Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » mandag, 16. maj, 2016 16:33

https://www.facebook.com/LFCTransNR/pos ... 73482741:0

Ny målmand ind fra den tyskeklub, Mainz - Målmand som nok kun kommer til at blive backup til Simon Mignolet i første omgang.

Selve handlen ligger tæt på(+/-)100 mio.

Hold op, hvis han er afløseren for Mignolet, så det optimist træk fra Klopp. Dog er realiteten, nok at Bogdan er færdig i Liverpool.... Danny ward er ung og sulten, så et udleje til ham kan blive nødvendigt igen.
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » mandag, 16. maj, 2016 16:44

Min twitter er gået amok de sidste par timer.

Ifølge rygter skulle Zielinski vidst blive offentliggjort på onsdag, og Karius skulle vi også være enige med.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » mandag, 16. maj, 2016 16:52

Aner ikke hvem de er? Kan man få lidt kvalificeret dybdegående viden? Tak
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » mandag, 16. maj, 2016 16:55

Karius er ikke så kendt men han er voldsomt dygtig og en afgørende faktor i Mainz's flotte sæson. Kommer han ind så bliver det som førstevalg, det er jeg helt overbevist om.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niche » mandag, 16. maj, 2016 17:34

Emmy skrev:Karius er ikke så kendt men han er voldsomt dygtig og en afgørende faktor i Mainz's flotte sæson. Kommer han ind så bliver det som førstevalg, det er jeg helt overbevist om.
Helt enig. Karius er ganske god allerede, trods hans unge alder. Det jeg har lagt mest mærke til i de 3-4 kampe, jeg har set med Mainz i denne sæson har været den ro, han udstråler. Han betegnes som et af Tysklands og måske verdens største målmandstalenter, og €10M er imø et røverkøb. I hvert fald hvis han fortsætter sin hidtidige udvikling...

nordjysk redman
Indlæg: 250
Tilmeldt: torsdag, 06. aug, 2015 12:42

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nordjysk redman » mandag, 16. maj, 2016 18:09

Kan ikke forestille mig andet end at Karius bliver hentet ind som første keeper mignolet er færdig

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11291
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » mandag, 16. maj, 2016 20:07

Der er da vist nye boller på suppen hos transferkomitéen efter Klopp er kommet til. Iflg. lyden på vandrørene tyder alt på, at man er langt i forløbet allerede mht Karius, Götze og Zielinski. Det rejser så blot et stort spørgsmål: Hvad hulen skal man så får tiden til at gå med i løbet af sommeren, hvis alle handler er faldet på plads inden 1. juni? Nåh jo - Vi skal jo også lige have fundet en killer defensiv midt Kanté style.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sivi » mandag, 16. maj, 2016 20:17

Cynwal skrev:Der er da vist nye boller på suppen hos transferkomitéen efter Klopp er kommet til. Iflg. lyden på vandrørene tyder alt på, at man er langt i forløbet allerede mht Karius, Götze og Zielinski. Det rejser så blot et stort spørgsmål: Hvad hulen skal man så får tiden til at gå med i løbet af sommeren, hvis alle handler er faldet på plads inden 1. juni? Nåh jo - Vi skal jo også lige have fundet en killer defensiv midt Kanté style.
Jeg kunne forestille mig at den defensive midt også ville være fundet inden 1. juli. Tror Klopp vil have så meget som muligt på plads inden, så han kan få alle nye spillere med til pre-season.
Justice for the 96! <3

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niche » mandag, 16. maj, 2016 21:15

Cynwal skrev:Der er da vist nye boller på suppen hos transferkomitéen efter Klopp er kommet til. Iflg. lyden på vandrørene tyder alt på, at man er langt i forløbet allerede mht Karius, Götze og Zielinski. Det rejser så blot et stort spørgsmål: Hvad hulen skal man så får tiden til at gå med i løbet af sommeren, hvis alle handler er faldet på plads inden 1. juni? Nåh jo - Vi skal jo også lige have fundet en killer defensiv midt Kanté style.
Sidste år var de nu også lidt "triggerhappy" i transferkomitéen, hvor de fleste handler var klaret meget tidligt. Men det er imø bare positivt, at vi ikke skal panikhandle sidst i vinduet...

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 16. maj, 2016 21:22

Kan det ikke tænkes, at vi er færdige med at handle ind, hvis vi lukker handlerne med Karius, Zielinske og Götze?

Hvis der skal hentes flere efter de handler, så skulle det måske være en venstre back, hvilket jeg personligt ikke mener er nødvendigt.

Eller også skulle det være en ekstra midterforsvarer, hvis Skrtel sælges (jeg ansér Sakho som væk i mindst en sæson - og reelt færdig i Liverpool). Men hvis Matip og Lovren skal være førstevalg, hvem henter man så, der vil acceptere en backup-rolle? Er det ikke bedre at bruge de unge (Gomez kommer tilbage) og de gamle (Lucas + måske et ekstra år til Toure?)

Vi henter formentlig ikke nogen angriber, selvom vi måtte sælge både Balotelli og Benteke. Kun hvis Sturridge også smutter vil dette blive aktuelt - tænker jeg.

Jeg må indrømme, at det er første transfervindue i mange år - måske nogensinde - hvor jeg sidder og føler mig rimelig tryg ved, at vi linkes til eller har købt rimelig ukendte navne som Karius, Zielinski og Grujic. Det kan kun tilskrives Klopp, som har gjort Lovren, Can, Lallana og Origi til fremragende spillere.
Kloppite

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sivi » mandag, 16. maj, 2016 21:33

Jeg mener at vi er nødt til at hente endnu en midterforsvarer. Vi har Matip og Lovren som burde være faste. Sakho får nok en længere karantæne, og Skrtel og Kolo ved jeg ikke om er i klubben til sommer.
Så har vi kun Gomez tilbage. Vi er nødt til at have en mere.
Justice for the 96! <3

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarhus » mandag, 16. maj, 2016 22:10

Cynwal skrev:Der er da vist nye boller på suppen hos transferkomitéen efter Klopp er kommet til. Iflg. lyden på vandrørene tyder alt på, at man er langt i forløbet allerede mht Karius, Götze og Zielinski. Det rejser så blot et stort spørgsmål: Hvad hulen skal man så får tiden til at gå med i løbet af sommeren, hvis alle handler er faldet på plads inden 1. juni? Nåh jo - Vi skal jo også lige have fundet en killer defensiv midt Kanté style.
Hvis du har opgraderet fra radio til sort/hvid tv eller sågar smart-tv så sendes der mange fodboldkampe live på de danske tv-kanaler i løbet af juni måned ;-)

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niche » tirsdag, 17. maj, 2016 00:27

texy skrev:Kan det ikke tænkes, at vi er færdige med at handle ind, hvis vi lukker handlerne med Karius, Zielinske og Götze?

Hvis der skal hentes flere efter de handler, så skulle det måske være en venstre back, hvilket jeg personligt ikke mener er nødvendigt.

Eller også skulle det være en ekstra midterforsvarer, hvis Skrtel sælges (jeg ansér Sakho som væk i mindst en sæson - og reelt færdig i Liverpool). Men hvis Matip og Lovren skal være førstevalg, hvem henter man så, der vil acceptere en backup-rolle? Er det ikke bedre at bruge de unge (Gomez kommer tilbage) og de gamle (Lucas + måske et ekstra år til Toure?)

Vi henter formentlig ikke nogen angriber, selvom vi måtte sælge både Balotelli og Benteke. Kun hvis Sturridge også smutter vil dette blive aktuelt - tænker jeg.

Jeg må indrømme, at det er første transfervindue i mange år - måske nogensinde - hvor jeg sidder og føler mig rimelig tryg ved, at vi linkes til eller har købt rimelig ukendte navne som Karius, Zielinski og Grujic. Det kan kun tilskrives Klopp, som har gjort Lovren, Can, Lallana og Origi til fremragende spillere.
Det med at hente en cb tror jeg nu ikke bliver noget problem. Man henter vel ikke en spiller udelukkende for at være backup, men for at vedkommende skal kunne kæmpe om pladsen, med mindre det er for at lukke et hul eller der er tale om en Kolo løsning? Vi har ikke akut behov for at lukke et hul som i vinters, og Kolo løsningen slår mig ikke til at være Klopps tilgang til transfers. Derfor tror jeg, såfremt han mener vi har behov for en ekstra cb, at han henter é, der kan kæmpe med om pladsen. Jeg er sikker på, at Klopp ikke låser sig helt fast på konstellationer, men at spillerne skal bevise sig både til træning, og når de får chancen i kamp.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » tirsdag, 17. maj, 2016 08:07

Er rimlig sikker på at benteke smutter og Klopp er ikke verden største fan af Sturrigde, så det betyder han har 1 angriber han syntes er god
Ings kender han ikke endnu.

Det bare ikke nok for ham.

reelt set har han vel en blanko check til at købe en angriber og en forsvarsspiller hvis vi går ud fra at de handler som allerede er oppe nu bliver lukket

4.5 mil for Karius
9 mil for Zielinski
20 mil for Götze

vil gætte på at han så har en 80 mil pund tilbage at handle for, før spiller salg.

så en 50 mil pund angriber og en 30 mil pund forsvar? :)
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » tirsdag, 17. maj, 2016 08:15

Mangler vi ikke lidt at blive rygtet til en spiller, der både vil Liverpool og dets spillestil (det har Klopp sagt mange gange) og har lidt mere wauv-faktor. De 3 der nævnes får jeg ikke våde drømme af. Jeg dømmer dem på ingen måde ude, men nogle gange kan det have stor effekt på troen på projektet, hvis man lander en stor etableret profil, der vil toppe sin karriere hos os.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Besvar