Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 02. maj, 2016 21:04

Cynwal skrev:Hvis der er det mindste hold i rygtet om, at Conte vil sælge Thibaut Courtois så siger jeg:
"KØB!!!!"
Det er 10-12-15 point mere på kontoen
Det er jo vanvittigt, hvis man kunne få fingre i den mand. Tvivler dog på, at de vil sælge til en PL rival.
Men hold da op. Jeg kunne sagtens accepterer, hvis man gjorde Courtois til vores store dyre indkøb på £35m++. Her er et link til rygtet om, at Conte skulle være villig til at sælge.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... er-7864702

Det rygte jeg så i dag, handlede dog om, at vi måske ville være interesseret i Timo Horn, som skulle kunne hentes for £7m.

http://www.express.co.uk/sport/football ... ews-gossip

Kender ikke noget til Horn, så derfor går jeg ikke lige så amok over dette rygte, som over den minimale mulighed for at hente Courtois.
Kloppite

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11283
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » mandag, 02. maj, 2016 21:17

texy skrev:
Cynwal skrev:Hvis der er det mindste hold i rygtet om, at Conte vil sælge Thibaut Courtois så siger jeg:
"KØB!!!!"
Det er 10-12-15 point mere på kontoen
Det er jo vanvittigt, hvis man kunne få fingre i den mand. Tvivler dog på, at de vil sælge til en PL rival.
Men hold da op. Jeg kunne sagtens accepterer, hvis man gjorde Courtois til vores store dyre indkøb på £35m++. Her er et link til rygtet om, at Conte skulle være villig til at sælge.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... er-7864702

Det rygte jeg så i dag, handlede dog om, at vi måske ville være interesseret i Timo Horn, som skulle kunne hentes for £7m.

http://www.express.co.uk/sport/football ... ews-gossip

Kender ikke noget til Horn, så derfor går jeg ikke lige så amok over dette rygte, som over den minimale mulighed for at hente Courtois.
Timo Horn er nok langt mere realistisk. Noget tyder på, at Courtois er utilfreds med de interne forhold i Chelsea, men måske også den engelske livsstil? Uden noget som helst a have det i, synes jeg man kan fornemme en WAG i baggrunden, som hellere vil bo i Madrid, Barcelona, Paris, Milano, Rom etc. Der må vi bare indrømme, at banks of Mersey en kold lørdag i februar og lidt shopping i Liverpool One ikke har samme appel.

Timo Horn er for i øvrigt ikke værst. Han ligger i den sub-gruppe af unge tyske målmænd lige under Neuer.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » mandag, 02. maj, 2016 21:47

Danny Ward er på vej til Huddersfield på et lån for hele næste sæson. Det må alt andet lige betyde, at der er en nu målmand på vej ind. Spændende hvem det bliver.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 03. maj, 2016 12:44

Jeg er helt enig i, at vi skal starte med defensiven, da det er den, der har været skyld i nogle meget "uheldige" resultater i løbet af sæsonen for os, og da vi efterhånden har fundet formlerne på at score mål.
Ter Stegen/Leno/Horn vil alle være et niveau op ift. Migs, og der burde være op mod et 2-cifret antal point til os alene på den konto.
Kan vi samtidig få mere stabilitet i forsvaret grundet en mere sikker sidste skanse, så er det også et væsentligt bidrag, og så må alle vores modstandere gerne tænke, at de aldrig får noget ud af en dødbold mod os, da vores målmand styrer feltet i modsætning til nu.

En venstre back med stærke defensive egenskaber vil give gode valgmuligheder for Klopp, når vi har den modsatte type i Moreno. Jonas Hector lyder som et rigtig solidt valg.

Ved vi, hvordan Sakho-sagen ender ud ift. længden på karantænen ? Det betyder vel under alle omstændigheder, at vi nok skal have en central forsvarer mere, da Touré og Skrtel ikke bør tælle med som en af de 4, der min. bør være.

Endelig bør vi vel smide en ret stor skilling efter en virkelig klasse defensiv midt, da Lucas, Allen og/eller Stewart nok ikke er løsningen, hvis vi skal rykke os et niveau generelt og gerne 2 rent defensivt til den nye sæson ?

Kommer disse spillere på plads, så vil det være fint med blot Götze til det offensive.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11283
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 03. maj, 2016 14:13

Niels K skrev:1: Jeg er helt enig i, at vi skal starte med defensiven...............................
2:Ter Stegen/Leno/Horn vil alle være et niveau op ift. Migs,......................
3: ...og der burde være op mod et 2-cifret antal point til os alene på den konto.........
4:En venstre back med stærke defensive egenskaber........... Jonas Hector lyder som et rigtig solidt valg.
5: Endelig bør vi vel smide en ret stor skilling efter en virkelig klasse defensiv midt..........
6: Kommer disse spillere på plads, så vil det være fint med blot Götze til det offensive.
1: My words excactly!
2: Enig
3: Så dårlig er Mignolet heller ikke, men 5-8 point kan flytte (næsten) kvarte og halve milliarder mht. CL deltagelse og præmiepenge
4: My words excactly! Tænk at føre 2-0 i pausen, og så smide en sikker venstre back ind, og styre den hjem derfra ;)
5: Kanté i Leicester eller William Carvalho i Sporting Lissabon
6: Falder ovenstående på plads, lever jeg mere end fint med vores nuværende offensiv
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarhus » tirsdag, 03. maj, 2016 14:38

Anses Willam Carvalho stadig for at være et megatalent, eller er gasen gået lidt af ballonen med ham? Jeg har overhovedet ikke fulgt ham i den her sæson, så jeg er helt blank på ham, men for et par år siden var han da absolut en af de mest spændende, unge spillere.

bblauritzen
Indlæg: 1059
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bblauritzen » tirsdag, 03. maj, 2016 14:39

Cynwal skrev:
Niels K skrev:1: Jeg er helt enig i, at vi skal starte med defensiven...............................
2:Ter Stegen/Leno/Horn vil alle være et niveau op ift. Migs,......................
3: ...og der burde være op mod et 2-cifret antal point til os alene på den konto.........
4:En venstre back med stærke defensive egenskaber........... Jonas Hector lyder som et rigtig solidt valg.
5: Endelig bør vi vel smide en ret stor skilling efter en virkelig klasse defensiv midt..........
6: Kommer disse spillere på plads, så vil det være fint med blot Götze til det offensive.
1: My words excactly!
2: Enig
3: Så dårlig er Mignolet heller ikke, men 5-8 point kan flytte (næsten) kvarte og halve milliarder mht. CL deltagelse og præmiepenge
4: My words excactly! Tænk at føre 2-0 i pausen, og så smide en sikker venstre back ind, og styre den hjem derfra ;)
5: Kanté i Leicester eller William Carvalho i Sporting Lissabon
6: Falder ovenstående på plads, lever jeg mere end fint med vores nuværende offensiv
Jeg er enig med jer to. Jeg har før agiteret for en verdensklasse 6'er, det og så en ny målmand syntes jeg må være 1. prioritet. Dernæst en back og så må vi se hvad der er tilovers af penge.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » tirsdag, 03. maj, 2016 17:03

bblauritzen skrev:
Cynwal skrev:
Niels K skrev:1: Jeg er helt enig i, at vi skal starte med defensiven...............................
2:Ter Stegen/Leno/Horn vil alle være et niveau op ift. Migs,......................
3: ...og der burde være op mod et 2-cifret antal point til os alene på den konto.........
4:En venstre back med stærke defensive egenskaber........... Jonas Hector lyder som et rigtig solidt valg.
5: Endelig bør vi vel smide en ret stor skilling efter en virkelig klasse defensiv midt..........
6: Kommer disse spillere på plads, så vil det være fint med blot Götze til det offensive.
1: My words excactly!
2: Enig
3: Så dårlig er Mignolet heller ikke, men 5-8 point kan flytte (næsten) kvarte og halve milliarder mht. CL deltagelse og præmiepenge
4: My words excactly! Tænk at føre 2-0 i pausen, og så smide en sikker venstre back ind, og styre den hjem derfra ;)
5: Kanté i Leicester eller William Carvalho i Sporting Lissabon
6: Falder ovenstående på plads, lever jeg mere end fint med vores nuværende offensiv
Jeg er enig med jer to. Jeg har før agiteret for en verdensklasse 6'er, det og så en ny målmand syntes jeg må være 1. prioritet. Dernæst en back og så må vi se hvad der er tilovers af penge.
Er William Carvalho en verdensklasse 6er? Det mener jeg ikke han er. Om han kan udvikle sig ydeligere hos et bedre hold i en større og bedre liga formoder jeg, men om han kan blive verdensklasse ved jeg ikke.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 03. maj, 2016 17:44

Og glem alt om Kanté. Han ryger til en af de store klubber eller en af de rige (PSG).

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RedRedRed » tirsdag, 03. maj, 2016 19:45

Mads T. skrev:Og glem alt om Kanté. Han ryger til en af de store klubber eller en af de rige (PSG).
Du hilser ham lige næste gang du snakker med ham. :army7:

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 03. maj, 2016 19:58

RedRedRed skrev:
Mads T. skrev:Og glem alt om Kanté. Han ryger til en af de store klubber eller en af de rige (PSG).
Du hilser ham lige næste gang du snakker med ham. :army7:

25 år og en god sæson. Spørgsmålet er, om nogen tør smide de helt store penge efter ham.

Brugeravatar
CVLiverpool
Indlæg: 679
Tilmeldt: mandag, 16. dec, 2013 10:43
Geografisk sted: Aarhus

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af CVLiverpool » fredag, 06. maj, 2016 09:45

Kampene på hjemmebane mod Dortmund og Villerreal viser tydeligt, at Liverpool er skabt af noget større end bare en enkelt verdensstjerne, der afgører det hele på en gang.
Efter begge kampe tænkte jeg, hvem vil bringe Liverpool til noget større (CL, PL-mesterskab, mv.)

Mod Dortmund var opstillingen:

.................Mignolet
..Clyne - Sakho - Lovren - Moreno
.............Milner - Can
Lallana - Firmino - Coutinho
..................Origi

Mod Villerreal var opstillingen:

.................Mignolet
..Clyne - Toure - Lovren - Moreno
............Milner - Can
Lallana - Firmino - Coutinho
...............Sturrigde

I begge startopstillinger ser vi hovedsageligt tre spillere, der har løftet sit niveau; Lovren, Can og Lallana. Origi skal naturligvis også nævnes.
Det er en spiller i hver kæde, der har løftet sit niveau og udgør nu en stamme på holdet. Clyne og tildels Sakho er stærke i bagkæden. Det hele kan naturligvis tilskrives Klopp, men kigger vi lidt dybere, så giver Lovrens ro og lederegenskaber også mindre usikkerhed. På midtbanen kan både Milner og Henderson spille ved siden af Can, men det er Can, der har flyttet sig rigtig meget. Han er rolig i sit spil, han har overblik og han kan drible modstanderne. Mod Villarreal var han mandsopdækket af Bakambu, men formåede alligevel at kontrollere midten. Stærkt!
På den offensive del af banen har vi i flere sæsoner haft Coutinho til at servere bolde for Sturrigde og de andre angribere. Nu er Firmino kommet til og Lallana er steppet op. Lallana er begyndt at ligge et slutprodukt på (assists og enkelte mål) og Firmino arbejder røven ud af bukserne. Som angriber har vi to (fire inkl. Benteke og Ings), der kan afslutte. Origi og Sturrigde er to forskellige typer. Sturrigde er en klinisk afslutter, der dog stadig skal vænne sig til, at der ingen stjerne er på holdet, ud over holdet selv. Sturrigde er begyndt at arbejde mere og vise en anden mentalitet, hvilket kun er positivt. Origi havde en kort opblomstring, men under den viste han arbejdsraseri og gode dribleegenskaber. Han kan - som mange andre også har sagt - blive guld. Origi kan score med hovedet, hvilket Sturrigde ikke gør så ofte, og det er et af elementer vi mangler i angrebet. En ny Drogba eller en ny Lewandowski. Eller bare Divock Origi.
For mig at se er det en stamme op gennem hele holdet, undtagen på målmandsposten. Det får mig tilbage til spørgsmålet: hvem kan forstærke og løfte Liverpool:
En ny, mere boldsikker og kommanderende målmand er hvad Liverpool mangler.

Derudover kan man argumentere for om det ikke ville være godt med konkurrence på VB, DCM og få en Götze ind til de offensive pladser; jo, men det eneste sted, vi kan - efter min mening - forstærkes med realistiske indkøb er på målmandsposten. Det andet er, som antydet, til bredden og ikke direkte til startelleveren.
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 06. maj, 2016 09:52

Enig CV.

På målmandsposten kan vi løfte os, og vi kan være sikre på, der er målmænd tilgængelige derude til overkommelige priser.

Ellers har vi nemlig en rigtig stærk start 11 og med Klopp på sidelinjen, er den helt oppe blandt de bedste.
Problemet er bredden, dvs. når vi skal spille med Smith, Skrtel, Ibe eller nogle af de unge midtbane spillere i vigtige kampe.

Derfor skal der handles ind til:

Målmandsposten,
Venstre back/Jonas Hector,
6eren,
Götze.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 06. maj, 2016 16:32

For mig at se skal vi stadig have handlet end del ind. Ikke mindst for at sikre os noget mere bredde - og for at erstatte det fyld, som efter min mening skal ud.

- Vi skal have en ny målmand. Det er uomtvisteligt.
- Vi skal have en ny venstre back. Moreno er fin offensivt, men han laver for mange hjernedøde ting defensivt. Det så vi senest mod Villarreal, hvor han var heldig med, at dommeren ikke så, at han skubbede en modspiller i ryggen i feltet. Helt rystende forsvarsspil.
- Vi skal have en central forsvarsspiller. Kolo og forhåbentlig Skrtel kan være fortid. Sakho får nok en længere karantæne. Der skal noget konkurrence ind til Lovren, Matip og Gomez.
- Vi skal have en stærk central midtbanespiller. Jeg ser både Lucas og Allen væk fra klubben, så vi skal gerne have én med store defensive egenskaber som supplement til Can, Milner, Hendo og Grujic.
- Vi skal have en kant. Og nej, det er ikke Götze. Vi har nok 10'er-typer efter min mening. Vi har brug for en rigtig kant med fart og slutprodukt i fødderne.
- Vi skal måske have en angriber. Jeg forventer, at Benteke bliver lejet ud, og Balotelli er også fortid. Så er spørgsmålet, om Klopp satser på Sturridge - om han passer til Klopp-stilen, og om man tør satse på, at han kan holde sig fri af skader. Origi og Ings er vel ok udviklingsalternativer.

Jeg forventer, at der kommer til at ske relativt store ting i truppen, når vinduet åbner, med 5-6 nye spillere tilført truppen.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » fredag, 06. maj, 2016 20:03

Hvem mener du så der skal hentes til holdet.

Du må have nogle bud.

Besvar