD for £90m - begge i dette vindue.
2: Lemar for £75m i dette vindue og VVD for £55m til januar.
Sidstnævnte klart. Det er i mine øjne den bedste langsigtede løsning og VVD ville kunne træde ind i CL såfremt vi stadig er medBillede

Desuden mener jeg ikke spillere skal kunne tvinge sig ud af klubberne som både VVD og Coutinho forsøger.


Sent from my iPad using Tapatalk

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » onsdag, 30. aug, 2017 10:18

nikand skrev:Tænk at en spiller som Krychowiak kan ende med at være
WBA spiller efter han var aldeles fremragende i Sevilla. Mangler nok
fart til at være en Kloppspiller, men sikke overblik.
Mangler han fart? Kan da tydeligt huske en situation i Sevilla, hvor han løb Messi op over en halv banelængde (og derefter erobrede bolden usvigelig sikkert). Messi løb godt nok med bolden for fødderne, men det er alligevel de færreste, der formår det.
texy skrev: 1: Ox for £40m og VVD for £90m - begge i dette vindue.
2: Lemar for £75m i dette vindue og VVD for £55m til januar.
2. Helt klart. Vi får en spiller med det samme, som vi kan bruge, og vi sparer £35m på van Dijk ved at vente fire måneder i forhold til scenarie 1 (jeg ved godt, at de totale udgifter er ens).

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 30. aug, 2017 10:27

Rygte fra RAWK:

Quote from: Tepid T₂O on Yesterday at 11:53:48 PM
BREAKING:

( not a piss take, this is genuine).

I have been passed information that the guys who did the Medical on Naby the other day are on stand by to do a medical tomorrow...
Different hospital, but still in the north west.

Same source as last time, was legit last time and is a long term member here (not Craig or Oddball btw.)

Track fuxking planes my friends, track fuxking planes ... (although, it seems likely that the plane today may well have been bringing a player here for a medical tomorrow?)

Jeg tror VVD er den sværeste handel, og den må eventuelt vente til næste vindue.

Men det er da klart at foretrække at få ham nu. til januar kan vi være ude af CL, og ude mesterskabskampen og/eller top 4. Det kan vise sig at være forholdsmæssigt dyrt at spare ved at købe senere.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar