Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
CVLiverpool
Indlæg: 679
Tilmeldt: mandag, 16. dec, 2013 10:43
Geografisk sted: Aarhus

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af CVLiverpool » torsdag, 23. jun, 2016 11:54

Hvad nu hvis Klopp er hentet til at udvikle spillere lige under stjernestatus?
Altså skridtet op ift. Dortmund, hvor Reus, Lewandowski, osv. ikke just var "lige under stjernestatus".

Derfor vil man fx hente en Mané ind, der så kan blive rigtig vild under Klopp.
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » torsdag, 23. jun, 2016 11:56

Det er da også pisse usexede spillere, vi bliver rygtet til. Bevares, Mané har nogle åbenlyse kvaliteter, og vi har nærmest ingen kantspillere i truppen, men det er jo ikke en spiller, som man kommer helt op og drøne over, at vi er linket sammen med.

Når det så er sagt, så er jeg faktisk relativt ligeglad med, hvem vi henter. Jeg har ingen forhåbninger til store navne, og jeg synes generelt ikke, at holdet er så dårligt, at vi ikke skulle kunne konkurrere med de andre klubber. Min største anke siden vi mistede samtlige ledere i truppen var, at vi netop stod uden ledere. Det har vi noget fået i Klopp, og jeg er sikker på, at han nok skal få vores spilleres relativt små kugler til at blive kæmpe store i løbet af næste sæson.

Jeg glæder mig i hvert fald. Uanset hvem vi henter, og hvem alle andre tossede klubber henter.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » torsdag, 23. jun, 2016 13:19

Uanset hvad, så kan man bare ikke sammenligne de to ligaer. Konkurrencen i PL er så utroligt hård og de økonomiske ressourcer er utrolige, selv for et midterhold. Derfor synes jeg at det er naivt, hvis man kun køber unge spillere/udviklingsspillere. Så hænger målsætning og sportslig realisme ikke sammen. Måske mere økonomisk realisme, hvor fløden skummes.

Jeg siger ikke, at vi skal købe i øst og vest, for vi spiller ikke i CL og vi er oppe imod virkelig attraktive konkurenter, men jeg tror på den anden side, at hvis man virkelig vil, så kan man godt lande en eller to etablerede lederskikkelser, der kan gå direkte ind på holdet.

Nuvel, EM og Copa America er i fuld gang og markedet er relativt stille, men jeg forventer mere end en Zelinski, der ikke engang er fast starter på det polske landshold.
Vores fordel i ligasammenhæng er, at vi skal spille betydeligt færre kampe end sidste år, så vores bredde behøver ikke at være helt så stor.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

bofic
Indlæg: 23
Tilmeldt: mandag, 07. jul, 2014 10:42

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bofic » torsdag, 23. jun, 2016 13:57

sirsvansealot skrev:
Aggerdoo skrev:
bofic skrev:Klopp køber ikke etablerede stjerner og vi skal ikke forvente at han gør det. Da Klopp tiltrådte i Dortmund så var Lewandowski, Hummels og Götze heller ikke store stjerner, men Klopp endte med at gøre dem til etablerede stjerner.

Og det er samme filosofi vi skal forvente i Liverpool. Klopp køber unge spillere og tror og håber han kan gøre nogle af spillerne til store verdensstjerner og det tager tid.

Så når vi bliver linket med etablerede stjerner der er 27+ år, så er det bare ikke noget der kommer til at ske. Liverpool smider ikke 50m pund efter sådan en spiller som vi nok kan forvente at City, United og Chelsea gør. De har pengene til de hurtige quick fix og det har Liverpool ikke og Klopp ønsker heller ikke sådanne spillere. Han vil præge unge spillere og det er sådan en transfer politik vi vil se så længe vi har Klopp og så længe vi ikke er ejet af en Arabisk prins med masser af oliepenge.

Og skal man så være skuffet? Overhovedet ikke. Se hvad Klopp har gjort ved et middelmådigt Liverpool hold allerede nu og nu kommer vi til at se Klopp købe de unge spillere der passer til hans stil. Han lykkedes med det i Dortmund, så hvorfor ikke også i Liverpool. Men det er klart det bliver mere svært for Klopp her i England end i Tyskland, for i England er der flere hold med - næsten - ubegrænsede midler til at købe store stjerner.

Spændende bliver det i hvert fald og jeg tror på Klopp. Han er en fantastisk manager for Liverpool.
Det er usammenligneligt. I Dortmund var han tvunget til at købe billigt og udvikle i starten, fordi klubben økonomisk var i knæ. Senere begyndte han jo også at spendere større summer efter tyske forhold, bland andet i omegnen af 25-30 mio euro på Mkhitaryan.

Og når man nu ser klubben - efter sigende - er parat til at smide 30 mio pund for Sadio Mané, så bliver din argumentation bare slået endnu mere i stykker. Vi har pengene. Vi vil gerne bruge dem. Det ser bare ikke ud til, at vi går efter de rigtige.
Hvem er da de rigtige? Dem, du synes, er de rigtige? Dem, aviserne skriver, er de rigtige? Eller dem, som de andre klubber byder på?
Jeg håber, at klubben går efter dem, som Klopp vil have. Det er det eneste rigtige, synes jeg i hvert fald. Og ikke ender med at købe spillere, som en eller anden latterlig komite har bestemt.
Jeg er helt enig. Vi skal stole på at Klopp gør det rigtige. Hvis man har en forventning om at vi henter spillere fra øverste hylde så bliver man slemt skuffet. Og vi kommer ikke til at spille med om mesterskabet før om 2-3 måske 4 sæsoner. Vi har penge, men slet ikke på et niveau som City, Chelsea og United.

Oomph242
Indlæg: 5698
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 23. jun, 2016 14:20

bofic skrev:
sirsvansealot skrev:
Aggerdoo skrev:
bofic skrev:Klopp køber ikke etablerede stjerner og vi skal ikke forvente at han gør det. Da Klopp tiltrådte i Dortmund så var Lewandowski, Hummels og Götze heller ikke store stjerner, men Klopp endte med at gøre dem til etablerede stjerner.

Og det er samme filosofi vi skal forvente i Liverpool. Klopp køber unge spillere og tror og håber han kan gøre nogle af spillerne til store verdensstjerner og det tager tid.

Så når vi bliver linket med etablerede stjerner der er 27+ år, så er det bare ikke noget der kommer til at ske. Liverpool smider ikke 50m pund efter sådan en spiller som vi nok kan forvente at City, United og Chelsea gør. De har pengene til de hurtige quick fix og det har Liverpool ikke og Klopp ønsker heller ikke sådanne spillere. Han vil præge unge spillere og det er sådan en transfer politik vi vil se så længe vi har Klopp og så længe vi ikke er ejet af en Arabisk prins med masser af oliepenge.

Og skal man så være skuffet? Overhovedet ikke. Se hvad Klopp har gjort ved et middelmådigt Liverpool hold allerede nu og nu kommer vi til at se Klopp købe de unge spillere der passer til hans stil. Han lykkedes med det i Dortmund, så hvorfor ikke også i Liverpool. Men det er klart det bliver mere svært for Klopp her i England end i Tyskland, for i England er der flere hold med - næsten - ubegrænsede midler til at købe store stjerner.

Spændende bliver det i hvert fald og jeg tror på Klopp. Han er en fantastisk manager for Liverpool.
Det er usammenligneligt. I Dortmund var han tvunget til at købe billigt og udvikle i starten, fordi klubben økonomisk var i knæ. Senere begyndte han jo også at spendere større summer efter tyske forhold, bland andet i omegnen af 25-30 mio euro på Mkhitaryan.

Og når man nu ser klubben - efter sigende - er parat til at smide 30 mio pund for Sadio Mané, så bliver din argumentation bare slået endnu mere i stykker. Vi har pengene. Vi vil gerne bruge dem. Det ser bare ikke ud til, at vi går efter de rigtige.
Hvem er da de rigtige? Dem, du synes, er de rigtige? Dem, aviserne skriver, er de rigtige? Eller dem, som de andre klubber byder på?
Jeg håber, at klubben går efter dem, som Klopp vil have. Det er det eneste rigtige, synes jeg i hvert fald. Og ikke ender med at købe spillere, som en eller anden latterlig komite har bestemt.
Jeg er helt enig. Vi skal stole på at Klopp gør det rigtige. Hvis man har en forventning om at vi henter spillere fra øverste hylde så bliver man slemt skuffet. Og vi kommer ikke til at spille med om mesterskabet før om 2-3 måske 4 sæsoner. Vi har penge, men slet ikke på et niveau som City, Chelsea og United.
Spørgsmålet er om Klopp er nok. West ham og Tottenham er også hold i fremmarch og er vel på nuværende lige så spændende som os, at skrive under med. Samt har de snart flotte nye stadions og London, at byde på.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » torsdag, 23. jun, 2016 18:47

Vil Zielenski, Karius Grujic og spillere i den kaliber gøre LFC i stand til at kæmpe med om mesterskabet i løbet af et par år? Det synes jeg er relevant omend meget svært spørgsmål at besvare. Vil de gøre LFC i stand til at få fx 80 point i pl? Dvs en hulens masse flere point. Det tænker jeg ikke.
Hvad tænker andre spillere fx Gotze om at LFC ikke ønsker at købe etablerede spillere men udviklingsspillere der muligvis når et højt niveau?

Der skal siges at jeg ikke tænker Mane som en udviklingsspiller, men som en etableret spiller, men ikke en stjernespiller.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 23. jun, 2016 19:31

Faktisk lidt deprimerende læsning.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ir-8265259

Mest fordi, at vi ofte taler om, at det er svært at lokke spillere til uden CL, og så står der pludselig en spiller (eller hans agent), som vi tidligere har været efter og erklærer, at han vil kæmpe med næb og klør for at komme til Man Utd, som i denne sæson ikke kan tilbyde CL for anden sæson ud af tre mulige.

Gid det havde været den holdning Götze havde udvist i forhold til at komme til Liverpool. Eller gid det i det mindste ikke havde været Man Utd, der var tale om.
Kloppite

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » torsdag, 23. jun, 2016 19:54

Der er dog en betragtelig forskel på de to klubber, hvis man betragter deres økonomi. Alene af den grund kan Manchester United tiltrække topspillere. Vi er slet ikke i samme boldgade på det område. Men ja, det er da deprimerende læsning.

Hr. Drejer
Indlæg: 13779
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 23. jun, 2016 21:19

Det har været virkeligheden de sidste 20 år. Vores storhedstid ligger så langt tilbage, at nutidens spillere ikke en gang var født. I deres øjne er vi ikke en storklub. Vi må udvikle hylde 2 og 3 talenter, og der skal nok være nogle, som bliver stjerner. Vi må være tålmodige, og vi skal ikke sammenligne os med Man U + C, Chelsea og Arsenal. Det kan vi ikke. Måske kan Spurs føjes til listen om et par år, hvis satsningen ikke bærer frugt. Men vi skal være tålmodige.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5698
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 23. jun, 2016 22:09

Hr. Drejer skrev:Det har været virkeligheden de sidste 20 år. Vores storhedstid ligger så langt tilbage, at nutidens spillere ikke en gang var født. I deres øjne er vi ikke en storklub. Vi må udvikle hylde 2 og 3 talenter, og der skal nok være nogle, som bliver stjerner. Vi må være tålmodige, og vi skal ikke sammenligne os med Man U + C, Chelsea og Arsenal. Det kan vi ikke. Måske kan Spurs føjes til listen om et par år, hvis satsningen ikke bærer frugt. Men vi skal være tålmodige.

Jeg synes nu, vi en stor del af vores tid under Benitez lignede et storhold. I Europa var vi ihvertfald, blandt de mest frygtede. Men enig i vi må være tålmodige, der er satme lang vej endnu.

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sivi » torsdag, 23. jun, 2016 23:48

Min twitter eksploderer fuldstændig lige nu. Alt er nyheder omkring at vi virkelig gerne vil have Mane, og at han gerne skal hentes før pre-season træningen starter den 2. juli
Justice for the 96! <3

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » torsdag, 23. jun, 2016 23:56

Oomph242 skrev: Jeg synes nu, vi en stor del af vores tid under Benitez lignede et storhold.
Jeg var og er ikke en fan af Benitez, MEN han hentede jo med overlæg ledere, nu kan man da se værdien af det. Det har LFC ikke gjort længe, og det er jo også en mangelvare i stor stil, over hele europa som jeg ser det. Vi har ikke en eneste reel leder, da Benitez var der, var Sami, Agger, Carra, Hamann,Xabi, Masch...Ja har nærmest nævnt et helt hold, uden at have nævnt mister Fantastic, og har vel glemt en 5-10 stykker hvis jeg kender mig selv ret :? . Samtlige nævnte er meget mere ledere, end Hendo eksempelvis....Efter min mening altså.Men er med på at der bliver æggeledere ude af en facebook generation, beviserne er åbenlyse.
Verden er smask fuld af hyklere....

Oomph242
Indlæg: 5698
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 23. jun, 2016 23:58

Sivi skrev:Min twitter eksploderer fuldstændig lige nu. Alt er nyheder omkring at vi virkelig gerne vil have Mane, og at han gerne skal hentes før pre-season træningen starter den 2. juli
Forhåbentlig ikke til de £30m som rygtes. Vil sku være ked af, hvis han er sommerens store indkøb. Det må kunne gøres bedre...

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » fredag, 24. jun, 2016 00:06

AJ skrev:@ Thommo

Kuba skuffede i Fiorentina, og det blev her den anden dag meldt ud, at han ikke skal tilbage til dem.
Okay, jamen et mis i italien får mig ikke på andre tanker, der er to kanter jeg rigtigt gerne har villet se i LFC i de sidte 10 års tid, Joaquin og Kuba, Joaquin var bare genial i sin tid, og fatter ikke han ikke var stort set fast mand for Spanien, selv om at det gik okay uden ham. Hvis jeg var spansk landstræner havde han vel rundet 150 kampe ;) Nå det var en sidebemærkning, Kuba og Klopp gik godt i spænd, men har desværre ikke set rygter om dette skifte, så bliver jo nok lidt(meget hvis vi må nøjes med Ibe) skuffet.
Verden er smask fuld af hyklere....

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 24. jun, 2016 00:25

sirsvansealot skrev:
Aggerdoo skrev:
bofic skrev:Klopp køber ikke etablerede stjerner og vi skal ikke forvente at han gør det. Da Klopp tiltrådte i Dortmund så var Lewandowski, Hummels og Götze heller ikke store stjerner, men Klopp endte med at gøre dem til etablerede stjerner.

Og det er samme filosofi vi skal forvente i Liverpool. Klopp køber unge spillere og tror og håber han kan gøre nogle af spillerne til store verdensstjerner og det tager tid.

Så når vi bliver linket med etablerede stjerner der er 27+ år, så er det bare ikke noget der kommer til at ske. Liverpool smider ikke 50m pund efter sådan en spiller som vi nok kan forvente at City, United og Chelsea gør. De har pengene til de hurtige quick fix og det har Liverpool ikke og Klopp ønsker heller ikke sådanne spillere. Han vil præge unge spillere og det er sådan en transfer politik vi vil se så længe vi har Klopp og så længe vi ikke er ejet af en Arabisk prins med masser af oliepenge.

Og skal man så være skuffet? Overhovedet ikke. Se hvad Klopp har gjort ved et middelmådigt Liverpool hold allerede nu og nu kommer vi til at se Klopp købe de unge spillere der passer til hans stil. Han lykkedes med det i Dortmund, så hvorfor ikke også i Liverpool. Men det er klart det bliver mere svært for Klopp her i England end i Tyskland, for i England er der flere hold med - næsten - ubegrænsede midler til at købe store stjerner.

Spændende bliver det i hvert fald og jeg tror på Klopp. Han er en fantastisk manager for Liverpool.
Det er usammenligneligt. I Dortmund var han tvunget til at købe billigt og udvikle i starten, fordi klubben økonomisk var i knæ. Senere begyndte han jo også at spendere større summer efter tyske forhold, bland andet i omegnen af 25-30 mio euro på Mkhitaryan.

Og når man nu ser klubben - efter sigende - er parat til at smide 30 mio pund for Sadio Mané, så bliver din argumentation bare slået endnu mere i stykker. Vi har pengene. Vi vil gerne bruge dem. Det ser bare ikke ud til, at vi går efter de rigtige.
Hvem er da de rigtige? Dem, du synes, er de rigtige? Dem, aviserne skriver, er de rigtige? Eller dem, som de andre klubber byder på?
Jeg håber, at klubben går efter dem, som Klopp vil have. Det er det eneste rigtige, synes jeg i hvert fald. Og ikke ender med at købe spillere, som en eller anden latterlig komite har bestemt.
Dem som jeg synes er de rigtige, naturligvis. Hvis du ikke har opdaget det, så er hele dette forum bygget på folks subjektive meninger. Det burde vel ikke forklares efter hvert indlæg.

Besvar