Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 07. jul, 2015 21:25

Niels K skrev:
Jesper skrev:Egentlig lidt underligt at der virker meget, meget stille omkring rygter. Næsten både ud og ind.... der plejer næsten altid at opstå en eller anden form for hype om et salg/køb, før det sker (Firmino var lidt af en undtagelse, da det skete ret hurtigt) og derfor undrer det mig ærligt talt, at der er så stille på rygtebørsen
Pedro & Jovetic:

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... ds-9609117?

Hellere en af dem, end Benteke.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » tirsdag, 07. jul, 2015 22:41

Pedro og Lacazette ind og Sterling ud... Det er min våde drøm i de her dage(End til PL starter)...
- Mon man kan få dem indfriet? DA så har jeg tilgivet komiteen for og reagere vakt og godt i det her transfer vindue, derimod vil Benteke ind og Sterling ud. Give hånd på, der skal spilles med mere fysik styrke og med en Target mand, ligger hult i manges hoveder, så Lacazette og Pedro der kan tilbyde en del, som sulter efter spilletid ovenpå hans seneste sæson med at være 4. hjul til Suarez, Neymar og Messi i FC Barcelona. Det taler man vidst om overmagt og klart overmatch, men LFC er favoritter til en Pedro handel og Lacazette ligges stadigvæk som outsidere da CL og stor løn pose ikke kan til bydes. Måske 100-120.000 om ugen Men PSG punger sikkert ud med "dobbelt up", så bliver det svært og få ham i land.
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Styf » onsdag, 08. jul, 2015 00:12

Vi er for en gangs skyld kommet stærkt fra start på transfermarkedet, men nu handler det om at lukket de sidste 2-3 handler, før vinduet har været perfekt. Vi mangler stadig en topangriber, og forhåbentlig bliver det ikke Benteke, for selvom han har åbenlyse kvaliteter, passer hans forcer ikke vildt godt ind i vores spillestil.

Han er heller ikke verdens bedste presspiller, hvilket er nødvendigt for at kunne begå sig i vores system. Derudover scorer han for meget i enkelte perioder og går dermed også lange perioder uden mål, ligesom hans skadesfrekvens er bekymrende. Han er en god spiller, men der er for mange ting, der skal arbejdes med og dermed taler imod et køb af ham. Derudover er prisen latterlig høj, så jeg håber ikke vi bliver enige med Aston Villa, selvom det er det mest sandsynlige udfald.

Der er så mange gode angribere tilgængelige på markedet, som passer perfekt ind hos os, og som højst sandsynligt kan hentes billigere end Benteke. Lacazette, Icardi, Aubameyang, Higuain eller sågar Jovetic bare for at nævne et par stykker. Det ville være fantastisk, hvis vi kunne hente en af dem som vores topangriber.

Sterlings situation skal afklares hurtigst muligt, og det er vigtigt at købe en erstatning af høj kvalitet, så signingen af Firmino ikke bliver Sterlings erstatning. Pedro er min drømmesigning som erstatning. Kovacic er også et spændende bud, men ham er vi jo åbenbart ikke interesserede i.

Det er ikke strengt nødvendigt, men vi kunne godt bruge en pasningsstærk midtbanespiller, og denne sommer er der to fremragende spillere til den rolle ledige på markedet. Cabaye er angiveligt tæt på Crystal Palace, og jeg forstår simpelthen ikke, at vi ikke er ude efter ham, da han også er tilpas billig. Min drømmesigning til denne position ville dog være Illaramendi, som også er gjort tilgængelig af Real Madrid. Vi får mange penge ind, når vi sælger Sterling, så vi burde også hente en af disse to spillere, da mulighederne på denne position næppe vil være så gode fremover.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » onsdag, 08. jul, 2015 00:48





Kan faktisk godt lide Cheryshev de få gange jeg har set ham.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » onsdag, 08. jul, 2015 00:59

Får vi +£45 mio. for Sterling og henter Pedro for £25 mio., så mangler jeg ord for, hvor god en handel det er.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 08. jul, 2015 08:11

Jesper skrev:
Niels K skrev:
Jesper skrev:Egentlig lidt underligt at der virker meget, meget stille omkring rygter. Næsten både ud og ind.... der plejer næsten altid at opstå en eller anden form for hype om et salg/køb, før det sker (Firmino var lidt af en undtagelse, da det skete ret hurtigt) og derfor undrer det mig ærligt talt, at der er så stille på rygtebørsen
Pedro & Jovetic:

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... ds-9609117?
Der står jo reelt ingenting.
Meget mere kan man nok heller ikke forvente, udover når man ser spilleren på Melwood eller noget i den dur.
Benteke rygterne er vedholdende, og Illaramendi og Kovacic dukker også stadig op med mellemrum.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 08. jul, 2015 08:26

Senest rettet af Niels K onsdag, 08. jul, 2015 08:33, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 08. jul, 2015 08:30


Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 08. jul, 2015 08:49

Tænk, hvis vi kunne slutte vinduet af med Lacazette, Pedro og Illaramendi.

Jeg kan ikke huske et bedre transfervindue end det ?

Skulle angriberen hedde Jovetic eller Benteke, så er det stadig meget bedre, end det vi så fra vores angribere sidste sæson.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » onsdag, 08. jul, 2015 08:50

Rygterne om Lacazette er begyndt at blusse lidt op igen. Jeg læste et sted, at han kan fås for lidt under 250 mio. Så synes jeg fandeme bare, vi skal rykke!
... Og gå stille med dørene, så ingen andre finder ud af det.. :silenced:
Perfekt transfervindue hvis vi får ham.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » onsdag, 08. jul, 2015 08:57

Er det mig, eller minder Lacazette ikke helt vildt om Sturridge? I den her video tyder det bare på, han scorer nogle lidt vildere mål(advarsel: Mute musikken!):

http://www.youtube.com/watch?v=JG_3xiEGRHE[/youtube]

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarhus » onsdag, 08. jul, 2015 09:07

Hvis vi får Pedro og Lacazette er det fuldstændig vanvittig.

Desværre er chancen for det sker nok ikke særlig stor, men Tony Barrett meldte igår, at Pedro var en mulighed hvis Sterling blev solgt. Det er i det mindste positiv.

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 08. jul, 2015 09:09

Glem Lacazette, hvis han kan erhverves for bare en nogenlunde pris. Så vil vi aldrig have chance...

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 08. jul, 2015 09:10

Aarhus skrev:Hvis vi får Pedro og Lacazette er det fuldstændig vanvittig.

Desværre er chancen for det sker nok ikke særlig stor, men Tony Barrett meldte igår, at Pedro var en mulighed hvis Sterling blev solgt. Det er i det mindste positiv.
Pedro købes nu kommer til Jan når turan kommer til Barcelona. Det må være muligt. Lacazette ja tak.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » onsdag, 08. jul, 2015 09:47

Jeg er nok efterhånden en af de få, der virkelig virkelig virkelig meget håber på, at vi beholder Sterling. Men hvis et Sterling salg i stedet giver os Lacazette og Pedro - Så vil jeg aldrig nogen sinde skænke Sterling en tanke igen. Fuck det vil være så vanvittigt vildt, at jeg nærmest slet ikke kan forestille mig det. (måske hvis man kan samforhandle med begge spillere og overbevise dem om at vi henter begge, kan de overbevises om projektet og tro på at vi igen bliver en magtfaktor med CL bold hvert år)

Hvis han derimod bliver byttet ud med Benteke - Så vil jeg tude som en gal, da det imø. vil sætte os langt tilbage igen og vi skal være absurd heldige for at være i spil til en top 4.

Besvar