Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Oomph242
Indlæg: 5670
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 21. aug, 2017 09:05

nikand skrev:
Kasper88 skrev:Igen, hvorfor skulle Ox vælge bænken i Liverpool, hvis han er træt af bænken i Arsenal? It doesn't make sense.
Nye omgivelser, nye kollegaer., nyt projekt.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg vel mene det er bedre, at sidde på bænken i London end i Liverpool. Hvis det er bænken han er tiltænkt.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » mandag, 21. aug, 2017 11:17

Hvis vi skal ud og have en erstatning for Coutinho, hvilket jeg tror, vi arbejder på, vil jeg lige smide et lidt kontroversielt navn i puljen.

Hvad vil folk herinde sige til, at vi prøver at hente Sterling tilbage? Han ligner ikke en spiller, der er blandt Guardiolas foretrukne, særligt nu hvor de skal spille 3-5-2. Han forlod klubben på en grim måde, og jeg har egentlig ikke været vildt imponeret over ham i City, men han har stadig nogle kompetencer, der kunne passe fint ind i vores spil.

Det er ikke sikkert, at handlen er særligt realistisk, men hvis vi leder efter spillere i PL, bør han vel være et af navnene, der skal nævnes?

Oomph242
Indlæg: 5670
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 21. aug, 2017 11:28

Aggerdoo skrev:Hvis vi skal ud og have en erstatning for Coutinho, hvilket jeg tror, vi arbejder på, vil jeg lige smide et lidt kontroversielt navn i puljen.

Hvad vil folk herinde sige til, at vi prøver at hente Sterling tilbage? Han ligner ikke en spiller, der er blandt Guardiolas foretrukne, særligt nu hvor de skal spille 3-5-2. Han forlod klubben på en grim måde, og jeg har egentlig ikke været vildt imponeret over ham i City, men han har stadig nogle kompetencer, der kunne passe fint ind i vores spil.

Det er ikke sikkert, at handlen er særligt realistisk, men hvis vi leder efter spillere i PL, bør han vel være et af navnene, der skal nævnes?
Men kan City gå af med ham? (Homegrown).

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af MP » mandag, 21. aug, 2017 11:45

Oomph242 skrev:
Aggerdoo skrev:Hvis vi skal ud og have en erstatning for Coutinho, hvilket jeg tror, vi arbejder på, vil jeg lige smide et lidt kontroversielt navn i puljen.

Hvad vil folk herinde sige til, at vi prøver at hente Sterling tilbage? Han ligner ikke en spiller, der er blandt Guardiolas foretrukne, særligt nu hvor de skal spille 3-5-2. Han forlod klubben på en grim måde, og jeg har egentlig ikke været vildt imponeret over ham i City, men han har stadig nogle kompetencer, der kunne passe fint ind i vores spil.

Det er ikke sikkert, at handlen er særligt realistisk, men hvis vi leder efter spillere i PL, bør han vel være et af navnene, der skal nævnes?
Men kan City gå af med ham? (Homegrown).
Lidt ligesom med Ox'en, så kan jeg ikke se hvorfor han skulle gide skifte en bænk plads hos City ud med en bænkplads hos os. Nu bryder jeg mig ikke særlig meget om Sterling, men lægges det i glemmebogen, så synes jeg stadig ikke han er en særlig god erstatning for Coutinho. Hverken i type eller i kvalitet. Han ville derimod være en ganske habil backup for Mané/Salah.
Jeg så måske hellere man prøvede at gå efter en som Mahrez og omskolede ham til at ligge inde centralt fremfor på kanten. Han ville få en del problemer defensivt, men det er vel meget lig Coutinho.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » mandag, 21. aug, 2017 12:39

MP skrev:
Oomph242 skrev:
Aggerdoo skrev:Hvis vi skal ud og have en erstatning for Coutinho, hvilket jeg tror, vi arbejder på, vil jeg lige smide et lidt kontroversielt navn i puljen.

Hvad vil folk herinde sige til, at vi prøver at hente Sterling tilbage? Han ligner ikke en spiller, der er blandt Guardiolas foretrukne, særligt nu hvor de skal spille 3-5-2. Han forlod klubben på en grim måde, og jeg har egentlig ikke været vildt imponeret over ham i City, men han har stadig nogle kompetencer, der kunne passe fint ind i vores spil.

Det er ikke sikkert, at handlen er særligt realistisk, men hvis vi leder efter spillere i PL, bør han vel være et af navnene, der skal nævnes?
Men kan City gå af med ham? (Homegrown).
Lidt ligesom med Ox'en, så kan jeg ikke se hvorfor han skulle gide skifte en bænk plads hos City ud med en bænkplads hos os. Nu bryder jeg mig ikke særlig meget om Sterling, men lægges det i glemmebogen, så synes jeg stadig ikke han er en særlig god erstatning for Coutinho. Hverken i type eller i kvalitet. Han ville derimod være en ganske habil backup for Mané/Salah.
Jeg så måske hellere man prøvede at gå efter en som Mahrez og omskolede ham til at ligge inde centralt fremfor på kanten. Han ville få en del problemer defensivt, men det er vel meget lig Coutinho.
Mener også at Coutinhos fremtid er på midtbanen/offensiv midt og der er det ikke en spiller som Sterling vi skal have fat i.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » mandag, 21. aug, 2017 13:18

Uanset hvad så skal Coutinho først erstattes til næste sommer.

Der tror jeg Keita er udset til den rolle.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 21. aug, 2017 13:40

Ang. Stirling

Vi skal kun hente ham for at bruge ham i start 11'eren. Han er for god og har for stort et navn plus fortid i klubben til at hente til bænken. Hans lønkrav er nok også meget højere end hvad det giver mening at betale til en reserve.

Havde vi ikke hentet Salah ville Jeg klart være for en Stirling transfer. Hvis vi om et år sidder og Salah slet ikke fungerer i klubben, så syntes jeg vi kan overveje Stirling.

Men nu syntes jeg vi skal satse på Salah og Mané på de kanter. Stirling og Salah kan ikke være tilfredse med et udgangspunkt på bænken.

Men ilusio har ret i at Coutinho ikke skal erstattes før han er skiftet.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 21. aug, 2017 14:30

Mads T. skrev:Rigtig godt indlæg Filos of Isk og jeg kan følge mange af dine punkter. Jeg mener bare at Ox er en forstærkning af vores trup nu og her, plus han er på vej ind i sin bedste alder. Meyer kan muligvis gå hen og blive en forstærkning, men jeg er i tvivl om hans niveau og hvor langt han egentlig kan komme. Hypen om ham har været stor, men det virker ikke som om han har kunne leve op til den i sidste sæson.
Jeg takker og bukker for de pæne ord.

Jeg glemte et punkt om at Meyer nok er billigere, når man regner lønnen med.

The Ox er en markant bedre spiller her og nu, men truppen er smallere på de kvaliteter som Meyer besidder end The Ox's ditto.

Meyer er i mine øjne bedre egnet til at være trupspiller i et par år mens han enten vokser sig ind på en plads i start 11'eren, stagnerer og forbliver en trup spiller eller bliver sendt videre. I bedste fald kan Meyer på få år gøre Coutinho overflødig, i værste fald er han at finde i den nedre halvdel af en top 100 over vores værste transfers gennem tiderne.

The Ox tror jeg ikke vil skifte for andet end en ret vigtig rolle på holdet. Så hvis vi henter ham kan jeg ikke se andet( måske mangler jeg bare fantasi) end at han skal have Wijnaldums plads på holdet.

Jeg vil sige at vores midtbane mangler et eller andet. Det kan godt være The Ox er svaret, jeg er ikke helt solgt, men kan godt se at han kan noget lidt andet end Wijnaldum og Milner, der heller ikke helt har alderen til at bygge noget op om.

Men hvis det er for at adressere bredden i truppen syntes jeg The Ox er den forkerte løsning og tror heller ikke han sådan lige er til at lokke med andet end en fast plads på midten.


Sent from my iPhone using Tapatalk

AJJ
Indlæg: 2403
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » mandag, 21. aug, 2017 15:21

Klopp ifølge James Pearce:

VvD eller ingen ny CB
Ikke interesseret i Draxler
"Åben" for forstærkning til den centrale midt

Så er rammen ligesom sat

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... l-13507146

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » mandag, 21. aug, 2017 16:18

AJJ skrev:Klopp ifølge James Pearce:

VvD eller ingen ny CB
Ikke interesseret i Draxler
"Åben" for forstærkning til den centrale midt

Så er rammen ligesom sat

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... l-13507146
Det er ikke opmuntrende læsning.

Hr. Drejer
Indlæg: 13742
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 21. aug, 2017 16:29

AJJ skrev:Klopp ifølge James Pearce:

VvD eller ingen ny CB
Ikke interesseret i Draxler
"Åben" for forstærkning til den centrale midt

Så er rammen ligesom sat

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... l-13507146
Det er meget skidt læsning. Trist!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 21. aug, 2017 17:15

AJJ skrev:Klopp ifølge James Pearce:

VvD eller ingen ny CB
Ikke interesseret i Draxler
"Åben" for forstærkning til den centrale midt

Så er rammen ligesom sat

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... l-13507146
Der stod godt nok at det var unlikely at der bliver hentet en anden CB end Dijk, så en lille dør er åben. Det giver ok mening.

Draxler er også en meget dyr mand at hente, ikke mindst lønnen, når vi har Coutinho, Mané, Salah, Lallana.

Midtbanen er også et logisk sted at investere lidt. Jeg er så meget splittet om hvem vi bør hente, endda også hvilken type.
Vi kan hente en mere defensiv midt for at frigøre Henderson længere fremme og beskytte forsvaret bedre.

vi kan finde en box-to-box spiller der kan snuppe Wijnaldums plads.

Eller vi kan hente en ung Offensiv midtbanespiller, der kan være reserve for Coutinho/Lallana her og nu og forhåbentlig erstatte Coutinho med tiden.
Alle tre eller en kombination af en af de to første plus den sidste vil give virkelig god mening.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Repsej
Indlæg: 601
Tilmeldt: lørdag, 09. jul, 2011 14:28
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 52

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Repsej » mandag, 21. aug, 2017 18:27

AJJ skrev:Klopp ifølge James Pearce:

VvD eller ingen ny CB
Ikke interesseret i Draxler
"Åben" for forstærkning til den centrale midt

Så er rammen ligesom sat

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... l-13507146
Det vil sige at vi altså "åbenlyst" mangler en CB, altså dem vi ikke har er ikke helt gode nok - men vi vil kun have VvD ellers kan det være lige meget!!
Det er jo nærmest selvmodsigende, og ren børnehave snak.

Draxler vil jeg gerne have, ja vi har gode folk allerede, men vi skal spille i 4 turneringer i år så truppen skal være god og Coutinho? og Lallana ser jeg ikke umiddelbart som de direkte er erstatninger for Salah og Mane.
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niche » mandag, 21. aug, 2017 19:01

Filos of Isk skrev:
AJJ skrev:Klopp ifølge James Pearce:

VvD eller ingen ny CB
Ikke interesseret i Draxler
"Åben" for forstærkning til den centrale midt

Så er rammen ligesom sat

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... l-13507146
Der stod godt nok at det var unlikely at der bliver hentet en anden CB end Dijk, så en lille dør er åben. Det giver ok mening.

Draxler er også en meget dyr mand at hente, ikke mindst lønnen, når vi har Coutinho, Mané, Salah, Lallana.

Midtbanen er også et logisk sted at investere lidt. Jeg er så meget splittet om hvem vi bør hente, endda også hvilken type.
Vi kan hente en mere defensiv midt for at frigøre Henderson længere fremme og beskytte forsvaret bedre.

vi kan finde en box-to-box spiller der kan snuppe Wijnaldums plads.

Eller vi kan hente en ung Offensiv midtbanespiller, der kan være reserve for Coutinho/Lallana her og nu og forhåbentlig erstatte Coutinho med tiden.
A :doh1: lle tre eller en kombination af en af de to første plus den sidste vil give virkelig god mening.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Der bliver godt nok agiteret for Quick fixes og lappeløsninger. Gini har kvaliteterne, men er i en formkrise lige nu, og det er ikke unaturligt. Klopp spiller ikke med en decideret DM, og har aldrig gjort det i sin Liverpool tid, så det er nok lidt udelukket. I forhold til debatten om at købe til bænken, så er det et yderst endiminsionelt synspunkt, at eksempelvis Stilling skulle være et indkøb til bænken. Vi har i denne sæson fire turneringer at koncentrere os om, og to kvalitets kantspillere. Jeg ved godt, at Sturridge, Coutinho, og til dels Milner, woodburn og Origi kan dække de to pladser, men så går man imø for meget på kompromis med kvaliteten. To spillere til to positioner i en sæson med chl. er for lidt uanset hvordan man vender og drejer det. Jeg er sikker på, at Coutinho bliver anset som første backup til kanten, og at vi kommer til at se ham der mange gange i løbet af sæsonen, men det ville imø være langt mere optimalt at kunne spille ham mere centralt. Jeg er helt klart ilhænger af, at vi kigger efter en super kantspillere mere, men Klopp er vist ikke enig. I forhold til midtbanen, skal vi ikke glemme, at vores to absolut mest kreative spillere sidder ude lige i øjeblikket. Der ud over mener jeg, at Milner på midten formår at skabe mere end hvad vi har set fra Henderson og Gini i denne sæson. Han har et bedre blik for den afgørende aflevering, og hans genpres er desuden af noget højere kvalitet end vi har set de to andre levere i de første kampe. Can har jeg meget svært ved at blive klog på. Han svinger meget i niveau under kampene, men det er forhåbentlig noget, han lægger fra sig med tiden.
Mht forsvaret, synes jeg det er skidt, hvis vi ikke har alternativer til van Dijk. Han er virkelig en spiller, jeg gerne så blive købt, men Saints slipper ham ikke, tror jeg. Så står vi tilbage med Lovren, som i den grad er en kaosfaktor, Klavan der i den grad er en backupspiller og Gomez, der mangler at bevise, at han er en holdbar løsning. Matip ser jeg som eneste fuldgode CB i truppen, og det er rigtig skidt. På VB kan vi håbe, at Robbertson går en stor fremtid i møde, og hans kamp i weekenden var lovende. Ellers synes jeg Milner er bedste bud som backup. Moreno skal bare ikke spille en position med så stort et defensivt ansvar, og jo før Klopp indser dette des bedre. Måske han kan bruges længere fremme? Jeg ved det ikke, men jeg kan faktisk godt lide ham, og jeg mener, at han besidder evnerne til at spille kant.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 21. aug, 2017 19:18

Aggerdoo skrev:
AJJ skrev:Klopp ifølge James Pearce:

VvD eller ingen ny CB
Ikke interesseret i Draxler
"Åben" for forstærkning til den centrale midt

Så er rammen ligesom sat

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... l-13507146
Det er ikke opmuntrende læsning.
Det er da heller ikke deprimerende læsning.

1. Det er vel den værste, men også den bedste (i mine øjne). VVD passser nok bedre end nogen anden CB til vores måde at spille på, så selvom det vel er den plads, vi har mest brug for forstærkning på, så forstår jeg godt, at man "officielt" melder ud, at man holder pladsen til VVD. Hvis VVD ender med at få lov til at skifte, så har vi i hvert fald udvist en vanvittig loyalitet, som han forhåbentlig vil tilbagebetale. I øvrigt kan man sige lidt det samme om VVD - at han har kæmpet hårdt for at komme til os - om man så bryder sig om det eller ej er en anden sag. Tænker i øvrigt, at man stadig opererer med en nødløsning, der hedder genintegration af Sakho i truppen, hvis VVD glipper, hvilket gør forstærkning på pladsen lidt mindre kritisk.

2. Draxler? Nej, hvad skal vi da også bruge ham til. Vi har jo lige hentet Salah, så Draxler vil være en dyr spiller til bænken. Non-interesse i Draxler ser jeg faktisk som en bekræftelse af, at Coutinho ikke sælges (selvom de ikke helt er samme type).

3. Man er åben for midtbaneforstærkning. Det er vel ikke deprimerende, at man gerne vil hente en spiller her, hvis man kan få fat i den rigtige kvalitet?

Jeg kan sagtens forestille mig, at vi ikke henter flere spillere denne sommer, mens man så lykkes med at hente VVD og Keita til januar.
Kloppite

Besvar