Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » torsdag, 31. mar, 2016 08:23

Dieks skrev:Ser ud til at Ter Stegen er godt på vej til at blive Man City spiller:

http://www.dailystar.co.uk/sport/footba ... celona-ace

Må indrømme at jeg syntes det virker en smule mærkeligt at skifte bænken i Barcelona ud med Man City, og konkurrence med Joe Heart. Så havde vejen, til spilletid, alt andet lige været kortere hvis han havde valgt Liverpool.

Jeg havde hellere end gerne set ham i klubben, for jeg mener han besider de kvaliteter vi mangler på den plads. Han har hurtige reflekser, får sat angreb hurtigt i gang med kvalitets udspark. Han er også rolig med bolden, i fødderne. Det kunne spare en hel del Liverpool fans for grå hår og nervepiller hver gang bolden bliver spillet tilbage til målmanden. Har læst andre steder på nettet at både Man City og Liverpool ville fordoble hans nuværende Barcelona løn. Så det må vel være udsigten til CL (hvis de holder/får 4. Pladsen) og igen at skulle arbejde sammen med Pep..?
Har Pep og Ter Stegen arbejdet sammen før?
Hvis Stegen skal Man City så skal vi da forsøge med et bud på Hart!
We need a new Fowler...

Dieks
Indlæg: 800
Tilmeldt: torsdag, 26. feb, 2015 23:34
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Dieks » torsdag, 31. mar, 2016 08:37

nikand skrev: Har Pep og Ter Stegen arbejdet sammen før?
Hvis Stegen skal Man City så skal vi da forsøge med et bud på Hart!
Kan godt være jeg husker forkert og Pep var rejst til Bayern før Ter Stegen ankom til Barcelona? :?

Som jeg læser det så er det for at give Hart konkurrence og så sælge 2. Målmanden willie..
YNWA..!

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarhus » torsdag, 31. mar, 2016 09:03

Jeg kunne ikke forestille mig, at Hart ville være tilfreds med at være anden violin, og det samme gælder for Ter Stegen. Derudover tæller Hart som home-grown, hvilket jo er en kvote, der skal overholdes. For jeg kan nu ikke forestille mig, at en engelsk spiller som Delph lige pludselig bliver en nøglespiller under Pep.

Brugeravatar
CVLiverpool
Indlæg: 679
Tilmeldt: mandag, 16. dec, 2013 10:43
Geografisk sted: Aarhus

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af CVLiverpool » torsdag, 31. mar, 2016 09:18

Skal vi nu ik' liiiiiiiiige slå kold vand i blodet.
Alene at ter Stegen angiveligt har valgt Man City tyder jo på et halvsløjt rygte, uanset hvem der måtte bringe rygtet. ter Stegen vil have spilletid, ifølge hans udtalelser. I City ser jeg det som om han enten skal slå Hart af pinden eller også spille CL og pokal - ligesom i Barcelona. Hart - som Aarhus nævner - er homegrown, og det tæller immervæk også lidt i City.
Enten kommer han til en klub, hvor han bliver garanteret 1. målmandsposten eller også bliver han i Barcelona, og venter på at Bravo bliver for gammel og langsom.
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » torsdag, 31. mar, 2016 10:07

Dieks skrev:ter Stegen er også rolig med bolden, i fødderne. Det kunne spare en hel del Liverpool fans for grå hår og nervepiller hver gang bolden bliver spillet tilbage til målmanden.
Best of both worlds;




Dieks
Indlæg: 800
Tilmeldt: torsdag, 26. feb, 2015 23:34
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Dieks » torsdag, 31. mar, 2016 10:15

AJ skrev:
Dieks skrev:ter Stegen er også rolig med bolden, i fødderne. Det kunne spare en hel del Liverpool fans for grå hår og nervepiller hver gang bolden bliver spillet tilbage til målmanden.
Best of both worlds;



:lol: ja alle kan have dårlige dage. Sålænge der bare er flere gode end dårlige. :)
YNWA..!

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 31. mar, 2016 16:15

Jeg er ikke specielt stor tilhænger af at hente ter Stegen. Han er en fin keeper, men jeg tror såmænd godt, vi kan finde en anden ganske glimrende målmand i stedet. Endda til mindre end 20 mio pund. ter Stegen er bl.a. kun 1.87 cm høj, og jeg kan være bekymret for hans spil i feltet i PL. Og så er jeg generelt også bare fan af høje, fysisk stærke keepere.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 01. apr, 2016 16:12

Enig med Mølleren:

"You can never have too many good attacking players in your squad. That’s what wins you games.”

http://www.squawka.com/news/liverpool-w ... lby/633857?

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 02. apr, 2016 12:08

Niels K skrev:Enig med Mølleren:

"You can never have too many good attacking players in your squad. That’s what wins you games.”

http://www.squawka.com/news/liverpool-w ... lby/633857?
Tja, hvis resten af holdet ellers er på plads, så er det fint med flere alternativer offensivt. Men det handler vel først og fremmest om at få lappet de huller, der virkelig trænger til det.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » lørdag, 02. apr, 2016 12:19

Aggerdoo skrev:
Niels K skrev:Enig med Mølleren:

"You can never have too many good attacking players in your squad. That’s what wins you games.”

http://www.squawka.com/news/liverpool-w ... lby/633857?
Tja, hvis resten af holdet ellers er på plads, så er det fint med flere alternativer offensivt. Men det handler vel først og fremmest om at få lappet de huller, der virkelig trænger til det.
Og det ene udelukker ikke det andet. Feks havde det været fint med en Götze nu hvor firmino er skadet
"We're not racist, we only hate the mancs"

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 02. apr, 2016 12:48

Emmy skrev:
Aggerdoo skrev:
Niels K skrev:Enig med Mølleren:

"You can never have too many good attacking players in your squad. That’s what wins you games.”

http://www.squawka.com/news/liverpool-w ... lby/633857?
Tja, hvis resten af holdet ellers er på plads, så er det fint med flere alternativer offensivt. Men det handler vel først og fremmest om at få lappet de huller, der virkelig trænger til det.
Og det ene udelukker ikke det andet. Feks havde det været fint med en Götze nu hvor firmino er skadet

Götze går vel direkte ind i start 11eren, hvis han hentes. Han har noget mere målnæse, end flere af vores andre offensive midtbane spillere. Coutinho kan vel også være på lånt tid, så nok meget godt med en helgardering i tilfælde af.

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 02. apr, 2016 13:55

Hvor meget har vi i transfer kassen til sommer vinduet?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 02. apr, 2016 14:04

Hr. Drejer skrev:Hvor meget har vi i transfer kassen til sommer vinduet?

Var rygtet ikke £100m + penge fra salg.

APLFC
Indlæg: 334
Tilmeldt: søndag, 24. jan, 2010 10:09
Geografisk sted: Roskilde

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af APLFC » lørdag, 02. apr, 2016 14:11

Klopp om spillere, der kun vil til klubben, hvis Liverpool er med i CL.

“You can qualify for the Champions League, play Champions League, maybe win it or whatever. It is a much more satisfying thing than all the rest. That is what I would say. It is pushing the train, not jumping on the running train. That is what we need here."


#Fantastisk

Red or dead
Indlæg: 64
Tilmeldt: lørdag, 15. mar, 2014 18:58

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Red or dead » lørdag, 02. apr, 2016 14:46

Simon huges som er en af de jounalister med allermest indsigt i Liverpool siger til Liverpools egen tv-kanal, at klubben vil lade klopp købe lige de spillere han vil have, uagtet af pris, og vi ikke er afhængige af spillersalg for kunne finansiere det.

Besvar