Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RedRedRed » mandag, 25. jul, 2016 20:30

Han er da helt vil(d)lems! (okay sorry :oops: )

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11283
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » mandag, 25. jul, 2016 21:07

Jeg savner rygter om, at der er gang i at få Gary Medel til klubben
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarhus » mandag, 25. jul, 2016 23:47

Hvor er Arda Turan også henne i år?

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 26. jul, 2016 09:51

Jeg vil gerne have Jonas Hector på banen igen ;)

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11283
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 26. jul, 2016 12:03

Niels K skrev:Jeg vil gerne have Jonas Hector på banen igen ;)
Nu er der rygter om, at Klopp har kig på Jetro Willems fra PSV:
http://www.empireofthekop.com/2016/07/2 ... left-back/

Jeg håber, at det vi kigger efter, er en backtype, der har sine primære styrker i det defensive, så der kan arbejdes taktisk med enten en offensivt stærk (Moreno) opstilling eller en stærk defensiv. I pausen i Basel, sad vi og snakkede, og blev enige om, at det ville være lækkert, hvis vi kunne skifte en defensivt stærk venstre back ind, og så se om vi kunne få Sevilla til at "løbe ind i kniven".

EDIT: Twitter kommentarerne tyder mere i retning af, at Jetro Willems er en hollandsk version af Moreno :( :
http://www.empireofthekop.com/2016/07/2 ... -the-back/
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 26. jul, 2016 14:07

Enig omkring Jetro og spillertype. Hector skulle være meget stærk og disciplineret defensivt, men vi så jo under EM, at han har teknikken og hurtigheden til at gå med helt frem også, hvor han også havde overblikket og koldblodigheden til at få sat den rette adresse på indlægget.

Moreno har ganske rigtig været spilleren med flest chanceskabende afleveringer, tror, jeg, at de defineres som, men det er blot 2 ud af 31 (mener jeg), der var clear-cut-chances, og der var flere andre spillere bedre end Moreno.
Hellere kvalitet fremfor kvantitet.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 26. jul, 2016 14:24

Men der er jo heller ikke plads til en decideret defensiv back i vores måde at spille på. Vores backs primære opgave er at bidrage med bredde i det offensive og være med til at lægge et højt pres. Det påstår jeg, fordi jeg forventer, at vi ofte vil have et spilovertag. Og det er netop derfor, jeg anser Moreno for at være perfekt til os. Han har en hurtighed og arbejdsvilje, der gør ham i stand til at udføre denne opgave samtidig med, at han rent faktisk ofte får ryddet op både efter sig selv og andre.

Uanset hvem vi får som back, så vil personen i perioder ser fejlplaceret ud defensivt, når vi taber bolden, fordi han ofte vil være vores forreste mand, der skal til at arbejde defensivt fra en position i nærheden af modstanderens hjørneflag.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 26. jul, 2016 16:28

texy skrev:Men der er jo heller ikke plads til en decideret defensiv back i vores måde at spille på. Vores backs primære opgave er at bidrage med bredde i det offensive og være med til at lægge et højt pres. Det påstår jeg, fordi jeg forventer, at vi ofte vil have et spilovertag. Og det er netop derfor, jeg anser Moreno for at være perfekt til os. Han har en hurtighed og arbejdsvilje, der gør ham i stand til at udføre denne opgave samtidig med, at han rent faktisk ofte får ryddet op både efter sig selv og andre.

Uanset hvem vi får som back, så vil personen i perioder ser fejlplaceret ud defensivt, når vi taber bolden, fordi han ofte vil være vores forreste mand, der skal til at arbejde defensivt fra en position i nærheden af modstanderens hjørneflag.
Men det er jo sjældent/aldrig, at folk har kritiseret Moreno for at blive fanget højt i banen. Han skal med op hver gang. Det er jo mere på dødbolde, eller når der slåes et indlæg fra modsatte side, eller når han skal holde linjen, eller når han skal forhindre indlæg fra hans side.

Hector viste under EM, at han er rigtig god offensivt, men han er samtid meget dygtig og solid defensivt, og så bidrager han med noget højde.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 29. jul, 2016 10:02

Det ser ud til, at vi indstiller søgningen efter backs, og så bliver det nok Milner, der snupper tjansen, hvis der bliver brug for det i den ene eller den anden side:

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... es-8517758?

Det lyder umiddelbart som en god løsning, da både Moreno og Clyne er typer, der spiller alle kampe, hvis de ikke bliver skadede, og Milner kan også være den mere stabile, defensive type, hvis vi har brug for det i enkelte kampe.
Senest rettet af Niels K fredag, 29. jul, 2016 10:05, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » fredag, 29. jul, 2016 10:10

Jürgen klopp har måske afsluttet jagten på en ny VB..

Jürgen Klopp ser Milner som en backup til VB /HB i hvertfald som nødløsning.

Wisdom, Flanagan og Randall lyder til ikke være stærke nok som back up opgaven i den kommende sæson: http://www.liverpool.no/nyheter/avslutt ... nstreback/
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » fredag, 29. jul, 2016 10:29

Niels K skrev:Det ser ud til, at vi indstiller søgningen efter backs, og så bliver det nok Milner, der snupper tjansen, hvis der bliver brug for det i den ene eller den anden side:

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... es-8517758?

Det lyder umiddelbart som en god løsning, da både Moreno og Clyne er typer, der spiller alle kampe, hvis de ikke bliver skadede, og Milner kan også være den mere stabile, defensive type, hvis vi har brug for det i enkelte kampe.
Det er 'hvis' de ikke bliver skadede er for stort for mig. Specielt på venstre back
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Belloni » fredag, 29. jul, 2016 11:32

Sky Sports siger vi er interessede i Joao Mario fra Sporting.
Men så jeg jeg ved er han midtbanespiller, og dem har vi da efterhånden nok af???

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » fredag, 29. jul, 2016 12:37

Belloni skrev:Sky Sports siger vi er interessede i Joao Mario fra Sporting.
Men så jeg jeg ved er han midtbanespiller, og dem har vi da efterhånden nok af???
Inter Milano er også interesseret på playmakeren 23 årlige Joao Mario, hans primære position er højre wing.
Begge bud på 320 mio kr er blevet afvist ifølge Goal.

Hans EM slutrunde i mente, skal man nok holde sig væk fra sådan en handel, når nu Chelsea også bydende der har flere midler at boltre sig med..(olie millionæren you'r know) hans frikøbsklausul siger 60 mio euro. :O
samtidig (Jürgen klopp burde kigge sig andre veje)
Joao Mario agent er hans far, hvilket gør prisen noget høj:
http://www.football365.com/news/liverpo ... joao-mario
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 01. aug, 2016 20:29

Der skrives rundt omkring, at vi er interesserede i Mattia de Sciglio fra Milan:

http://www.gazzettaworld.com/news/trans ... milan-ace/?

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 05. aug, 2016 11:54

Forbereder bud på EM-vinner

Liverpool er villig til å legge inn et større bud på João Mario fra Sporting Lisboa. Det skal allerede ha blitt avslått et bud på 33,9 millioner pund for den portugisiske landslagsspilleren, som har en utkjøpsklausul verdt omtrent 50,9 millioner pund. Real Madrid, PSG og Inter er også interessert i 23-åringen.

A Bola


Jeg syntes Liverpool bør forstærke venstre back betydeligt. Og gerne defensiv midt.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Besvar