Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 25. maj, 2015 21:20

Kelly skrev:http://plbold.dk/2015/05/25/avis-argent ... ool-skifte

Salvio skulle der være forhandlinger om. Kender i ham.
Kender ikke ret meget til portugisisk fodbold. Har vi en fast aftale med Benfica om, at vi hver sæson skal hente deres højrekant? Jeg frygter endnu en Markovic.

Lidt tarveligt, at konkludere noget som helst på spillere, som man reelt overhovedet ikke kender, men min forventning er, at han ikke vil forbedre vores startelver. Mon ikke det her handler om, at være dækket ind, hvis man sælger Sterling? For som jeg også sagde, da vi blev linket til Depay, så er det da ikke kanten, der bør være vores førsteprioritet.
Kloppite

Oomph242
Indlæg: 5696
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 25. maj, 2015 21:49

texy skrev:
Kelly skrev:http://plbold.dk/2015/05/25/avis-argent ... ool-skifte

Salvio skulle der være forhandlinger om. Kender i ham.
Kender ikke ret meget til portugisisk fodbold. Har vi en fast aftale med Benfica om, at vi hver sæson skal hente deres højrekant? Jeg frygter endnu en Markovic.

Lidt tarveligt, at konkludere noget som helst på spillere, som man reelt overhovedet ikke kender, men min forventning er, at han ikke vil forbedre vores startelver. Mon ikke det her handler om, at være dækket ind, hvis man sælger Sterling? For som jeg også sagde, da vi blev linket til Depay, så er det da ikke kanten, der bør være vores førsteprioritet.

Hans youtube video er dog lidt bedre end Markovic's. Hvilket ikke siger meget. Men hvorfor endnu en kantspiller, når det er angribere vi mangler.

Hr. Drejer
Indlæg: 13773
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 25. maj, 2015 22:01

Kan han tænkes at skulle erstatte Sterling eller Markovic? Jeg kender intet til ham.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RedRedRed » mandag, 25. maj, 2015 22:04

Oomph242 skrev:
texy skrev:
Kelly skrev:http://plbold.dk/2015/05/25/avis-argent ... ool-skifte
Salvio skulle der være forhandlinger om. Kender i ham.
Kender ikke ret meget til portugisisk fodbold. Har vi en fast aftale med Benfica om, at vi hver sæson skal hente deres højrekant? Jeg frygter endnu en Markovic.
Lidt tarveligt, at konkludere noget som helst på spillere, som man reelt overhovedet ikke kender, men min forventning er, at han ikke vil forbedre vores startelver. Mon ikke det her handler om, at være dækket ind, hvis man sælger Sterling? For som jeg også sagde, da vi blev linket til Depay, så er det da ikke kanten, der bør være vores førsteprioritet.
Hans youtube video er dog lidt bedre end Markovic's. Hvilket ikke siger meget. Men hvorfor endnu en kantspiller, når det er angribere vi mangler.
Har i ikke hørt, at det er sådan BR har overbevist FSG om at han er manden. Filosofien bygger ikke på falsk 9'er, men INGEN 9'ere!

Bare vent, det trender om et par år. :dance:

Oomph242
Indlæg: 5696
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 25. maj, 2015 22:10

RedRedRed skrev:
Oomph242 skrev:
texy skrev:
Kelly skrev:http://plbold.dk/2015/05/25/avis-argent ... ool-skifte
Salvio skulle der være forhandlinger om. Kender i ham.
Kender ikke ret meget til portugisisk fodbold. Har vi en fast aftale med Benfica om, at vi hver sæson skal hente deres højrekant? Jeg frygter endnu en Markovic.
Lidt tarveligt, at konkludere noget som helst på spillere, som man reelt overhovedet ikke kender, men min forventning er, at han ikke vil forbedre vores startelver. Mon ikke det her handler om, at være dækket ind, hvis man sælger Sterling? For som jeg også sagde, da vi blev linket til Depay, så er det da ikke kanten, der bør være vores førsteprioritet.
Hans youtube video er dog lidt bedre end Markovic's. Hvilket ikke siger meget. Men hvorfor endnu en kantspiller, når det er angribere vi mangler.
Har i ikke hørt, at det er sådan BR har overbevist FSG om at han er manden. Filosofien bygger ikke på falsk 9'er, men INGEN 9'ere!

Bare vent, det trender om et par år. :dance:
Hmmm. Wenger har prøvet, at overbevise alle om dette i lang tid og intet vundet:).

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RedRedRed » mandag, 25. maj, 2015 22:15

Oomph242 skrev:
RedRedRed skrev:
Oomph242 skrev:
texy skrev:
Kelly skrev:http://plbold.dk/2015/05/25/avis-argent ... ool-skifte
Salvio skulle der være forhandlinger om. Kender i ham.
Kender ikke ret meget til portugisisk fodbold. Har vi en fast aftale med Benfica om, at vi hver sæson skal hente deres højrekant? Jeg frygter endnu en Markovic.
Lidt tarveligt, at konkludere noget som helst på spillere, som man reelt overhovedet ikke kender, men min forventning er, at han ikke vil forbedre vores startelver. Mon ikke det her handler om, at være dækket ind, hvis man sælger Sterling? For som jeg også sagde, da vi blev linket til Depay, så er det da ikke kanten, der bør være vores førsteprioritet.
Hans youtube video er dog lidt bedre end Markovic's. Hvilket ikke siger meget. Men hvorfor endnu en kantspiller, når det er angribere vi mangler.
Har i ikke hørt, at det er sådan BR har overbevist FSG om at han er manden. Filosofien bygger ikke på falsk 9'er, men INGEN 9'ere!
Bare vent, det trender om et par år. :dance:
Hmmm. Wenger har prøvet, at overbevise alle om dette i lang tid og intet vundet:).
He he, fair nok.
Men han har også i mange år forsøgt, at vinde titler vha. handler af middelmådige spillere. Og den tilgang har endnu ikke afskrækket FSG. ;)

Brugeravatar
Jæger
Indlæg: 2138
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:27
Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jæger » tirsdag, 26. maj, 2015 00:16

Kender begrænset til Salvio, men han løb lige ind i en knæskade i dagens kamp. Kan sagtens være at handlen bliver sat i bero:

http://www.ojogo.pt/Futebol/1a_liga/Ben ... id=4588347

Hr. Drejer
Indlæg: 13773
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 26. maj, 2015 14:42

Aarde skrev:
Hr. Drejer skrev:
Oomph242 skrev:
Kelly skrev:To angribere skal ind

Tjek dette Origi på årets flophold.


http://www1.skysports.com/football/news ... n-at-lille
Mener også han for et par måneder siden, blev "kåret" som den mest overvurderet spiller i den franske liga. Lad os håbe, han bare har haft hovedet et andet sted.
Det kan se ud som om vi har købt den næste Ngog for £10 M.
Eller at vi har købt en 20 årig spiller, der langt fra er færdigudviklet, og hvis forståelige mangler bliver udstillet, når alle pludselig kigger på ham hver uge, og han desuden spiller for et af de mest dysfunktionelle hold i Ligue 1.

Men det er selvfølgelig en kedelig og usensationel vinkel på det, så jeg kan godt forstå, at folk - og i særdeleshed medierne - vælger den anden.
Det er bestemt også en mulighed. Men det ville nu være mere positivt om han var på årets hold. På den anden side, kan han vel kun overraske positivt.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » tirsdag, 26. maj, 2015 17:04

Hr. Drejer skrev:
Aarde skrev:
Hr. Drejer skrev:
Oomph242 skrev:
Kelly skrev:To angribere skal ind

Tjek dette Origi på årets flophold.


http://www1.skysports.com/football/news ... n-at-lille
Mener også han for et par måneder siden, blev "kåret" som den mest overvurderet spiller i den franske liga. Lad os håbe, han bare har haft hovedet et andet sted.
Det kan se ud som om vi har købt den næste Ngog for £10 M.
Eller at vi har købt en 20 årig spiller, der langt fra er færdigudviklet, og hvis forståelige mangler bliver udstillet, når alle pludselig kigger på ham hver uge, og han desuden spiller for et af de mest dysfunktionelle hold i Ligue 1.

Men det er selvfølgelig en kedelig og usensationel vinkel på det, så jeg kan godt forstå, at folk - og i særdeleshed medierne - vælger den anden.
Det er bestemt også en mulighed. Men det ville nu være mere positivt om han var på årets hold. På den anden side, kan han vel kun overraske positivt.
Det er jeg dybt uenig i. Han er uhyre talentfuld, han var relativt dyr sin alder taget i betragtning, og vi har desperat brug for en målscorer, hvilket lægger yderligere pres på hans - og vores øvrige angriberes - skuldre. I min bog kan han næsten kun skuffe.

Det tror jeg dog ikke han gør. I hvert fald ikke på sigt. Der er så meget Fernando Torres (den gode version) i ham, at han har alle forudsætninger for med tiden at blive en verdensklasseangriber. Jeg håber bare, at folk husker sig selv på, at det er en 20 årig knægt, vi har med at gøre, og at man ikke kan forvente klasse og konsekvent slutprodukt fra ham endnu. Og netop der kan man desværre godt have sine bekymringer, når man ser på, hvor lidt tålmodighed og overbærenhed, folk har vist spillere som Markovic, Sterling og Moreno i år.

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af rnh » tirsdag, 26. maj, 2015 22:19

Ja jeg må jo ærligt indrømme at jeg er en smule skuffet over at Rodgers ikke er blevet fyret og det blev da så ikke meget bedere at skulle læse at man har valgt at forlænge med Toure.

Men den her historie er da trodsalt lidt opmuntrende, jeg ved bare ikke hvor meget der er i den, er der nogle af jer der kender noget til kilden?

Link :http://www.express.co.uk/sport/football ... fer-Gossip

Liverpool closing in on sensational £70m double deal for world-class stars

LIVERPOOL are closing in on deals for Lyon's Alexandre Lacazette and Benfica's Eduardo Salvio, according to reports.

The Reds failed to build on last season's emphatic title challenge, finishing 25 points off champions Chelsea, and Brendan Rodgers is believed to be lining up a number of big names ahead of the new Premier League campaign.

Despite spending £117million on new faces following Luis Suarez's move to Barcelona after the 2014 World Cup, Spanish outlet Tabloide Sports claims Liverpool are ready to splash the cash on two top players in Lacazette and Gaitan.


Lacazette is valued at £35million and has apparently rejected an offer from Paris Saint-Germain in order to seal his Merseyside switch.

It is added that Gaitan, also said to be worth £35m, is heading to Anfield after Liverpool submitted an official offer for his signature at the start of the week.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » tirsdag, 26. maj, 2015 22:27

Jeg tror ikke på andet end Danny Ings, før spillerne står med blankpolerede smil og nystrøgede trøjer.

Men ja, Salvio og Lacazette ville være klasseforstærkninger (og samtidig spillere med videresalgspotentiale for at blive i FSG-tankegangen).

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 26. maj, 2015 22:31

rnh skrev:Ja jeg må jo ærligt indrømme at jeg er en smule skuffet over at Rodgers ikke er blevet fyret og det blev da så ikke meget bedere at skulle læse at man har valgt at forlænge med Toure.

Men den her historie er da trodsalt lidt opmuntrende, jeg ved bare ikke hvor meget der er i den, er der nogle af jer der kender noget til kilden?

Link :http://www.express.co.uk/sport/football ... fer-Gossip

Liverpool closing in on sensational £70m double deal for world-class stars

LIVERPOOL are closing in on deals for Lyon's Alexandre Lacazette and Benfica's Eduardo Salvio, according to reports.

The Reds failed to build on last season's emphatic title challenge, finishing 25 points off champions Chelsea, and Brendan Rodgers is believed to be lining up a number of big names ahead of the new Premier League campaign.

Despite spending £117million on new faces following Luis Suarez's move to Barcelona after the 2014 World Cup, Spanish outlet Tabloide Sports claims Liverpool are ready to splash the cash on two top players in Lacazette and Gaitan.


Lacazette is valued at £35million and has apparently rejected an offer from Paris Saint-Germain in order to seal his Merseyside switch.

It is added that Gaitan, also said to be worth £35m, is heading to Anfield after Liverpool submitted an official offer for his signature at the start of the week.
Desværre er Express sammen med Metro de absolut mest tåbelige medier i forhold til transferrygter. Der er absolut ingen bund i noget af det de skriver. Jo mere sensationelt det lyder, jo bedre synes de, at det er, uanset om der ikke er et gran af sandhed i det.
Kloppite

Brugeravatar
Pakken
Indlæg: 243
Tilmeldt: søndag, 06. jan, 2013 18:46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Pakken » tirsdag, 26. maj, 2015 23:51

Rygterne tager til omkring Benteke. Han er uden tvivl en målfarlig targetspiller, men det må vel samtidig betyde, at ønsket i forhold til spillestil ikke er dynamisk og kontrabaseret angrebsspil samt højt og aggressivt presspil, som der blev eksekveret i sidste sæson. Jeg har i hvert fald svært ved at se en spiller som Benteke indgå i en sådan spillestil.
Derimod synes jeg mere en sådan signing vil lægge op til en mere boldbesiddende spillestil, hvor formationen kunne være noget i retning af 4-2-3-1. Jeg har svært ved at vurdere, hvad der er at foretrække, men ønsket herfra er i hvert fald, at der kommer noget klarhed. Gennem store dele af denne sæson, har Rodgers famlet.

Kilde: http://www.lfc.pl/files/pdf/2015_05_27_times.pdf

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af rnh » onsdag, 27. maj, 2015 07:23

Pakken skrev:Rygterne tager til omkring Benteke. Han er uden tvivl en målfarlig targetspiller, men det må vel samtidig betyde, at ønsket i forhold til spillestil ikke er dynamisk og kontrabaseret angrebsspil samt højt og aggressivt presspil, som der blev eksekveret i sidste sæson. Jeg har i hvert fald svært ved at se en spiller som Benteke indgå i en sådan spillestil.
Derimod synes jeg mere en sådan signing vil lægge op til en mere boldbesiddende spillestil, hvor formationen kunne være noget i retning af 4-2-3-1. Jeg har svært ved at vurdere, hvad der er at foretrække, men ønsket herfra er i hvert fald, at der kommer noget klarhed. Gennem store dele af denne sæson, har Rodgers famlet.

Kilde: http://www.lfc.pl/files/pdf/2015_05_27_times.pdf
Ja jeg vil give dig ret i at det vil nok er det rygte der er mest konstant og samtidig for mig helt uforståeligt.
Hvis vi vil spille det hurtige spil langs jorden som vi havde stor succes med forrige år så er det et underligt køb.
Jeg håber at det bare er div medier der mener at han vil passe ind i Liverpool og derfor der hele tiden dukker nye rygter op.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » onsdag, 27. maj, 2015 09:15

Jeg ser gerne at vi går bort fra det kontrabaserede spil vi praktiserede sidste sæson og i stedet bliver mere boldbesiddende og dominerende, særligt på midtbanen. En mand som Benteke kan være en god spilstation at have fremme. Jeg tror modsat mange herinde, at han vil kunne gøre det godt for os, men det kræver at vi dominere kampene i højere grad. Noget som jeg som sagt håber på.

Besvar