Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 29. aug, 2016 14:42

AJ skrev:Bør vi ikke gå efter Joe Hart? Ja, han har lavet nogle fejl ind i mellem, men det har alle. Han er vel bedre end Mignolet. Han har to Premier League-titler samt slutrunde- og Champions League-erfaring i bagagen. Han har desuden vundet en lille håndfuld finaler. Jeg synes, at vi burde forhøre os. Jeg ved godt, at vi har hentet Karius, men så må de jo vise til træning (og selvfølgelig i kamp), hvem der er bedst.
Vi har lige hentet en Karius og ved endnu ikke helt, hvor god han er eller kan blive. Men jeg er helt sikker på, at træner-teamet har tillid til ham og regner med, at han skal blive førstevalg. Derudover har vi i Mignolet en etableret PL-keeper, der i mine øjne er en fremragende back-up at kunne trække på.

Og ser vi i et lidt længere perspektiv, så imponerer Ward åbenbart igen på sit lejeophold. Hvilket jeg tror betyder, at Mignolet nok sælges næste sommer, hvis Karius har slået til.

Når man så samtidig ved, at Joe Hart tjener £110.000 om ugen, mens Mignolet tjener £60.000 og Karius tjener £15.000, så anser jeg det både for urealistisk og reelt heller ikke som en god idé at hente Hart.
Kloppite

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » mandag, 29. aug, 2016 14:46

Jeg synes ikke, at vi skal gå på kompromis med kvaliteten på målmandsposten. Hvis Hart er mere end marginalt bedre end Karius, hvilket jeg tror, så er han efter min mening værd at gå efter. Det ville selvfølgelig være godt, hvis vi kan forhandle Hart ned i løn, hvilket han givetvis vil være indstillet på, hvis det for ham kan betyde spilletid. Så kan vi eventuelt sælge Mignolet. Men transfervinduet lukker snart, så det kan blive svært at få til at gå op.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » mandag, 29. aug, 2016 21:52

texy skrev:
AJ skrev:Bør vi ikke gå efter Joe Hart? Ja, han har lavet nogle fejl ind i mellem, men det har alle. Han er vel bedre end Mignolet. Han har to Premier League-titler samt slutrunde- og Champions League-erfaring i bagagen. Han har desuden vundet en lille håndfuld finaler. Jeg synes, at vi burde forhøre os. Jeg ved godt, at vi har hentet Karius, men så må de jo vise til træning (og selvfølgelig i kamp), hvem der er bedst.
Vi har lige hentet en Karius og ved endnu ikke helt, hvor god han er eller kan blive. Men jeg er helt sikker på, at træner-teamet har tillid til ham og regner med, at han skal blive førstevalg. Derudover har vi i Mignolet en etableret PL-keeper, der i mine øjne er en fremragende back-up at kunne trække på.

Og ser vi i et lidt længere perspektiv, så imponerer Ward åbenbart igen på sit lejeophold. Hvilket jeg tror betyder, at Mignolet nok sælges næste sommer, hvis Karius har slået til.

Når man så samtidig ved, at Joe Hart tjener £110.000 om ugen, mens Mignolet tjener £60.000 og Karius tjener £15.000, så anser jeg det både for urealistisk og reelt heller ikke som en god idé at hente Hart.
Hvis LFC kan få en bedre spiller som Hart, er det en seriøs overvejelse at gøre sig.
We need a new Fowler...

Hr. Drejer
Indlæg: 13773
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 29. aug, 2016 22:26

@texy

Hvorfra ved du at Karius tjener så lidt?
Senest rettet af Hr. Drejer tirsdag, 30. aug, 2016 10:24, rettet i alt 1 gang.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14388
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » mandag, 29. aug, 2016 23:29

Men Hart er ikke bedre end det vi har. Jeg er fuldstændig sikker på at Karius er første målmand i år samt at han til næste skal kæmpe med Ward om pladsen. Migs bliver solgt til sommer. Hart passer overhovedet ikke ind i den plan.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10265
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » tirsdag, 30. aug, 2016 00:11

Hart skal til lægetjek i Torino i morgen, håber godt nok også på Karius inden sæsonens udgang, er bedre end Hart. Så forventer ikke der er nogen grund til at ærge sig, også selv om hart er i den gode keeper alder. Om ikke andet kan vi købe Hart om ½-1 år, når han alligevel skifter til england igen....For det gør han, er jeg overbevist om.

Edit. det er åbenbart bare leje.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jensen » tirsdag, 30. aug, 2016 10:58

Der bliver råbt en del efter en person til venstre back, men nu har vi jo osse en Joe Gomez some forhåbentlig snart er tilbage, og så tror jeg ikke det varer længe før det problem er løst.
Han kan osse spille Centralt eller Højre back, så jeg vil egentligt bare håbe han kan begynde at få vist hvad han kan.

Måske vi henter et par spillere til Januar, men jeg er næsten 100 på at vi ikke bruger flere penge i 2016.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 30. aug, 2016 15:58

Hr. Drejer skrev:@texy

Hvorfra ved du at Karius tjener så lidt?
Bruger typisk denne som indikator.

http://www.totalsportek.com/money/liver ... -salaries/

Det var den side, der var hurtigst ude med lønninger efter de store "leak" på football leaks. De har også de andre klubbers lønninger.
Kloppite

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » tirsdag, 30. aug, 2016 16:44

Thommo skrev:Hart skal til lægetjek i Torino i morgen, håber godt nok også på Karius inden sæsonens udgang, er bedre end Hart. Så forventer ikke der er nogen grund til at ærge sig, også selv om hart er i den gode keeper alder. Om ikke andet kan vi købe Hart om ½-1 år, når han alligevel skifter til england igen....For det gør han, er jeg overbevist om.

Edit. det er åbenbart bare leje.
Jeg forestiller mig ikke at Karius er bedre end Hart ved årets udgang, omend jeg ikke har set meget til Karius. Hart er en glimrende målmand, der kender ligaen, ved hvordan man vinder titler! Selvom han også har mangler.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » onsdag, 31. aug, 2016 18:43

Ikke en eneste bemærkning i denne tråd på transfervinduets sidste aften!! Så har man handlet i tide og ingen panikkøb. Selvom jeg som et lille barn juleaften, stadigvæk håber på to klassespillere.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Oomph242
Indlæg: 5692
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 31. aug, 2016 18:53

nikand skrev:Ikke en eneste bemærkning i denne tråd på transfervinduets sidste aften!! Så har man handlet i tide og ingen panikkøb. Selvom jeg som et lille barn juleaften, stadigvæk håber på to klassespillere.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Synes lidt stadig vi står med samme problemer som før transfervinduet åbnede. Noget kreativt på midtbanen, topkvalitet til forsvaret og spillere med lederegenskaber som levere på et stabilt højt niveau, fik vi ikke købt.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 31. aug, 2016 20:35

Oomph242 skrev:
nikand skrev:Ikke en eneste bemærkning i denne tråd på transfervinduets sidste aften!! Så har man handlet i tide og ingen panikkøb. Selvom jeg som et lille barn juleaften, stadigvæk håber på to klassespillere.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Synes lidt stadig vi står med samme problemer som før transfervinduet åbnede. Noget kreativt på midtbanen, topkvalitet til forsvaret og spillere med lederegenskaber som levere på et stabilt højt niveau, fik vi ikke købt.
Mané, Matip, Wijnaldum og Karius dækker efter min opfattelse de punkter.

Jeg er glad for, at det ikke er os/Klopp, der render rundt i panik og leder efter løsninger.
Kloppite

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » onsdag, 31. aug, 2016 20:49

texy skrev:
Oomph242 skrev:Synes lidt stadig vi står med samme problemer som før transfervinduet åbnede. Noget kreativt på midtbanen, topkvalitet til forsvaret og spillere med lederegenskaber som levere på et stabilt højt niveau, fik vi ikke købt.
Mané, Matip, Wijnaldum og Karius dækker efter min opfattelse de punkter.
Man kan diskutere om Matip er topklasse, men han kommer vel tættest på at dække de nævnte punkter. Kreativitet på midtbanen og lederegenskaber har vi efter min mening ikke hentet.

Hr. Drejer
Indlæg: 13773
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 31. aug, 2016 21:47

Ja, dette vindue har været ufuldstændig ift at løse de mest basale problemer på holdet.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5692
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 31. aug, 2016 22:57

texy skrev:
Oomph242 skrev:
nikand skrev:Ikke en eneste bemærkning i denne tråd på transfervinduets sidste aften!! Så har man handlet i tide og ingen panikkøb. Selvom jeg som et lille barn juleaften, stadigvæk håber på to klassespillere.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Synes lidt stadig vi står med samme problemer som før transfervinduet åbnede. Noget kreativt på midtbanen, topkvalitet til forsvaret og spillere med lederegenskaber som levere på et stabilt højt niveau, fik vi ikke købt.
Mané, Matip, Wijnaldum og Karius dækker efter min opfattelse de punkter.

Jeg er glad for, at det ikke er os/Klopp, der render rundt i panik og leder efter løsninger.
Udfra hvordan Mané og Wijnaldum har været i deres andre klubber ser jeg dem hverken som særligt kreative, ledere eller som særligt stabile over en hel sæson. Men løbe hurtigt og meget det kan de....

Karius er ung og skal nok med tiden blive en gevinst. Matip håber jeg bliver ok, tror dog han får det lidt svært med den lidt hårdere spillestil og de mange svære kampe i England.

Besvar