Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af MP » mandag, 07. aug, 2017 08:30

Er enig i en stor del af ovenstående. Vi HAR et virkelig godt hold, som kan slå alle i PL og jeg er sikker på vi starter sæsonen som lyn og torden og ligger blandt toppen om 2-3 endda måske 4 måneder. Men er bange for at gassen går af ballonen ligesom sidste sæson.
Min frygt bygger primært på vores nuværende forsvar samt vores bredde. Købes der ikke en ny CB så er vi jo dybest set blot en enkel skade til Matip fra allerede at skulle nedjustere forventningerne til sæsonen betydeligt.
Vi er kun stærke på vores første 14-15 spillere og vi har vi en del spillere som højst sandsynligt ikke går gennem sæsonen skadesfrie (Lallana, Henderson, Sturridge, Matip, Lovren, Coutinho). De er nok ikke alle skadet samtidig, så vi vil stadig være i stand til at stille med et forholdsvis stærkt hold. Problemet er bare at vi vil være nødsaget til at stille med tæt på stærkeste opstilling i samtlige turneringer for at avancere. (ligesom sidste sæson). Dette kører spillerne trætte og når vi rammer januar-februar og døjer med lidt skader, så vil vi atter finde os selv i en situation hvor vi er bagud 0-1 ude mod Huddlesfield/Burnley/WBA på en dødbold fordi vi har Clyne, Gomez, Klavan og Moreno til at dominere luften. Vi kigger så ud på bænken og ser vores offensive indskiftninger bestå af Origi, Woodburn, Ejaria, Kent, og uprøvede Solanke

Enig i at udvalget af midtbane spillere og angribere der kan styrke os er begrænset efter Keita glippede. Men i forsvaret er der en hel del som ville kunne true Lovren eller ihvertfald være et habilt tredjevalg over Gomez/Klavan. Ender vi med at lande VVD så vil jeg se os styrket mere end samtlige konkurrenter på nær City.

Jeg håber personligt at vi stiller med samtlige reserver i Mickey Mousen og FA cuppen indtil vi når semifinalen uanset modstander. Også selvom det koster os turneringerne

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » mandag, 07. aug, 2017 08:43

Selvfølgelig er det muligt at købe spillere ind, som forstærker truppen, når der ses bort fra Keita og Van Dijk.

Det er dejligt at se, at unge spillere tildeles muligheden for at vise deres værd. Men realiteterne er nu en gang, at der er et kæmpe niveaumæssigt spring fra vores førstevalg i centerforsvaret og på den centrale midtbane til de næstbedste i form af Klavan/Gomez og Grujic/Milner. Interessen i Keita og Van Dijk bekræfter dette, og viser med alt tydelighed, at Klopp vurderer disse positioner skal forstærkes.

Jeg køber derfor ikke de udtalelser, som Klopp i disse dage sender i pressens retning. Det er med al tydelighed spin, taget ovenstående transfermål og tidligere udtalelser fra Klopp i betragtning.

Det synes omsonst, hvis der ikke er linet alternativer op til specielt Van Dijk. Matip og Lovren var sidste sæson ofte skadede, og vi går et markant hårdere kampprogram i møde i denne sæson. Med Klopp's krævende spillestil i mende skal der simpelthen gardering af rette kvalitet til, hvis vi ikke skal opleve en lignende situation fra januar og februar måned i sidste sæson, hvor der gik metaltræthed i den ellers så finsmurte maskine.

Det er for letkøbt , at der ikke findes kvalitetsspillere, som besidder lignende kvaliteter som Keita og Van Dijk. Hvis denne konklusion får lov at stå, må det være det sidste søm i kisten på klubbens famøse transfer-setup under FSG. Men dette kan først endegyldigt konkluderes per 1/9, så der krydses i øjeblikket hvad der krydses kan.

Brugeravatar
Mambo
Indlæg: 2589
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: København N
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mambo » mandag, 07. aug, 2017 09:05

Wormie skrev:det næsten som om at de danske fans ikke ser Preseason men kun kigger efter når liverpool laver en big signing.

De spillere klopp taler om har virkelig gjort det godt og hvis de udvikler sig som han gerne vil have det er de måske bedre (+ bedre forberedt) på Premier league fodbold for liverpool en nogen anden 70 millioner spiller fra en fransk liga som reelt set er en lotto kupon.

Hvilken offensiv spiller kan vi købe som går direkte ind på holdet og gør os bedre ind vi er lige nu?
Hvilken prøvet forsvarsspiller som kan spille i et Klopp system vil kunne gå direkte ind på holdet og gør os bedre lige nu?`

der er ikke mange spillere som gør os bedre og bare fordi en forsvarsspiller kan stå og heade bolde væk i en bundklub der spiller 9 - 1 - 1 så bliver han ikke automatisk god i liverpool når han skal kunne klare sig selv meget af tiden.

I Skriger alle sammen på nye signings men vi har altså et virkelig godt hold. og de signings som passer til klubben kan ikke blive købt fri da sælger klubben ikke vil af med dem for nogen pris.

Det fodbold nu om dage. der er for mange TV penge og kun 11 pladser på holdet.
Vi snakker en forsvarsspiller der skal være bedre end Lovren og Klavan. Der er seriøst masser af spillere derude. Der har tidligere været snakket om De Vrij og Tah. Det er da i hvert fald et sted at starte. Jeg er enig i at vi, når vi er fuldstændigt skadesfri, har en en rigtig god startopstillingen, men mener du helt seriøst ikke, at vi har et problem med bredden? Mener du helt seriøst ikke, at vores forsvar ikke kan forbedres?

Oomph242
Indlæg: 5659
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 07. aug, 2017 09:36

Mambo skrev:
Wormie skrev:det næsten som om at de danske fans ikke ser Preseason men kun kigger efter når liverpool laver en big signing.

De spillere klopp taler om har virkelig gjort det godt og hvis de udvikler sig som han gerne vil have det er de måske bedre (+ bedre forberedt) på Premier league fodbold for liverpool en nogen anden 70 millioner spiller fra en fransk liga som reelt set er en lotto kupon.

Hvilken offensiv spiller kan vi købe som går direkte ind på holdet og gør os bedre ind vi er lige nu?
Hvilken prøvet forsvarsspiller som kan spille i et Klopp system vil kunne gå direkte ind på holdet og gør os bedre lige nu?`

der er ikke mange spillere som gør os bedre og bare fordi en forsvarsspiller kan stå og heade bolde væk i en bundklub der spiller 9 - 1 - 1 så bliver han ikke automatisk god i liverpool når han skal kunne klare sig selv meget af tiden.

I Skriger alle sammen på nye signings men vi har altså et virkelig godt hold. og de signings som passer til klubben kan ikke blive købt fri da sælger klubben ikke vil af med dem for nogen pris.

Det fodbold nu om dage. der er for mange TV penge og kun 11 pladser på holdet.
Vi snakker en forsvarsspiller der skal være bedre end Lovren og Klavan. Der er seriøst masser af spillere derude. Der har tidligere været snakket om De Vrij og Tah. Det er da i hvert fald et sted at starte. Jeg er enig i at vi, når vi er fuldstændigt skadesfri, har en en rigtig god startopstillingen, men mener du helt seriøst ikke, at vi har et problem med bredden? Mener du helt seriøst ikke, at vores forsvar ikke kan forbedres?
Midtbane og angreb kunne også forstærkes, ihvertfald med kvalitet til bredden. To gode spillere til hver plads er efterhånden, hvad de andre i top 6 har. Det burde vi lægge os op ad og især med vores spillestil. Det er vel bedre, bruge £100m på breddespillere og komme i CL end intet at bruge og ende på 6/7 pladsen. Det behøves ikke være top verdensklasse spillere.

Måske Klopp skulle kopiere lidt fra Dortmund tiden. Irriterende at de stadig skovler store unge talenter ind og vi nærmest ingen køber. Egentlig troede jeg den pakke, fulgte med Klopp fra starten.

Vi har mange skader og vi skal have noget, at stå imod med.

https://i.redd.it/lg2e4ilarigx.jpg

Hr. Drejer
Indlæg: 13717
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 07. aug, 2017 10:45

Skræmmende læsning. Det er vel bevis for at Klopp's spillestil oftere giver skader
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » mandag, 07. aug, 2017 11:03

Interessant at fornemmelsen for de mange skader ikke kun er tilfældigheder og Klopp må vise dette sheet til ejerne.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 07. aug, 2017 11:09

Hr. Drejer skrev:Skræmmende læsning. Det er vel bevis for at Klopp's spillestil oftere giver skader
Eller at PL er blevet hårdere fordi selv de små hold har mange penge, der er ikke længere en hel gruppe af "walk-over" hold, eller som tidligere mindst en eller to oprykker hold, der slet ikke havde niveau til PL. Muligheden for at lave et rotations princip og stadig være nogenlunde sikker på 3 point i de fleste kampe er næsten væk fordi bundniveauet i liga er blevet så højt.
Med undtagelse af Houlier så står de jo i kronologisk rækkefølge.

Ja og så er der Sturridge.

Og så kan jeg ikke se der står noget om hvor de tal kommer fra, hvornår en spiller tæller som skadet og om måden at definere en skade i tabellens forstand har ændret sig. Så står Klopp kun noteret for 53 kampe, det er også et halvspinkelt grundlag.

Derfor må mere løbearbejde som udgangspunkt stadig betyde mere slid på kroppen, det er klart. Der er bare ikke noget i den tabel der retfærdiggør endegyldige konklusioner.

Oomph242
Indlæg: 5659
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 07. aug, 2017 11:30

Filos of Isk skrev:
Hr. Drejer skrev:Skræmmende læsning. Det er vel bevis for at Klopp's spillestil oftere giver skader
Eller at PL er blevet hårdere fordi selv de små hold har mange penge, der er ikke længere en hel gruppe af "walk-over" hold, eller som tidligere mindst en eller to oprykker hold, der slet ikke havde niveau til PL. Muligheden for at lave et rotations princip og stadig være nogenlunde sikker på 3 point i de fleste kampe er næsten væk fordi bundniveauet i liga er blevet så højt.
Med undtagelse af Houlier så står de jo i kronologisk rækkefølge.

Ja og så er der Sturridge.

Og så kan jeg ikke se der står noget om hvor de tal kommer fra, hvornår en spiller tæller som skadet og om måden at definere en skade i tabellens forstand har ændret sig. Så står Klopp kun noteret for 53 kampe, det er også et halvspinkelt grundlag

Derfor må mere løbearbejde som udgangspunkt stadig betyde mere slid på kroppen, det er klart. Der er bare ikke noget i den tabel der retfærdiggør endegyldige konklusioner.
Der står tallene kommer fra physioroom.com. De plejer, at have ret godt styr på det. Jeg ved ikke hvad tallet ligger nu. Men jeg tror ikke det er blevet lavere efter sidste sæson. Men lige meget, hvad har vi brug for gode backups hvis vi vil være et tophold. 12-13 gode spillere gør det ikke.

http://www.bbc.com/sport/football/35313650

AJJ
Indlæg: 2392
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » mandag, 07. aug, 2017 12:46

Gå lige på Physioroom og se, hvor forskellige skadestyper, der registreres. illness, knock, ACL, foot, hamstring, back injury osv. osv. Hvis der er tale om en simpel sammentælling af de alle skader, som Physioroom har registreret, så siger det jo ikke en hat.

I det hele taget er det ikke en simpel statistisk øvelse at sandsynliggøre, at Klopps regime medfører øget risiko for visse typer af skader.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 07. aug, 2017 12:53

Oomph242 skrev:
Der står tallene kommer fra physioroom.com. De plejer, at have ret godt styr på det. Jeg ved ikke hvad tallet ligger nu. Men jeg tror ikke det er blevet lavere efter sidste sæson. Men lige meget, hvad har vi brug for gode backups hvis vi vil være et tophold. 12-13 gode spillere gør det ikke.

http://www.bbc.com/sport/football/35313650
12-13 gode spillere er bestemt ikke nok, jeg syntes dog også at vi har flere end 12-13 gode spillere, også selvom Ings og Sturridge kun tæller for 0,75 tilsammen.

Men kvaliteten af de individuelle spillere kan og har vi jo diskuteret i evigheder. Hvis Moreno spiller godt i en preseason kamp rykker det ikke ved at han er ringe, men hvis Gomez ikke spiller godt er det også beviset for at han aldrig bliver til noget.

Så er der også noget taktisk usikkerhed her, for et par dage siden var diskutionen oppe om Coutinhos nye rolle på den centrale midt. Jeg tror han er første valg på den plads og Lallana andet, men nogle tror de begge spiller fast på midten og andre tror Coutinho kun vil spille på midten hvis Lallana er skadet. Hvem har ret? Spørg Klopp. Men det gør en kæmpe forskel om man ser Lallana på bænken eller ej. For sidder han på bænken skal han holdes aktiv hele året for at være klar hvis Coutinho bliver skadet, men så nytter det ikke ret meget at Oxlade-Chamberlain også skal ind og spille lige så meget.

At have 2 spillere der er gode nok til at spille fast for et top 10 hold i PL på hver plads, uden at tælle spillere under 22 år med, fordi de er talenter. det er da meget fint. Men at aktivere 22 spillere plus at give spilletid og mulighed for at udvikle sig til talenterne på samme tid er helt umuligt. skrækscenariet er at Henderson, Lallana og Coutinho sidder ude samtiddig, for så har vi ikke meget kreativitet tilbage på midten. fair nok. så henter vi en ny kreativ midtbanespiller også selvom han ikke er bedre end de tre. Hvad sker der så med ham, hvis de tre spillere ikke bliver skadet? så sidder han på bænken og er så langt fra kampform at når der er brug for ham så er han ikke bedre end Grujic, Can eller Wijnaldum alligevel og de tre førstnævnte er blevet dårligere.
Vi kan vel lige så godt lukke akademiet hvis vi ikke vil bruge det? Så får vi da lidt flere penge til transfers.

Jeg er bestemt ikke imod at købe flere spillere, jeg tror bare ikke det rykker ret meget bare at hente spillere ind der ikke er markant bedre end de spillere de skal konkurrere imod i kampen om pladsen på holdet. Det medfører en masse uro at spille nye spillere ind på holdet og i min verden bliver det sværere jo flere spillere vi henter og risikoen for at spilleren aldrig falder til er større. Samtidig kan det være et knæk for de spillere vi har i forvejen at vi henter Lasse Schøne til at true deres plads, det er ikke nødvendigvis super godt for selvtilliden.

Hr. Drejer
Indlæg: 13717
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 07. aug, 2017 13:23

Filos of Isk skrev:Hvis Moreno spiller godt i en preseason kamp rykker det ikke ved at han er ringe
Jo, ifølge Klopp er han som en ny signing :?

Lige før transfervinduet åbnede var der forlydender om at vi kunne købe for £100 M uden at sælge, og der var endda nogle journalister som skrev at vi kunne bruge £200 M, og vi fans drømte søde drømme. Targets som VVD og Keita blev udpeget som vores hovedmål, og alle sejl blev sat ind på at købe dem. Men den gik ikke. Og nu er der 25 dage til vinduet lukker, og vi har købt Salah, Robertson og Solanke. Og de sidste 25 dage kommer sikkert til at gå med at frygte om Coutinho smutter.

Nu er vi så havnet i den situation, hvor Klopp udtaler at han er tilfreds med sin trup. Moreno er som en ny signing, og Solanke og Kent har vist gode takter. Samtidige udtaler han at Milner er som en ny midtbanespiller :?

Vi mangler i den grad bredde, og vi er igen sårbare overfor skader. Vi har en 14-15 gode spillere, som er rene førsteholdsspillere (dvs. ingen ungdomsspillere). Men i min verden skal vi op på at have 18 førsteholdsspillere.

Der mangler 25 dage og målet må være at holde på Coutinho og at få 1 måske 2 spillere ind. Det ville måske redde vores skrantende transfervindue.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Surf » mandag, 07. aug, 2017 14:50

Synes ikke det er helt retfærdigt at kalde det spin. Selvfølgelig er den slags udtalelser en konsekvens af missede targets. Men Klopps opgave er jo at tale selvtillid ind i sine spillere. Han kan jo ikke gå ud og sige, at vi er fucked hvis Klavan eller Kent skal spille. Så at der koges så meget suppe på det synes jeg egentlig er utroligt. Ja, han taler truppen op, og ja, det er hans arbejde. Videre!

Som det står nu har vi haft en middelmådigt vindue. Vi har umiddelbart forstærket to positioner ud af fire (VB, hurtig wing - mangler CB og CM), mens vi har fået en tiltrængt backup/talent til angriber positionen der kan presse Origi. Om de to forstærkninger har fornøden kvalitet ved vi ikke endnu. VB er måske lidt undervældende, men giver mening ift pris og at VB bare er en svær position at finde topniveau på. Wing ser rigtig fornuftigt ud.

Hvad angår CB og CM synes jeg det er svært at betvivle, at vi har forsøgt. Om vi så skal tage os til takke med en lavere prioritet eller forsøge igen til januar eller næste sommer må være en vurderingssag - og afhænger bl.a. af hvorvidt man vurderer om Keita eller VvD er tilgængelige til den tid, af niveauet af anden prioriteter og vurderingen af gruppens egne talenter. Den vurdering er jeg tryg ved, at Klopp kan tage.

Så ja, indtil nu synes jeg vinduet er ok, men ikke mere. Forstærkning til CB synes at være det vigtigste, men hvis Sakho kan tages til nåde ser det også mindre vigtigt ud.

Den overordnede bekymring for mig er alle de skadesplagede spillere vi er afhængige af. Andre har påpeget det før.

Og så må jeg egentlig bare konstatere, at debatniveauet til tider er meget lavt her inde. Der er en del, der blot kommer her ind for at brokke sig over det samme igen og igen, endda somme tider krydret med usandheder, uden derefter at forholde sig ordentligt til når fejlen bliver påpeget. Jeg kommer efterhånden mest her ind for nyheder, og det er lidt trist. Jeg er egentlig mest overrasket over, hvor folks høje forventninger kommer fra, samt hvorfor man tror det er så nemt at drive en fodboldklub og agere i et transfervindue.

Og så vil jeg i øvrigt påpege, at FSG tjener flest penge ved en sundt drevet fodboldklub der præsterer sportsligt.

Kæft jeg glæder mig til, at vi skal se rigtig fodbold igen.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » mandag, 07. aug, 2017 14:53

En lille status over vores hold: (baseret på nu vs. sidste år)

Mål: Mignolet/Karius - Som Mignolet stod i anden halvdel af sidste sæson, så skal vi ikke bruge nogen ny målmand.

HB: Clyne/TAA - Samme som sidste år med den ændring at TAA er vokset en del som spiller og dermed i mine øjne en ok men ikke stjerne backup for Clyne.

VB: Moreno/Robertson - Som Moreno spillede mod Bayern er han vel interessant at følge for at se om vi reelt har en mulighed for at stå stærkere en sidste år med Millner. (nu Moreno slet ikke blev brugt)

CB: Matib/Lovren/Gomez/Klavan - Vi er vel reelt Gomez stærkere end sidste år. (antaget vi ikke får VVD. gør vi det er vi klart stærkere)

CM: Millner, Coutinho, Can, Gini, Lallana, Henderson, Grujic - her er vi noget bedre stillet da både Coutinho og Millner kan forventes at spille en rolle modsat sidste år. Grujic gav intet sidste år, så det kan også hjælpe på bredden.

Angreb: Firmino, Sturridge, Origi, Solanke, Mane, Origi, Salah, Ings. - Ings, Salah og Solanke er nye. Kun Salah kan tilføje noget nyt og Ings og Solanke må ses som breddespillere indtil videre. Jeg har fjernet Coutinho herfra så jeg anser angrebet for lige så godt, men med en anelse mere bredde.

Alt i alt en smule styrket men med en større bredde totalt set.

En VVD er vel den som kunne gøre den største forskel niveaumæssigt. Mest fordi jeg har svært ved at tro at Keita skulle vær så god ift. de spillere vi allerede har, samtidig med at jeg ser Coutinho som rykket ned på den offensive midt.

Sælger vi Markovic og Sakho, så har vi måske ligefrem plus på kontoen igen og dermed også totalt i den tid Klopp har været her.... :idea: :?:
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

XabiAlonso#14
Indlæg: 58
Tilmeldt: mandag, 15. apr, 2013 14:44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af XabiAlonso#14 » mandag, 07. aug, 2017 15:24

Mine mening om hvorfor jeg er pisse skuffet over det her transfervindue!

* Vores transfermål for denne sæson var Ryan Sessegnon, Naby Keita, Julian Brandt, Virgil Van Dijk! Det er desværre ikke lykkedes os at hente en af dem! ( Det skal så siges jeg er glad for købet af Salah)

* Jürgen Klopp virkede nærmest sikker på at vi ville få vores transfermål, da han blev interwievet efter den sidste kamp i sæsonen.

* Dom King og James Pearce var ude med meldinger om at vi gik efter en topagriber i det her vindue! Det er heller ikke sket! Og nej Solanke er ikke en topangriber, ham bliver det måske om nogle år!

* Hele Van Dijk fadæsen! Pisse uprofessionelt!

* Jürgen Klopps udtagelser om at vi ikke skal hente en ny CB! Det er jo direkte håbløst, og pinligt.

* Hvis vi nu også mister Coutinho! Som jeg dog ikke tror vi gør!

Så hvis der ikke sker noget drastisk i det sidste del af vinduet, så tror jeg desværre vi går en skidt sæson i møde, især når man kigger på den måde vores konkurrenter har handlet på!

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » mandag, 07. aug, 2017 16:30

Rolig nu.. Solanke og Salah har da været postive indkøb og til gavn for holdets helhed.

CB forstærkningen kan komme i Van Djik, hvis altså ikke Chelsea snupper ham i sidste øjeblik, når pengene er størst hos de engelske mestrer. :army9:

Liverpool skal holde på Coutinho, men spilleren i sig selv ønsker et skifte til Barcelona og ned til sydens sol Barcelona.

Kam være Coutinho ikke mener 100%, at Liverpool har en reel chance for et PL trofæ, som hans kæmpe ønske må være i (hans verdensklasse niveau.) Og en del af de brasilianske landshold, samt anføren på HOLDET...

Liverpool er vidst blevet en sælgende klub, som henter unge talentfulde spillere ind, og sælger til store penge. Ligesom som kan ske med Dominic Solanke, da han virker træfsikker og utrolig kølig foran målet. Lidt ala. STURRIDGE i hans gode merseyside dage.

Keita handelen er gået i vasken, hvis ikke spilleren smider bomben mod Leipzigs ledelse og træner.
You'r Never Walk Alone. ///

Besvar