Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
XabiAlonso#14
Indlæg: 58
Tilmeldt: mandag, 15. apr, 2013 14:44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af XabiAlonso#14 » onsdag, 25. maj, 2016 16:11

Hvorfor skulle Reus, Aubamayang ,Kante eller Rakitic dog tage til Liverpool??? De spiller i klubber der kan tilbyde CL, og med al respekt større klubber end Liverpool lige pt..! Det er for mig helt urealistisk, desværre :-(

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sivi » onsdag, 25. maj, 2016 17:00

Köln har købt en ny venstre back. Mon det betyder at Hector er på vej væk? :P
Justice for the 96! <3

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » onsdag, 25. maj, 2016 17:19

Aarhus skrev:Det gør vel ikke noget at opretholde et vist antal af engelske spillere i truppen, når en relativ billig spiller kan erhverves.
Vi har nærmest et halvt engelsk landshold rendende rundt. Er det ikke nok?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » onsdag, 25. maj, 2016 17:22

nordjysk redman skrev:Ricardo Rodríguez ville også være en stor opgradering i forhold til moreno
Offensivt er han lidt bedre men defensivt er han lige så hovedløs. Jeg håber på en ny venstreback der rent faktisk har sin force i det defensive og kan forsvare.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 26. maj, 2016 12:38

http://www.90min.com/posts/3251747-port ... _aid=35322

60 millioner? Euro, ganske vist, men alligevel? :shock:

Nå, mon ikke det bare er endnu en medie-and? :gunfire:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » torsdag, 26. maj, 2016 13:00

Johnny Football skrev:http://www.90min.com/posts/3251747-port ... _aid=35322

60 millioner? Euro, ganske vist, men alligevel? :shock:

Nå, mon ikke det bare er endnu en medie-and? :gunfire:

90min, er det værste såkaldte " Medie " eller hvad det nu skulle forestille. Det svarer lidt til det danske Footy, som man heller ikke skal give meget for.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarhus » torsdag, 26. maj, 2016 13:10

Emmy skrev:
Aarhus skrev:Det gør vel ikke noget at opretholde et vist antal af engelske spillere i truppen, når en relativ billig spiller kan erhverves.
Vi har nærmest et halvt engelsk landshold rendende rundt. Er det ikke nok?
Fordi der stilles visse tvivlsspørgsmål ved nogle af de engelske spillere, vi har i truppen. En spiller som Ibe, som er gået helt i stå, kunne vel tænkes at være fortid, hvis det rette bud kommer. Joe Allen ligner også en færdig mand (ved godt han ikke er engelsk, men han tæller i regnskabet). Henderson skal nok blive, men han skal finde sit niveau igen, før der vel fuldt og fast satses på ham. Milner er ikke helt ung længere, men bliver nok et par sæsoner endnu. Lallana spekuleres der meget i, selvom det ligner han er en fast del af Klopps planer, men kommer der en ny offensiv spiller ind (Götze), så tror jeg han lader pladsen fremfor Firmino og Coutinho. Ings og Gomez ved vi ikke om kommer i omdrejninger igen efter deres korsbåndsskader. Sturridge er også et tvivlsspørgsmål, for selvom han scorer mål, passer han så sådan rigtig ind i Klopps system?

Så jeg synes diskussionen er ganske relevant, fordi en spiller som Childwell forhåbentlig kan opretholde kvoten, så der stadig er lidt kvalitet blandt de engelske spillere på holdet. Det er lidt ucharmerende, hvis der går "Arsenal" i den, hvor de på et tidspunkt ikke havde en eneste englænder i startopstillingen.

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af MP » torsdag, 26. maj, 2016 13:32

Aarhus skrev:
Emmy skrev:
Aarhus skrev:Det gør vel ikke noget at opretholde et vist antal af engelske spillere i truppen, når en relativ billig spiller kan erhverves.
Vi har nærmest et halvt engelsk landshold rendende rundt. Er det ikke nok?
Fordi der stilles visse tvivlsspørgsmål ved nogle af de engelske spillere, vi har i truppen. En spiller som Ibe, som er gået helt i stå, kunne vel tænkes at være fortid, hvis det rette bud kommer. Joe Allen ligner også en færdig mand (ved godt han ikke er engelsk, men han tæller i regnskabet). Henderson skal nok blive, men han skal finde sit niveau igen, før der vel fuldt og fast satses på ham. Milner er ikke helt ung længere, men bliver nok et par sæsoner endnu. Lallana spekuleres der meget i, selvom det ligner han er en fast del af Klopps planer, men kommer der en ny offensiv spiller ind (Götze), så tror jeg han lader pladsen fremfor Firmino og Coutinho. Ings og Gomez ved vi ikke om kommer i omdrejninger igen efter deres korsbåndsskader. Sturridge er også et tvivlsspørgsmål, for selvom han scorer mål, passer han så sådan rigtig ind i Klopps system?

Så jeg synes diskussionen er ganske relevant, fordi en spiller som Childwell forhåbentlig kan opretholde kvoten, så der stadig er lidt kvalitet blandt de engelske spillere på holdet. Det er lidt ucharmerende, hvis der går "Arsenal" i den, hvor de på et tidspunkt ikke havde en eneste englænder i startopstillingen.
Vi har pt 11 homegrown i truppen og af disse er der selvfølgelig nogen vi mister med sikkerhed og nogen som er tvivlsomme.
Caulker og Allen ryger nok med sikkerhed og så har vi de resterende:
Clyne
Milner
Lallana
Ings
Flanagan
Henderson
Sturridge
Stewart
Ward

Man kan sige, at i henhold til homegrown kvoten så er alt over 8 et spild (hvis ikke evnerne er der selvfølgelig)
Jeg tror ikke vi mister hverken Clyne, Milner, Lallana, Henderson og Sturridge da de enten har spillet sig til startplads næste sæson eller ihvertfald rotation.
Ings har været længerevarende skadet og kan ikke se nogle bejlere til ham? Han får nok chancen da han passer til Klopps spillestil
Flanagan kan jeg heller ikke se nogle bejlere til og han virker som en fuldblods Red
Stewart kan måske godt forlade klubben, men er kommet nærmere førsteholdstruppen og virker som et stort talent som vi gerne vil beholde.
Ward bliver skubbet længere ned i hierarkiet og vil måske gerne videre.
Jeg ser os stå tilbage med ihvertfald 7-8 homegrown efter eventuelle salg. Med et køb af Childwell burde vi være sikret.

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sivi » torsdag, 26. maj, 2016 20:43

http://footy.dk/2016/05/26/top-10-disse ... ne-saeson/
Overrasker mig meget at Moreno er nr. 1. Dog synes jeg også det er interessant at Hector, som er beskrevet som en defensiv back, ligger nr. 2.
Justice for the 96! <3

Brugeravatar
CVLiverpool
Indlæg: 679
Tilmeldt: mandag, 16. dec, 2013 10:43
Geografisk sted: Aarhus

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af CVLiverpool » fredag, 27. maj, 2016 07:05

Sammenlign lige med hans defensive tal, så er han ikke mere end middelmådig :-)
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » fredag, 27. maj, 2016 08:56

Synes vi skal droppe Götze - hans skadeshistorik med hans alder taget i betragtning skræmmer mig.

Håber faktisk på Sadio Mane i Southampton - 25 mål og 14 assists i 75 kampe er fandme godt for en kantspiller / offensiv midt.

Alt andet lige skal han vel også blot have det halve i løn i forhold til Götze. Mané kender modsat Götze ligaen.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 27. maj, 2016 09:08

athomsen skrev:Synes vi skal droppe Götze - hans skadeshistorik med hans alder taget i betragtning skræmmer mig.

Håber faktisk på Sadio Mane i Southampton - 25 mål og 14 assists i 75 kampe er fandme godt for en kantspiller / offensiv midt.

Alt andet lige skal han vel også blot have det halve i løn i forhold til Götze. Mané kender modsat Götze ligaen.
sadio er helt kanon, og klart bedre. men han ryger til scum eller lignende.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 27. maj, 2016 12:16

Jeg tvivler på han kan præstere i en større klub. De spillere der er blevet solgt fra So'ton, har opnået begrænset succes. Vi købte Lallana, Lambert, Lovren og Clyne, og det er vel kun Clyne som har været en succes, selvom Lallana og Lovren har vist gode takter i 2016. Man U købte Schneiderlin og Shaw, og førstnævnte har været en stor fiasko.

Men det er efterhånden tradition for at vi i sommervinduet køber en spiller hos dem. :)
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sivi » fredag, 27. maj, 2016 12:21

Uanset hvem fanden vi henter, tror jeg på Klopp har en klar plan med dem. Jeg tror på ham.
Justice for the 96! <3

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jensen » fredag, 27. maj, 2016 12:40

Kelly skrev:
athomsen skrev:Synes vi skal droppe Götze - hans skadeshistorik med hans alder taget i betragtning skræmmer mig.

Håber faktisk på Sadio Mane i Southampton - 25 mål og 14 assists i 75 kampe er fandme godt for en kantspiller / offensiv midt.

Alt andet lige skal han vel også blot have det halve i løn i forhold til Götze. Mané kender modsat Götze ligaen.
sadio er helt kanon, og klart bedre. men han ryger til scum eller lignende.


Jeg må da ærligt indrømme at jeg kun har lagt mærke til Mane i vores kampe mod Saints, men jeg kan huske han havde en masse speed.

Kan han spille alle 3 pladser bag ved vores angriber eller er han mere en 9'er ?

Og hvis det var mig der kunne vælge mellem mourinho og Klopp....please :roll: ;)

Besvar