Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » fredag, 29. apr, 2016 11:08

Robbie_God_Fowler skrev:Man kunne også spejde til Valencia, hvor talentfulde spillere som Mustafi og Andre Gomez løber rundt. Det vil tilføre noget kvalitet til vores centerforsvar såvel som vores centrale midtbane. To positioner hvor vi trænger til forstærkninger.
Begge spillere er så vidt jeg har kunnet se faldet en del i niveau i forhold til sidste sæson - hvilket der givetvis er en række grunde til. Så er spørgsmålet bare, hvad deres sande niveau er. Omvendt kan de måske erhverves billigere nu netop grundet deres dårligere form, og så kan vi satse på, at de genfinder niveauet.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 29. apr, 2016 11:32

Sivi skrev:
Kelly skrev:N'Golo Kante så jeg gerne i Liverpool.
Tror jeg vi alle gør, sker nok ikke :P
Hvad mon prisen ligger på ?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » fredag, 29. apr, 2016 12:19

AJ skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:Man kunne også spejde til Valencia, hvor talentfulde spillere som Mustafi og Andre Gomez løber rundt. Det vil tilføre noget kvalitet til vores centerforsvar såvel som vores centrale midtbane. To positioner hvor vi trænger til forstærkninger.
Begge spillere er så vidt jeg har kunnet se faldet en del i niveau i forhold til sidste sæson - hvilket der givetvis er en række grunde til. Så er spørgsmålet bare, hvad deres sande niveau er. Omvendt kan de måske erhverves billigere nu netop grundet deres dårligere form, og så kan vi satse på, at de genfinder niveauet.
Ja, det var lidt min tanke. Størstedelen af Valencia's spillere har i denne sæson lidt under et gevaldigt formdyk. Jeg antager derfor, at forklaringen skal findes på trænerbænken, mere end hos den enkelte spiller. Men som du er inde på, kan det selvfølgelig ikke afvises, at begge spillere har overpræsteret i sidste sæson.

Hvis vi træder et par skridt tilbage og betragter, hvilke spillere vi efterspørger, så håber jeg, at vi sætter hårdt ind på at hente spillere med en vis erfaring og ballast, men hvor der stadigvæk er udviklingspotentiale. Det er denne type spillere, som vi har en realistisk mulighed for at hente, da de vil finde en klub som Liverpool attraktiv. Har vi gjort vores forarbejde ordentligt, vil vi kunne udvikle disse erfarne talenter til klassespillere, som vi har set eksempler på med Sturridge, Coutinho og Can.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » fredag, 29. apr, 2016 15:53

Kelly skrev:
Sivi skrev:
Kelly skrev:N'Golo Kante så jeg gerne i Liverpool.
Tror jeg vi alle gør, sker nok ikke :P
Hvad mon prisen ligger på ?.
Tja han har formentlig været bedste spiller i Premier League i denne sæson, selvom det hos Leicester er Vardy og Mahrez der løber med mest opmærksomhed. Jeg tror vi taler om min. £40 mil.

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bellamy_fever » fredag, 29. apr, 2016 17:32

Mads T. skrev:
Kelly skrev:
Sivi skrev:
Kelly skrev:N'Golo Kante så jeg gerne i Liverpool.
Tror jeg vi alle gør, sker nok ikke :P
Hvad mon prisen ligger på ?.
Tja han har formentlig været bedste spiller i Premier League i denne sæson, selvom det hos Leicester er Vardy og Mahrez der løber med mest opmærksomhed. Jeg tror vi taler om min. £40 mil.[/
Det halve.. MAX 25.. Han har altså, lig Vardy og Mahrez blot leveret i denne sæson - 40 millioner pund så skal der altså leveres sådan i flere sæsoner.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RedRedRed » fredag, 29. apr, 2016 17:48

Bellamy_fever skrev:
Mads T. skrev:
Kelly skrev:
Sivi skrev:
Kelly skrev:N'Golo Kante så jeg gerne i Liverpool.
Tror jeg vi alle gør, sker nok ikke :P
Hvad mon prisen ligger på ?.
Tja han har formentlig været bedste spiller i Premier League i denne sæson, selvom det hos Leicester er Vardy og Mahrez der løber med mest opmærksomhed. Jeg tror vi taler om min. £40 mil.[/
Det halve.. MAX 25.. Han har altså, lig Vardy og Mahrez blot leveret i denne sæson - 40 millioner pund så skal der altså leveres sådan i flere sæsoner.
+ størrelsen på den sælgene klub ofte også har lidt at sige, når prisen sættes på en spiller. Ser man herhjemme i lille DK f.eks. så får en klub som AaB aldrig lige så meget for spillere som FCK gør.

AaB havde ALDRIG fået 60? millioner for Cornelius eksempelvis.

Ved godt Leicester står til at vinde mesterskabet i år, men det er ikke et sandfærdigt billede af klubbens reelle størrelse.
Jeg vil også tro, prisen bliver nærmere de £25M ved et salg af Kanté.

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sivi » fredag, 29. apr, 2016 19:08

RedRedRed skrev:
Bellamy_fever skrev:
Mads T. skrev:
Kelly skrev:
Sivi skrev:
Kelly skrev:N'Golo Kante så jeg gerne i Liverpool.
Tror jeg vi alle gør, sker nok ikke :P
Hvad mon prisen ligger på ?.
Tja han har formentlig været bedste spiller i Premier League i denne sæson, selvom det hos Leicester er Vardy og Mahrez der løber med mest opmærksomhed. Jeg tror vi taler om min. £40 mil.[/
Det halve.. MAX 25.. Han har altså, lig Vardy og Mahrez blot leveret i denne sæson - 40 millioner pund så skal der altså leveres sådan i flere sæsoner.
+ størrelsen på den sælgene klub ofte også har lidt at sige, når prisen sættes på en spiller. Ser man herhjemme i lille DK f.eks. så får en klub som AaB aldrig lige så meget for spillere som FCK gør.

AaB havde ALDRIG fået 60? millioner for Cornelius eksempelvis.

Ved godt Leicester står til at vinde mesterskabet i år, men det er ikke et sandfærdigt billede af klubbens reelle størrelse.
Jeg vil også tro, prisen bliver nærmere de £25M ved et salg af Kanté.
Hvis det er klubber som PSG og Real der også gerne vil have ham (har jeg hørt, aner ikke om dette er sandt) så tror jeg ikke de er blege for at smide 40£mil
Justice for the 96! <3

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11306
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » lørdag, 30. apr, 2016 11:37

Hvis der er det mindste hold i rygtet om, at Conte vil sælge Thibaut Courtois så siger jeg:
"KØB!!!!"
Det er 10-12-15 point mere på kontoen
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14382
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » lørdag, 30. apr, 2016 11:47

Cynwal skrev:Hvis der er det mindste hold i rygtet om, at Conte vil sælge Thibaut Courtois så siger jeg:
"KØB!!!!"
Det er 10-12-15 point mere på kontoen
KØØØØØB!!!!
"We're not racist, we only hate the mancs"

Oomph242
Indlæg: 5681
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 30. apr, 2016 11:53

Emmy skrev:
Cynwal skrev:Hvis der er det mindste hold i rygtet om, at Conte vil sælge Thibaut Courtois så siger jeg:
"KØB!!!!"
Det er 10-12-15 point mere på kontoen
KØØØØØB!!!!

Mon ikke Courtois bliver verdens hidtil dyreste målmand, hvis han bliver solgt!.

Spændende hvor mange der byder på ham, hvis han bliver sat tilsalg. Real Madrid, Barcelona, PSG og City vil højst sandsynligt byde ind.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » søndag, 01. maj, 2016 00:49

Bellamy_fever skrev: Det halve.. MAX 25.. Han har altså, lig Vardy og Mahrez blot leveret i denne sæson - 40 millioner pund så skal der altså leveres sådan i flere sæsoner.
Man skal ikke undervurdere den nye TV-aftale for næste sæson. Premier League klubberne bliver stenrige og har ikke behov for at sælge. Er sikker på Leicester vil gå meget langt for at behold Kante og de vil formentlig tilbyde ham en ny og meget dyr kontrakt. Derudover er de i Champions League og holdånden på holdet er nok den bedste i Premier League. Hvis han blive solgt, og der er mange klubber der er interesserede, bliver det ikke for meget under £40 mil.

I øvrigt leverede Vardy og Mahrez også rigtig gode præstationer i sidste sæson.

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nrg » søndag, 01. maj, 2016 08:28

Emmy skrev:
Cynwal skrev:Hvis der er det mindste hold i rygtet om, at Conte vil sælge Thibaut Courtois så siger jeg:
"KØB!!!!"
Det er 10-12-15 point mere på kontoen
KØØØØØB!!!!
Ja, for pokker. Det ville være en drøm, hvis man kunne få ham til Anfield. Vi har dog ikke traditioner for klassemålmænd i klubben. Har vi haft nogen siden Ray Clemence?
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14382
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » søndag, 01. maj, 2016 09:15

nrg skrev:
Emmy skrev:
Cynwal skrev:Hvis der er det mindste hold i rygtet om, at Conte vil sælge Thibaut Courtois så siger jeg:
"KØB!!!!"
Det er 10-12-15 point mere på kontoen
KØØØØØB!!!!
Ja, for pokker. Det ville være en drøm, hvis man kunne få ham til Anfield. Vi har dog ikke traditioner for klassemålmænd i klubben. Har vi haft nogen siden Ray Clemence?
Pepe Reina var for mig en klasse målmand.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11306
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » søndag, 01. maj, 2016 09:51

nrg skrev:
Emmy skrev:
Cynwal skrev:
Vi har dog ikke traditioner for klassemålmænd i klubben. Har vi haft nogen siden Ray Clemence?
Hvis klassemålmand betyder stabilt højt bundniveau, så nej. Grobbelaar var en fantastisk og næsten komplet keeper, hvis ikke det var for hans latterlige hjerneblødninger og skovture en gang i mellem.

@Emmy: Reina lagde godt ud, men holdt ikke niveau, efter min mening.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 01. maj, 2016 11:13

Cynwal skrev:
nrg skrev:
Emmy skrev:
Cynwal skrev:
Vi har dog ikke traditioner for klassemålmænd i klubben. Har vi haft nogen siden Ray Clemence?
Hvis klassemålmand betyder stabilt højt bundniveau, så nej. Grobbelaar var en fantastisk og næsten komplet keeper, hvis ikke det var for hans latterlige hjerneblødninger og skovture en gang i mellem.

@Emmy: Reina lagde godt ud, men holdt ikke niveau, efter min mening.
Jeg er enig med Cynwal her. Det er voldsomt irriterende at se tilbage på, hvor mange point og titler Schmeichel skaffede scum, o0g hvordan de nu igen har en klassekeeper, der sørger for at holde dem inde omkring toppen.
En klub som Liverpool skal have en klassekeeper på alle parametre med højt bundniveau og uovertruffent top niveau.
Det gør automatisk også forsvaret flere % bedre, end hvis man har en keeper bag sig, man ikke 100% kan stole på.

Besvar