Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
AJJ
Indlæg: 2403
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » fredag, 04. aug, 2017 09:43

Nogen, der kender ham ?! Spændende...



Beskrives som kongen af interceptions i Ligue 1. Lucas-erstatning...

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 04. aug, 2017 10:03

hvis vi sælger Coutinho:
så henter vi måske Keita til mere end vi har villet give før. Måske Goretzka. Det er ikke 1 til 1 erstatninger, men vi har Salah(/Mané) og Lallana der spiller de to pladser Coutinho har spillet for os så vi har heldigvis heller ikke brug for en 1:1.

Mbappe: Vi har den ene lille mulighed at vi kan tåle at bruge ham fast fra start også selvom han de første 1-2 år ikke vil være en super angriber endnu. Real og Barca har ikke tålmodighed til at lide et dyk i niveau fordi han ikke er moden endnu og de går fra Suarez/Benzema til Mbappe, vi ville gå fra Firmino. Det er jo ikke raket videnskab at LFC ikke har råd til at bruge 100 millioner pund på ham og så ikke gøre alt for han bliver en succes.
Nej det er ikke super sandsynligt, men muligheden er der da for at han har en fornuftig rådgiver der siger at han skal tage en "subtopklub"(var det det i kaldte os?) før han tager det endelige skifte. Så skal vi bare sørge for at vi bliver topklub på de tre-fire år vi har ham, så han gerne vil blive :army8:

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » fredag, 04. aug, 2017 12:10

Men vi sælger jo ikke Coutinho...
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Oomph242
Indlæg: 5669
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » fredag, 04. aug, 2017 12:35


Hr. Drejer
Indlæg: 13742
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 04. aug, 2017 12:41

AJJ skrev:Nogen, der kender ham ?! Spændende...



Beskrives som kongen af interceptions i Ligue 1. Lucas-erstatning...
Med de tal som flyver rundt - £200 M for Neymar, vi bød £66 M for Keita, og vi er vist nok villige til at byde £60 M for VVD, Lukaku kostede et sted mellem £75-90 M, så lyder 17 millioner euro af ingenting. Jeg sidder faktisk og tvivler på om han i det hele taget kan spille fodbold. ;)
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5669
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » fredag, 04. aug, 2017 13:02

Hr. Drejer skrev:
AJJ skrev:Nogen, der kender ham ?! Spændende...



Beskrives som kongen af interceptions i Ligue 1. Lucas-erstatning...
Med de tal som flyver rundt - £200 M for Neymar, vi bød £66 M for Keita, og vi er vist nok villige til at byde £60 M for VVD, Lukaku kostede et sted mellem £75-90 M, så lyder 17 millioner euro af ingenting. Jeg sidder faktisk og tvivler på om han i det hele taget kan spille fodbold. ;)
Han er trods alt bedre end ingenting.

Hr. Drejer
Indlæg: 13742
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 04. aug, 2017 13:05

Oomph242 skrev:
Hr. Drejer skrev:
AJJ skrev:Nogen, der kender ham ?! Spændende...



Beskrives som kongen af interceptions i Ligue 1. Lucas-erstatning...
Med de tal som flyver rundt - £200 M for Neymar, vi bød £66 M for Keita, og vi er vist nok villige til at byde £60 M for VVD, Lukaku kostede et sted mellem £75-90 M, så lyder 17 millioner euro af ingenting. Jeg sidder faktisk og tvivler på om han i det hele taget kan spille fodbold. ;)
Han er trods alt bedre end ingenting.
Det ved jeg sq ikke. Det var ikke hvad jeg håbede på.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5669
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » fredag, 04. aug, 2017 13:09

Hr. Drejer skrev:
Oomph242 skrev:
Hr. Drejer skrev:
AJJ skrev:Nogen, der kender ham ?! Spændende...



Beskrives som kongen af interceptions i Ligue 1. Lucas-erstatning...
Med de tal som flyver rundt - £200 M for Neymar, vi bød £66 M for Keita, og vi er vist nok villige til at byde £60 M for VVD, Lukaku kostede et sted mellem £75-90 M, så lyder 17 millioner euro af ingenting. Jeg sidder faktisk og tvivler på om han i det hele taget kan spille fodbold. ;)
Han er trods alt bedre end ingenting.
Det ved jeg sq ikke. Det var ikke hvad jeg håbede på.
Men er det nogensinde det i Liverpool transfer sammenhæng? Det hele bliver pustet op, og vi ender som oftes med den bløde mellemvare... hit or miss metoden.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 04. aug, 2017 13:22

Hr. Drejer skrev:
AJJ skrev:Nogen, der kender ham ?! Spændende...



Beskrives som kongen af interceptions i Ligue 1. Lucas-erstatning...
Med de tal som flyver rundt - £200 M for Neymar, vi bød £66 M for Keita, og vi er vist nok villige til at byde £60 M for VVD, Lukaku kostede et sted mellem £75-90 M, så lyder 17 millioner euro af ingenting. Jeg sidder faktisk og tvivler på om han i det hele taget kan spille fodbold. ;)
Hahahaha :lol:
Kloppite

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 04. aug, 2017 13:34

AJJ skrev:Nogen, der kender ham ?! Spændende...



Beskrives som kongen af interceptions i Ligue 1. Lucas-erstatning...
Ifølge Liverpool Echo er vi ikke interesserede.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... s-13430509

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » fredag, 04. aug, 2017 14:39

Jeppe skrev:
Cynwal skrev:
Hr. Drejer skrev:
Oomph242 skrev:
Hr. Drejer skrev:Ja, og der er flere klubber som får penge af ejerne. Jeg tror illusio er blevet forvirret af alle de store beløb.
Det er for mig ok, hvis ejerne ikke smider i. Men med to gange monster tv penge så er det irriterende, hvis vi for anden gang går nærmest i 0.
Enig. Vi har været i 0 i næsten hvert transfervindue siden FSG overtog os. Derfor bliver vi aldrig et tophold!
Prøv nu at kontrollere fakta, før du bare kommer med en et udsagn, som passer dit humør/dagorden. Det er jo himmelråbende langt fra sandheden, det som du der postulerer, og det tager under 30 sek. at kontrollere ved en søgning:
http://www.transferleague.co.uk/liverpo ... -transfers

Hvis jeg skal blive på argumentationsniveauet, så kan jeg konstatere ved hurtig hovedregning, at der under FSG er et netspend på hundredevis af millioner £.
Haha, 2 sjæle en tanke ;-)
Det er disse statements fra Drejers side, jeg kritiserede forleden, men det bliver åbenbart ved.
Verden er smask fuld af hyklere....

Hr. Drejer
Indlæg: 13742
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 04. aug, 2017 15:48

Cynwal skrev:
Hr. Drejer skrev:
Oomph242 skrev:
Hr. Drejer skrev:Ja, og der er flere klubber som får penge af ejerne. Jeg tror illusio er blevet forvirret af alle de store beløb.
Det er for mig ok, hvis ejerne ikke smider i. Men med to gange monster tv penge så er det irriterende, hvis vi for anden gang går nærmest i 0.
Enig. Vi har været i 0 i næsten hvert transfervindue siden FSG overtog os. Derfor bliver vi aldrig et tophold!
Prøv nu at kontrollere fakta, før du bare kommer med en et udsagn, som passer dit humør/dagsorden. Det er jo himmelråbende langt fra sandheden, det som du der postulerer, og det tager under 30 sek. at kontrollere ved en søgning:
http://www.transferleague.co.uk/liverpo ... -transfers

Hvis jeg skal blive på argumentationsniveauet, så kan jeg konstatere ved hurtig hovedregning, at der under FSG er et netspend på hundredevis af millioner £.
Jeg formulerede mig lidt forkert, det jeg hentydede til var at ejerne ikke af egen lomme har ført midler over i klubben. Klubben har lånt af dem.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 04. aug, 2017 18:15

Kondogbia har tilsyneladende indleveret en transfer request:

http://www.teamtalk.com/news/liverpool- ... er-request

Det ville ikke gøre mig noget, hvis vi hentede ham som polyvant midtbanespiller :D

Ox'en ville heller ikke være dum at hente.

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sivi » fredag, 04. aug, 2017 19:00

Kan vi ikke bare hente nogle spillere snart... Jeg er faktisk ved at være lidt ligeglad med hvem der bliver, bare vi får noget mere bredde i truppen. VVD ville self ikke være tosset, men tror altså det skib er sejlet.
Justice for the 96! <3

Hr. Drejer
Indlæg: 13742
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 04. aug, 2017 19:12

Niels K skrev:Kondogbia har tilsyneladende indleveret en transfer request:

http://www.teamtalk.com/news/liverpool- ... er-request

Det ville ikke gøre mig noget, hvis vi hentede ham som polyvant midtbanespiller :D

Ox'en ville heller ikke være dum at hente.
Er der nogen som ved hvorfor han har repræsentere hele 4 klubber på kun 5 sæsoner?

Men spændende spiller.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar